Hop til indhold
Guest Henrik Peder

Engtoften Viby J NEJ TAK !

Recommended Posts

Guest Henrik Peder

Havde ellers glædet mig, fordi jeg endelige havde taget mig sammen til at “prøve”

jeg finder en annonce på en Polsk pige i Engtoften (klinik der har været der sjovt nok har været på adressen i mange år)
 

Jeg kommer der op, og starter ud med en ældre dame, som virkede mega sur åbner døren, og viser mig op af en trappe til første salen.

Der kommer så en pige på, ja vil tro mll. 35-38 år og som på heller ingen måde kan få et smil på læben

jeg fortæller at det er første gang, og er Derved en smule nervøs. På det virker hun bare rigtig irriteret

Nå men jeg får af vide at jeg skal ligge mig på sengen, hvor hun derefter begynder at nuller mig lidt på benene, og så kondom frem, og begynder at sutte min pik, hvor jeg må være helt ærlig at det er hun dælme heller ikke ret god til. Det går ikke lang tid før jeg siger at jeg vil slikke hende, og hun med sit sure ansigt vender sig om på ryggen, og jeg dykker ned (sidder faktisk og er lige ved at kaste op ved at skrive det her)

Da jeg i min Iver dykker ned med tungen ud, når jeg lige og give hende et slik, Og er derefter allerede ved det ved at kaste op, og er nød til med det samme at komme væk fra hendes fisse, da hun virkelig stinker, og havde desværre som nævnt nået at give hende et enkelt slik, i hendes svedige og ildelugtende fisse.
Har simpelthen ALDRIG oplevet noget så klamt, og kunne lugte hende timevis efter

Nå men lige for at runde den af, så kom jeg væk fra hendes fisse med mit hoved, og ville slutte af med at kneppe hende, men kunne simpelthen ikke, og sagde så at jeg var kommet, og var derved færdig.

 

Hvis jeg skal give stjerner fra 0 - 5 så er det helt klart et 0. INGEN skal opleve sådan noget, og kan på ingen måde anbefale denne klinik i Engtoften Viby! Der var jo absolut intet positivt ved besøget INTET OVERHOVEDET andet end man gav nogle penge.

Hvem har en klinik, og ikke sørger for at pigerne holder sig rene til kunderne, og ikke mindst prøver at smile lidt. Der er vel en forretning, hvor man gerne skulle komme igen.

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Billeder på annoncen passer Iøvrigt heller ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 5 minutter siden:

Havde ellers glædet mig, fordi jeg endelige havde taget mig sammen til at “prøve”

jeg finder en annonce på en Polsk pige i Engtoften (klinik der har været der sjovt nok har været på adressen i mange år)
 

Jeg kommer der op, og starter ud med en ældre dame, som virkede mega sur åbner døren, og viser mig op af en trappe til første salen.

Der kommer så en pige på, ja vil tro mll. 35-38 år og som på heller ingen måde kan få et smil på læben

jeg fortæller at det er første gang, og er Derved en smule nervøs. På det virker hun bare rigtig irriteret

Nå men jeg får af vide at jeg skal ligge mig på sengen, hvor hun derefter begynder at nuller mig lidt på benene, og så kondom frem, og begynder at sutte min pik, hvor jeg må være helt ærlig at det er hun dælme heller ikke ret god til. Det går ikke lang tid før jeg siger at jeg vil slikke hende, og hun med sit sure ansigt vender sig om på ryggen, og jeg dykker ned (sidder faktisk og er lige ved at kaste op ved at skrive det her)

Da jeg i min Iver dykker ned med tungen ud, når jeg lige og give hende et slik, Og er derefter allerede ved det ved at kaste op, og er nød til med det samme at komme væk fra hendes fisse, da hun virkelig stinker, og havde desværre som nævnt nået at give hende et enkelt slik, i hendes svedige og ildelugtende fisse.
Har simpelthen ALDRIG oplevet noget så klamt, og kunne lugte hende timevis efter

Nå men lige for at runde den af, så kom jeg væk fra hendes fisse med mit hoved, og ville slutte af med at kneppe hende, men kunne simpelthen ikke, og sagde så at jeg var kommet, og var derved færdig.

