Hop til indhold

Recommended Posts

Er det bare mig eller er det nye sugardaters efter update igår i TOTALT kaos? Det er da virkeligt 2 skridt frem og 17 tilbage! :(

- der er fejl i notifikationer.

- det tager uendeligt lang tid for respons på mails og clicks og når man skriver

- man kan ikke se om ens post er læst eller ulæst

- gamle profiler står som om de har været inde på eks profil

- jeg kunne blive ved..

Hvad foregår der????
(Jeg håber det er i ret gruppe. ellers må admin flytte det)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke selv betalende medlem pt. men kan så absolut ikke lide det nye design på SD, den virker på mig kaotisk og gør næsten ondt i øjnene at se på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det helt klart slut herfra som betalende medlem..

Jeg tror aldrig jeg har oplevet en så sløset og røvsyg neddatering

Og gudhjælpenmig så har Firefox browser app gjordt det samme

Redigeret af Cippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig oplevet så fejlbehæftet en opdatering. Ud over det er det svært at se nogen forbedrede funktioner overhoved. Og hvorfor ikke udvikle en app i stedet for at bygge videre på forældet teknologi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opgav at finde rundt i det nye site ...

Selv om man søger på piger i det midt- og sydjyske, kommer piger fra alverdens steder i landet også op.
Nu kan man åbenbart også kun søge i én region ad gangen ... :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er det slut med sugardating.com indtil sitet bliver bare nogenlunde anvendeligt, for aldrig har jeg set mere kaotisk og ringe forandring. Det værste er, at priserne er uforandret, medens alt andet er så pivringe, at man nærmest får lyst til at råbe røv rigtigt højt. Den der chatfunktion har jeg endnu ikke testet, men har man forandret sitet for at få et chatmodul ind over har man godt nok forregnet sig i forhold til ydelse. Alt andet skal sgu ikke forringes for at få et enkelt chatmodul, og man kan sagtens finde muligheder der ikke skaber forringelser men samtidig giver et chatmodul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig! Jeg er selv (igen) blevet betalende medlem for ca 1 uge siden (har en passiv profil), og så sker dette! 

1. Pt er mine beskedder før opdateringen fyldt med mærkelige tegn og koder. Flere samtaler med babes er nu gået døde pga dette. 
2. Jeg kan ikke se om jeg har nye besøgende, eller hvem, noget som jeg har betalt for. 
3. Det hele roder og hænger ikke længere sammen.
4. Søgefunktionen kan ikke huske hvad jeg har søgt på sidst, så der kommer alle mulige fra andre lande, uden for de aldersgrænser etc.


Havde jeg vidst dette ville ske, havde jeg ventet til (når og måske hvis) siden kommer til at fungere som jeg har betalt for. 
 

Jeg forlanger enten at få pengene refunderet, eller udvidet min premiummedlemsskab indtil siden fungere igen og alle de funktioner jeg har betalt for igen virker som de skal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, de burde gå tilbage til den gamle platform, indtil den nye bare virker nogenlunde.

 

Har lige oprettet en profil på Scor, og er i kontakt med en allerede!

 

Har i erfaringer med Scor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 8 timer siden:

For mit vedkommende er det slut med sugardating.com indtil sitet bliver bare nogenlunde anvendeligt, for aldrig har jeg set mere kaotisk og ringe forandring. Det værste er, at priserne er uforandret, medens alt andet er så pivringe, at man nærmest får lyst til at råbe røv rigtigt højt. Den der chatfunktion har jeg endnu ikke testet, men har man forandret sitet for at få et chatmodul ind over har man godt nok forregnet sig i forhold til ydelse. Alt andet skal sgu ikke forringes for at få et enkelt chatmodul, og man kan sagtens finde muligheder der ikke skaber forringelser men samtidig giver et chatmodul.

Hvad er det for et chat modul du hentyder til? Umiddelbart er det som før bare at samtalen flyttes ud separat uden nye funktioner. Derimod er det mere besværet kræver et ekstra klik at skifte mellem samtaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at jeg ikke var/er den eneste det synes det er noget bras. Godt at vi har EG til at vende dette. Har lige tegnet det lille 4 ugers abb. men hvis det bras fortsætter er jeg væk. 
En lille ting - de sidste besøg som er/var en god funktion er fuldstændig værdiløs nu. Der dukker et besøg op, men profilen har ikke været online den sidste måned.

DET ER EN OMMER!

