Hop til indhold
ppd

Vagttider om aftenen

Recommended Posts

cassanova skrev, for 1 time siden:

Bordellernes tid er ved at være en saga blot. Det er da også langt hyggeligere og diskret at møde GP i en lejlighed hvor hun er alene.

Det er jo en skøn følelse.  Faktum er blot, at det ikke nødvendigvis er tilfældet.  Taler vi lejligheder med flere værelse, kan der såmænd sagtens være en ekstra person tilstede.  Primært nok for at passe på kvinden og eller tage sig af bookninger eller hjælpe kvinden på anden vis. 

Faktisk et fint eksempel på hvorledes man kan dyrke gæsternes illusioner.  Lige netop den "finte" kan man ikke praktisere på et klinik.  Derimod kan man sagtens dyrke andre illusioner,  eller fjerne nogle fordomme.  Der jo et segment af købere der aldrig har været på en klinik, netop fordi de har nogle fordomme eller nogle illusioner omkring PD

Det er min erfaring en populær kvinder med stor indlevelse kan begå sig i alle segmenter.  Gæsterne derimod er nok mere fastlåste pga af diverse fordomme m.v.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu også, at det kan være hyggeligt på bordellerne.

Det er især hyggeligt at høre pigernes stiletter mod gulvet når de er på vej ind til dig, også hyggeligt når telefonpigen hilser dig med et genkendelsens smil.

En særlig hyggelig stund var efter et sexparty, hvor vi blev færdige lidt før tid og sad med pigerne og telefondamen og hyggesnakkede.

Jeg håber da, at de bedste bordeller overlever, de har da en ydelse og et koncept, som jeg synes om.

Venligst OT (det siger vel alt ;))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon Cherie er nu desværre lukket og det siger lidt om konkurrecen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...