Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Ami, det bliver nok ikke bedre.

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Så har jeg besøgt Ami, i Spjald, og det var bare godt.

bestilte tid i tirsdags, og Det har sku givet lidt kriller i maven at gå og vente, det har jeg ikke prøvet før.

kom til Spjald i god tid, og fandt huset. Det ligger centralt. Sendte en SMS om man skulle bruge døren ud mod gaden eller om der var en bagdør, samt mulighed for at parker bag huset, og om jeg måtte komme nu, ca 20 min for tidligt. Svar kom hurtig, bagdør, parkering bag huset samt “kom bare nu”.

bankede på døren og Ami åbnede, og det er hende fra foto, og hun ser rigtig sød ud. Alder og vægt passer meget godt måske lige et par kilo ekstra, men Mega dejlig. Hun har nogle søde små bryster, med små brystvorter, hvilket jeg ikke tidligere har set på Thaier, men bare flotte og indbydende.

betalte for 1,5 time. Jeg kan ikke så lang tid men kan godt lide at have tid til hygge  og nusseri.

vi indledte med lidt massage og pirring var der også og så gik det ellers slag i slag. Det var bare så godt. Der var pirring af bagindgangen, og på dette punkt er jeg jomfru, men Ami spurgte ind til om det var noget vi skulle udforske og det blev det, så nu ved jeg hvad rimming er og det er nok noget som kommer på min top 3 liste. Vi prøvede lidt med en finger samt en dildo. Finger ok men dildo gik ikke, denne gang. Jeg har tidligere gået helt i sort hvis der var noget der nærmede sig det område, men med Ami følte jeg mig tryg og klar til at prøve. 
 

kom en gang så jeg så stjerner og måne, og jeg ved af erfaring at så er det løb kørt, men Ami var ikke sikker, og arbejde ihærdig for at modbevise mig, men jeg vidste bedst, det var dog tæt på et par gange, men der var nusseri, diverse orale udførelser gensidig, og det var bare så godt. Snakkede lidt kælede, og hun ville lige prøve en gang mere men måtte opgive. 
sluttede af med et bad sammen.

den cola som jeg fik ved ankomst, men ikke havde drukket fik jeg med i hånden til hjem turen.

I døren havde jeg lige et par spg om analsex, som blev besvaret med et stort smil, så min angst for at det var noget hun kun tilbød men ikke brød sig om blev gjort til skamme og vi aftalte at det skulle vi da prøve næste gang. Endnu en ting jeg er jomfru i og som der kan blive sat minus ved. Jeg glæder mig allerede.

nu ved jeg hvad mine feriepenge skal bruges til.

Ami har min varmeste anbefaling, jeg kommer ihverfald igen om ca en mdr.

Ami fortalte at hun havde en gæst til overnatning med mad, så det er noget der sælger. Hvis jeg ikke selv fik mad hjemme så var det helt sikkert på min “to do liste”.

vær sød ved hende, det fortjener hun, for hun er meget sød ved sine kunder.

Håber der er nogen som læser dette og kan viderebringe min anbefaling til hende.

Er der slet ikke noget som ikke var så godt ?
nej ikke efter min mening, og som jeg oplevede det. Hverken servicen, tiden, oplevelsen eller pigen.

ps: håber der er et klog hoved som kan sætter hendes link ind, det kan jeg ikke. Men man kan bare søge på “ami”.

tak for en god dag Ami.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 time siden:

Så har jeg besøgt Ami, i Spjald, og det var bare godt.

bestilte tid i tirsdags, og Det har sku givet lidt kriller i maven at gå og vente, det har jeg ikke prøvet før.

kom til Spjald i god tid, og fandt huset. Det ligger centralt. Sendte en SMS om man skulle bruge døren ud mod gaden eller om der var en bagdør, samt mulighed for at parker bag huset, og om jeg måtte komme nu, ca 20 min for tidligt. Svar kom hurtig, bagdør, parkering bag huset samt “kom bare nu”.

