Hop til indhold

Recommended Posts

Det er jo dybt godnat det sugardaters nu. Har mistet kontakten til babes jeg har arbejdet på længe for en date. Spild af tid. Spild af penge.

Mest skandaløse ændring af en hjemmeside jeg nogensinde har oplevet på denne side årtusindeskiftet.

Fortsætter sgu ikke som betalende medlem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker helt utroligt at der ikke een eneste dame mellem 18-99 online i Østjylland?!

Har det skræmt alle væk, eller er det mon noget teknisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 44 minutter siden:

Det virker helt utroligt at der ikke een eneste dame mellem 18-99 online i Østjylland?!

Har det skræmt alle væk, eller er det mon noget teknisk?

Lidt det samme på Sjælland, tror de er skræmt væk.

Har oprettet profil på scor: mest fyre og transer der besøger min profil :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, Lige nu:

Lidt det samme på Sjælland, tror de er skræmt væk.

Har oprettet profil på scor: mest fyre og transer der besøger min profil :roll:

He he, på scor.dk er det måske dig der bliver skræmt væk.

Seriøst er det noget af det værste makværk der er set, SD har lavet. Ufatteligt at der ikke blev kørt en beta-test, når man tænker på at millioner af brugere (internationalt) bliver ramt af det?!

Det kommer til at koste dem kassen.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også netop (sidste uge) gjort min profil aktiv på sd igen efter lang tid. Virkelig dårlig timing, da denne opdatering så pludselig kommer denne uge. Havde ellers fået rimelig god kontakt derinde, men de er nu gået fuldstændig fløjten. Oven i det så også corona, der pludselig accelererer igen. Så denne periode bliver helt sikkert spildt. Orker ikke at bokse med deres kundeservice. Det vil være utopi at tro, de vil betale noget tilbage. De kan jo bare henvise til at siden ikke har været nede - uagtet at den så har kørt ad r.... til. Og det pga alle de amatøragtige ændringer / forringelser, I andre beskriver, som ikke er testet ordentligt. Så nu vil jeg prøve at oprette og søge med annonce via annoncelight i stedet. Vil ikke støtte sd sådan lige foreløbig! 

Sidst jeg betalte inde på sd var her i foråret. Marts... Ca 4-5 dage før Mette lukkede landet ned. Da var der heller ikke ikke til at få aftalt dates. Så i år har jeg allerede spildt +750 på dem. Havde ellers bedre succes på sd sidste år og i 2017. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om opdateringen er et resultat af at SD blev solgt sidste år.

 

Citat

Virksomheden bag SugarDaters, DaTech Media, blev solgt i 2019. I sommeren 2020 lancerede vi en helt ny og up-to-date version af SugarDaters med mange nye muligheder og store visuelle og funktionelle forbedringer.

 

Men ja, det er sku ret amatør aktigt at lave en så dårlig launch af siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det bliver et meget kort visit på SD, men på de 5 uger, har jeg dog haft et par gode oplevelser, jeg har været i kanen med en utrolig smuk arabisk udsende ung pige som jeg altid har drømt om, men det bliver kun denne ene gang med hende, hun er så heller ikke på SD efter nedgraderingen, jeg har været sammen med en meget sød og smuk pige som jeg helt sikkert skal ses med fremover, så vi har udvekslet tlf nr så vi ikke behøver SD, for hun vil ikke forlænge med SD efter nedgraderingen, jeg har skrevet med 3 piger, har udvekslet email med 2 så vi ikke behøver SD, den tredje er ikke på SD efter nedgraderingen.Så af de 5 jeg har været i kontakt med har 2 forladt SD og 3 vil ikke forny, så mon ikke det vil kunne mærkes på pengepungen hos SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skandaløst at man ikke længere kan se billeder mere hvis ikke man betaler. Tidl kunne man se billeder og fandt man nogle emner kunne man melde sig ind og så melde sig ud efter 4 uger igen når man havde fundet det man skulle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 34 minutter siden:

Skandaløst at man ikke længere kan se billeder mere hvis ikke man betaler. Tidl kunne man se billeder og fandt man nogle emner kunne man melde sig ind og så melde sig ud efter 4 uger igen når man havde fundet det man skulle.

Den ændring forstår jeg godt, det ville jeg nok også lave hvis jeg ejede SD.

