Hop til indhold
1965

Nemtøs

Recommended Posts

Godaften.

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.

bevis nr 2 Er der nogen der kan bevidne hendes handlinger i GB?
 

Næ, nej jeg tror at hun lever i en drømme verden, hvor alverdens pikke efterstræber hende.

Sørgeligt......

1965

  • Haha 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeps jeg  er  en  mand  som udgiver  mig  for  gp,  du  har  regnet  den  uuuudddd  og  afsløret  mig.   Øv  øv  øv. 

Redigeret af Nemtøs
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lever også i en verden hvor al verdens kvinder - inklusive Nemtøs - efterstræber mig. Måske er det ikke sandt, men tillader mig at drømme.

Egentlig er jeg en sød lille GP som udgiver mig for at være svensker.

  • Synes godt om 1
  • Haha 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
1965 skrev, Lige nu:

Godaften.

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.

bevis nr 2 Er der nogen der kan bevidne hendes handlinger i GB?
 

Næ, nej jeg tror at hun lever i en drømme verden, hvor alverdens pikke efterstræber hende.

Sørgeligt......

1965

Næppe lige så sørgeligt som denne tråd...
Ikke noget værre end en forsmået mand som tuder over en trunte der ikke gider ham.
Hva’ så hvis hun er en narrefisse? Dem er der 1000-vis af alle steder.
Det kan vel sammenlignes med, at alle mænd herinde har pikke på størrelse med Rundetårn, altid får GP’eren til at komme og alle tjener millioner af kroner osv osv...

Move on... der er andre fisk i havet.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har set mange mærkelige tråde herinde, men denne slår alt. :rolleyes:

Der er anmeldelser på hende, så medmindre hun har været så udspekuleret at lave flere profiler, holdt dem aktive, for så at anmelde sig selv, så er der bevis på at hun findes og er en gp. 

Hvorfor tager du ikke bare og indser at det for hende gælder om at begge parter har en lækker oplevelse, og hun ikke lukker alle ind. Du er tydeligvis ikke lukket ind i varmen, siden du brokker dig så meget over hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen, efter lang skriveri frem og tilbage lykkes det mig at få en aftale i hus, hun er mega fræk. Desværre blev vores møde kikset, men det var ikke nemtøsens skyld, hun havde lejet et værelse på Shell motel i Støvring, men da hun Ankom var det ikke klar, det endte med lidt fræk roderi bag en container ved motellet, også afsted mod city syd Aalborg til en sutter i min bil, jeg blev så pisse liderlig at vi endte hjemme i min privat bolig hvilket var fy fy for mit vedkommende, pga naboer osv. det endte også galt for mig senere på ugen. Nå men hjem kom vi, hun er pisse fræk, desværre så fræk at jeg endte med at komme meget hurtigt. Nemtøs udvælger sine møder med omhu, og det er hun i sin ret til. Prøv stille og roligt og skrive med hende, og vær interesseret i hende, er sikker på når hun føler sig sikker på dig, så skal det nok lykkes. 

Redigeret af klinikfuckers
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Jeg har haft fornøjelsen, efter lang skriver frem og tilbage lykkes det mig at få en aftale i hus, hun er mega fræk. Desværre blev vores møde kikset, men det var ikke nemtøsens skyld, hun havde lejet et værelse på Shell motel i Støvring, men da hun Ankom var det ikke klar, det endte med lidt fræk roderi bag en container ved motellet, også afsted mod city syd Aalborg til en sutter i min bil, jeg blev så pisse liderlig at vi endte hjemme i min privat bolig hvilket var fy fy for mit vedkommende, pga naboer osv. det endte også galt for mig senere på ugen. Nå men hjem kom vi, hun er pisse fræk, desværre så fræk at jeg endte med at komme meget hurtigt. Nemtøs udvælger sine møder med omhu, og det er hun i sin ret til. Prøv stille og roligt og skrive med hende, og vær interesseret i hende, er sikker på når hun føler sig sikker på dig, så skal det nok lykkes. 

