Hop til indhold
ppd

Vagttider om aftenen

Recommended Posts

Der er ikke noget som en dansk pige :P

men...hov...En hvilken som helst uge på de københavnske lysthuse:

Sexyclub: Mandag og Torsdag aften samt lørdag. Piger på vagt: 0

(21 piger tilknyttet huset)

Romantica:  Mandag,Tirsdag, Tirsdag aften, torsdag aften og  lørdag. Piger på vagt: 0

(18 piger tilknyttet huset)

Pussygalores samt Seductiongirls og Mon Cherie : Holder fanen højt med piger på vagtplanen.

Spørgsmålet er om det er pga. Corona at der er så mange tomme pladser, eller fordi det er blevet svære at tiltrække unge attraktive studiner til branchen..?:mellow:

Normalt brokker en arbejdsgiver sig lidt hvis medarbejderen har for mange fraværsdage, men det kan jo være pigerne er ude og bruge penge..:huh:

Mon vi ser en forbedring over tid.

Pigerne sætter altid en ære i deres arbejde, men syntes ikke hullerne var så markante/gentagende  for år tilbage..(Tak for dengang Sexyclub)

Hvorfor er det blevet sådan nu? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ingen gæster = ingen indtjening = ingen piger. Selv nye og debuterende piger, giver hurtigt op. 
 

Man skal virkeligt have faste gæster, for at kunne klare sig, som Dansk GP, i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Ingen gæster = ingen indtjening = ingen piger. Selv nye og debuterende piger, giver hurtigt op. 
 

Man skal virkeligt have faste gæster, for at kunne klare sig, som Dansk GP, i Danmark.

Øv..

Lidt ærgeligt. 

Nogle af pigerne må da godt få mine kontaktoplysninger, så kan de altid ringe/skrive når de er liderlige..........efter penge..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig talt er det lidt svært at have ondt af de danske bordeller. 

De har overhovedet ikke været omstillingsparate. De har bare holdt fast i deres gamle koncepter og priser. Og nu mister de ikke blot kunder men også medarbejdere, som kan tjene nemmere penge på egen hånd. 

Bordellerne er vor tids VHS, eller kodak :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
McFarlane skrev, for 58 minutter siden:

Ærlig talt er det lidt svært at have ondt af de danske bordeller. 

De har overhovedet ikke været omstillingsparate. De har bare holdt fast i deres gamle koncepter og priser. Og nu mister de ikke blot kunder men også medarbejdere, som kan tjene nemmere penge på egen hånd. 

Bordellerne er vor tids VHS, eller kodak :ph34r:

Rigtigt mange PD piger er nu lige så ramte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Man skal virkeligt have faste gæster, for at kunne klare sig, som Dansk GP, i Danmark.

Jeg ved godt det er et "ømt" emne og jeg ved ikke hvor meget corona spiller ind.

Men det er mit indtryk at de danske piger længe har været presset, af de øst europæiske pris baskere.

Der er antageligt mange gode grunde til prisen på bordel er 2000+ for en time. Men når jeg kan få samme gode service og kemi til 1200-1400 (og det kan man, selv om der er fussere) - så er valget ikke svært for mig. Hvis jeg nu vidste at det jeg fik på bordellet var 600,- bedre, så betalte jeg gerne det. Men det har for mig, ikke været tilfældet.

Så er det ikke prisen man skal konkurrere på? Når "kvalitet" og "danskhed" umiddelbart ikke er nok.

Jeg er i min branche også blevet presset på time priser og har i nogen tilfælde gået ned, for at "lande" klienten. Hellere tjene lidt mindre, end ingen ting - hvis jeg vil overleve.

Jeg spørger kun af nysgerrighed, det er ikke et angreb på priserne, det er 100% service yder der bestemmer servicens pris. 

Edit: Jeg ved godt du ikke taler for alle danske piger, men du ved væsentligt mere end mig.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ved godt det er et "ømt" emne og jeg ved ikke hvor meget corona spiller ind.

Men det er mit indtryk at de danske piger længe har været presset, af de øst europæiske pris baskere.

Der er antageligt mange gode grunde til prisen på bordel er 2000+ for en time. Men når jeg kan få samme gode service og kemi til 1200-1400 (og det kan man, selv om der er fussere) - så er valget ikke svært for mig. Hvis jeg nu vidste at det jeg fik på bordellet var 600,- bedre, så betalte jeg gerne det. Men det har for mig, ikke været tilfældet.

