Hop til indhold
NickieNelly

Mundbind, burde vi ikke bære det under sex ?

Recommended Posts

NickieNelly skrev, for 4 minutter siden:

Nu hvor alt det corona er i udbrud - burde vi i sex branchen ikke beskytte os selv med mundbind ?

hvad er jeres mening ?

Hvad DU gør vælger du da helt selv.

god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde er en subjektiv risiko-vurdering. Med den profil SARS-CoV-2 har, så er jeg som <40 årig ikke nervøs for at blive smittet med den. Statistisk set ville jeg ikke opdage det førend immunforsvaret havde slået det ned, var jeg uheldig ville jeg få lidt ondt i halsen en dags tid. Måske har jeg haft det og har nu dannet anti-stoffer. Jeg er ikke nervøs for den overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er efter min mening op til den enkelte. Hvis man som glædespige eller kunde vitterligt ønsker at bidrage til begrænsningen af smitten, så bør man slet ikke sælge eller købe sex af fremmede personer. Dette er jeg også overbevidst om er i overensstemmelse med myndighedernes anbefalinger.

Endvidere så konstateres det også, at mundbind kun har en supplerende effekt, hvis der holdes afstand og føres god håndhygiejne. Det første er jo umuligt ved sex/massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, same as with everything else.
As long as you clearly put it in your add, then it's fine.
And then it is up to those that want to visit.
I would not visit a girl that has that as a demand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det vil være en fremragende ide.....tror mange søger glædespiger, der tilbyder det, men det er ikke noget, nogen reklamerer med....jeg ville sætte stor pris på mundbind hos begge....også at glædespigerne måske nævner, hvilke forholdsregler de tager for at imødegå smitte, eksempelvis afspritning, rene lagner ved hver kunde og hvad der ellers kan være. Hvis nogen tilbyder, vil jeg være mere tilbøjelig til at besøge pigen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Var på besøg ved gammel bekendt til massage i går -hun var meget bange for, at miste kunde pga. corona -og ville også være taget til thailand -hvis det var sikkert hun kunne returnere til danmark -hun havde mange bekymringer. Men jeg kunne godt få massage -først fik jeg en afspritning af hele kroppen -det var sgu dejligt og kan anbefales;-) -men efterfølgende blev jeg pjasket ind i olie ved massagen -det hader jeg ellers, men ved hende gør det mindre, da hun giver en god hård massage i olien... Vi Kunne godt havde haft mundbind på begge 2 -men det tager lidt af charmen -men er pisse uansvarligt indrømmet!! som ubeskyttet  sex også er -men på en eller måde så meget bedre... Kan ikke retfærdiggøres -og måske derfor man gør det, og abstraher fra konsekvensen i nuet -da den kommer længe efter...ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
NickieNelly skrev, for 2 timer siden:

Nu hvor alt det corona er i udbrud - burde vi i sex branchen ikke beskytte os selv med mundbind ?

hvad er jeres mening ?

Hvis du vil beskytte dig selv, så lad helt være med at dyrke sex, helt op til dig selv, så længe MF ikke forbyder det.

Mund bind i forbindelse med sex, er så sexet ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt tror jeg at det vil være dårligt for forretningen, at kræve mundbind?

Men det kan jo komme an på en prøve måske.

Kan være det kan blive en ydelse for fetichister, mod et gebyr :)

Afstand og forsamlings restriktioner, beror jo i høj grad på akkumulation og flow af gæster/kunder.

Særligt indendøre, ventilation og udluftning.

På disse parametre er intim, og anden massage med tæt krops kontakt, vil jeg tro, lavrisiko i sammenligning med fitness centre, cafeer og restauranter.

Eneste højrisiko som jeg ser det, må være fravær af afstand, men alt det som kommer i cirkulation i lukkede rum med mange mennesker, er der jo ikke tale om på en massageklinik.

Som jeg ser det, så bør alle massageklinikker formulere en Corona politik, så vidt muligt i overensstemmelse med anbefalingerne, og markedsføre den.

Afspritning, udluftning, håndhygiejne  og hygiejne, skift af lagner og håndklæder.

Og at det bliver gjort mellem hver gæst.

Jeg har svært ved at se, at det med de rette forholdsregler, skulle være mere uansvarligt at besøge en massageklinik, end at træne i samme rum sammen med svedende motionister med tung ånde, og under fælles benyttelse af bad og omklædning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
NickieNelly skrev, for 3 timer siden:

hvad er jeres mening

Personligt, alt burde lukke ned i 14 dage. Ind og udrejse forbud i 1 måned, derefter gradvis åbning :) det kommer ikke til at ske...

Men særligt erhverv med tæt kontakt forstår jeg slet ikke er åbne. 