Jeg er ked af at det endte galt for dig, men jeg tror uanset hvor meget han prøver, så får @1965 aldrig adgang til @Nemtøs. Og jeg tror hun tog et klogt valg da hun afviste ham. Det viser denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1965 skrev, for 13 minutter siden:

Godaften.

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.

bevis nr 2 Er der nogen der kan bevidne hendes handlinger i GB?
 

Næ, nej jeg tror at hun lever i en drømme verden, hvor alverdens pikke efterstræber hende.

Sørgeligt......

1965

Til din orientering så havde hun en selfie tråd førhen, her var der masser af billeder fra hendes frække møder med brugere her på sitet. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Jeg er ked af at det endte galt for dig, men jeg tror uanset hvor meget han prøver, så får @1965 aldrig adgang til @Nemtøs. Og jeg tror hun tog et klogt valg da hun afviste ham. Det viser denne tråd. 

Ja ved nærmere efter tanke så har du nok ret, han virker ikke helt skarp. Men jeg har været der, hun er fræk Som en slagters hund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
1965 skrev, for 25 minutter siden:

Godaften.

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.

bevis nr 2 Er der nogen der kan bevidne hendes handlinger i GB?
 

Næ, nej jeg tror at hun lever i en drømme verden, hvor alverdens pikke efterstræber hende.

Sørgeligt......

1965

Det er da noget underligt noget at skrive! Nemtøs har været her i lang tid. Hun hopper ikke på hvem som helst, men har sine kriterier for valg af mænd. Det er der åbenbart flere mænd der har svært ved at hitte ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sundance Kid
Bananas skrev, for 50 minutter siden:

 

Egentlig er jeg en sød lille GP som udgiver mig for at være svensker.

En sød lille GP, som udgiver sig for at være en handy svensker... Findes de i det virkelige liv, eller blot i mine fantasier? :PB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1965 skrev, for 8 minutter siden:

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror

87 (selv tak) og man skal vide, ikke tro. Drop tuderiet og MAND dig op.

Man skal altså have STEDET, før man kan være GP, så mænd kan køre forbi og SE det med egne øjne. Javel ja. Fin logik.

Er hende der den kørende frisør i Trekantområdet (no pun intended!) Så heller ikke en "rigtig frisør"?

Nogle gange bliver man sgu helt flov på sit køns vegne og indlægget viser jo vel ret tydeligt, hvorfor du ikke kan "komme i kontakt med spøgelset Nemtøs". Hvem har iøvrigt besluttet, at GP´er SKAL tage alt, der kan krybe og gå. Dig? Mænd? 

Jeg tog hende på en fiskekutter, i Rundetårn og biblioteket i en mindre jysk provinsby (lige bag skønlitteraturen). 

Vidneberetninger nok, eller ønsker de detaljer og fotografisk bevis?

Tror iøvrigt ikke du skal starte egen advokat-praksis lige med det samme med din form for bevisførelse og logik.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Sundance Kid skrev, for 4 minutter siden:

En sød lille GP, som udgiver sig for at være en handy svensker... Findes de i det virkelige liv, eller blot i mine fantasier? :PB)

Tysker forklædt som menneske = svensker .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sundance Kid skrev, for 4 minutter siden:

En sød lille GP, som udgiver sig for at være en handy svensker... Findes de i det virkelige liv, eller blot i mine fantasier? :PB)

Ring til min bollofon så skal alt opdages. Hvis det er en rå mandlig stemme du får i røret, så er det @Nemtøs som nåede at svare før mig.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu , rolig nu ! 1965 har noget på hjerte , er tydelivis berettiget frustreret over ikke at kunne få en aftale med Nemtøs og stiller nogle spørgsmål.1965 kan du uddybe udsagnet “ hun har ikke stedet” hvad mener du med det? Og uddyb lidt mere om den konkrete episode. Kom nu 1965 forsvar dig nu ! Jeg er spændt på at læse hvad du kommer med , lad dig ikke slå ud af hovedløse desperadoers skriverier.

