Hop til indhold
Guest Housewife

Vil have penge retur efter han er kørt?

Recommended Posts

Guest Housewife

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Housewife skrev, for 7 minutter siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Han skulle ha’ talt med dig om det inden han kørte
Tænk ikke mere over det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at sige , jeg har det også sådan at dufter fissen ikke godt ,så er jeg også ude desværre , måske du ikke selv har været klar over det? Mht at få penge retur , er det desværre det vi er ude for og må se det som et tab hvis det ikke er gået efter planen, jeg har personligt aldrig bedt om refussion men er bare skredet og sagt til mig selv at det var det , lærepenge...men nogle gange lære vi mænd desværre ikke af det , da vi nogle gange ikke rigtigt tænker med det øverste hoved... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Det sker vel stort set aldrig ellers, så er det noget stort problem at bare returnere pengene?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Housewife
mature man skrev, for 4 minutter siden:

Han skulle ha’ talt med dig om det inden han kørte
Tænk ikke mere over det

Jeg skrev også tilbage til ham at skulle havde sagt noget imens han var hos mig. Jeg kan ikke gøre noget ved det efter han er kørt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Housewife
amatør skrev, for 1 minut siden:

Det sker vel stort set aldrig ellers, så er det noget stort problem at bare returnere pengene?

 

Det er første jeg gang jeg høre det skulle være et problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har han betalt for varen, set den, og smagt den, jamen så fanger bordet.
Så er det underordnet om han ikke kan lide lugten og smagen af den.

Jeg har også selv oplevet det samme, typisk er det fordi nogen kvinder lider meget af skedekatar, og sandt at sige hverken smager eller lugter det godt, men så skal man være så meget mand at man fokuserer på noget andet som brysterne, benene ja og resten af kroppen, og istedet nyder det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg mener også mere generelt, det sker vel stort set aldrig at nogen vil have sine penge tilbage, uanset årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Han  har stort set brugt  tiden og  forsøgt. Havde  været anderledes  såfremt  han  var  stoppet  efter  5 minutter  og  sagt  dette  fungere  ikke,  så  kunne/skulle  du  have  lavet et  afslag  i  beløbet. 

For  et  stykke  tid  siden  havde  jeg  en  aftale  med  en  yngre  mand, vi  havde  aftalt  20 minutters  blowjob.  Vi  brugte  omkring  45 minutter,  han  mundkneppede  mig  hårdt,  og  jeg  suttede  det  bedste  jeg  har  lært.  Jeg  kunne ikke  få  ham  til  at  komme, første  gang  det  er  sket.  Han  nævnte  at  der  var  en  del  støj  som  forstyrrede  ham, han  var  tilfreds  uden  udløsning,  jeg  gav  ham ekstra  tid  i mange  forsøg  på  at  få  ham  til  at  komme 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Housewife skrev, for 17 minutter siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Han betaler vel for din tid og kan han ikke få rejsning er det vel hans problem. Kunne han ikke lide lugten i bageriet, skulle han have sagt det med det samme og så kunne i måske have fundet ud af en reduceret pris hvis han gik før tid.

Kommer meget i Thai miljøet og har flere gange hørt fra pigerne at særlig én type mænd, de unævnelige, nægter at betale for et hj hvis de ikke kommer. Så nogle mænd kan have en underlig holdning til det med en GPs tid.

Forresten kan en Yoni godt lugte selvom den er nyvasket. Det er jo et specielt miljø som også kan blive ramt af forskellige ubalancer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Han  har stort set brugt  tiden og  forsøgt. Havde  været anderledes  såfremt  han  var  stoppet  efter  5 minutter  og  sagt  dette  fungere  ikke,  så  kunne/skulle  du  have  lavet et  afslag  i  beløbet. 

Præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker desværre ikke at det er sidste gang du støder ind  sådan en person :( der er desværre en del som ikke ved hvordan man opfører sig.

Men som flere også skriver har han stort set brugt tiden og kunne have stoppet efter 5 min, så brug ikke mere god energi på ham.