 

Hvis jeg skal give stjerner fra 0 - 5 så er det helt klart et 0. INGEN skal opleve sådan noget, og kan på ingen måde anbefale denne klinik i Engtoften Viby! Der var jo absolut intet positivt ved besøget INTET OVERHOVEDET andet end man gav nogle penge.

Hvem har en klinik, og ikke sørger for at pigerne holder sig rene til kunderne, og ikke mindst prøver at smile lidt. Der er vel en forretning, hvor man gerne skulle komme igen.

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Billeder på annoncen passer Iøvrigt heller ikke

Link??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte forbi for noget tid siden af ren nysgerrighed fordi jeg ville se hvordan stedet så ud. Det ligner en bule af den anden verden, jeg ville aldrig nogen sinde overveje at sætte mine ben der!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 1 time siden:Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Det lyder ikke særligt fint, at fyre sådan en “trussel” af. Det får mig til at tvivle på troværdigheden af din anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness62 skrev, Lige nu:

Det lyder ikke særligt fint, at fyre sådan en “trussel” af. Det får mig til at tvivle på troværdigheden af din anmeldelse.

pdrhan skrev, for 1 time siden:

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Citatet røg ud, men her er det nederst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte, hvad Henrik Peder siger og fortæller. jeg var selv derinde i mandags, bestilte 30 min var der inde samlet set 10 minutter. Ola virkede sur og meget uoplagt, hun skulle bestemme hvordan man skulle ligge, mand måtte ikke røre ved hende. alt i alt tyveri ved højlys dag! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
LokeUdenThor skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan bekræfte, hvad Henrik Peder siger og fortæller. jeg var selv derinde i mandags, bestilte 30 min var der inde samlet set 10 minutter. Ola virkede sur og meget uoplagt, hun skulle bestemme hvordan man skulle ligge, mand måtte ikke røre ved hende. alt i alt tyveri ved højlys dag! 

Lige præcis. “Sjovt” at læse din beskrivelse, for det var fuldstændig ligesom min oplevelse !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Tenderness62 skrev, for 24 minutter siden:

Citatet røg ud, men her er det nederst.

Er såmænd ingen trussel, jeg tænker bare at hvis jeg “handlede” på damme måde, så ville det vælte ind med klager, og enten skulle jeg gøre noget ved det i form at en ny vare, eller pengene retur !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Link??

Hej - prøv i søgefeltet på annonceligt at skrive “Engtoften” som kommer den frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engtoften havde for et par år siden et rigtigt dårligt ry, men det har været noget anderledes de sidste par år, hvor nogle mere eller mindre faste piger har haft en turnus der. Man har i lang tid kunne møde flotte, søde og dejlige østeuropæiske piger på adressen. 
Der har ikke været så meget aktivitet siden corona kom og vendte op og ned på alting, og det er måske et udslag heraf at de nu har fået en kedelig pige ind.

At det skulle være en bule har jeg svært ved at genkende. Der er altid pænt og rent derinde, og modelmutter er altid den samme der kommer og åbner. Nej hun et ikke et humørbundt, men det er jo heller ikke hende du er kommet for at hygge med.

 

Jeg tænker i hvert fald at jeg vil give Engtoften en chance til, når der engang kommer en ny pige.

 

Tak for heads up til trådstarter. Den eneste. Øde vi kommer de dårlige oplevelser til livs er at boykotte dem, og støtte op om dem der giver gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Henrik Peder skrev, for 2 timer siden:

Havde ellers glædet mig, fordi jeg endelige havde taget mig sammen til at “prøve”

jeg finder en annonce på en Polsk pige i Engtoften (klinik der har været der sjovt nok har været på adressen i mange år)
 

Jeg kommer der op, og starter ud med en ældre dame, som virkede mega sur åbner døren, og viser mig op af en trappe til første salen.

