Hop til indhold

Recommended Posts

TopDaddy skrev, for 57 minutter siden:

Hvad er det som Favorit funktionen skal gøre godt for? 

Det syntes jeg faktisk er en forbedring, at jeg kan samle de piger jeg finder interessante under favorit, ved at klikke på stjernen til venstre for hendes navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 29 minutter siden:

Det syntes jeg faktisk er en forbedring, at jeg kan samle de piger jeg finder interessante under favorit, ved at klikke på stjernen til venstre for hendes navn.

Ja, men hvad bruger du den mulighed til? Hvis jeg er søgende efter en sugarbabe på SD og jeg finder en som jeg synes er interessant, så skriver jeg til hende :) Og herfra er der 2 mulighedder, enten så:
1. Svarer hun tilbage og så får vi en samtale op at stå og hvis der er gensidig interesse i relationen, så mødes vi ;) 
2. Eller også så svarer hun ikke tilbage, og så finder jeg den næste, som jeg skriver til. 

Jeg ville simpelthen ikke vide hvad jeg skulle bruge den favorit funktion til?!? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 17 timer siden:

Jeg ville simpelthen ikke vide hvad jeg skulle bruge den favorit funktion til?!? 

Måske skulle du;

1) Læse indenad

2) Tænke dig om

3) Prøve at forstå

Manden skriver: "at jeg kan samle de piger jeg finder interessante under favorit, ved at klikke på stjernen til venstre for hendes navn"

Jeg gentager: "at jeg kan samle de piger jeg finder interessante under favorit, ved at klikke på stjernen til venstre for hendes navn"

Bare for at være sikker på, at du har fået budskabet sendt, får du det lige 3. gang: "at jeg kan samle de piger jeg finder interessante under favorit, ved at klikke på stjernen til venstre for hendes navn"

Fatter du det nu??  Ja undskyld, men indimellem bliver jeg træt, så træt ......

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, den 18.8.2020 at 14:09:

Virkelig? Har du fået en email om det eller hvad? 

Jeg skrev til dem, og sagde jeg ikke var villig til at være betatester, og gerne ville refunderes. Og det gjorde de så. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 17 timer siden:

Så blev det muligt at give adgang til private billeder: tryk på maskesymbolet  :biggrin:

Jeg opdagede det også i går.

Dejligt, at man kan igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det korrekt, som der blev skrevet for et par uger siden, at pigerne nu skal betale det samme som drengene for medlemsskab?

Hvis det er korrekt, så er der vel kun de seriøse tilbage, og det lyder da fint. Bortset måske fra, at SD ejerne selv laver fake profiler som sædvanlig vel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Prøvede igår at oprette en profil der inde men det kunne jeg ikke! Andre som har prøvet det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 15 timer siden:

Er det korrekt, som der blev skrevet for et par uger siden, at pigerne nu skal betale det samme som drengene for medlemsskab?

Hvis det er korrekt, så er der vel kun de seriøse tilbage, og det lyder da fint. Bortset måske fra, at SD ejerne selv laver fake profiler som sædvanlig vel. 

Skrev med en SB i dag, og hun sagde at hun skulle betale for at skrive beskeder, som de ikke skulle før .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrXX skrev, for 2 timer siden:

Skrev med en SB i dag, og hun sagde at hun skulle betale for at skrive beskeder, som de ikke skulle før .. 

Kun hvis de skal henvende sig først, tror jeg. Der skulle ikke være noget i vejen for SB at svare på tilsendte beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...