bankede på døren og Ami åbnede, og det er hende fra foto, og hun ser rigtig sød ud. Alder og vægt passer meget godt måske lige et par kilo ekstra, men Mega dejlig. Hun har nogle søde små bryster, med små brystvorter, hvilket jeg ikke tidligere har set på Thaier, men bare flotte og indbydende.

betalte for 1,5 time. Jeg kan ikke så lang tid men kan godt lide at have tid til hygge  og nusseri.

vi indledte med lidt massage og pirring var der også og så gik det ellers slag i slag. Det var bare så godt. Der var pirring af bagindgangen, og på dette punkt er jeg jomfru, men Ami spurgte ind til om det var noget vi skulle udforske og det blev det, så nu ved jeg hvad rimming er og det er nok noget som kommer på min top 3 liste. Vi prøvede lidt med en finger samt en dildo. Finger ok men dildo gik ikke, denne gang. Jeg har tidligere gået helt i sort hvis der var noget der nærmede sig det område, men med Ami følte jeg mig tryg og klar til at prøve. 
 

kom en gang så jeg så stjerner og måne, og jeg ved af erfaring at så er det løb kørt, men Ami var ikke sikker, og arbejde ihærdig for at modbevise mig, men jeg vidste bedst, det var dog tæt på et par gange, men der var nusseri, diverse orale udførelser gensidig, og det var bare så godt. Snakkede lidt kælede, og hun ville lige prøve en gang mere men måtte opgive. 
sluttede af med et bad sammen.

den cola som jeg fik ved ankomst, men ikke havde drukket fik jeg med i hånden til hjem turen.

I døren havde jeg lige et par spg om analsex, som blev besvaret med et stort smil, så min angst for at det var noget hun kun tilbød men ikke brød sig om blev gjort til skamme og vi aftalte at det skulle vi da prøve næste gang. Endnu en ting jeg er jomfru i og som der kan blive sat minus ved. Jeg glæder mig allerede.

nu ved jeg hvad mine feriepenge skal bruges til.

Ami har min varmeste anbefaling, jeg kommer ihverfald igen om ca en mdr.

Ami fortalte at hun havde en gæst til overnatning med mad, så det er noget der sælger. Hvis jeg ikke selv fik mad hjemme så var det helt sikkert på min “to do liste”.

vær sød ved hende, det fortjener hun, for hun er meget sød ved sine kunder.

Håber der er nogen som læser dette og kan viderebringe min anbefaling til hende.

Er der slet ikke noget som ikke var så godt ?
nej ikke efter min mening, og som jeg oplevede det. Hverken servicen, tiden, oplevelsen eller pigen.

ps: håber der er et klog hoved som kan sætter hendes link ind, det kan jeg ikke. Men man kan bare søge på “ami”.

tak for en god dag Ami.

Tungekysser og sluger hun som der står i hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man omkring Herning eller Holstebro, så er hun med afstand den bedst at besøge. Jeg kan bekræfte overstående hun er bare super sød og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hun sluger ikke, det står der også, så det var ingen overraskelse.

der er rigelig med kys ( med tungen) og det var bare rart.

efter føste skud blev der spyttet i papir og hun gik ud på badeværelset og børstede/gurglede mund i mundrens, det er fin services. Under badet fik jeg også mundrens tilbudt og tog imod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Det ligger midt i byen, men der er parkering bag huset, hvor man uset kan gå ind af bagdøren. Jeg fik af vide at fordøren ikke benyttes. Jeg havde ingen problemer og man kan også parker så bile ikke kan ses fra gaden, så bare kom afsted. Ami er Mega sød og selv om jeg skulle benytte hoveddøren vil jeg gerne komme igen. 
alternativt kan man parker ved Brugsen og så gå det lille stykke vej og så gå om bag huset og Ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige forbi. Jeg fik det jeg betalte for. Og det var nok det bedste jeg indtil videre har oplevet. Skøn med et bad før og efter sammen med hende. Der kunne nogle af de andre lære noget. Allerede der gik det galt så thai massagen blev til 10 minutter som afslutning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg bruger kondom, for min og hendes sikkerhed. Hvis jeg ikke var i et forhold ville jeg måske kunne fristes over evne I “kampens hede”.

glæder mig til om ca 3 uger så falder min vej forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperEmil skrev, den 5.9.2020 at 13:20:

Nickynick1, kan du uddybe ydeligere. har svært ved at tyde om det var en positivt eller negativ oplevelse du havde med hende.