Der kommer så en pige på, ja vil tro mll. 35-38 år og som på heller ingen måde kan få et smil på læben

jeg fortæller at det er første gang, og er Derved en smule nervøs. På det virker hun bare rigtig irriteret

Nå men jeg får af vide at jeg skal ligge mig på sengen, hvor hun derefter begynder at nuller mig lidt på benene, og så kondom frem, og begynder at sutte min pik, hvor jeg må være helt ærlig at det er hun dælme heller ikke ret god til. Det går ikke lang tid før jeg siger at jeg vil slikke hende, og hun med sit sure ansigt vender sig om på ryggen, og jeg dykker ned (sidder faktisk og er lige ved at kaste op ved at skrive det her)

Da jeg i min Iver dykker ned med tungen ud, når jeg lige og give hende et slik, Og er derefter allerede ved det ved at kaste op, og er nød til med det samme at komme væk fra hendes fisse, da hun virkelig stinker, og havde desværre som nævnt nået at give hende et enkelt slik, i hendes svedige og ildelugtende fisse.
Har simpelthen ALDRIG oplevet noget så klamt, og kunne lugte hende timevis efter

Nå men lige for at runde den af, så kom jeg væk fra hendes fisse med mit hoved, og ville slutte af med at kneppe hende, men kunne simpelthen ikke, og sagde så at jeg var kommet, og var derved færdig.

 

Hvis jeg skal give stjerner fra 0 - 5 så er det helt klart et 0. INGEN skal opleve sådan noget, og kan på ingen måde anbefale denne klinik i Engtoften Viby! Der var jo absolut intet positivt ved besøget INTET OVERHOVEDET andet end man gav nogle penge.

Hvem har en klinik, og ikke sørger for at pigerne holder sig rene til kunderne, og ikke mindst prøver at smile lidt. Der er vel en forretning, hvor man gerne skulle komme igen.

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Billeder på annoncen passer Iøvrigt heller ikke

....og kom selv lige fra badet incl. jeg badede på stedet, og velsoigneret, så det var ikke noget at komme efter!

Pigen havde i hvertifald ikke vasket sig overhovedet den dag, da hun lugtede og sved, og sur fisse (tænk man selv vil ligge så klar sådan)

Kan også lige kommentere på noget som jeg ikke fik skrevet, men som en anden giver udtryk for.

pigen vil heller ikke have man rør hverken hendes hår, brysterne osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Kan ikke udtale mig om Ola, da jeg ikke har besøgt hende, men jeg har kun haft gode oplevelser på Engtoften, hvilket er omkring 10 besøg. Udvendigt er det ikke så pænt, men indenfor, synes jeg, at der har været fint og rent. Mutter er lidt afskræmmende, hvilket vel også er hendes formål, men har ikke oplevet hende som uvelkommene eller sur. 

Vil dog lige tilføje at jeg ikke har været der siden Corona begyndte og der har heller ikke været nogle kvinder der rigtigt har tiltalte mig siden. Så måske er det gået ned af bakke, det virker I hvert fald til at de har haft svært ved at finde gp'er... 

Men fra anmeldelserne herinde fra, så har alle annoncer i de seneste par år været reele og retvisende, hvilket ikke gør sig gældende med så mange andre steder. Så hvis der kommer en annonce med en gp jeg finder tiltrækkende, så vil jeg ikke tøve med at besøge Engtoften igen. 

Det er super ærgerligt at du havde en så slem en oplevelse og håber ikke at det er sådan med engtoften fremover... 

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Link??

 

Henrik Peder skrev, for 2 timer siden:

Havde ellers glædet mig, fordi jeg endelige havde taget mig sammen til at “prøve”

jeg finder en annonce på en Polsk pige i Engtoften (klinik der har været der sjovt nok har været på adressen i mange år)
 

Jeg kommer der op, og starter ud med en ældre dame, som virkede mega sur åbner døren, og viser mig op af en trappe til første salen.

