Hop til indhold

Recommended Posts

Evigglad skrev, den 8.8.2020 at 15:49:

Er også ked af det møg der er lavet men vil hellere spørge er der nogen der kan se noget som helst godt ved de ændringer

Favoritfunktionen er faktisk fin - og mon ikke de fleste falder til patten igen (no pun intended) når nu sitet har kørt et stykke tid!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Helt ærlig piger som du har intet at gøre på sugardaters. Det er jer som har været med til at gøre sugardating til ren prostitution. 

Du kender jo ikke mig :) "Piger som du"...

Du ved da intet om hvordan min tilgang var på SD og hvordan min livssituation i øvrigt så ud, da jeg oprettede profil på sugardaters :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror heller ikke jeg forsætter efter betalingsudløb, men min tanke er selvfølgelig At der kommer en masse frustrationer, og skriveri ang dette skift. Jeg tænker efter lidt tid, når sulten melder sig igen, er der mange der vil prøve igen.

vi er vel skabt af naturen, med et formål, at formere sig.

god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt skørt det de har lavet. Den gemmer ikke søgekriterierne, selv i hele Danmark viser den at der er meget få online. Det samme hvis jeg vælger Sverige og det er fortsat et problem. 

Udover de problemer der nævnes i tråden, har jeg bemærket et stigende antal af piger der kontakter mig først. Det er usædvanligt og gør mig mistænksom, for om det ikke er SD der prøver at holde fast i kunderne.

summasumma, det fungerer ikke, jeg er skeptisk og begynder at blive bekymret for om de så også kan håndtere diskretionen. Jeg er ude når min periode udløber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MyZone skrev, den 11.8.2020 at 10:54:

Du kender jo ikke mig :) "Piger som du"...

Du ved da intet om hvordan min tilgang var på SD og hvordan min livssituation i øvrigt så ud, da jeg oprettede profil på sugardaters :huh:

Hvad hedder du på sd? Send evt pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heto

Hej 

Undre mig 

11 piger online her kl 14:37 søgeområde er hele DK og alle aldre mm. 

 

Oplever i det samme ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heto skrev, for 49 minutter siden:

Hej 

Undre mig 

11 piger online her kl 14:37 søgeområde er hele DK og alle aldre mm. 

 

Oplever i det samme ?

 

 

14 stk. kl. 15:27, alle aldre alle områder. Kun 1 i Østjylland mellem 18-99 år. Det er ikke meget man får for pengene. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, den 12.8.2020 at 07:41:

Udover de problemer der nævnes i tråden, har jeg bemærket et stigende antal af piger der kontakter mig først. Det er usædvanligt og gør mig mistænksom, for om det ikke er SD der prøver at holde fast i kunderne.

summasumma, det fungerer ikke, jeg er skeptisk og begynder at blive bekymret for om de så også kan håndtere diskretionen. Jeg er ude når min periode udløber. 

Har også oplevet på det seneste at blive kontaktet spontant. Så jeg tror også de desperat prøver at holde på kunderne som var de en nødstedt sejler, der klamrer sig til sin kæntrede båd. Vedkommende "pige" - endda med billede - skrev meget kortfattet om hvad jeg søgte. Jeg skrev høfligt tilbage om hvad "hun" havde tænkt sig med afstanden? Der var langt over 100 km hen til hende. 

Næh sd må sejle deres egen sø nu et stykke tid og så se at få styr på deres shit. Jeg vil håbe at de gennem tiden har været fornuftige og lagt lidt penge til side (jeg tvivler) mens de over årene flere gange markant har hævet priserne for deres produkter. For nu kan de da overhovedet ikke tillade sig at komme i tanke om at skrue på de knapper. Men lur mig om ikke der inden for 3-6 måneder igen kommer et ordentligt vrid på prisskruen, når nu tingene har normaliseret sig - det er næsten for forudsigeligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Kan det have noget at gøre med de måske har solgt hjemmesiden eller domænet? Jeg skal ikke gøre mig klog på det men jeg nåede lige at have et par dage som vip der inde men Mega rodet hjemmeside også har jeg valgt at slette min profil der inde men det er heller ikke pengene værd når man ikke kan finde rundt i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 13/8/2020 at 13:19:

Har også oplevet på det seneste at blive kontaktet spontant. Så jeg tror også de desperat prøver at holde på kunderne som var de en nødstedt sejler, der klamrer sig til sin kæntrede båd. Vedkommende "pige" - endda med billede - skrev meget kortfattet om hvad jeg søgte. Jeg skrev høfligt tilbage om hvad "hun" havde tænkt sig med afstanden? Der var langt over 100 km hen til hende. 

