Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Ami, det bliver nok ikke bedre.

Recommended Posts

Jeg kan bekræfte at jeg har besøgt "Emmy" på ørbækvej for ca 2-3 uger siden. Og der var tale om Ami som tidligere har været i Spjald og flere andre steder.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde så, langt om længe, fået lavet en aftale med Emmy, troede jeg. Jeg kørte lige 100+ kilometer, i spændt forventning. For en sikkerheds skyld meldte jeg min ankomst ca. 30 min før, alt ok. Fik så, 5 min før ankomst en besked om at der var lavet en fejl. Så Emmy alligevel ikke kunne modtage kunder før 1 1/2 time efter. Hvilket ikke kunne lade sig gøre i min tidsplan. Det er anden, og sidste, gang jeg er kørt forgæves. Jeg blev anvist en anden GP en moden dame på en anden nærliggende adresse. Desværre sagde jeg ja, jeg skulle bare være kørt hjem igen. Kvinden gjorde det nogenlunde, overholdte dog ikke en specifik aftale om tillægsydelse som jeg i hast ellers havde fået aftalt på sms.  Så jeg har alligevel en flad fornemmelse af at være blevet snydt for mine 1500 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 19.3.2022 at 16:10:

Jeg havde så, langt om længe, fået lavet en aftale med Emmy, troede jeg. Jeg kørte lige 100+ kilometer, i spændt forventning. For en sikkerheds skyld meldte jeg min ankomst ca. 30 min før, alt ok. Fik så, 5 min før ankomst en besked om at der var lavet en fejl. Så Emmy alligevel ikke kunne modtage kunder før 1 1/2 time efter. Hvilket ikke kunne lade sig gøre i min tidsplan. Det er anden, og sidste, gang jeg er kørt forgæves. Jeg blev anvist en anden GP en moden dame på en anden nærliggende adresse. Desværre sagde jeg ja, jeg skulle bare være kørt hjem igen. Kvinden gjorde det nogenlunde, overholdte dog ikke en specifik aftale om tillægsydelse som jeg i hast ellers havde fået aftalt på sms.  Så jeg har alligevel en flad fornemmelse af at være blevet snydt for mine 1500 kr. 

Jeg kan sku godt forstå at du er skuffet, nu var det mig som “lå på briksen” da hun kommer tydeligt frustreret og fortæller om hvad jeg tænker er din besked, hendes telefon passer havde kvajet sig.

 

Det skal lige nævnes at jeg bookede min tid 2 dage i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan sku godt forstå at du er skuffet, nu var det mig som “lå på briksen” da hun kommer tydeligt frustreret og fortæller om hvad jeg tænker er din besked, hendes telefon passer havde kvajet sig.

 

Det skal lige nævnes at jeg bookede min tid 2 dage i forvejen.

Ok, det er jeg sådan set glad for at du skriver. Måske skal det have et forsøg mere, når lejligheden byder sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...