Der kommer så en pige på, ja vil tro mll. 35-38 år og som på heller ingen måde kan få et smil på læben

jeg fortæller at det er første gang, og er Derved en smule nervøs. På det virker hun bare rigtig irriteret

Nå men jeg får af vide at jeg skal ligge mig på sengen, hvor hun derefter begynder at nuller mig lidt på benene, og så kondom frem, og begynder at sutte min pik, hvor jeg må være helt ærlig at det er hun dælme heller ikke ret god til. Det går ikke lang tid før jeg siger at jeg vil slikke hende, og hun med sit sure ansigt vender sig om på ryggen, og jeg dykker ned (sidder faktisk og er lige ved at kaste op ved at skrive det her)

Da jeg i min Iver dykker ned med tungen ud, når jeg lige og give hende et slik, Og er derefter allerede ved det ved at kaste op, og er nød til med det samme at komme væk fra hendes fisse, da hun virkelig stinker, og havde desværre som nævnt nået at give hende et enkelt slik, i hendes svedige og ildelugtende fisse.
Har simpelthen ALDRIG oplevet noget så klamt, og kunne lugte hende timevis efter

Nå men lige for at runde den af, så kom jeg væk fra hendes fisse med mit hoved, og ville slutte af med at kneppe hende, men kunne simpelthen ikke, og sagde så at jeg var kommet, og var derved færdig.

 

Hvis jeg skal give stjerner fra 0 - 5 så er det helt klart et 0. INGEN skal opleve sådan noget, og kan på ingen måde anbefale denne klinik i Engtoften Viby! Der var jo absolut intet positivt ved besøget INTET OVERHOVEDET andet end man gav nogle penge.

Hvem har en klinik, og ikke sørger for at pigerne holder sig rene til kunderne, og ikke mindst prøver at smile lidt. Der er vel en forretning, hvor man gerne skulle komme igen.

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Billeder på annoncen passer Iøvrigt heller ikke

Hello,

First of all i wont go into details as for me it’s clearly revengeful and not fair review.

 

Person who wrote it was expecting to use mine services basically on mine door mat, without handling  the payment and without knowing each other and add to that he book for 15 minutes. For obvious reasons I couldn’t agree to that.

 

For the rest of those unfair comments I won’t take time to answer as it’s simply not true, and for those who are curious I have made video just after arriving to your lovely country to make you sure what you see will be what you get                      

P.s.

Remember very well how glad and happy you looked when you was ready to leave ) asked me how long I gonna to stay here and your “ see you again “ 

 

 

Wish you all lovely day, Ola

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Ola-Ola skrev, for 15 minutter siden:

Hey Olga

Thanks for answering but I think you remember the wrong gay !

But I can not understand at you can be a girl like this. Maby you should take a bath EVERY time you have a costumer!!!

your business will not survive like this !

Have a nice day 

Ola-Ola skrev, for 15 minutter siden:

Hello,

First of all i wont go into details as for me it’s clearly revengeful and not fair review.

 

Person who wrote it was expecting to use mine services basically on mine door mat, without handling  the payment and without knowing each other and add to that he book for 15 minutes. For obvious reasons I couldn’t agree to that.

 

For the rest of those unfair comments I won’t take time to answer as it’s simply not true, and for those who are curious I have made video just after arriving to your lovely country to make you sure what you see will be what you get                      

P.s.

Remember very well how glad and happy you looked when you was ready to leave ) asked me how long I gonna to stay here and your “ see you again “ 

 

 

Wish you all lovely day, Ola

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 3 timer siden:

Havde ellers glædet mig, fordi jeg endelige havde taget mig sammen til at “prøve”

jeg finder en annonce på en Polsk pige i Engtoften (klinik der har været der sjovt nok har været på adressen i mange år)
 

Jeg kommer der op, og starter ud med en ældre dame, som virkede mega sur åbner døren, og viser mig op af en trappe til første salen.

Der kommer så en pige på, ja vil tro mll. 35-38 år og som på heller ingen måde kan få et smil på læben

jeg fortæller at det er første gang, og er Derved en smule nervøs. På det virker hun bare rigtig irriteret

Nå men jeg får af vide at jeg skal ligge mig på sengen, hvor hun derefter begynder at nuller mig lidt på benene, og så kondom frem, og begynder at sutte min pik, hvor jeg må være helt ærlig at det er hun dælme heller ikke ret god til. Det går ikke lang tid før jeg siger at jeg vil slikke hende, og hun med sit sure ansigt vender sig om på ryggen, og jeg dykker ned (sidder faktisk og er lige ved at kaste op ved at skrive det her)

Da jeg i min Iver dykker ned med tungen ud, når jeg lige og give hende et slik, Og er derefter allerede ved det ved at kaste op, og er nød til med det samme at komme væk fra hendes fisse, da hun virkelig stinker, og havde desværre som nævnt nået at give hende et enkelt slik, i hendes svedige og ildelugtende fisse.
Har simpelthen ALDRIG oplevet noget så klamt, og kunne lugte hende timevis efter

Nå men lige for at runde den af, så kom jeg væk fra hendes fisse med mit hoved, og ville slutte af med at kneppe hende, men kunne simpelthen ikke, og sagde så at jeg var kommet, og var derved færdig.

