Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Ami, det bliver nok ikke bedre.

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Ja så er der gået næsten en måned, og så var det tid igen.

hvad kan jeg tilføje, alt virker, pigen er så sød, stedet er rigtig pænt, tiden og alt det andet er helt i top.

denne gang tog jeg 2 timer, og det kostede Ami en tennis albue, men for første gang var jeg mere end en “one shot one kill” mand, det lykkes for Ami at får mig til at komme TO gange, det er aldrig sket for mig. Hun var mega stolt over at det lykkes, og det er helt hendes fortjeneste.

jeg er bare så glad under og efter mit besøg hos Ami, og kan bare gå og glæde mig til næste gang om en tre fire uger.

overvejer lidt nogle lidt korter besøg og så noget hyppigere, men 1,5-2 timer går bare så hurtig og jeg vil være lidt bange for at en time vil være for kort tid.

Jeg kan bare anbefale at besøge Ami, selv om jeg gerne vil beholde hende helt for mig selv og have hende hjemme hos mig selv, selv om konen nok vil blive lidt sur.
når det forsætter sådan her, så kunne jeg ikke finde på at kigge efter andre muligheder, det bliver bare bedre og bedre også fordi Ami kan huske mig og kan huske hvad jeg godt kan lide og så starter vi bare fra hvor vi slap sidste gang, man skal ikke til at opbygge et tillidsforhold først.

glæder mig til næste gang
til jer som overvejer at besøge Ami, se nu bare at komme afsted, det er det hele værd. Der var engang en som i en tråd skrev en masse om prisen kontra prisen i Thailand, til det kan jeg kun sige at nu har jeg snart brugt hvad der svare til en fly billet til Thailand, og jeg er på ingen måde ked af det, og føler at jeg får meget for mine penge og fortryder intet, udover lidt dårlig samvittighed over for min kone, men det må jeg leve med. Sage til mig selv inden mit besøg at nu var det sidste gang, men efter dette besøg så tager jeg sku nok et par besøg mere og så må den dårlige samvittighed finde et andet sted at slå sig ned, og konen må få en lidt større julegave.

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 12 timer siden:

glæder mig til næste gang
til jer som overvejer at besøge Ami, se nu bare at komme afsted, det er det hele værd. Der var engang en som i en tråd skrev en masse om prisen kontra prisen i Thailand, til det kan jeg kun sige at nu har jeg snart brugt hvad der svare til en fly billet til Thailand, og jeg er på ingen måde ked af det, og føler at jeg får meget for mine penge og fortryder intet, udover lidt dårlig samvittighed over for min kone, men det må jeg leve med. Sage til mig selv inden mit besøg at nu var det sidste gang, men efter dette besøg så tager jeg sku nok et par besøg mere og så må den dårlige samvittighed finde et andet sted at slå sig ned, og konen må få en lidt større julegave.

Men tænk på i Thailand er det masser af "Ami"er og du kan dagligt få sådanne oplevelser hele ferien igennem -og i sidste ende spare penge ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Møffe skrev, for 37 minutter siden:

Men tænk på i Thailand er det masser af "Ami"er og du kan dagligt få sådanne oplevelser hele ferien igennem -og i sidste ende spare penge ggg 

Det ved jeg godt, har også været der 15+ gange, og den første “Ami” jeg mødte er jeg også gift med idag, men der findes ved gud også mange der ikke er som Ami.

og så er det jo lige nu lidt svært at komme til Thailand.

min 3 uger til Thailand plejer at koste i omegnene af 25000 så det er faktisk et besøg hos Ami hver dag plus det løse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Voksen mand skrev, for 5 minutter siden:

Er du gift med en thai - og sexer med thaipiger. De taler sammen.... hvad forestiller du dig din kone siger til det? Det tager hun roligt????

Tænker hun vil sige nøjagtig det samme som din kone vil sige :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Voksen mand skrev, for 6 minutter siden:

Er du gift med en thai - og sexer med thaipiger. De taler sammen.... hvad forestiller du dig din kone siger til det? Det tager hun roligt????