Så er det ikke prisen man skal konkurrere på? Når "kvalitet" og "danskhed" umiddelbart ikke er nok.

Jeg er i min branche også blevet presset på time priser og har i nogen tilfælde gået ned, for at "lande" klienten. Hellere tjene lidt mindre, end ingen ting - hvis jeg vil overleve.

Jeg spørger kun af nysgerrighed, det er ikke et angreb på priserne, det er 100% service yder der bestemmer servicens pris. 

Edit: Jeg ved godt du ikke taler for alle danske piger, men du ved væsentligt mere end mig.

Well, @EksilKøbenhavner pretty much nails it I think.

If one girl offers the same service, or maybe even higher service, at close to half the price.
I mean, well...
It's value for money, same as any other business.
Well, not only, since good chemistry is obviously important, but what says I have a  better connection with a Danish girl then one from Eastern Europe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
EksilKøbenhavner skrev, for 31 minutter siden:

Jeg ved godt det er et "ømt" emne og jeg ved ikke hvor meget corona spiller ind.

Men det er mit indtryk at de danske piger længe har været presset, af de øst europæiske pris baskere.

Der er antageligt mange gode grunde til prisen på bordel er 2000+ for en time. Men når jeg kan få samme gode service og kemi til 1200-1400 (og det kan man, selv om der er fussere) - så er valget ikke svært for mig. Hvis jeg nu vidste at det jeg fik på bordellet var 600,- bedre, så betalte jeg gerne det. Men det har for mig, ikke været tilfældet.

Så er det ikke prisen man skal konkurrere på? Når "kvalitet" og "danskhed" umiddelbart ikke er nok.

Jeg er i min branche også blevet presset på time priser og har i nogen tilfælde gået ned, for at "lande" klienten. Hellere tjene lidt mindre, end ingen ting - hvis jeg vil overleve.

Jeg spørger kun af nysgerrighed, det er ikke et angreb på priserne, det er 100% service yder der bestemmer servicens pris. 

Edit: Jeg ved godt du ikke taler for alle danske piger, men du ved væsentligt mere end mig.

Jeg tænker ikke kun den økonomiske "pris basker" men også, at de østeuropæiske piger gerne går den længere mil end hvad danske kvinder gør. Jeg oplever som regel at danske kvinder har et bedre "bagland" og ikke bare knalder derud af uden at have sig selv med i gamet- som for mig er enorm vigtigt for at passe på mig selv. 

Samtidig tror jeg det er enorm svært at tiltrække de ordentlige og mødestabile piger som ikke bare "dropper ind og ud, som det passer ind i billedet" 

Ydermere ser jeg en stigende tendens til, at der efterspørgeres mega fransk, økologisk osv- der er mange danske piger ikke nået til endnu og forhåbentlig heller aldrig. Jeg er vild med min side beskæftigelse og nyder de grin og fornøjelser jeg har med mine gæster- men om jeg havde lyst til, at have 5-10 forskellige mænds sæd langt ned i halsen? nej det tror jeg faktisk ikke er sundt i længden ;-)  jeg vil gerne passe på mig selv hele livet og mine gæster skal være trygge og ikke bekymret for at slæbe noget med hjem til fruen- Når det er sagt så Yes det er svært at hamle om med de udlandske piger og deres priser. Men jeg vælger at stå stolt på mine principper og forhåbentlig tiltrækker jeg de gæster som ser dem som en styrke. 

Ja ja bevar mig vel, jeg har da også givet specielle priser til nogle af mine faster gæster og hvis ikke det har jeg givet mere tid til leg og nærvær. 

Måske er de danske lysthuse på vej væk til fordel for små intime lejligheder? tja muligvis.. måske burde gæsterne overveje at spise og handle lokalt for at holde liv der ;-) 

Redigeret af Vica Velvet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
EksilKøbenhavner skrev, for 19 minutter siden:

Jeg ved godt det er et "ømt" emne og jeg ved ikke hvor meget corona spiller ind.

Men det er mit indtryk at de danske piger længe har været presset, af de øst europæiske pris baskere.

Der er antageligt mange gode grunde til prisen på bordel er 2000+ for en time. Men når jeg kan få samme gode service og kemi til 1200-1400 (og det kan man, selv om der er fussere) - så er valget ikke svært for mig. Hvis jeg nu vidste at det jeg fik på bordellet var 600,- bedre, så betalte jeg gerne det. Men det har for mig, ikke været tilfældet.