 

Hvis jeg skal give stjerner fra 0 - 5 så er det helt klart et 0. INGEN skal opleve sådan noget, og kan på ingen måde anbefale denne klinik i Engtoften Viby! Der var jo absolut intet positivt ved besøget INTET OVERHOVEDET andet end man gav nogle penge.

Hvem har en klinik, og ikke sørger for at pigerne holder sig rene til kunderne, og ikke mindst prøver at smile lidt. Der er vel en forretning, hvor man gerne skulle komme igen.

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Billeder på annoncen passer Iøvrigt heller ikke

  It’s have here forum rules and I have to follow them - because of that i can not give more discribtion ( But - it’s can not be mistake I know 100% who you are ! 

Have a nice day . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender stedet for gode piger og rene og pæne lokaler.

(har ikke været hos Ola)

Tror det var Aarhusbanditten (en garvet bruger) der roste Ola i en anden tråd.

Er det påfaldende at det er nye brugere der kritiserer hende...?

En uvildig, med lang "karriere" herinde, burde prøve at besøge hende... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 32 minutter siden:

Jeg kender stedet for gode piger og rene og pæne lokaler.

(har ikke været hos Ola)

Tror det var Aarhusbanditten (en garvet bruger) der roste Ola i en anden tråd.

Er det påfaldende at det er nye brugere der kritiserer hende...?

En uvildig, med lang "karriere" herinde, burde prøve at besøge hende... :-)

Jeg tror man skal passe på med at mistænkeliggøre nogen herinde, ellers kunne man lige så godt vende den rundt og stille spørgsmålstegn ved hvorfor nogle brugere altid får den mest fantastiske oplevelse det samme sted og aldrig har nogle kritikpunkter?

Det jeg hæfter mig mest ved er nok hvordan pigen der omtales ved hvem TS er? Hvordan hulen kan det lade sig gøre? Altså medmindre han er den eneste der har været på besøg for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Lille-mig skrev, for 19 minutter siden:

Der mangel på kvalitet under disse Coronatider:unsure:

Ja men lige præcis i disse Corona tider burde der ikke være det !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
variomaster skrev, for 21 timer siden:

Jeg kender stedet for gode piger og rene og pæne lokaler.

(har ikke været hos Ola)

Tror det var Aarhusbanditten (en garvet bruger) der roste Ola i en anden tråd.

Er det påfaldende at det er nye brugere der kritiserer hende...?

En uvildig, med lang "karriere" herinde, burde prøve at besøge hende... :-)

Jeg har besøgt hende, jeg besøger ikke mange piger for tiden, men hun blev besøgt. Jeg  ser først anmeldelsen nu, jeg har været travlt optaget af arbejdet den sidste tid. 

Jeg er i øvrigt også en erfaren gæst der, og har indtil før corona generelt været tilfreds med mine besøg i de sidste par år. Har også skrevet om nogle af dem, lavet anmeldelser.

Hvis vi nu skal snakke om det du gør, så har Aarhusbanditten jo så også det til tider med at rose pigerne på Engtoften lidt mere end hvad der retfærdigvis kan gøres efter min opfattelse, hvorfor jeg altid trækker lidt fra hans anmeldelser. Ingen undtagelse omkring Ola ud fra min oplevelse med hende. Det er blot min egen konklusion, og inden jeg overfaldes for den, så må jeg jo gerne have den konklusion, andre kan have en anden.

Jeg kender mutter ganske godt. Har mødt hende rigtig mange gange gennem de seneste 10 år. Hun var også mutter, da stedet holdte til i nabobygningen. Overfor mig har hun aldrig været grov eller træls, det var også hende der en overgang gav mig en lille flaske polsk sprut med hjem efter hvert besøg, men det var i gamle dage i nabobygningen. Hun er måske ikke den mest muntre eller smilende generelt, men det er jeg så ligeglad med. 