 

Positiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Der har i en anden tråd været nævnt et beløb på 5000 kr. ved ikke om det passer mere, men det er sku billigt. 
send en sms eller ring. Jeg har fået svar på sms på meget kort tid.

1 1/2 uge så er det afsted igen hvis jeg ikke skal arbejde, men så er det overarbejde hvilket vil sige at så er der flere penge til et ekstra besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Så har jeg lige besøgt Ami igen, og det var bedre denne gang.
jeg blev mødt med et kæmpe smil og et knus da jeg kom og hun genkendte mig med det samme og vi var bare tilbage i samme tone som sidst, Og hun kunne huske hvad jeg godt kunne lide og jeg spurte ind til hvad hun kunne lide og jeg tror at jeg ramte de rigtige knapper et par gange. 
Hun mente at denne gang var det multi cum, men jeg måtte igen skuffe hende, og det er på ingen måde noget jeg kan laste hende for, det er udelukket min skyld, jeg er en “one shot one kill” mand, og sådan er det bare på trods af alt hendes fantastiske arbejde, men jeg kommer lige så meget for alt nusseriets mm, det vægter jeg højt.

hun er bare så sød, at snakke med, at lege med og så lige alt det andet. 
tiden bare fløj afsted, og jeg så ikke på uret, og det gjorde Ami heller ikke før tiden var overskredet, men det blev bare bemærket med et smil og så fik jeg lige mit afsluttende bad.

Jeg er helt sikker en fast kunde som vil vende tilbage, ser allerede frem til næste besøg.

kan kun anbefale hende på det varmeste, og mit råd er at hvis der er tid i overskud, så snak med Ami hun kan nogle sjove historier og et meget fint engelsk.

en ting som jeg glemte sidst. Lokalerne er rigtig fine, rene og indbydende, det samme gælder badet, med rene og velduftende store håndklæder.

vi ses om nogle uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 28.8.2020 at 20:02:

Så har jeg besøgt Ami, i Spjald, og det var bare godt.

bestilte tid i tirsdags, og Det har sku givet lidt kriller i maven at gå og vente, det har jeg ikke prøvet før.

kom til Spjald i god tid, og fandt huset. Det ligger centralt. Sendte en SMS om man skulle bruge døren ud mod gaden eller om der var en bagdør, samt mulighed for at parker bag huset, og om jeg måtte komme nu, ca 20 min for tidligt. Svar kom hurtig, bagdør, parkering bag huset samt “kom bare nu”.

bankede på døren og Ami åbnede, og det er hende fra foto, og hun ser rigtig sød ud. Alder og vægt passer meget godt måske lige et par kilo ekstra, men Mega dejlig. Hun har nogle søde små bryster, med små brystvorter, hvilket jeg ikke tidligere har set på Thaier, men bare flotte og indbydende.

betalte for 1,5 time. Jeg kan ikke så lang tid men kan godt lide at have tid til hygge  og nusseri.

vi indledte med lidt massage og pirring var der også og så gik det ellers slag i slag. Det var bare så godt. Der var pirring af bagindgangen, og på dette punkt er jeg jomfru, men Ami spurgte ind til om det var noget vi skulle udforske og det blev det, så nu ved jeg hvad rimming er og det er nok noget som kommer på min top 3 liste. Vi prøvede lidt med en finger samt en dildo. Finger ok men dildo gik ikke, denne gang. Jeg har tidligere gået helt i sort hvis der var noget der nærmede sig det område, men med Ami følte jeg mig tryg og klar til at prøve. 
 

kom en gang så jeg så stjerner og måne, og jeg ved af erfaring at så er det løb kørt, men Ami var ikke sikker, og arbejde ihærdig for at modbevise mig, men jeg vidste bedst, det var dog tæt på et par gange, men der var nusseri, diverse orale udførelser gensidig, og det var bare så godt. Snakkede lidt kælede, og hun ville lige prøve en gang mere men måtte opgive. 
sluttede af med et bad sammen.

den cola som jeg fik ved ankomst, men ikke havde drukket fik jeg med i hånden til hjem turen.

