Hop til indhold
Guest Henrik Peder

Engtoften Viby J NEJ TAK !

Recommended Posts

Guest Henrik Peder
Røvslikker skrev, for 8 minutter siden:

nu bliver man nok nød til ikke at generalisere stedet.....bygget på en konkret Pige/oplevelse, det er to forskellige forhold ;)

Det har du da 100 % ret i, og derfor også endnu mere undrende over at bordelmutter ikke har styr på pigerne ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Henrik Peder skrev, for 2 timer siden:

Altså igen, har aldrig oplevet noget så ulækkert, og kan simpelthen ikke forstå det, da de vel fortsat gerne vil have penge i kassen. VIRKELIG klamt !

Det kommer jo til at gå ud over “forretningen” fremadrettet at chefen derude ikke har styr på at pigerne holder sig soigneret.

Personligt kunne jeg ikke drømme om at troppe op sådan et sted uden selv at være nybarberet, vasket og ikke mindst dufte godt, da i min verden må det gerne være godt for os begge, og ja ved godt at det nik ikke er sådan det forholder sig for pigen, men det er jo et job hun selv har valgt (Vil jeg tro)

Kan heller ikke forstå at hun ytrede sig som hun gjorde, og i øvrigt husker den forkerte mand, da jeg ikke kunne genkende bare en af de ting hun nævnte.

Vi er en mandegruppe som taler om sådanne ting, og alle har fået min betragtning af Engtoften Viby J

Hvad har det at gøre med min oplevelse ? Jeg gav blot mit besyv med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 22 timer siden:

Jeg har besøgt hende, jeg besøger ikke mange piger for tiden, men hun blev besøgt. Jeg  ser først anmeldelsen nu, jeg har været travlt optaget af arbejdet den sidste tid. 

Jeg er i øvrigt også en erfaren gæst der, og har indtil før corona generelt været tilfreds med mine besøg i de sidste par år. Har også skrevet om nogle af dem, lavet anmeldelser.

Hvis vi nu skal snakke om det du gør, så har Aarhusbanditten jo så også det til tider med at rose pigerne på Engtoften lidt mere end hvad der retfærdigvis kan gøres efter min opfattelse, hvorfor jeg altid trækker lidt fra hans anmeldelser. Ingen undtagelse omkring Ola ud fra min oplevelse med hende. Det er blot min egen konklusion, og inden jeg overfaldes for den, så må jeg jo gerne have den konklusion, andre kan have en anden.

Jeg kender mutter ganske godt. Har mødt hende rigtig mange gange gennem de seneste 10 år. Hun var også mutter, da stedet holdte til i nabobygningen. Overfor mig har hun aldrig været grov eller træls, det var også hende der en overgang gav mig en lille flaske polsk sprut med hjem efter hvert besøg, men det var i gamle dage i nabobygningen. Hun er måske ikke den mest muntre eller smilende generelt, men det er jeg så ligeglad med. 

Ola er vel ultimo medio 30erne, og virker ærlig talt som om hun ikke har den helt store lyst eller engagement til jobbet. Hurtigt og mekanisk, og hendes attitude kunne minde en anelse om mutters. Det var en oplevelse af at det skulle gå hurtigt og hun var ret passiv. Havde købt 30 min. Slikkede hende ikke. Mærkede intet problem med hendes hygiejne.

De piger der var der før corona og de annoncer jeg har set på de piger der har været der mens corona har hærget  og min egne oplevelser med piger før corona og denne. Det er en lidt anden type kvinder man nu kan besøge derude. Smag behag, men jeg tror jeg afventer om de tidligere skønne piger kommer tilbage. 

Det er helt OK, at du har din opfattelse......., jeg må dog sige, at min anmeldelse ikke roser omtalte pige nævneværdigt, men min oplevelse, naboens kone, ikke datter osv...., hendes bryster var skønne ja....., men der bliver på ingen måde rost som når det har været Elena, Kristina, Victoria, Anna osv......., disse piger får mig (og dejlig at jeg kan læse mange andre der deler min opfattelse af disse piger), og her tåler Ola ingen sammenligning, hvilket også skrives......

