Hop til indhold

GP'er der har en specielt lugt?

Featured Replies

• Svar 77
  • Visninger 9.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tror du ikke det er mest i dit hoved du kan lugte pigerne?    

• Canelo Saul Alvarez
    Canelo Saul Alvarez

Ved din kone godt at du har sex med glædespiger? Virker respektløst, hvis hun ikke ved det. Bare min mening.

• Duften af "forbudt" sex dufter åbenbart specielt, især hvis det tilsættes egen sved og dårlig samvittighed.   

Skrevet

Jeg var engang i mine unge dage sammen med en moden GP. Klinikken eksisterer ikke længere.

Det var sommer, hun lå og solbadende da jeg kom.

Hun spurgte frækt om jeg ønskede hun tog et bad inden da hun småsvedte lidt. Overhovedet ikke. Pikken stod på mig bare ved synet af denne skønne, modne kvinde. Vi gik ind i sengen og bollede vildt og uhæmmet i varmen. Det var noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået. Da vi var færdige lå vi længe og kyssede og nussede mens vi snakkede om alt. Hun tilbød mig et bad med hende, jeg afslog pænt da jeg ville dufte af hende hele vejen hjem...

Jeg var done men duften af GP har altid forsvundet under bruseren for mig. Minderne har man lov at have.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.