Hop til indhold
Guest Housewife

Vil have penge retur efter han er kørt?

Recommended Posts

Guest The Dark Knight
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

handler prisen igen om tid, så der får man ikke megen rabat på at nægte mig lidt at guffe på. :P

Sjovt du skriver det :-) Jeg tror det var en af dine første vagter i Aalborg og inden jeg fik profil her. Der fik jeg lyst til noget spontant og kunne se, at du havde måske en halv time eller noget tilbage af din vagt. Skrev til dig om du havde tid til hurtigt at spille den af på mig. Du var egenligt klar til at forlade lejligheden, men skrev at jeg godt kunne komme på et lynvisit, men så ville du sutte og slikke på min pik, og det fik du lov til :-) Det var et super frækt spontant besøg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Uhh Det er jo næsten poesi Banan:D og Jeps, jeg er klar på surströmming, hvis der er masser af snaps til:mrgreen:

Kære Misjo, surströmming uden masser af snaps til er en anomali. En dissonans i duftuniversitet. Selvfølgelig er der masser af snaps til. Og endnu lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
The Dark Knight skrev, for 12 minutter siden:

Sjovt du skriver det :-) Jeg tror det var en af dine første vagter i Aalborg og inden jeg fik profil her. Der fik jeg lyst til noget spontant og kunne se, at du havde måske en halv time eller noget tilbage af din vagt. Skrev til dig om du havde tid til hurtigt at spille den af på mig. Du var egenligt klar til at forlade lejligheden, men skrev at jeg godt kunne komme på et lynvisit, men så ville du sutte og slikke på min pik, og det fik du lov til :-) Det var et super frækt spontant besøg :-) 

Er eroguide ikke et sjovt sted? Så småskriver man lige med en man ikke aner man har suttet pik på :D

Ja, man kan ikke sådan stikke en pik i hånden på mig og forvente at jeg holder munden for mig selv :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Er eroguide ikke et sjovt sted? Så småskriver man lige med en man ikke aner man har suttet pik på :D

Ja, man kan ikke sådan stikke en pik i hånden på mig og forvente at jeg holder munden for mig selv :P

Du står højt på min gentagelsesliste :-) 

Jeg håber vi ses igen. Så skal jeg nok lige give mig til kende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Nemtøs skrev, den 2.8.2020 at 13:50:

Han  kunne  ikke  mærke  at  jeg  var  en  smule  nervøs,  det  har jeg  altid  været  ved  første  gangs  møder. 

Jeg  ved  ikke  hvad  jeg  møder  og  omvendt.  Så  ser  det  kun  naturligt  at  have  lidt  ekstra  sommerfugle  i  maven op  til  et  møde. 

Sammenligningen er måske mærkelig. Men har hørt at selv de allerbedste sangere og skuespillere har det sådan hele livet. Det er en del af dem. Og ifølge dem selv også noget der gør at de altid yder det bedste.

Jeg er sikker på, at ingen går fra dig utilfreds men til gengæld med en lille forelskelse oveni hehe. knus knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Lady C skrev, for 16 timer siden:

Mine tanker er at jeg har svært ved at sætte mig ind i hans tankegang. At han kan få sig selv til at bede om at få penge retur når han har brugt din tid forstår jeg ikke. Han har jo brugt din tid så at han ikke kan få den op at stå er jo ikke dit problem, men hans.  Og det er altså chancen i branchen at ikke alle besøg er lige vellykkede. Har man ikke råd til at miste de penge ( en nævnte 600 kr) så synes jeg man bør lade være med at gå til gp i det hele taget. 

Jeg synes det er fair nok at skrive en tilbagemelding med den anke han så havde, men at bede om at få penge retur er da direkte pinligt. 

Derudover tænker jeg at det jo kan være han bare finder på en undskyldning, læs løgn - for at få pengene retur. Måske dufter / smager du i virkeligheden ganske udmærket, men et eller andet skulle han jo finde på for at forklare hvorfor han ikke kunne præstere ( det er hvad jeg tænker) 

eller også havde han brugt sine sidste spareskillinger og fortrød nu, da de var væk. Det er jo så bare hans eget problem i alle henseender. Angående det med manglende rejsning osv. Hvem vil ikke gerne betale bare for den nærhed af kvindelighed. I Gudinder er fantastiske og virkelige Gudinder for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
går ned på knæ skrev, for 6 minutter siden:

Sammenligningen er måske mærkelig. Men har hørt at selv de allerbedste sangere og skuespillere har det sådan hele livet. Det er en del af dem. Og ifølge dem selv også noget der gør at de altid yder det bedste.

Jeg er sikker på, at ingen går fra dig utilfreds men til gengæld med en lille forelskelse oveni hehe. knus knus

Tak  det  er  sødt  skrevet.  Jeg  har  endnu  ikke  fået  negative  tilbagemeldinger  fra  de  mænd  som  har  mødt  mig  irl.  Jeg  giver  mit  bedste  når  jeg  er  sammen  med  en  mand. Men  selvfølgelig  er  der  mænd  som  kun  har  ønsket  at  møde  mig  en enkelt  gang. 

Jeg  er  faktisk  begyndt  at  spørge  inden  vi  skilles,  om  manden  var  tilfreds  med  mit  selskab, så  er  der  mulighed  for  at  komme  med  konstruktiv  kritik face  to  face. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 2.8.2020 at 12:20:

Ej, er jeg virkelig den eneste der kan se det fra mandens side?? Holder I allesammen bare automatisk med pigen? 

Hvordan kan det være mandens skyld at han ikke kan få rejsning?? Den virkede jo fint lige inden han tog hjemmefra. Så må pigen altså bare tage sig lidt mere sammen, og sørge for - ikke alene at være nyvasket, men også vedduftende i de nedre regioner. Efter kundens duft-præferancer.  Det er jo trods alt hende der er i service-branchen.

Han fik ikke det han kom efter, så hvorfor i alverden skulle han ikke have sine penge tilbage?

Og havde han vist at pigen han besøgte kalder sig "housewife", var han jo aldrig kommet alligevel - det er jo det han forsøger at undgå. Så bondefangeri, siger jeg bare. Selvfølgelig skal han have sine penge tilbage. Hvordan kan der overhovedet være tvivl?

Hun skriver jo altså at hun ér nyvasket.

Hvorfor mener du ikke han skulle have sagt det med det samme, så hun evt kunne vaske sig igen?

Hvorfor blev han overhovedet? Det var da ikke under tvang går jeg ud fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Want More 6 skrev, for 1 time siden:

Hun skriver jo altså at hun ér nyvasket.

Hvorfor mener du ikke han skulle have sagt det med det samme, så hun evt kunne vaske sig igen?

Hvorfor blev han overhovedet? Det var da ikke under tvang går jeg ud fra.

 

Want More 6 skrev, for 1 time siden:

Okay, så læste jeg videre og så det var sjovt ......

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 4.8.2020 at 18:49:

 

Tak

Der er simpelthen ikke noget sjovere i verden, end at se sarkasme flyve let og elegant over folks hoveder. Verdensklasse. 
Hvis jeg havde fået en krone for alle mine misforståede sarkastiske indslag, ejede jeg et land af mellemstor størrelse. 
Lad endelig ikke dette slå dig ud. Bliv ved! Please....bliv ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...