Men som betalende medlem føler jeg mig snydt, før jeg forlængede havde jeg adgang til at se om billeder var verificeret, kort tid efter jeg har betalt for en forlængelse har jeg ikke adgang til dette, det svare til at jeg i supermarkedet ser et skilt med 3 bøffer for 100 kr, jeg går til kassen og betaler 100 kr og efter jeg har betalt kommer en ansat hen til mig og siger at de har besluttet at du kun kan få en for 100kr så tager de 2 bøffer, det er sådan jeg føler det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når mit premiumstatus udløber om et pr dage så gider jeg sgu ikke den sider mere, det er blevet ret lort nu, så må jeg prøve at finde en anden side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min profil er tilsyneladende bare forsvundet. Kan ikke logge ind og forsøg på at gendanne adgangskode lukkes ikke. Puha

 

Jeg bruger i stedet todayters, som er et hæderligt alternativ og så tager jeg det lidt som et break fra denne dyre hobby :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evigglad skrev, for 18 timer siden:

Er også ked af det møg der er lavet men vil hellere spørge er der nogen der kan se noget som helst godt ved de ændringer

Det er en forbedring at man kan lave en favorit liste, men det er langt fra nok til at jeg bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandrilen skrev, den 8.8.2020 at 22:04:

Min profil er tilsyneladende bare forsvundet. Kan ikke logge ind og forsøg på at gendanne adgangskode lukkes ikke. Puha

 

Jeg bruger i stedet todayters, som er et hæderligt alternativ og så tager jeg det lidt som et break fra denne dyre hobby :unsure:

Jeg har været ude for det samme problem. Jeg får besked på at der allerede findes en profil med min e-mail, så snart at jeg forsøger at skabe en ny profil. Så profilen er nok ikke slettet.

Men jeg kan ligesom dig ikke logge ind, og jeg modtager ikke nogen e-mail fra SD med mulighed for gendannelse af adgangskode. SD lader virkelig til at være blevet til et stort kaos efter ændringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er stille og roligt ved at fixe tingene ser det ud til.

Havde først en masse beskeder fra "DELETED" altså en slettet bruger, og jeg kunne ikke markere dem som læst eller slette dem - Dette er nu ordnet.

Den husker nu ens søge-indstillinger.

Den lagger ikke længere når man skriver.

Tidspunkter for besøg er nu korrekte

Men der er stadig en del problemer, f.eks med notifikationer, med at se hvor mange adgang man har adgang til, og så de ting som falder ind under brugervenlighed - f.eks at give adgang til albums hvis brugeren ikke har søgt om det.

Men mon ikke det alt sammen er fixet indenfor en uges tid eller lign? Men for helvede de skulle have testet dette inden man går live med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag slettet min profil på sugardaters. Jeg hadede den nye brugerflade og det så ganske rigtigt ud som om, man nu skulle betale for at være premium-medlem som kvinde. 

Her udover har jeg ikke brugt sugardaters aktivt, siden jeg oprettede annoncr på Annoncelight i januar,  i år.

Jeg vil alligevel være taknemmelig for 3 gode år på sugardaters og for nogle dejlige relationer jeg fik skabt dér :wub:

/Mystify 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MyZone skrev, for 36 minutter siden:

og det så ganske rigtigt ud som om, man nu skulle betale for at være premium-medlem som kvinde. 

Lige den del synes jeg nu har været tiltrængt, vi har trods alt ligestilling, mærkeligt det ene køn skulle betale men ikke det andet.

At de så burde sænke priserne lidt er en anden snak, vil hellere bruge penge på sugar end et abb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MyZone skrev, for 11 timer siden:

Jeg har i dag slettet min profil på sugardaters. Jeg hadede den nye brugerflade og det så ganske rigtigt ud som om, man nu skulle betale for at være premium-medlem som kvinde. 

Her udover har jeg ikke brugt sugardaters aktivt, siden jeg oprettede annoncr på Annoncelight i januar,  i år.

Jeg vil alligevel være taknemmelig for 3 gode år på sugardaters og for nogle dejlige relationer jeg fik skabt dér :wub:

/Mystify 

Helt ærlig piger som du har intet at gøre på sugardaters. Det er jer som har været med til at gøre sugardating til ren prostitution. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 9 minutter siden:

Helt ærlig piger som du har intet at gøre på sugardaters. Det er jer som har været med til at gøre sugardating til ren prostitution. 

Suk ...... så kører den debat igen! Kan du ikke tage den i en pb-diskussion, da din kommentar afsporer emnet, der diskuteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...