Hop til indhold
Guest Diolo

GP'er der har en specielt lugt?

Recommended Posts

klinikfuckers skrev, Lige nu:

Nej det var sgu ikke det, jg tænkte på overgangsalderen, derfor jeg spurgte til dig alder. 

Og ja mænd kan også godt komme i overgangsalderen. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Få dig en dieselbil - og sørg for at tanke og "spild" lidt på håndledene, lige efter du har besøgt en glædespige - sådan en "mandeparfume" overdøver alt andet - og så ellers hold dig fra de "mørke" piger, som efter min erfaring ofte bruger ret specielle parfumer - men en gang, jeg kom hjem efter at have besøgt en mørk pige og stadig stank af hendes parfume, som åbenbart må have indeholdt noget til at fremme sexlysten, blev min ekskone ret owsen og jeg måtte lige ordne hende også, så hun ikke fattede mistanke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
klinikfuckers skrev, for 20 minutter siden:

Og ja mænd kan også godt komme i overgangsalderen. . 

Heldigvis er jeg ikke nåede dertil endnu :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, for 9 minutter siden:

Heldigvis er jeg ikke nåede dertil endnu :D

 

Jeg har døjet med at når jeg har en bestemt jakke på, en flis Harley Davidson jakke, så kommer til at stinke og svede af helvede til, selv om jeg lige har været i bad. 30 min efter lugter jeg af kattegrus på ryggen, ikke under armene, men på ryggen, derfor tænkte jeg på overgangsalderen. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Få dig en dieselbil - og sørg for at tanke og "spild" lidt på håndledene, lige efter du har besøgt en glædespige - sådan en "mandeparfume" overdøver alt andet - og så ellers hold dig fra de "mørke" piger, som efter min erfaring ofte bruger ret specielle parfumer - men en gang, jeg kom hjem efter at have besøgt en mørk pige og stadig stank af hendes parfume, som åbenbart må have indeholdt noget til at fremme sexlysten, blev min ekskone ret owsen og jeg måtte lige ordne hende også, så hun ikke fattede mistanke ;-)

Jeg tænkt mere på en en løsning der varede længe. Men ellers tak for din alternativ forslag. Det havde nok virkede, men så vil alle prøve at undgå mig til bryllup. Det var ikke lige det jeg havde forstillet mig. Måske som mekaniker, går det lige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

I modsætning til de fleste andre i tråden, så tror jeg godt jeg kan følge trådstarter.

Første gang jeg besøgte et bordel og kom tæt på en pige på stedet, bemærkede jeg en lidt sjov duft. Den var ikke dårlig, ikke god, bare anderledes - en lille smule klinisk, ikke som hospitaler men mere bitter sød. Undrede mig lidt over det, især fordi jeg et par måneder efter begyndte at registrere duften når tømte min taske efter vagt. :lol:

Af og til er jeg stødt på duften i bussen, supermarked, osv. 

Jeg har aldrig fundet ud af hvad der ligger til grund for den. Min tanke er ikke dårlig kost eller røg, da mange kvinder i branchen spiser sundere end man lige tror og ikke ryger. Måske er det en kombination af mange dufte fra forskellige mænd, glidecreme, kondomer og sæbe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Duften af "forbudt" sex dufter åbenbart specielt, især hvis det tilsættes egen sved og dårlig samvittighed.    :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

I modsætning til de fleste andre i tråden, så tror jeg godt jeg kan følge trådstarter.

Første gang jeg besøgte et bordel og kom tæt på en pige på stedet, bemærkede jeg en lidt sjov duft. Den var ikke dårlig, ikke god, bare anderledes - en lille smule klinisk, ikke som hospitaler men mere bitter sød. Undrede mig lidt over det, især fordi jeg et par måneder efter begyndte at registrere duften når tømte min taske efter vagt. :lol:

Af og til er jeg stødt på duften i bussen, supermarked, osv. 