Så er det ikke prisen man skal konkurrere på? Når "kvalitet" og "danskhed" umiddelbart ikke er nok.

Jeg er i min branche også blevet presset på time priser og har i nogen tilfælde gået ned, for at "lande" klienten. Hellere tjene lidt mindre, end ingen ting - hvis jeg vil overleve.

Jeg spørger kun af nysgerrighed, det er ikke et angreb på priserne, det er 100% service yder der bestemmer servicens pris. 

Edit: Jeg ved godt du ikke taler for alle danske piger, men du ved væsentligt mere end mig.

Ærligt så orker jeg ikke debatten. Jeg kom bare med et helt reelt svar på hvorfor der er tomme vagtplaner. 
 

Jeg kan ikke svare på andre pigers priser, men mine priser er ikke steget, tværtimod så har jeg gjort sådan at de er inkluderet alt hvad jeg tilbyder. Jeg har ingen tillæg.

Jeg kan faktisk godt forstå at en mand stejler lidt, når prisen på en time når op på over 2000kr. Jeg bliver helt mærkelig når jeg oplever alle de tillæg der kan være på alt muligt. Jeg har siddet med piger, hvor prisen på en time, kan nå op på 3000kr. Det er fandeme mange penge:shock:
 

De udenlandske piger kan holde en lav pris, fordi at de jo er her koncentreret i en periode, hvor de arbejder meget. I den tid har de ingen skole, alm arbejde, familie osv der skal passes. Plus de tager pengene med hjem. Du kan leve i lang tid i Polen/Rumænien osv for 2000kr
Sådan er det bare ikke for de danske piger. 
Vi lever i Dk, betaler de samme udgifter som i selv gør. Og kan/vil ikke arbejde på den måde som de udenlandske piger gør. 

Jeg personligt hverken skal eller kan, holde til at arbejde 4-6 uger i træk, non-stop, med at sælge sex. Jeg ville blive skør. Og ærligt så tror jeg ikke at det er sundt for nogen overhovedet, at sælge sex, næsten 24/7 i så lang tid. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rigtig mange gode svar indtil videre.

Godt nok går vejret hen og bliver mørkt og vådt/koldt om aftenen  Jeg håber at lysthusene vil gøre brug af alle deres dejlige danske piger. Jeg vil i hvertfald prøve at besøge jer mere og sørge for en kærlig behandling med både pik og levende tunge, så I får mindst ligeså meget ud af besøget som mig.<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Danske gp går jo bare hen og bliver en "mangelvare" og dermed efterspurgt yderligere og derved kan de faktisk tillade sig at sætte timeprisen yderligere op. Sådan at når man endelig finder en dansk gp, så vil man også betale det hun tager for det :P

Den danske gp vil således blive til en luksus-- og ikke en discount prostitueret :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 23 minutter siden:

Danske gp går jo bare hen og bliver en "mangelvare" og dermed efterspurgt yderligere og derved kan de faktisk tillade sig at sætte timeprisen yderligere op. Sådan at når man endelig finder en dansk gp, så vil man også betale det hun tager for det :P

Den danske gp vil således blive til en luksus-- og ikke en discount prostitueret :)

Dream on! :P :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været på bordel og er totalt ligeglad med om de lukker eller ej. Priserne er for høje, men det er en anden diskussion. Har dog oplevet at de laveste priser finder man hos danske piger så forstår ikke snakken om udenlandske prisbaskere. 

Som postuleret i et indlæg i tråden, så har de bare ikke fulgt med tiden og "markedet" er måske forsvundet af andre årsager (tænk online sites som xklub og scor hvor der er masser af gratis sex at få).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 25 minutter siden:

Danske gp går jo bare hen og bliver en "mangelvare" og dermed efterspurgt yderligere og derved kan de faktisk tillade sig at sætte timeprisen yderligere op. Sådan at når man endelig finder en dansk gp, så vil man også betale det hun tager for det :P

Den danske gp vil således blive til en luksus-- og ikke en discount prostitueret :)

Tbh, I'm slightly curious.
Just what could possibly a Danish girl offer that an amazing girl like Ava Pia dosent ?
She's beautiful,  nice, friendly, easy to talk with.
Every bit a perfect GFE experience.
Why would I visit someone that at best offers the same thing at a Much higher price ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Keaper skrev, for 3 minutter siden:

Tbh, I'm slightly curious.
Just what could possibly a Danish girl offer that an amazing girl like Ava Pia dosent ?
She's beautiful,  nice, friendly, easy to talk with.
Every bit a perfect GFE experience.
Why would I visit someone that at best offers the same thing at a Much higher price ?