Fortsat god søndag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Housewife skrev, for 49 minutter siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Hey Housewife, 

Nu ved jeg ikke hvor tit ovenstående sker for dig, og om det ville være et problem at refundere hans penge helt eller delvist? Og som altid er der flere sider af sagen:

Vidste du hvad du gik ind til? At det ville være svært? Hvorfor sagde han ikke at du lugtede? Det kunne måske have redet dagen. Hvorfor gik han ikke sin vej, hvis han ikke rigtig var tændt på synet af dig i døren? Måske noget vibrerende/summene legetøj skulle have været med i legen?  Hvorfor havde han ikke det med? Hvorfor havde du ikke den slags udstyr i dit sortiment, når en kunde har svært ved at komme? 

Denne her er min generelle ligning på hvorfor ting går galt. Den er ikke møntet på dig. Men kan måske forklare lidt...

image.thumb.png.cfd1f60cd661bf0b7ea770941047872b.png 

Har han skrevet til dig at han vil have sine penge retur? Ja så er han måske lidt ny i dette game, hvor standarden er at hvad der skifter hænder sjældet kommer tilbage. Har prøvet at få lidt retur, respekt for GP'en de par gange det er sket henover et par årtier eller 3.

Der er mange forskellige grunde at ingen refunderer noget. Nogen syntes at det handler om tid (antal minutter x kr), her er der slet ikke et kvalitets parameter. Andre giver måske lidt mere tid for at kompensere for et bump på vejen. Med det sagt så er 20 min til 600 kr  jo heller ikke den helt store investering, hvor en time til 2000 kr. er noget helt andet. Paradokset her er at når 2 personer indgår en aftale med sex m.m., så stiller det mange krav til begge parter - den stille sky nervøse mand får ikke sagt at det larmede for meget i rummet ved siden af.. eller at pigen lugtede, eller at han lige har været hos en GP og allerede er kommet for nylig, eller at GP'en syntes at gæsten var klam og ulækker, hvilket servicen så naturligvis bar præg af.. Der er så mange aspekter at vi kunne skrive en bog om dette.

I forhold til gode vibrationer: så kan jeg lave et indlæg omkring hvordan man bygger noget der siger spar2, hvis nogen er interesseret?

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem det. Han er uden tvivl blevet ramt af bondeanger og har nu bare søgt et påskud for at få husholdningspengene tilbage på budgettet.

 

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Housewife skrev, for 47 minutter siden:

Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

Hvis man bruger 3/4 af sin tid - og derpå går - uden at forventningsafstemme/italesætte eventuelle issues, så må løbet være kørt!

...Og har man ikke råd til at en 20-minutters-aftale ikke går helt som planlagt, skal man nok finde en anden hobby at gå til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Alle andre har allerede sagt det, du gav din tid og du gav dig selv. Havde han sagt noget kunne I have talt om det, men den tid er jo væk og han blev stort set hele tiden ud. Og som en anden påpegede er det et følsomt miljø, det behøver ikke have noget med renlighed at gøre, måske prøve et par mælkesyre tabletter hvis det sker igen. 

Jeg tilbyder anal, og det hænder ind imellem at en gæst bestiller det men aldrig når omkring den del af agten - måske går det for hurtigt, måske var det andet for sjovt - der giver jeg heller ikke det ekstra beløb tilbage, for det beløb tager jeg primært for den forberedelse jeg har foretaget inden. Ligesom i dit tilfælde fanger bordet. Hvis det nu havde været dårlig hygiejne var det noget andet, eller hvis han havde givet udtryk for det i situationen, men du havde ikke en chance for at gøre noget for at forbedre hans oplevelse mens han var der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Housewife skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Han har kun bestilt og betalt for 20 min - og vil så have hele pakken?

Skriv til ham at bestiller han en hel halv time næste gang - så får han 10 min ekstra - og så kan han selv få lov at vaske din fisse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal da gerne komme forbi og kontrollere om han har ret :P spøg til side - som de fleste andre her skriver, så gør man opmærksom på et problem som lugt osv med det samme. Så kunne man måske snakke om at få penge tilbage. Men har man næsten brugt tiden og så skriver bagefter med problemer- ja så er pengene væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej, er jeg virkelig den eneste der kan se det fra mandens side?? Holder I allesammen bare automatisk med pigen? 