Hvis hun vidste det vil hun skære min lille mand af og give den til en and.

lad være med at skrive hvorfor en and, det er noget thaier siger og jeg ved ikke hvorfor.

jeg tror ikke de kommer til at tale sammen, men hvis det sker så kan i se det på forsiden af Ekstra bladet, med en overskrift hvor i der indgår en stor kniv min tissemand og en and, det skal helt sikkert sælge aviser.

men ja det giver lidt “spænding” og dårlig samvittighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 31.10.2020 at 22:17:

Hvis hun vidste det vil hun skære min lille mand af og give den til en and.

lad være med at skrive hvorfor en and, det er noget thaier siger og jeg ved ikke hvorfor.

jeg tror ikke de kommer til at tale sammen, men hvis det sker så kan i se det på forsiden af Ekstra bladet, med en overskrift hvor i der indgår en stor kniv min tissemand og en and, det skal helt sikkert sælge aviser.

men ja det giver lidt “spænding” og dårlig samvittighed.

Så du har en thai derhjemme? Men tager ud og får thai ude i byen? 
Må man høre hvorfor? Altså forstå mig ret - ingen fordomme herfra. Vi gør det jo alle sammen, men lige den der forstår jeg ikke. Vil hun ikke give anal der hjemme eller hva?  
 

Og lige o/t - er det rigtige at de der thaier forguder deres mænd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Okksp skrev, for 27 minutter siden:

Så du har en thai derhjemme? Men tager ud og får thai ude i byen? 
Må man høre hvorfor? Altså forstå mig ret - ingen fordomme herfra. Vi gør det jo alle sammen, men lige den der forstår jeg ikke. Vil hun ikke give anal der hjemme eller hva?  
 

Og lige o/t - er det rigtige at de der thaier forguder deres mænd? 

det med at "de forguder deres mænd" - hvor har du dog den ide fra. ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Okksp skrev, for 48 minutter siden:

er det rigtige at de der thaier forguder deres mænd

Jep det er helt korrekt - lige så længe som mændene betaler for at blive forgudet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Jep det er helt korrekt - lige så længe som mændene betaler for at blive forgudet ;)

nemlig ja  :) hahahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Okksp skrev, for 10 timer siden:

Så du har en thai derhjemme? Men tager ud og får thai ude i byen? 
Må man høre hvorfor? Altså forstå mig ret - ingen fordomme herfra. Vi gør det jo alle sammen, men lige den der forstår jeg ikke. Vil hun ikke give anal der hjemme eller hva?  
 

Og lige o/t - er det rigtige at de der thaier forguder deres mænd? 

Nu har jeg tænkt over dit spg i et par timer, og jeg kan ikke rigtig give dig et svar, udover spænding, og det er et dårlig svar.

jeg kan få mere hjemme end jeg kan klare, så det er ikke der der er noget, og heller ikke af udvalget, og jeg elsker min kone, men hvorfor så ?

ja jeg ved det ikke rigtig.

hvis det var fordi jeg havde købt en blondine ville det så lyde mere rigtig ?

Den eneste anden som jeg kunne finde på at besøge er @Tantra, og så er det fordi det er noget helt andet end derhjemme jeg vil prøve. Jeg kunne ikke få det til at falde i hak med hendes ophold i Randers, men vil meget gerne se om det kan lade sig gøre når hun besøger Jylland igen.

ps: nu er det den 3/11 og tillykke med fødselsdagen @Tantra. HBD to you.

Men sandt at sige jeg har Mega dårlig samvittighed over mine besøg.
men det kunne da være en fin tråd at oprette. Hvorfor besøge en GP hvis man er gift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg tænkt over dit spg i et par timer, og jeg kan ikke rigtig give dig et svar, udover spænding, og det er et dårlig svar.

jeg kan få mere hjemme end jeg kan klare, så det er ikke der der er noget, og heller ikke af udvalget, og jeg elsker min kone, men hvorfor så ?

ja jeg ved det ikke rigtig.

hvis det var fordi jeg havde købt en blondine ville det så lyde mere rigtig ?

Den eneste anden som jeg kunne finde på at besøge er @Tantra, og så er det fordi det er noget helt andet end derhjemme jeg vil prøve. Jeg kunne ikke få det til at falde i hak med hendes ophold i Randers, men vil meget gerne se om det kan lade sig gøre når hun besøger Jylland igen.

ps: nu er det den 3/11 og tillykke med fødselsdagen @Tantra. HBD to you.

