Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Ami, det bliver nok ikke bedre.

Recommended Posts

Steenborg skrev, for 33 minutter siden:

Er der nye kontaktoplysninger til Ami?

Linkene i tråden er udløbet.

Hun har ikke annonceret meget længe. Tror desværre ikke, hun er i landet længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 2 timer siden:

Hun har såmænd bare skiftet "navn"...https://annoncelight.dk/showad/275220

Hmmm.... Nyt navn, en noget anderleds annonce og slet ingen billeder. Gad vide om hun gemmer sig for mig? :roll:

Nå, telefonen genkender nummeret om ikke andet, så det skal da undersøges én af de nærmeste dage. Hun var helt bestemt vanedannende. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, den 14.5.2021 at 23:17:

Hmmm.... Nyt navn, en noget anderleds annonce og slet ingen billeder. Gad vide om hun gemmer sig for mig? :roll:

Nå, telefonen genkender nummeret om ikke andet, så det skal da undersøges én af de nærmeste dage. Hun var helt bestemt vanedannende. :P

Fik du noget ud af din undersøgelse “oros”? Er det stadig den dejlige Ami, eller er det en ny pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 7 timer siden:

Fik du noget ud af din undersøgelse “oros”? Er det stadig den dejlige Ami, eller er det en ny pige?

 

Vurderet ud fra det billede der er kommer på nu, så er de stadig Ami.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 29.5.2021 at 09:04:

Fik du noget ud af din undersøgelse “oros”? Er det stadig den dejlige Ami, eller er det en ny pige?

Jeg er desværre ikke nået så langt endnu. Men det kommer jeg... :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 2 timer siden:

Har Ami skiftet navn til Emmy, eller nogen som ved, om der er tale om en ny pige? Nogen som har info omkring Emmy, hvis hun er ny?

Nu har jeg ikke besøgt hende da hun var Ami men derimod Emmy så den del vil jeg ikke svare på, selvom billederne ligner til forveksling.

Emmy er en livsglad pige/dame som vil gøre alt for at du får en god oplevelse, hun taler en dél men der er måder at få det stoppet ;) alt i alt så havde jeg en god oplevelse med hende i sidste uge.

Stedet vil jeg betegne som ugenert, men du skal være klar over at det ikke er hende du skriver med og eller bliver modtaget af, det er en ældre “pige” som står for dén del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 3 timer siden:

Har Ami skiftet navn til Emmy, eller nogen som ved, om der er tale om en ny pige? Nogen som har info omkring Emmy, hvis hun er ny?

Som jeg kan se på et par af billederne så er det Ami der har skiftet navn. En anden ting er profilnavnet BB 69 et der er blevet brugt af vedkommende

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, den 11.2.2022 at 14:29:

Som jeg kan se på et par af billederne så er det Ami der har skiftet navn. En anden ting er profilnavnet BB 69 et der er blevet brugt af vedkommende

Hvis Emmy taler dansk, så er det helt bestemt IKKE Ami fra Spjald. Hun havde en veninde til at passe telefonen for at kunne klare kommunikationen. Hendes engelske var også dårligt.

Jeg tror ikke, hun er i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 46 minutter siden:

Hvis Emmy taler dansk, så er det helt bestemt IKKE Ami fra Spjald. Hun havde en veninde til at passe telefonen for at kunne klare kommunikationen. Hendes engelske var også dårligt.

Jeg tror ikke, hun er i landet.

OROS.... nu har jeg ikke set nogen steder at Emmy skulle snakke dansk. Jeg kan bare se at 2 af billerne er blevet brugt af AMI

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, den 17.2.2022 at 14:20:

OROS.... nu har jeg ikke set nogen steder at Emmy skulle snakke dansk. Jeg kan bare se at 2 af billerne er blevet brugt af AMI

Første linje i annoncen lyder:

Citat

❤️pige selvfølgelig snak dansk

Om de deler billeder, udtaler jeg mig til gengæld ikke om. Tilsvarende er sket masser af gange.

Hvis du derimod klikker på linket til AMI, finder du ud af, den ikke eksisterer længere.

Redigeret af oros
Tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, 1 time siden:

Hvis du derimod klikker på linket til AMI, finder du ud af, den ikke eksisterer længere.

Hun benytter nyt link: https://annoncelight.dk/showad/300350, hvis det altså er Ami/Ammi fra Spjald. Jeg ved ikke, hvordan hun så ud, da hun var i Spjald men billederne er de samme, som Ami/Ammi brugte, men lige nu hedder hun Emmy. Ret forvirrende... 

 

Redigeret af 100% Gavtyv
Tilføjet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, 1 time siden:

Hun benytter nyt link: https://annoncelight.dk/showad/300350, hvis det altså er Ami/Ammi fra Spjald. Jeg ved ikke, hvordan hun så ud, da hun var i Spjald men billederne er de samme, som Ami/Ammi brugte, men lige nu hedder hun Emmy. Ret forvirrende... 

 

Jo det er Ami der var i Spjald, kan jeg bekræfte.  Men der er andre piger på samme adresse,  så hvis man ikke har en aftale med Ami/Ammi/Emmy - kan man blive vældig skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Etbrugernavn skrev, for 5 timer siden:

Jo det er Ami der var i Spjald, kan jeg bekræfte.  Men der er andre piger på samme adresse,  så hvis man ikke har en aftale med Ami/Ammi/Emmy - kan man blive vældig skuffet

Var det hende, der tilbød aftensmad og overnatning mv.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, den 18.2.2022 at 15:27:

Hun benytter nyt link: https://annoncelight.dk/showad/300350, hvis det altså er Ami/Ammi fra Spjald. Jeg ved ikke, hvordan hun så ud, da hun var i Spjald men billederne er de samme, som Ami/Ammi brugte, men lige nu hedder hun Emmy. Ret forvirrende... 

 

Det billede, hvor man kan se munden, kan jeg også genkende. Men jeg har mere end almindeligt svært ved at forestille mig, at hun taler dansk. Jeg har besøgt hende ganske mange gange.

Fred være med det. Ami var/er en sød pige med øje for gæstens velbefindende. Jeg kommer ikke til Tarm for at undersøge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk, det er nok ikke så let. Har forsøgt at få en aftale i stand på sms i en uges tid. Fik lidt uklar respons i starten. Og nu er der bare radiotavshed. Lidt træls når man ikke kan få et svar på rimeligt lette spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mildur skrev, for 15 timer siden:

Suk, det er nok ikke så let. Har forsøgt at få en aftale i stand på sms i en uges tid. Fik lidt uklar respons i starten. Og nu er der bare radiotavshed. Lidt træls når man ikke kan få et svar på rimeligt lette spørgsmål. 

Mange piger er trætte af at mange spørger om alt mulig, istedet for kort og præcis at bestille en tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Mange piger er trætte af at mange spørger om alt mulig, istedet for kort og præcis at bestille en tid.

Jeg har bestemt ikke spurgt “om alt muligt” som du antyder. Jeg har spurgt om en bestemt pige er på stedet. Og om hun træffes på et tidspunkt. .Thats it. Kort og præcist. I min optik helt rimelig info hvis man skal planlægge at køre 100+ kilometer for en aftale. Men du har selvfølgelig lov til at mene noget andet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...