Hop til indhold
1965

Nemtøs

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Nu  kan  der  vist  ikke  koges  mere  suppe  på  denne  her tråd.  Håber  TS har  fornøjet  sig  tilstrækkelig med  hans  tvivl  om  mig. 

det var ment som ros til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
klinikfuckers skrev, for 18 timer siden:

Jeg har haft fornøjelsen, efter lang skriveri frem og tilbage lykkes det mig at få en aftale i hus, hun er mega fræk. Desværre blev vores møde kikset, men det var ikke nemtøsens skyld, hun havde lejet et værelse på Shell motel i Støvring, men da hun Ankom var det ikke klar, det endte med lidt fræk roderi bag en container ved motellet, også afsted mod city syd Aalborg til en sutter i min bil, jeg blev så pisse liderlig at vi endte hjemme i min privat bolig hvilket var fy fy for mit vedkommende, pga naboer osv. det endte også galt for mig senere på ugen. Nå men hjem kom vi, hun er pisse fræk, desværre så fræk at jeg endte med at komme meget hurtigt. Nemtøs udvælger sine møder med omhu, og det er hun i sin ret til. Prøv stille og roligt og skrive med hende, og vær interesseret i hende, er sikker på når hun føler sig sikker på dig, så skal det nok lykkes. 

Forsøgte  at  sende  en  pb  til  dig,  det  mislykkes.  Jeg  er  ked af, at  mit  besøg  hos  dig  skabte  problemer  for  dig.  Husker  tydeligt  din  iver, da  du  mærkede  og  så  mine  bryster  i  bilen.  Bestemt  en  fræk  oplevelse og  tak  for  at  bekræfte  at  jeg  er  ægte  nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 2 timer siden:

det var ment som ros til dig

Jeg tror nu ikke at nemtøs' kommentar var et svar på din, men blot at denne tråd er lidt "tyndbenet"... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...