Hop til indhold
Guest Henrik Peder

Engtoften Viby J NEJ TAK !

Recommended Posts

Guest Henrik Peder

Du er langt ude, og helt klart pga manglende intelligens !

hvis nogle retter op på deres fejl, så er det da indlysende at man også kan ændre holdning, med mindre man er en en stædig person, og ikke kan sige ret skal være ret

nå men du har vel også travlt med dit erhverv, så skal ikke forstyrre længere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Henrik Peder har fået en advarsel for sprogbrug. Han får ikke ban, da det er ham selv der har oprettet tråden.

Vi får nogen gange forespørgsel på at slette en anmeldelse folk har fortrudt. Men vi sletter aldrig, netop fordi vi ikke vil have at man kan afpresse pigerne for ydelser, mod til gengæld at slette sin anmeldelse.

Hvis nogen piger oplever at gæster bruger anmeldelser til afpresning, så er i velkomne til at henvende jer til ledelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 15 timer siden:

Læs nu hvad jeg skrev, hvor jeg rettede at jeg selvfølgelig ikke skal have pengene retur, men mener stadig at jeg fortjener bestemt en ny omgang, efter sådan et ualmindeligt klamt besøg. 
får stadig kvalme over, bare at skrive det :-(

Og ret skal være ret mht om jeg så ville fjerne min kritik

Så du mener med andre ord at en anden GP gratis skal lægge krop til at du har haft en dårlig oplevelse med en GP på pågældende sted?

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...