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Jeps jeg  er  en  mand som udgiver  mig  for  gp,  du........

Det siges, at den ultimative bedste oral er, når relationen er kvinde-kvinde eller mand-mand.

Det udsagn kan jeg nu tilslutte mig.

Bedste, saftigste og vådeste blow-job, jeg d.d har modtaget, har været med Hr. Nemtøs som udøvende.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror 1965 har et horn i siden på Nemtøs efter at hun har afvist ham.

I fredags klokken 22:34 skrev 1965:

"Nej, Nemtøs gør det bestemt ikke af økonomiske årsager, da hun er nærmest umulig at lave en aftale med.

Hun valgte at udskamme mig, da hun mente jeg ville have hyggetime uden betaling, men jeg har aldrig foreslået en hyrdetime uden betaling.

Så ja hun gør da dette uden økonomiske interesser........... "

Jeg har ikke fundet noget hvor Nemtøs har udskammet 1965, så for mig ser det ud til at det er en andens fejl end hans egen at han ikke fik en aftale.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
1965 skrev, for 13 timer siden:

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.
 

Kontakte du i Nemtøs i åbentiden, vi er jo ikke på 24/7 

Og vi fleste glædespiger væger også i blandt dem der skriver/ringer, det handler om høflig tone, kemi, vil det samme sex og manden vil betale pigen pris. 
Jeg har ikke ses nemtøs annonce men nogle piger har nogle begræninger som aldre, vægt kun danske gæster.
Hav venlig forståelse for vi har hjerte med og ikke er en sex maskine.

Håber dette og andre svar hjælper dig fremover. Forsat god dag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1965 skrev, for 14 timer siden:

Godaften.

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.

bevis nr 2 Er der nogen der kan bevidne hendes handlinger i GB?
en klinik hvor

Næ, nej jeg tror at hun lever i en drømme verden, hvor alverdens pikke efterstræber hende.

Sørgeligt......

1965

Nu har hun jo lov til at vælge sine kunder. Og som hun også har skrevet, så gør hun det ikke af økonomiske årsager, og derfor ikke er at finde på en klinik. Hvis hun har afvist dig, så kom videre i stedet for at lave alle mulige konspirationsteorier om hende. 

Sørgeligt. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
1965 skrev, for 14 timer siden:

Godaften.

Hvor mange herinde, har egentlig frekventeret Nemtøs?
Jeg tror at Nemtøs er en wanneba GB, da hun er umulig at få en aftale med.

bevis nr. 1 hun har ikke stedet, men hun givet udtryk for at være meget aktiv.

bevis nr 2 Er der nogen der kan bevidne hendes handlinger i GB?
 

Næ, nej jeg tror at hun lever i en drømme verden, hvor alverdens pikke efterstræber hende.

Sørgeligt......

1965

Er du blevet børnefornæmet?
Snup du en tudekiks og komme videre. Jeg kan forvrigt bekræfte at hun er ægte og er et godt knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Jeps jeg  er  en  mand  som udgiver  mig  for  gp,  du  har  regnet  den  uuuudddd  og  afsløret  mig.   Øv  øv  øv. 

Hej @Nemtøs

Så står verden da ikk længere. Er du virkelig bare,en mand :-o Satme BREAKING NEWS. Nej nej Du skuffer mig :D 

God dag til dig. :)

KK

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 39 minutter siden:

Hej @Nemtøs

Så står verden da ikk længere. Er du virkelig bare,en mand :-o Satme BREAKING NEWS. Nej nej Du skuffer mig :D 

God dag til dig. :)

KK

det er godt nok de største patter jeg har set på en mand hvis det var sandt

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nu  kan  der  vist  ikke  koges  mere  suppe  på  denne  her tråd.  Håber  TS har  fornøjet  sig  tilstrækkelig med  hans  tvivl  om  mig. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...