Jeg har aldrig fundet ud af hvad der ligger til grund for den. Min tanke er ikke dårlig kost eller røg, da mange kvinder i branchen spiser sundere end man lige tror og ikke ryger. Måske er det en kombination af mange dufte fra forskellige mænd, glidecreme, kondomer og sæbe.. 

Jeg tror ikke jeg kunne forklare det bedre end det selv. Engang holdt jeg en lang pause med GP'er og på dette tidspunkt bemærkede de samme lugt i bussen. Det fik mig nemelig til at husk første gang jeg besøgt en GP. Og lige siden har jeg altid undrede mig over hvor det kommer fra :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Duften af "forbudt" sex dufter åbenbart specielt, især hvis det tilsættes egen sved og dårlig samvittighed.    :)

Nu er det heldigvis ikke forbudt efter som vi bor i danmark, men det kan man vist godt sige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

At sex kan ændre kropslugten er helt sikkert. Efter en god orgasme kan jeg selv mærke en kraftig og faktisk ret behagelig duft fra min egen krop (især armhulerne) og jeg har undret mig lidt over, hvad den biologiske forklaring kan være på,  at den gode lugt først kommer efter orgasmen. Men ideen er vel, at vi skal tilskyndes til at ligge og nusse videre bagefter. Jeg er ikke i tvivl om, at en følsom næse vil kunne registrere, at en given person har dyrket sex for nylig, men jeg tror ikke et sekund på, at den vil kunne afgøre, om det er med en GP.

Man vil også kunne lugte af pigens fisse, især hvis man har haft ansigtet begravet der, og jeg finder det faktisk lidt frækt at sidde i s-toget på vejen hjem med fornemmelsen af, at en og anden medpassager måske  bemærker det eller pludselig bliver liderlig uden selv at vide hvorfor.  Men man ikke selv vide, hvor meget duft man spreder, og hvor meget der bare sidder tilbage i næsen, hvor duften kan leve videre som en fornemmelse  i flere dage. Fisser kan lugte meget forskelligt, men GP'erne er ikke specielle bortset fra at tendensen nok er, at  deres fisser lugter lidt mindre end andre pga mere aktivitet og rengøring.

Men efter et bad, tror jeg ikke, der er nogen grund til at være bange for at blive afsløret som GP besøger.

Men det er krops- og vel især fisselugt. Noget helt andet er parfume. Stod det til mig, skulle GP'ere slet ikke bruge parfume og også holde sig til uparfumeret sæbe. For fremmed parfumeduft kan være mærkbar længe efter at man har haft nærkontakt med brugeren. En eventuel partner, der ikke må vide det, kan sagtens komme på sporet af en fremmed parfume, men jeg finder nu først og fremmest selv parfumeduft irriterende og dræbende for de dejlige lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Connoisseur skrev, for 3 timer siden:

Hmm @Diolo. Har du før skrevet herinde under et andet navn? Hvis ikke, så virker det nærmest som om du er ramt af duften af dårlig samvittighed.  :ph34r:

Nej, jeg har kun haft den her konto

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
ekek skrev, for 2 timer siden:

Men det er krops- og vel især fisselugt. Noget helt andet er parfume. Stod det til mig, skulle GP'ere slet ikke bruge parfume og også holde sig til uparfumeret sæbe. For fremmed parfumeduft kan være mærkbar længe efter at man har haft nærkontakt med brugeren. En eventuel partner, der ikke må vide det, kan sagtens komme på sporet af en fremmed parfume, men jeg finder nu først og fremmest selv parfumeduft irriterende og dræbende for de dejlige lyster.

Som du selv siger, så tror jeg også at det er mere på grund af for meget afvaskning med sæbe og perfume. Jeg er kommet frem til at for meget sæbe og perfume kan ændre hormonerne som skaber en sjov lugt. Nu er jeg heller ikke selv typen der ofte bruger perfume og heller ikke min dame, og sådan fortræker jeg det også. Så det er en kæmpe forskel for mig synes jeg. :)

På den anden side forstår jeg også godt hvorfor nogen GP'er skal vaske sig mere end nødvendigt. Så i det her tilfæld tror jeg bare det gælder om at være den første der besøger en GP :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

stop med at besøge GP hvis du ikke kan lide lugten i bageriet :D

Sorry, ku ikke lade være :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, for 13 timer siden:

Har du link/forslag til hvor man kan købe det henne?