Men jeg respekterer din opfattelse, men nogle gange er det OK at læse med hvilken vægtning af positivitet en oplevelse beskrives......., så godt ord igen....., men så lad dog være med at læse om mine oplevelser og generalisere dem alle i en af dig fremsendt kommentar......

God dag derude...., håber snart Corona gør det muligt at få stjernerne tilbage igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhusbanditten skrev, 1 time siden:

Det er helt OK, at du har din opfattelse......., jeg må dog sige, at min anmeldelse ikke roser omtalte pige nævneværdigt, men min oplevelse, naboens kone, ikke datter osv...., hendes bryster var skønne ja....., men der bliver på ingen måde rost som når det har været Elena, Kristina, Victoria, Anna osv......., disse piger får mig (og dejlig at jeg kan læse mange andre der deler min opfattelse af disse piger), og her tåler Ola ingen sammenligning, hvilket også skrives......

Men jeg respekterer din opfattelse, men nogle gange er det OK at læse med hvilken vægtning af positivitet en oplevelse beskrives......., så godt ord igen....., men så lad dog være med at læse om mine oplevelser og generalisere dem alle i en af dig fremsendt kommentar......

God dag derude...., håber snart Corona gør det muligt at få stjernerne tilbage igen:-)

Nu var det fordi du og din anmeldelse blev nænt af en anden i tråden, at jeg reagerede på det. 

Du roser oplevelsen, som værende en god anderledes oplevelse, som du skriver og er rosende. Den alder du angiver som ultimo 20’erne, host host :D Om du ikke er så  rosende af Ola som du er overfor andre piger på Engtoften ændrer ikke ved, at du er rosende. 

Det er din opfattelse. Det er helt fint. Andre, ikke kun mig, kan have en anden som du kan læse i tråden her. Det er også helt fint, at vi giver udtryk for, at vores oplevelse var anderledes end din.

Jeg står står stadig ved det jeg skrev her

Citat

Hvis vi nu skal snakke om det du gør, så har Aarhusbanditten jo så også det til tider med at rose pigerne på Engtoften lidt mere end hvad der retfærdigvis kan gøres efter min opfattelse, hvorfor jeg altid trækker lidt fra hans anmeldelser.

Jeg læser det jeg vil herinde, men jeg trækker altid lidt fra når du skriver om piger på Engtoften. Gør jeg det plejer det at ende på det rigtige sted, sådan cirka. Det er min opfattelse og erfaring. Det ser jeg også i eksemplet herDet er min holdning. Og den har jeg lov at have. 

Jeg er helt enig i, at Kristina og flere andre er nogle dejlige piger. Som du kan læse så skriver jeg det faktisk også, og har anmeldt flere postivt derude fra. Jeg er også en stamkunde der og generelt tilfreds med oplevelserne før corona. Det skrev jeg også. God weekend :) 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godtnok traumatiserende, kan kun håbe det ikke passer men det gør det nok alligevel. Tror faktisk ikke der findes noget værre for en mand end en uvasket fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
hobbysex skrev, for 1 time siden:

Tror faktisk ikke der findes noget værre for en mand end en uvasket fisse

Det sku da lige være modsat rækkelølge, en uvasket pik, altså ikk fordi det er noget jeg hverken tænder på eller ønsker, uanset, men blot en tanke :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Uden at forholde mig til servicen - Så har ejeren af et lejemål, ingen what so ever magt over, hvordan en pige arbejder eller lugter, for den sags skyld. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 47 minutter siden:

Uden at forholde mig til servicen - Så har ejeren af et lejemål, ingen what so ever magt over, hvordan en pige arbejder eller lugter, for den sags skyld. 