Men sandt at sige jeg har Mega dårlig samvittighed over mine besøg.
men det kunne da være en fin tråd at oprette. Hvorfor besøge en GP hvis man er gift.

En glædespige spurgte mig engang. Hvem elsker sin kone mest. Ham der i hemmelighed går til glædespiger for at få det hun ikke kan eller vil give ham, eller ham der skifter hende ud med en yngre model, der giver ham det konen ikke vil give ham? Jeg hælder til den første

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 3 timer siden:

En glædespige spurgte mig engang. Hvem elsker sin kone mest. Ham der i hemmelighed går til glædespiger for at få det hun ikke kan eller vil give ham, eller ham der skifter hende ud med en yngre model, der giver ham det konen ikke vil give ham? Jeg hælder til den første

Det er noget vrøvl at konkludere på den måde -kærlighed skal man ikke blande ind i købesex eller måle på den måde. Det er vel individuelt, hvorfor man gør som man gør. Det findes både mænd og kvinder der er tiltrukket af yngre partner og også modsat. At forsøge at retfærdiggøre "Ham der i hemmelighed går til glædespiger for at få det hun ikke kan eller vil give ham"  fordi han elsker sin kone der hjemme ååh og iii så højt holder ikke en meter (men indrømmet det lød flot;-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Jep det er helt korrekt - lige så længe som mændene betaler for at blive forgudet ;)

-Fordommene vil da ingen ende få... Det er da masser der tjener deres egen penge... Men ja en del har et andet syn på deres mand -end mange ren danske giftet -hvor manden er under tøflen og bliver gjort kønsløs -for så til sidst at blive kasseret til fordel for en rigtig mand el. singletilværelsen;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 31.10.2020 at 22:17:

Hvis hun vidste det vil hun skære min lille mand af og give den til en and.

lad være med at skrive hvorfor en and, det er noget thaier siger og jeg ved ikke hvorfor.

jeg tror ikke de kommer til at tale sammen, men hvis det sker så kan i se det på forsiden af Ekstra bladet, med en overskrift hvor i der indgår en stor kniv min tissemand og en and, det skal helt sikkert sælge aviser.

men ja det giver lidt “spænding” og dårlig samvittighed.

Det er rent faktisk en eller berømthed i Thailand der har gjort det -hvilket er blevet til en almen brugt frasse i blandt thaier... Så pas på "grydeskeen" lillemanden ryger en dag...ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 10 timer siden:

Nu har jeg tænkt over dit spg i et par timer, og jeg kan ikke rigtig give dig et svar, udover spænding, og det er et dårlig svar.

jeg kan få mere hjemme end jeg kan klare, så det er ikke der der er noget, og heller ikke af udvalget, og jeg elsker min kone, men hvorfor så ?

ja jeg ved det ikke rigtig.

hvis det var fordi jeg havde købt en blondine ville det så lyde mere rigtig ?

Den eneste anden som jeg kunne finde på at besøge er @Tantra, og så er det fordi det er noget helt andet end derhjemme jeg vil prøve. Jeg kunne ikke få det til at falde i hak med hendes ophold i Randers, men vil meget gerne se om det kan lade sig gøre når hun besøger Jylland igen.

ps: nu er det den 3/11 og tillykke med fødselsdagen @Tantra. HBD to you.

Men sandt at sige jeg har Mega dårlig samvittighed over mine besøg.
men det kunne da være en fin tråd at oprette. Hvorfor besøge en GP hvis man er gift.

Min kone er også thai -og er i perioder helt aseksuel -og jeg bliver sindsyg hvis jeg skal undvære intimitet/sex med en kvinde... Derfor har jeg været helt åben omkring det -og fortalt hende, hvordan jeg har det, og hvad jeg har brug for -det har taget år, at nå dertil, hvor vi er i dag -og min kone har ikke 100% accepteret det -men hun har indset, at det kan hun blive nød til, hvis hun vil være sammen med mig. Og faktisk er vores sexliv blevet bedre efter der gik "hul på ballonen" -men hun har bare ikke et behov for sex -og det må jeg til gengæld også acceptere -og lade hende få fred, hvilket også har været svært -da jeg elsker hende og allerhelst ville dyrke sex med hende... Vi er meget afklaret begge 2 og det har givet os ro i forholdet -og jeg har ikke dårlig samvittighed længere. Jeg fortæller hende ikke, hvad og med hvem jeg sexer -men hvis hun spurgte -ville jeg nok gøre det;-) men hun fatter ikke folk gider, at bruge tid på sex eller tale om det -når det er så mange andre ting, man kan gå op i... ggg Kan kun give hende ret -det er underligt;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Det er noget vrøvl at konkludere på den måde -kærlighed skal man ikke blande ind i købesex eller måle på den måde. Det er vel individuelt, hvorfor man gør som man gør. Det findes både mænd og kvinder der er tiltrukket af yngre partner og også modsat. At forsøge at retfærdiggøre "Ham der i hemmelighed går til glædespiger for at få det hun ikke kan eller vil give ham"  fordi han elsker sin kone der hjemme ååh og iii så højt holder ikke en meter (men indrømmet det lød flot;-)   