Matas og sikkert også i de store varehuse, prøv onkel google, shampooen er også effektiv mod skæl.

Endelig kan du jo også gnaske lidt rå hvidløg undervejs hjem, så er du helgarderet. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Rødovre skrev, for 6 timer siden:

stop med at besøge GP hvis du ikke kan lide lugten i bageriet :D

Sorry, ku ikke lade være :P

Der er en eller anden der bliver nøde til at tage imod den. Især når damen ikke altid gider og hun stresser en. Nogen gang har man så travlt er det rart med en hurtige omgang. Engang i mellem skulle man tro at jeg er afhængige af sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Onslow skrev, for 4 timer siden:

Matas og sikkert også i de store varehuse, prøv onkel google, shampooen er også effektiv mod skæl.

Tusind tak skal du have, det var en brugbart info ;) 

Redigeret af Diolo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Diolo skrev, for 20 timer siden:

Nej, for jeg har selv spurgt nogen af mine venner om det. Nogen har tydeligvis lagt mærke til at det er fra en GP. Andre har bemærkede lugten uden at tænke over det.

Mener du at GP har en “duft aroma” som kvinder der ikke er GP heller ikke har, altså at fordi en kvinde er GP så “lugter hun anderledes” ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Mener du at GP har en “duft aroma” som kvinder der ikke er GP heller ikke har, altså at fordi en kvinde er GP så “lugter hun anderledes” ? 

Det er er nok duften af velkneppet kvinde han ikke kender fra hans egen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Mener du at GP har en “duft aroma” som kvinder der ikke er GP heller ikke har, altså at fordi en kvinde er GP så “lugter hun anderledes” ? 

Det er nok også det der gøre at de dufter lidt anderledes, hvis GP'en har været her længe nok tror jeg også har nogen at gøre med de mængde af sæbe de bruger til vask. Hvilken jeg også forstår. Jeg har bare undret mig lidt over det i et styk tid nu. Så jeg vil sige det er rart at find ud af at det ikke kun mig der fornemmer det -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
GokGok skrev, for 12 minutter siden:

Det er er nok duften af velkneppet kvinde han ikke kender fra hans egen. 

Det kan man vist rolig sige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, for 4 timer siden:

Det er nok også det der gøre at de dufter lidt anderledes, hvis GP'en har været her længe nok tror jeg også har nogen at gøre med de mængde af sæbe de bruger til vask. Hvilken jeg også forstår. Jeg har bare undret mig lidt over det i et styk tid nu. Så jeg vil sige det er rart at find ud af at det ikke kun mig der fornemmer det -_-

Kan vi ikke lige slå fast, at GP’er ikke dufter anderledes end andre kvinder. Du kan ikke stå nede i et supermarked og snuse dig frem til, hvem der arbejder som glædespige og hvem der ikke gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

Tror altså det er noget som du forestiller dig oppe i hovedet, en form for samvitigheds kvaler el frygt for at blive afsløret af dine nærmeste.

Redigeret af Rødovre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Liv skrev, for 2 timer siden:

Kan vi ikke lige slå fast, at GP’er ikke dufter anderledes end andre kvinder. Du kan ikke stå nede i et supermarked og snuse dig frem til, hvem der arbejder som glædespige og hvem der ikke gør.

Mener du ligefrem at GP'er er almindelige kvinder???? Ikke guddommelige væsener som slet ikke behøver ulejlige sig med indkøb og andre den slags jordiske aktiviteter????  Vildt nok. :-o:lol:

Men elsker duften af kvinder, både de jeg troede var guddommelige og alle de andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...