 

Du skal regne med her arbejder pigen for et af de polske syndikater i Danmark. Det er andre betingelser 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
FætterGuf skrev, for 23 minutter siden:

Du skal regne med her arbejder pigen for et af de polske syndikater i Danmark. Det er andre betingelser 

 

Jeg synes det er ret usmageligt at du beskylder østeuropæiske kvinder om at være del af "de polske syndikater", er det noget du har konkrete beviser på eller er det bare en påstand du slynger ud? 

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello Martin . What if I will say you what I am working alone ? And may I ask you where from you have so mutch information if we never meet before ? 

Martin1234 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes det er ret usmageligt at du beskylder østeuropæiske kvinder om at være del af "de polske syndikater", er det noget du har konkrete beviser på eller er det bare en påstand du slynger ud? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Ola-Ola skrev, for 2 timer siden:

Hello Martin . What if I will say you what I am working alone ? And may I ask you where from you have so mutch information if we never meet before ? 

 

Hi Ola, I think you might have misread my post. I am saying that Fættergufs accusations are distasteful if they are unfounded. 

I haven't meet you, but I have met some of the other girls that have frequented Engtoften and I got the impression that they were independent.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes det er ret usmageligt at du beskylder østeuropæiske kvinder om at være del af "de polske syndikater", er det noget du har konkrete beviser på eller er det bare en påstand du slynger ud? 

Du skal selv gøre noget arbejde for at finde svaret. Jeg hjælper dig lidt på vej

 

Hvorfor er det næsten altid de samme piger der cirkulere rundt og arbejder fra de samme adresser i Danmark ?

Hvorfor er de første gode anmeldelser af dem næsten altid af nyoprettede profiler ?

Hvorfor går der under 8 timer før en dårlig anmeldes eller kritik bliver besvaret af pigen med "i know you and i remember you" ?

Hvorfor får anmeldere der skriver negativt om en pige, en pb fra pigen der beskriver hvor farligt det er for pigen at få disse negative anmeldelser - i nogle tilfælde livsfarligt ?

Hvem tjener penge på annonceringen fra de polske piger ?

Hvorfor er det langt overvejende østeuropæiske piger og ikke vesteuropæiske piger der arbejder i Danmark

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
FætterGuf skrev, for 51 minutter siden:

Du skal selv gøre noget arbejde for at finde svaret. Jeg hjælper dig lidt på vej

 

Hvorfor er det næsten altid de samme piger der cirkulere rundt og arbejder fra de samme adresser i Danmark ?

Hvorfor er de første gode anmeldelser af dem næsten altid af nyoprettede profiler ?

Hvorfor går der under 8 timer før en dårlig anmeldes eller kritik bliver besvaret af pigen med "i know you and i remember you" ?

Hvorfor får anmeldere der skriver negativt om en pige, en pb fra pigen der beskriver hvor farligt det er for pigen at få disse negative anmeldelser - i nogle tilfælde livsfarligt ?

Hvem tjener penge på annonceringen fra de polske piger ?

Hvorfor er det langt overvejende østeuropæiske piger og ikke vesteuropæiske piger der arbejder i Danmark

 

Alt det du nævner er spekulativt og såvidt jeg ved ikke gældende med de kvinder som har været på engtoften, de har typisk kun været på den ene adresse, her i dk, og er anmeldt af flere troværdige brugere herinde. At hentyde at de er del af "det polske syndikat" er en grov beskyldning uden konkrete beviser.

De har muligvis fået hjælp til at skabe kontakter i dk og lave aftaler, men det betyder ikke at de er del af et kriminelt netværk, det kan ligeså godt være gennem en Facebook gruppe eller andet lige så uskyldigt. Hvad ved jeg? 

Jeg har ikke før hørt/læst om at GPer som har kontaktet anmeldere på den måde. Har du selv oplevet det, har du et sted hvor nogen har skrevet om det eller er det noget du finder på? 

Der er også langt flere østeuropæiske håndværkere i Danmark end vesteuropæiske... Er de også del af syndikatet?? 

Der er da sikkert nogle kvinder der har et skummet bagland, men jeg synes det er tavligt at kaste rundt med beskyldninger uden beviser! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 19 timer siden:

Uden at forholde mig til servicen - Så har ejeren af et lejemål, ingen what so ever magt over, hvordan en pige arbejder eller lugter, for den sags skyld. 