Hvilket klarsyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 14 timer siden:

Den eneste anden som jeg kunne finde på at besøge er @Tantra, og så er det fordi det er noget helt andet end derhjemme jeg vil prøve. Jeg kunne ikke få det til at falde i hak med hendes ophold i Randers, men vil meget gerne se om det kan lade sig gøre når hun besøger Jylland igen.

ps: nu er det den 3/11 og tillykke med fødselsdagen @Tantra. HBD to you.

Men sandt at sige jeg har Mega dårlig samvittighed over mine besøg.
men det kunne da være en fin tråd at oprette. Hvorfor besøge en GP hvis man er gift.

Sorry, I'll be gone quickly from this Thread :rolleyes:....
I just wanted to say thank you for your nice words and wishes <3

...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 18 timer siden:

Nu har jeg tænkt over dit spg i et par timer, og jeg kan ikke rigtig give dig et svar, udover spænding, og det er et dårlig svar.

jeg kan få mere hjemme end jeg kan klare, så det er ikke der der er noget, og heller ikke af udvalget, og jeg elsker min kone, men hvorfor så ?

ja jeg ved det ikke rigtig.

hvis det var fordi jeg havde købt en blondine ville det så lyde mere rigtig ?

Den eneste anden som jeg kunne finde på at besøge er @Tantra, og så er det fordi det er noget helt andet end derhjemme jeg vil prøve. Jeg kunne ikke få det til at falde i hak med hendes ophold i Randers, men vil meget gerne se om det kan lade sig gøre når hun besøger Jylland igen.

ps: nu er det den 3/11 og tillykke med fødselsdagen @Tantra. HBD to you.

Men sandt at sige jeg har Mega dårlig samvittighed over mine besøg.
men det kunne da være en fin tråd at oprette. Hvorfor besøge en GP hvis man er gift.

Tak - for svar. Nå men back on track. 
Er AMI til at kommunikere med? Snakker hun engelsk? Er hun til at få med på nogle specifikke fantasier osv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Okksp skrev, for 5 timer siden:

Tak - for svar. Nå men back on track. 
Er AMI til at kommunikere med? Snakker hun engelsk? Er hun til at få med på nogle specifikke fantasier osv? 

Ami snakker fint engelsk, og snakker meget og kan mange sjove historier, så hvis der er tid så snak snak.

hun har en til at passe telefonen, og der svares pænt hurtig, som reglen inden for en times tid, på dansk. Har ikke prøvesag ringe til telefonen.

Ami har en del sjove elektriske apparater i forskelig størrelse, og dem har vi haft meget sjov med, de er gode til at kildre forskellige steder. 
Jeg har ikke nogle fantasier, jeg kommer mest for intimitet, samvær og nusseri mm, men prøv at spørg.

bare kom afsted, du vil ikke fortryde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kloakministeren skrev, for 1 time siden:

Er hun stadig i Spjald?

Tak for et fint referat - hun lyder dejlig livlig.. ;-)

 

Hendes annonce er stadig oppe. men tro hun har lukket ned, ligesom som resten af DK. Plus hun har ikke være inde på den siden d 19/12
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare lige sige at Ami er fuldt kørende igen. Besøgte hende sidste onsdag, og med den modtagelse er der ingen tvivl om at hun har savnet kunderne. 
Jeg vil ikke gå så meget i dybden, men hun lever fuldt ud op til de anmeldelser der er af hende. 
hun er ikke i Spjald mere, men er i stedet rykket til Lemvig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...