You could learn danish for one :P

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

You could learn danish for one :P

Ye... Well...
Not sure how that's a plus...

I think I rather visit Ava again, since she speaks fairly good English and I prefer to converse in that.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præferencer er forskellige, og det udspiller sig på flere niveauer i denne sammenhæng:

Nogen ønsker en dansk pige, fordi det er nemmere at kommunikere på sit eget modersmål. Andre er ligeglade, fordi kommunikationen ikke vægter så højt hos dem. Andre igen foretrækker måske en udenlandsk pige, fordi det opfattes mere eksotisk, eller fordi det føles mere anonymt.

Nogen vælger at besøge en klinik, fordi de opfatter det som et kvalitetsstempel, og man har en idé om, hvad man får (særligt hvis man har været på klinikken før). Andre synes, at det er mest spændende, at man tager et nyt sted hen hver gang. Andre igen er ligeglade, de tager bare derhen, hvor deres udvalgte pige nu engang holder til.

Nogen er meget opmærksomme på prisniveauet og har måske et maksimum for, hvor meget, de kan/vil give for et besøg. Andre går bevidst efter piger, som ikke sætter deres priser “for lavt”. Andre igen er fleksible, og kan fra gang til gang variere deres valg rent prismæssigt, afhængig af hvad de opfatter som value-for-money.

Nogen vælger at besøge en pige, som kan besøges tæt på, hvor man selv bor eller arbejder, fordi det er nemmere og sparer tid. Andre ønsker ikke at løbe risikoen at rende ind i en fra nærmiljøet og vælger derfor piger, som holder til et stykke væk fra hjemmet/arbejdspladsen. For andre igen er afstanden uden betydning.

Nogen sætter pris på, at pigen giver en samlet pris for sine ydelser, så der ikke skal tages stilling til så meget andet end, hvor lang tid man vil bruge sammen med pigen. Andre foretrækker en basispris, som derpå kan suppleres med præcis de ydelser, man ønsker at tilkøbe.

Der er sikkert også flere parametre, som kunne stilles op (f.eks. forskelle i ydelser).

Og hvad skal man så konkludere? Tja, vi har jo alle hver vores baggrunde til at vælge, som vi gør. Om det så lige er den ene eller anden ting, som afgør, at mange åbenbart fravælger klinikkerne, er nok ikke super enkelt at identificere. Det er måske nok en kombination af flere ting. Men @Trinetease rammer i hvert fald konsekvensen meget præcist: Ingen gæster = ingen indtjening = ingen piger.

I parentes bemærket: I forhold til priser er der faktisk ofte ikke synderlig stor forskel på 30 minutter på en dansk klinik og på mange udenlandske pigers ydelser, når ekstra ydelser medregnes (selvom superfransk ofte vanskeliggør en sammenligning). Forskellen træder mere tydeligt frem, hvis der vælges 60 minutter, hvor man på de danske klinikker ligger meget tæt på “dobbelt tid = dobbelt pris”, mens de ekstra 30 minutter for de udenlandske piger typisk koster 50% mindre end de første 30 minutter (og ekstra tilkøb af ekstraydelser som f.eks kys koster ikke mere, bare fordi der vælges længere tid).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keaper skrev, for 1 time siden:

 

I think I rather visit Ava again, since she speaks fairly good English and I prefer to converse in that.

That's good to know. We will all bear in mind that you prefer AvaPia and English small talk.

The relevant answer to the original question however, still probably is that there's too little to do at Danish brothels for them to keep late evening watches.
And if I'm not wrong - which I rarely am - the market is on a downhill path in general. Corona has taken it's toll of course, but it all started long before. Declining sales, lower prices, cheaper girls, crossed barriers, overthrown limits ... all signs of a rottening market that's slowly coming to an end. Enjoy it while it lasts. If you've got the stomach for it - and the numb brain of course.

Before long there will only be visiting girls around, competing with each other, crossing even more barriers, keeping even fewer limits - to at least make some pennies to bring home. It will all be a field day for pimps, traffickers and shady organizations until finally - a society that wants to appear decent and humane, puts an end to it all.