I døren havde jeg lige et par spg om analsex, som blev besvaret med et stort smil, så min angst for at det var noget hun kun tilbød men ikke brød sig om blev gjort til skamme og vi aftalte at det skulle vi da prøve næste gang. Endnu en ting jeg er jomfru i og som der kan blive sat minus ved. Jeg glæder mig allerede.

nu ved jeg hvad mine feriepenge skal bruges til.

Ami har min varmeste anbefaling, jeg kommer ihverfald igen om ca en mdr.

Ami fortalte at hun havde en gæst til overnatning med mad, så det er noget der sælger. Hvis jeg ikke selv fik mad hjemme så var det helt sikkert på min “to do liste”.

vær sød ved hende, det fortjener hun, for hun er meget sød ved sine kunder.

Håber der er nogen som læser dette og kan viderebringe min anbefaling til hende.

Er der slet ikke noget som ikke var så godt ?
nej ikke efter min mening, og som jeg oplevede det. Hverken servicen, tiden, oplevelsen eller pigen.

ps: håber der er et klog hoved som kan sætter hendes link ind, det kan jeg ikke. Men man kan bare søge på “ami”.

tak for en god dag Ami.

Tak for en god anmeldelse, men et link er nu altid fint i disse tilfælde, så folk ved hvem du snakker om:https://annoncelight.dk/showad/275564

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Linket er længer oppe i tråden.

 

SUK.

 

der gik noget tid inden jeg opdagede at det også er et link til Ami, lidt skjult men ok, til at starte med forstod jeg heller ikke det suk, men så faldt ti øren.

PS: så er feriepengene gået ind og der er klar til næste omgang, dog har jeg en opgave til mig selv først. Jeg skal have været 20 gange i motionscenter før jeg må “forkæle” mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
futte22 skrev, for 1 minut siden:

Hende vil jeg gerne besøge, men hvordan er det med hensyn til corona , 

 

Ja hvis det er noget vi skal tage alvorligt så burde vi nok ikke gøre det. Jeg passer på og er selv symptom fri, men kan ikke vide mig sikker. Det er nok lidt et lotteri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 3.10.2020 at 20:03:

Hvorfor dit dybe suk??? Er det konstruktivt synes du ???

 

Redigeret af Handy66

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Brødre.

Lyder til at Ami er en besøg værd.  Jeg kan godt lide fræk lingerie etc.... er det noget hun er med på. Når jeg skriver i sms til thai piger, siger de alle ok, men tit meget skuffende. 

Har hun massagebriks eller er det seng..? 

Uha mange spørgsmål, hvad med bryster, er de ægte eller bløde.... hader pumpende silikone.....

Håber at høre nærmere. 

God dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
ThaiLover4Ever skrev, 1 time siden:

Hejsa Brødre.

Lyder til at Ami er en besøg værd.  Jeg kan godt lide fræk lingerie etc.... er det noget hun er med på. Når jeg skriver i sms til thai piger, siger de alle ok, men tit meget skuffende. 

Har hun massagebriks eller er det seng..? 

Uha mange spørgsmål, hvad med bryster, er de ægte eller bløde.... hader pumpende silikone.....

Håber at høre nærmere. 

God dag. 

Det er på en blød seng

brysterne er små og bløde, ungpige bryster.

der har ikke været nogen beklædnings genstande på når jeg har været der.

god fornøjelse og lad os gerne høre om dit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...