Ville ikke gide med mundbind, ville mene at det var et minimum, så lader helt være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Tænker det er fint hvis man bare giver kunden en mulighed for det :) personligt ville jeg nok have svært ved at se meningen med det, da man i forvejen kommer meget tæt på hinanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 4 timer siden:

Burde er en subjektiv risiko-vurdering. Med den profil SARS-CoV-2 har, så er jeg som <40 årig ikke nervøs for at blive smittet med den. Statistisk set ville jeg ikke opdage det førend immunforsvaret havde slået det ned, var jeg uheldig ville jeg få lidt ondt i halsen en dags tid. Måske har jeg haft det og har nu dannet anti-stoffer. Jeg er ikke nervøs for den overhovedet.

Er senfølger som koncentrationsbesvær, hukommelsesproblemer, åndenød og andre respirationsproblemer gået hen over hovedet på dig? Det rammer oftere yngre end ældre, så lad være med at tage let på risikoen, men vurder, om du vil løbe den. Der er nok også en grund til, at der er ret stille på bordellerne for tiden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 21 minutter siden:

Er senfølger som koncentrationsbesvær, hukommelsesproblemer, åndenød og andre respirationsproblemer gået hen over hovedet på dig? Det rammer oftere yngre end ældre, så lad være med at tage let på risikoen, men vurder, om du vil løbe den. Der er nok også en grund til, at der er ret stille på bordellerne for tiden!

Nej, men det er såmænd præcis samme senfølger man ser hos patienter hårdt ramt af influenza A, mononukleose mv. Den helt overvejende størstedel der smittes af SARS-CoV-2 oplever slet ikke at de har været udsat for virussen, immunforsvaret har slået den ned og der er ingen følger, samt efterfølgende immunitet. Andelen af dem der påvirkes ubehageligt af en infektion af SARS-CoV-2 er forsvindende lille, både under og efter infektionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 4 timer siden:

Burde er en subjektiv risiko-vurdering. Med den profil SARS-CoV-2 har, så er jeg som <40 årig ikke nervøs for at blive smittet med den. Statistisk set ville jeg ikke opdage det førend immunforsvaret havde slået det ned, var jeg uheldig ville jeg få lidt ondt i halsen en dags tid. Måske har jeg haft det og har nu dannet anti-stoffer. Jeg er ikke nervøs for den overhovedet.

Er muligt du ik ville blive syg og ikke opdage det, men så ville du stadig risikere at give det videre til nogle med større risiko for slem sygdom end dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Er muligt du ik ville blive syg og ikke opdage det, men så ville du stadig risikere at give det videre til nogle med større risiko for slem sygdom end dig. 

Heldigvis knalder jeg ikke med min farmor og mormor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 6 minutter siden:

Nej, men det er såmænd præcis samme senfølger man ser hos patienter hårdt ramt af influenza A, mononukleose mv. Den helt overvejende størstedel der smittes af SARS-CoV-2 oplever slet ikke at de har været udsat for virussen, immunforsvaret har slået den ned og der er ingen følger, samt efterfølgende immunitet. Andelen af dem der påvirkes ubehageligt af en infektion af SARS-CoV-2 er forsvindende lille, både under og efter infektionen. 

Du lyder som en klog mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, Lige nu:

Heldigvis knalder jeg ikke med min farmor og mormor.

Og vi ved jo at sex er måden man giver corona videre på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 13 minutter siden:

Heldigvis knalder jeg ikke med min farmor og mormor.

Siden hvornår blev COVID-19 en venerisk sygdom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 5 timer siden:

Burde er en subjektiv risiko-vurdering. Med den profil SARS-CoV-2 har, så er jeg som <40 årig ikke nervøs for at blive smittet med den. Statistisk set ville jeg ikke opdage det førend immunforsvaret havde slået det ned, var jeg uheldig ville jeg få lidt ondt i halsen en dags tid. Måske har jeg haft det og har nu dannet anti-stoffer. Jeg er ikke nervøs for den overhovedet.

Er rigtig fint du har den holdning, så længe du stadig opfører dig ansvarligt. Holder afstand, spritter af osv. for vi andres skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Er rigtig fint du har den holdning, så længe du stadig opfører dig ansvarligt. Holder afstand, spritter af osv. for vi andres skyld. 

Jeg gør de ting Mette siger jeg skal, ligesom dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet det andre steder, men skal gerne gentage det her.

Tyskerne har haft krav om mundbind på de samme steder som os siden marts. Rigtigt mange bruger det også udendørs.

Hvis det nu havde haft gavnlig effekt, mon så ikke tyskerne ville have haft et væsentligt mindre smittetryk end os?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hygge

Det bliver svært at forklare konen at man er blevet smittet fordi man gik til massage , man bliver jo spurgt ud til hvem man har været tæt på hvis man bliver smittet og mundbind må jo være en selvfølge hvis man føler man behøver den slags kontakt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...