And rightly so. As so many other branches already have discovered: It can't be cheaper than zero. When everybody's producing their cloth in Pakistan, where do you go to make them even cheaper? How far can you stretch that sort of "market competition", before it becomes obscene? 

Already the fact that intimacy between people is a merchandise is an anomaly in itself. Handled whith care and decency it can - although barely - be endured in a modern society. But when this intimate merchandise - due to dimmed and numb customers, and cold hearted producers - transfers into any other global meat market (anyone remembers Corona, Mad Cow Disease and so on and so forth?) the market is about to poison itself. Like on Titanic, you can dance away and toast in Champagne while the ship sinks, but it's still sinking.

Climate change, prostitution - we react the same: pushing the limits and putting facts and basic rationales into oblivion. Deep inside we all know it's pure stupidity, but what the fuck - I need cheap pussy, a big car and cocktails on a beach the other side of the globe... So it all have to wait...

Måske noget for dig og AvaPia at snakke lidt om næste gang. På engelsk selvfølgelig. 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Danske gp går jo bare hen og bliver en "mangelvare" og dermed efterspurgt yderligere og derved kan de faktisk tillade sig at sætte timeprisen yderligere op. Sådan at når man endelig finder en dansk gp, så vil man også betale det hun tager for det :P

Den danske gp vil således blive til en luksus-- og ikke en discount prostitueret :)

Om de lige frem bliver en mangelvare, afhænger jo nok af hvordan man anskuer problemstillingen.   jeg kan sagtens forstille mig, at de veletablerede klinikker snart har nået et bund niveau, hvor man med rette kan tale om en niche. 

Til gengæld er det så mit indtryk, at der altid vil være et rimeligt stort udbud, at dansk talende kvinder i  Sugar og privat/diskret koncepterne.  Bevæger vi os ind i det segment du er i, kan jeg ikke forstille mig, at det sådant lige kan udkonkurreres af udenlandske kvinder.  Her tror jeg faktisk af sproget virkelig gør en forskel.

De danske kvinder jeg kender i privat/diskret klarer sig fint.  De tager typisk omkring 1100 for en ½ time, og lidt under 2.000 for en time.   De oplever ikke så meget øffen over priserne, men hører tit, at følgende er vigtige for valget

  • omgivelserne er hyggelige og de føler lidt de er på date med kvinden, eller besøger hende - Kort sagt de værdsætter at der ikke er flere personer tilstede (i hvert fald hører man ikke andre)
  • De fornemmer at aktivitetsniveauet er begrænset (få gæster) De behøver nok ikke at passe, men det er følelserne der tæller
  • Det føles bare mere diskret
  • Lidt ligesom ved sugar føler mange at det er lidt "finere" At det så ikke passer er en anden sag.  De føler sig ikke som et nummer i rækken

Så kort sagt, så handler det nok mere om illusioner end om pris.

Som allerede nævnt i tråden,  tilbyder en del danske kvinder i dette  segment  orale ydelser uden beskyttelse.  Det gør nok også en forskel.

Så et eller andet sted kan jeg godt følge dig i, at danske kvinder der tilbyder gensidig nydelse, stor indlevelse, uden en masse faste regler og rammer,  måske allerede betragtes som en luksus man gerne betaler for.   Skal det fungere skal det selvfølgelig også kædes sammen med en skarp udvælgelses procedure (man invitere kun mænd der falder ind i ens målgruppe, som naturligvis må være lidt smallere end på en klinik)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 8 timer siden:

That's good to know. We will all bear in mind that you prefer AvaPia and English small talk.

The relevant answer to the original question however, still probably is that there's too little to do at Danish brothels for them to keep late evening watches.
And if I'm not wrong - which I rarely am - the market is on a downhill path in general. Corona has taken it's toll of course, but it all started long before. Declining sales, lower prices, cheaper girls, crossed barriers, overthrown limits ... all signs of a rottening market that's slowly coming to an end. Enjoy it while it lasts. If you've got the stomach for it - and the numb brain of course.

Before long there will only be visiting girls around, competing with each other, crossing even more barriers, keeping even fewer limits - to at least make some pennies to bring home. It will all be a field day for pimps, traffickers and shady organizations until finally - a society that wants to appear decent and humane, puts an end to it all.

And rightly so. As so many other branches already have discovered: It can't be cheaper than zero. When everybody's producing their cloth in Pakistan, where do you go to make them even cheaper? How far can you stretch that sort of "market competition", before it becomes obscene? 