Ola er vel ultimo medio 30erne, og virker ærlig talt som om hun ikke har den helt store lyst eller engagement til jobbet. Hurtigt og mekanisk, og hendes attitude kunne minde en anelse om mutters. Det var en oplevelse af at det skulle gå hurtigt og hun var ret passiv. Havde købt 30 min. Slikkede hende ikke. Mærkede intet problem med hendes hygiejne.

De piger der var der før corona og de annoncer jeg har set på de piger der har været der mens corona har hærget  og min egne oplevelser med piger før corona og denne. Det er en lidt anden type kvinder man nu kan besøge derude. Smag behag, men jeg tror jeg afventer om de tidligere skønne piger kommer tilbage. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Aros skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende, jeg besøger ikke mange piger for tiden, men hun blev besøgt. Jeg  ser først anmeldelsen nu, jeg har været travlt optaget af arbejdet den sidste tid. 

Jeg er i øvrigt også en erfaren gæst der, og har indtil før corona generelt været tilfreds med mine besøg i de sidste par år. Har også skrevet om nogle af dem, lavet anmeldelser.

Hvis vi nu skal snakke om det du gør, så har Aarhusbanditten jo så også det til tider med at rose pigerne på Engtoften lidt mere end hvad der retfærdigvis kan gøres efter min opfattelse, hvorfor jeg altid trækker lidt fra hans anmeldelser. Ingen undtagelse omkring Ola ud fra min oplevelse med hende. Det er blot min egen konklusion, og inden jeg overfaldes for den, så må jeg jo gerne have den konklusion, andre kan have en anden.

Jeg kender mutter ganske godt. Har mødt hende rigtig mange gange gennem de seneste 10 år. Hun var også mutter, da stedet holdte til i nabobygningen. Overfor mig har hun aldrig været grov eller træls, det var også hende der en overgang gav mig en lille flaske polsk sprut med hjem efter hvert besøg, men det var i gamle dage i nabobygningen. Hun er måske ikke den mest muntre eller smilende generelt, men det er jeg så ligeglad med. 

Ola er vel ultimo medio 30erne, og virker ærlig talt som om hun ikke har den helt store lyst eller engagement til jobbet. Hurtigt og mekanisk, og hendes attitude kunne minde en anelse om mutters. Det var en oplevelse af at det skulle gå hurtigt og hun var ret passiv. Havde købt 30 min. Slikkede hende ikke. Mærkede intet problem med hendes hygiejne.

De piger der var der før corona og de annoncer jeg har set på de piger der har været der mens corona har hærget  og min egne oplevelser med piger før corona og denne. Det er en lidt anden type kvinder man nu kan besøge derude. Smag behag, men jeg tror jeg afventer om de tidligere skønne piger kommer tilbage. 

Altså igen, har aldrig oplevet noget så ulækkert, og kan simpelthen ikke forstå det, da de vel fortsat gerne vil have penge i kassen. VIRKELIG klamt !

Det kommer jo til at gå ud over “forretningen” fremadrettet at chefen derude ikke har styr på at pigerne holder sig soigneret.

Personligt kunne jeg ikke drømme om at troppe op sådan et sted uden selv at være nybarberet, vasket og ikke mindst dufte godt, da i min verden må det gerne være godt for os begge, og ja ved godt at det nik ikke er sådan det forholder sig for pigen, men det er jo et job hun selv har valgt (Vil jeg tro)

Kan heller ikke forstå at hun ytrede sig som hun gjorde, og i øvrigt husker den forkerte mand, da jeg ikke kunne genkende bare en af de ting hun nævnte.

Vi er en mandegruppe som taler om sådanne ting, og alle har fået min betragtning af Engtoften Viby J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Henrik Peder skrev, for 17 minutter siden:

Vi er en mandegruppe som taler om sådanne ting, og alle har fået min betragtning af Engtoften Viby J

nu bliver man nok nød til ikke at generalisere stedet.....bygget på en konkret Pige/oplevelse, det er to forskellige forhold ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...