Næh sd må sejle deres egen sø nu et stykke tid og så se at få styr på deres shit. Jeg vil håbe at de gennem tiden har været fornuftige og lagt lidt penge til side (jeg tvivler) mens de over årene flere gange markant har hævet priserne for deres produkter. For nu kan de da overhovedet ikke tillade sig at komme i tanke om at skrue på de knapper. Men lur mig om ikke der inden for 3-6 måneder igen kommer et ordentligt vrid på prisskruen, når nu tingene har normaliseret sig - det er næsten for forudsigeligt 

Helt samme opfattelse! Jeg har også pludselig her efter fået 2 spontane henvendelser fra piger i Århus , selvom jeg er baseret i Københavns området og søger der. Begge samtaler døede ret hurtigt ud fra pigernes side. Jeg har også fået en henvendelse fra en model smuk ung pige, som på hendes profil så ud til at være baseret i Frederiksberg, men da vi kom nærmere ind på at få et møde istand, så fortalte hun pludseligt at hun nu lige var flyttet tilbage til Viborg(!). Da jeg spurgte til hvorfor det, så forklarede hun at hun oprindelig var fra Viborg og kun havde boet i Kbh 2 år og nu ville tilbage. Da jeg så spurgte hende om hun ville besøge mig i København eller jeg måtte se det skønne Jylland (Viborg mere præcist) så hørte jeg ikke mere fra hende. Tja, de kan jo selvfølgelig bare alle ha tabt interessen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 5 timer siden:

Kan det have noget at gøre med de måske har solgt hjemmesiden eller domænet?

Tror det er præcist det der er gået galt, DataTech eller hvad de nu hedder, har set et fald af aktive medlemmer, regnet ud at sugardating (hvilket det aldrig rigtigt var på sitet) var ved at rykke sig til andre medier.

De har derefter fundet en køber (fomenligt har han købt uden earn-out), og solgt sitet til den stakkels mand.

Køber har ikke haft nogen ide om hvad han lavede, eller dating-side medier generelt, men han kunne se at sitet var forældet. Så der er blevet brugt tid og penge på et redsign, et redesign der åbenlyst ikke er blevet testet ordentligt. Så han nu sidder med et produkt der næsten er ubrugeligt (baseret på de tilbage meldinger jeg har læst herinde). Jeg tror ikke han har forstået hans kunder eller generelt det koncept der holdt sitet kørrende i så mange år.

Hvad gør man så når man har brugt en masse penge og ser kunderne forsvinde, uden af evne at forstå hvorfor.

Første fejl ville være at begynde at opkræve betaling af pigerne, de vil ikke betale og forsvinder fra sitet - så nu har han ikke noget at sælge til alle de liderlige mænd, så de fornyer ikke deres abonnement.

Anden fejl ville så være at oprette falske profiler, for at få nogle få optimister til at forlænge deres abonnement - og praktisk nok i sammen omgang fjerne den sidste troværdighed der skulle være tilbage.

Det er egentligt sørgeligt - han mister en masse penge, brugerne mister et site de var glade for - alle taber.

Redigeret af EksilKøbenhavner
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 12 timer siden:

Tror det er præcist det der er gået galt, DataTech eller hvad de nu hedder, har set et fald af aktive medlemmer, regnet ud at sugardating (hvilket det aldrig rigtigt var på sitet) var ved at rykke sig til andre medier.

 

Spændende - 
hvilke andre medier tænker du på i den forbindelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

jeg har fået 2 uger gratis som kompensation  - god stil. Har lige været rundt på siden, og synes faktisk det virker meget godt indtil videre. 

Har også fået forlænget med 14 dage! Det kører, som du siger, ganske fornuftigt nu.

Det er fin stil!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 8 timer siden:

Ja, det lader heldigvis til at de har fået nogenlunde styr på sitet igen! :)

Det ser jeg nu ikke mange tegn på.

Søge kriterierne er gemt siden i går, men det er første gang siden det nye design, at jeg har set det.

Den væsentligste funktion (at åbne for private billeder uden forespørgsel) kan jeg stadig ikke finde, og favoritter har ingen praktisk betydning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 13 timer siden:

Det ser jeg nu ikke mange tegn på.

Søge kriterierne er gemt siden i går, men det er første gang siden det nye design, at jeg har set det.

Den væsentligste funktion (at åbne for private billeder uden forespørgsel) kan jeg stadig ikke finde, og favoritter har ingen praktisk betydning

Arh, du må da indrømme at det nu kører langt bedre, end lige efter lanceringen af det nye site!
Mht. at give adgang til private billeder uden forespørgsel, har jeg heller ikke kunnet lokalisere denne funktion. Derfor har jeg også skrevet til sd og gjort dem opmærksom på denne manglende funktion, som førhen fungerede rigtig fint. Man må gøre de rette personer opmærksomme på et problem hvis man gerne vil have det løst. Det hjælper sjældent bare at læne sig tilbage og pege fingre og være utilfreds .. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg fået svar fra sugardaters. Det lader til de arbejder på sagen ... :P

 

“Hej

Vi er godt klar over det, og det er vores førsteprioritet lige nu at genindføre det, og generelt gøre alt det med private billeder mere brugervenligt.



--
Med venlig hilsen

SugarDaters Support“

Del dette indlæg


Link til indlæg
JayMay skrev, den 17.8.2020 at 08:24:

Jeg fik heldigvis refunderet hele sidste måned - Så det passede mig rigtig fint :)

Virkelig? Har du fået en email om det eller hvad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, den 16.8.2020 at 11:42:

Har også fået forlænget med 14 dage! Det kører, som du siger, ganske fornuftigt nu.

Det er fin stil!  

Det synes jeg endnu ikke det gør.. der er mange funktioner som mangler stadigvæk og man kan ikke stole på om man har haft nye besøgende. Ligeledes så får jeg ikke email når jeg har fået nye beskedder selvom jeg har valgt det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 11.8.2020 at 09:07:

Favoritfunktionen er faktisk fin - og mon ikke de fleste falder til patten igen (no pun intended) når nu sitet har kørt et stykke tid!?

Hvad er det som Favorit funktionen skal gøre godt for? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...