Hvordan kan det være mandens skyld at han ikke kan få rejsning?? Den virkede jo fint lige inden han tog hjemmefra. Så må pigen altså bare tage sig lidt mere sammen, og sørge for - ikke alene at være nyvasket, men også vedduftende i de nedre regioner. Efter kundens duft-præferancer.  Det er jo trods alt hende der er i service-branchen.

Han fik ikke det han kom efter, så hvorfor i alverden skulle han ikke have sine penge tilbage?

Og havde han vist at pigen han besøgte kalder sig "housewife", var han jo aldrig kommet alligevel - det er jo det han forsøger at undgå. Så bondefangeri, siger jeg bare. Selvfølgelig skal han have sine penge tilbage. Hvordan kan der overhovedet være tvivl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Housewife
Jernsvinet skrev, for 48 minutter siden:

Han har kun bestilt og betalt for 20 min - og vil så have hele pakken?

Skriv til ham at bestiller han en hel halv time næste gang - så får han 10 min ekstra - og så kan han selv få lov at vaske din fisse ;-)

Den tror jeg sku jeg skriver til ham hvis han bliver ved :D haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Ej, er jeg virkelig den eneste der kan se det fra mandens side?? Holder I allesammen bare automatisk med pigen? 

Hvordan kan det være mandens skyld at han ikke kan få rejsning?? Den virkede jo fint lige inden han tog hjemmefra. Så må pigen altså bare tage sig lidt mere sammen, og sørge for - ikke alene at være nyvasket, men også vedduftende i de nedre regioner. Efter kundens duft-præferancer.  Det er jo trods alt hende der er i service-branchen.

Han fik ikke det han kom efter, så hvorfor i alverden skulle han ikke have sine penge tilbage?

Og havde han vist at pigen han besøgte kalder sig "housewife", var han jo aldrig kommet alligevel - det er jo det han forsøger at undgå. Så bondefangeri, siger jeg bare. Selvfølgelig skal han have sine penge tilbage. Hvordan kan der overhovedet være tvivl?

Der  er  flere  påstande du  kommer  med,  som  vi  ikke  aner  er  sande. 

Vi  ned  ikke  om  han  har  problemer  med  rejsning.  Hvis  hun  lugtede  burde  han  have  bedt  hende  stoppe  tiden  og  vaske  sig  påny. 

Hvem  siger  at  han  ikke  søger  en  housewife?

Hvis  hun  ikke  levede  op  til  hans  forventninger da  han  så  hende, burde  han  ikke  være  begyndt  men  gået  igen. 

Vi  ved  ikke  hvad  der  er  sket... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Housewife skrev, for 3 timer siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Synes ikke det er så enkelt - når begge parter først har fået smidt kludene så er det sin sag at sige "din fisse lugter grimt" og derefter tage sit gode tøj og gå - specielt når man som regel forudbetaler i denne specielle branche... hvis du er 100% på at din fisse ikke lugter af andet end fisse så har du retten på din side - hvis ikke ! så :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Der  er  flere  påstande du  kommer  med,  som  vi  ikke  aner  er  sande. 

Vi  ned  ikke  om  han  har  problemer  med  rejsning.  Hvis  hun  lugtede  burde  han  have  bedt  hende  stoppe  tiden  og  vaske  sig  påny. 

Hvem  siger  at  han  ikke  søger  en  housewife?

Hvis  hun  ikke  levede  op  til  hans  forventninger da  han  så  hende, burde  han  ikke  være  begyndt  men  gået  igen. 

Vi  ved  ikke  hvad  der  er  sket... 

Du tog forhåbentlig ikke mit indlæg seriøst..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
tvr skrev, Lige nu:

Du tog forhåbentlig ikke mit indlæg seriøst..........

Jo  jeg  læste  det som  et  seriøst  indlæg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...