 

Der er altså grænser for hvor mange gange man kan opfinde den dybe tallerken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Der er altså grænser for hvor mange gange man kan opfinde den dybe tallerken.

Dit svar giver ingen mening :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 7 timer siden:

Alt det du nævner er spekulativt og såvidt jeg ved ikke gældende med de kvinder som har været på engtoften, de har typisk kun været på den ene adresse, her i dk, og er anmeldt af flere troværdige brugere herinde. At hentyde at de er del af "det polske syndikat" er en grov beskyldning uden konkrete beviser.

De har muligvis fået hjælp til at skabe kontakter i dk og lave aftaler, men det betyder ikke at de er del af et kriminelt netværk, det kan ligeså godt være gennem en Facebook gruppe eller andet lige så uskyldigt. Hvad ved jeg? 

Jeg har ikke før hørt/læst om at GPer som har kontaktet anmeldere på den måde. Har du selv oplevet det, har du et sted hvor nogen har skrevet om det eller er det noget du finder på? 

Der er også langt flere østeuropæiske håndværkere i Danmark end vesteuropæiske... Er de også del af syndikatet?? 

Der er da sikkert nogle kvinder der har et skummet bagland, men jeg synes det er tavligt at kaste rundt med beskyldninger uden beviser! 

Nej, de piger der har gode anmeldelser fra Engtoften har været flere steder i Danmark bla. på Sjælland

Ja, det er spekulativt fordi jeg vil have dig til at tænke over disse ting og ikke bare køre pikken ind i et eller andet der byder sig til og forsætte som en god tumpe i hylekoret

Hvorfor antyder Ola-Ola kun at hun arbejder alene og ikke bare klart skriver at det gør hun

Hvem har interesse i at se stort på falske anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
FætterGuf skrev, for 10 minutter siden:

Nej, de piger der har gode anmeldelser fra Engtoften har været flere steder i Danmark bla. på Sjælland

Ja, det er spekulativt fordi jeg vil have dig til at tænke over disse ting og ikke bare køre pikken ind i et eller andet der byder sig til og forsætte som en god tumpe i hylekoret

Hvorfor antyder Ola-Ola kun at hun arbejder alene og ikke bare klart skriver at det gør hun

Hvem har interesse i at se stort på falske anmeldelser

Du laver ikke omtanke, du spreder onde rygter, endda her på bekostning af Ola og Engtoften, som det virker til du intet aner om.

Du bør ikke lave påstande i anmelderser eller tråde om konkrete kvinder eller steder, hvis du ikke har noget i det du siger. 

Hold dine spekulationer til dig selv eller skriv om det i det generelle forum.

Hvis folk, som dig, bliver ved med at sprede spekulative rygter, så bliver det svært at spotte tilfælde hvor det ikke er spekulativt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hornyaarhuskanon skrev, den 15.10.2020 at 10:50:

Engtoften havde for et par år siden et rigtigt dårligt ry, men det har været noget anderledes de sidste par år, hvor nogle mere eller mindre faste piger har haft en turnus der. Man har i lang tid kunne møde flotte, søde og dejlige østeuropæiske piger på adressen. 
Der har ikke været så meget aktivitet siden corona kom og vendte op og ned på alting, og det er måske et udslag heraf at de nu har fået en kedelig pige ind.

At det skulle være en bule har jeg svært ved at genkende. Der er altid pænt og rent derinde, og modelmutter er altid den samme der kommer og åbner. Nej hun et ikke et humørbundt, men det er jo heller ikke hende du er kommet for at hygge med.

 

Jeg tænker i hvert fald at jeg vil give Engtoften en chance til, når der engang kommer en ny pige.

 

Tak for heads up til trådstarter. Den eneste. Øde vi kommer de dårlige oplevelser til livs er at boykotte dem, og støtte op om dem der giver gode oplevelser.