Already the fact that intimacy between people is a merchandise is an anomaly in itself. Handled whith care and decency it can - although barely - be endured in a modern society. But when this intimate merchandise - due to dimmed and numb customers, and cold hearted producers - transfers into any other global meat market (anyone remembers Corona, Mad Cow Disease and so on and so forth?) the market is about to poison itself. Like on Titanic, you can dance away and toast in Champagne while the ship sinks, but it's still sinking.

Climate change, prostitution - we react the same: pushing the limits and putting facts and basic rationales into oblivion. Deep inside we all know it's pure stupidity, but what the fuck - I need cheap pussy, a big car and cocktails on a beach the other side of the globe... So it all have to wait...

Måske noget for dig og AvaPia at snakke lidt om næste gang. På engelsk selvfølgelig. 

I 'd wish I could give more than one trophy to this post. Your comment is outstanding and deserves a standing ovation <3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Trinetease skrev, for 12 timer siden:

Ærligt så orker jeg ikke debatten. Jeg kom bare med et helt reelt svar på hvorfor der er tomme vagtplaner. 
 

Jeg kan ikke svare på andre pigers priser, men mine priser er ikke steget, tværtimod så har jeg gjort sådan at de er inkluderet alt hvad jeg tilbyder. Jeg har ingen tillæg.

Jeg kan faktisk godt forstå at en mand stejler lidt, når prisen på en time når op på over 2000kr. Jeg bliver helt mærkelig når jeg oplever alle de tillæg der kan være på alt muligt. Jeg har siddet med piger, hvor prisen på en time, kan nå op på 3000kr. Det er fandeme mange penge:shock:
 

De udenlandske piger kan holde en lav pris, fordi at de jo er her koncentreret i en periode, hvor de arbejder meget. I den tid har de ingen skole, alm arbejde, familie osv der skal passes. Plus de tager pengene med hjem. Du kan leve i lang tid i Polen/Rumænien osv for 2000kr
Sådan er det bare ikke for de danske piger. 
Vi lever i Dk, betaler de samme udgifter som i selv gør. Og kan/vil ikke arbejde på den måde som de udenlandske piger gør. 

Jeg personligt hverken skal eller kan, holde til at arbejde 4-6 uger i træk, non-stop, med at sælge sex. Jeg ville blive skør. Og ærligt så tror jeg ikke at det er sundt for nogen overhovedet, at sælge sex, næsten 24/7 i så lang tid. 
 

 

Amen <3 Godt skrevet. 
 

For mig, er det mega vigtigt, at jeg er “med”. Jeg har ikke lyst til - hverken overfor mine gæster, eller overfor mig selv, at det er mekanisk og kører på rutinen. Jeg vil kunne leve mig ind i det og nyde det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Lidt i den omvendte grav: Nu arbejder jeg godt nok PD, men jeg arbejder ikke senere end til 22 og stopper oftest før. Hvorfor? Fordi jeg elsker min søvn og gerne når det er mørkt, og fordi jeg har de gæster jeg har lyst til i dagtimerne og ikke har brug for flere. 

Hvis jeg begyndte at arbejde sene aftener ville det være et udtryk for, at jeg ikke kunne få gæster nok i dagtimerne, og hvis det sker, skifter jeg nok hellere branche end at ofre mine nattetimer . Så måske er lidt af det også, at vi danske piger er lidt for godt vant med vores døgnrytmer? Ikke at det er noget man kan være for godt vant med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bordellernes tid er ved at være en saga blot. Det er da også langt hyggeligere og diskret at møde GP i en lejlighed hvor hun er alene. Jeg har faktisk aldrig været på et bordel, kun i lejligheder og hotelværelser. Der er ikke noget jeg hellere vil end at være stamkunde  ved en DANSK GP som jeg kan føre en fornuftig samtale med ,men der er godt nok langt imellem de gode danske piger og danske piger generelt.Bor i Esbjerg , fast Dansk GP søges!

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Det er da også langt hyggeligere og diskret at møde GP i en lejlighed hvor hun er alene.

Ja, det er superhyggeligt, det er bare ikke særlig sikkert for pigen. Og især debutanter i branchen kan have god gavn af at begynde på et bordel under trygge forhold. For nogle piger giver det også bedst mening at arbejde på bordel, ikke alle kan slæbe en masse vasketøj med hjem eller ha to telefoner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...