Hvem har gode erfaringer med Scor som de vil oplyse om? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses, de har godt nok skudt sig selv i foden der...

Har ikke haft et aktivt abonnement længe, kommer nok heller ikke til det lige foreløbigt - men ville nok søge andre veje, hvis det var aktuelt. 

Gad vide om de overhovedet har testes noget af det, altså bruger testet. Der er så mange ting der slet ikke giver mening, eller "virker" at man kan have en tvivl - det er jo rent DMI :)

Virkeligt imponerende at man er så lige glad med at tjene penge, så man ikke vil bruge ressourcerne på at lave noget ordenligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i, at det er totalt kaos - det er virkelig amatøragtigt og en klar ommer. Har været trofast abonnent i et par år efterhånden - men det bliver ikke forlænget, hvis ikke de meget hurtigt får rettet alle fejlene - eller går tilbage til det gamle site, indtil de nye virker.

De har tilsyneladende aldrig hørt om test før launch.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på i ca 5 uger, har desvære lige fornyet med en måned, har været meget i tvivl om det er noget for mig, det er jeg ikke mere, var igår inde og slå automatisk forlængelse fra.

Jeg er enig med jer andre i de forringelser og kan tilføje at jeg overvejer at skrive til dem at de skal slette mit billede som skal bruges til verificering af billede, da man ikke kan se om et billet er verificeret mere, der er godt nok et sted i søg instilinger man kan sætte et flueben for verificeret billeder, men det kan man så ikke da den er låst, det er måske kun for elite medlemmer.

De har 3 uger til at ændre siden radikalt, ellers er det slut for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Har i bedt om penge tilbage? - Mit amb. har været ubrugeligt. Og alle beskeder man tidligere slettede hos en modtager, de fremgår pludselig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 8 timer siden:

Enig, de burde gå tilbage til den gamle platform, indtil den nye bare virker nogenlunde.

 

Har lige oprettet en profil på Scor, og er i kontakt med en allerede!

 

Har i erfaringer med Scor?

Scor har været igennem noget næsten lige så slemt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre lige betalt igen efter en længere pause.

Det var godt nok dårlig timing.

Jeg har dog skrevet med 3 indenfor de sidste dage, så jeg vil ikke klage på det punkt.

Nu er det bare ret svært at holde kontakten med dem med den nye hjemmeside

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 100% kaos og nærmer sig noget der er ubrugeligt!!! :???:

Beskeder fra 2016 står blandet med nye henvendelser. 

Søgning er helt hen i vejret!

Kører ufatteligt langsomt (safari)

Osv osv. Har netop fornyet, og det har jeg fortrudt!

Aldrig har jeg oplevet et sådant software-kaos, og jeg er offentligt ansat! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give jer alle ret.
Det er noget af det værste jeg nogensinde har været ude for.
Betalende medlemmer burde slutte sig sammen og kræve erstatning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i dialog dem og fortalt om os utilfredse brugere...

De påstår at alt kører perfekt nu. Lool.

Skrevet at jeg stopper og mange med.Ingen kompesation m.m.

Og at de ikke vil have andre til at komme deres andre sider.Så skrev jeg de skulle komme ind i kampen for ellers mister I os.

Følger udviklingen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige fundet ud af, at hvis man logger ud skal man ved næste login starte forfra med at definere, hvilket køn, alder og geografisk område, som man søger i. Det er noget af det mest amatøragtige, som jeg har set længe. Selv de dårligste sites kan finde ud af, at gemme indstillinger på profilen.

Det er ikke engang en beta-version - men en m-version (m for makværk)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist noget med at pigerne nu skal betale for at se gamle beskeder? Jeg kan af gode grunde ikke teste det. 

Men fuck en gang makværk de har lavet. Der er kommet nærmest ingen nye funktioner. Og deres data konvertering er total til lort. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet et email til [email protected] , og nævnt problemer og at jeg enten vil ha penge igen eller medlemskabforlænget, men har bare fået svar om at de håber jeg har tålmodighed i den her overgangsperiode. 

chewie skrev, for 10 timer siden:

Det er vist noget med at pigerne nu skal betale for at se gamle beskeder? Jeg kan af gode grunde ikke teste det. 

Men fuck en gang makværk de har lavet. Der er kommet nærmest ingen nye funktioner. Og deres data konvertering er total til lort. 

 

Det er en meget interessant oplysning!! Det betyder jo at man skal "gensende" ens gamle beskeder eller et resume, for ellers så går ens samtaler døde...

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...