Modelmutter den samme???Øøøh.Har mødt 2 forskellige mutter derinde!I forbindelse med møde af Elena!

Redigeret af Pikken 69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 15.10.2020 at 08:44:

Havde ellers glædet mig, fordi jeg endelige havde taget mig sammen til at “prøve”

jeg finder en annonce på en Polsk pige i Engtoften (klinik der har været der sjovt nok har været på adressen i mange år)
 

Jeg kommer der op, og starter ud med en ældre dame, som virkede mega sur åbner døren, og viser mig op af en trappe til første salen.

Der kommer så en pige på, ja vil tro mll. 35-38 år og som på heller ingen måde kan få et smil på læben

jeg fortæller at det er første gang, og er Derved en smule nervøs. På det virker hun bare rigtig irriteret

Nå men jeg får af vide at jeg skal ligge mig på sengen, hvor hun derefter begynder at nuller mig lidt på benene, og så kondom frem, og begynder at sutte min pik, hvor jeg må være helt ærlig at det er hun dælme heller ikke ret god til. Det går ikke lang tid før jeg siger at jeg vil slikke hende, og hun med sit sure ansigt vender sig om på ryggen, og jeg dykker ned (sidder faktisk og er lige ved at kaste op ved at skrive det her)

Da jeg i min Iver dykker ned med tungen ud, når jeg lige og give hende et slik, Og er derefter allerede ved det ved at kaste op, og er nød til med det samme at komme væk fra hendes fisse, da hun virkelig stinker, og havde desværre som nævnt nået at give hende et enkelt slik, i hendes svedige og ildelugtende fisse.
Har simpelthen ALDRIG oplevet noget så klamt, og kunne lugte hende timevis efter

Nå men lige for at runde den af, så kom jeg væk fra hendes fisse med mit hoved, og ville slutte af med at kneppe hende, men kunne simpelthen ikke, og sagde så at jeg var kommet, og var derved færdig.

 

Hvis jeg skal give stjerner fra 0 - 5 så er det helt klart et 0. INGEN skal opleve sådan noget, og kan på ingen måde anbefale denne klinik i Engtoften Viby! Der var jo absolut intet positivt ved besøget INTET OVERHOVEDET andet end man gav nogle penge.

Hvem har en klinik, og ikke sørger for at pigerne holder sig rene til kunderne, og ikke mindst prøver at smile lidt. Der er vel en forretning, hvor man gerne skulle komme igen.

Enten kan hun skrive og give mig en ny “ren” og ikke mindst glad tur eller jeg kan komme og hente pengene igen, og jeg vil slette denne annonce!!

Billeder på annoncen passer Iøvrigt heller ikke

Lidt sjov du vil fjerne anmeldens hvis du får penge tilbage eller en ny pige som er glad. du jo ikke til at regne med overhovde. faktum er om du får penge tilbage eller ikke eller en ny pige så har oplevelse være der.  også vil du fjerne den hvis du får som du vil. hmm det vil sige at hvis du har lavet andr anmeldelse så har du også slette dem når du fik hvad du ville ved andre services ud over dette. er sku da godt nok en dårlig politik

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Læs nu hvad jeg skrev, hvor jeg rettede at jeg selvfølgelig ikke skal have pengene retur, men mener stadig at jeg fortjener bestemt en ny omgang, efter sådan et ualmindeligt klamt besøg. 
får stadig kvalme over, bare at skrive det :-(

Og ret skal være ret mht om jeg så ville fjerne min kritik

Redigeret af Henrik Peder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs hvad jeg skriver, er da ligeglad med om du vil have det ene eller andet tilbage eller noget nyt. Midt problem er at du kommer med at du vil trække anmeldelsen tilbage. Det er jo så lang uden. jeg trække sku heller ikke min andmeldse tilbage af bilka eller en hotel eller restrurante hvis jeg får penge tilbage eller de gir en ny middag, så rette jeg ikke og tilføjer hvad der er sket for at give andre den bedste muligt ide om hvad de går ind til. men du vil slette siger alt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...