Hop til indhold
Guest Housewife

Vil have penge retur efter han er kørt?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, Lige nu:

Jo  jeg  læste  det som  et  seriøst  indlæg 

OK, så tag de hunoristiske briller på, og læs det igen. Hvis det ikke virker, så undskylder jeg mine manglende evner udi humor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
tvr skrev, for 1 minut siden:

OK, så tag de hunoristiske briller på, og læs det igen. Hvis det ikke virker, så undskylder jeg mine manglende evner udi humor

Der  findes  mænd  som  har  den  holdning til  købesex, og  der  findes  ugidelige  kvinder  som  kan  få  selv  den  mest  livlige  pik  til  at  krølle  sig  sammen. 

Hvis  du  havde  sat  et  par  smileyer  havde  jeg  måske  fanget  det  humoriske  i  dit  skriv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Housewife skrev, for 4 timer siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

sidder og rødmer, ved at skrive dette her, men ligesom vi mænds sæd kan smage lugte dårligt, hvis vi har spist eller drukket noget bestemt. Kunne man så forestille sig det samme gør sig gældende ved jer piger omkring smagen og duften af fissen?

Angående rejsning. Jeg kan ikke altid få rejsning længere. Det får jeg kun når besøget tænder mig mentalt. I mit tilfælde hvis Gudinden dominerer mig mentalt og måske også fysisk i nogen grad, samt at hun påpeger, at hun er tilfreds og glad ved min lydighed og blidhed.

Ja grin i bare, vi er jo alle forskellige. Elsker at forkæle en Gudinde med gaver og vise hende, at hun er mig overlegen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her handler også om kemi imellem parterne. Men han har ingen krav på tilbagebetaling, og slet ikke  efter man er kørt, og fordi han har et kompleks med manglende rejsning. Han har smagt på varen, og levede den ikke op til forventningerne, så skulle den have været taget på stedet. Så kunne det være at man kunne have fået en salmonisk løsning på det hele. 
 

En fisse der lugter, er bestemt ikke rart, omend jeg synes der går år og dag imellem efterhånden at det sker. Hvis elkers en kvinde går i bad imellem hver kunde, hvad enten hun hygger med eller uden kondom, så burde der jo være ren bane, medmindre at surheden i skeden skyldes en forkert ph værdi. Det kan der jo hurtigt gøres noget ved. Kan huske engang en fisse jeg skulle slikke, der lugtede af brændt gummi. Det var sgu ikke så behageligt :-) 

Hvor mange af de kære gp’er har ikke taget en pik i munden, der ikke smager godt. Mange tror jeg. Selvom vi er nyvaskede når vi kommer, så har vi jo ofte et stykke vej, og der kan den lille mand godt komme til at lugte lidt igen. Derfor så synes jeg det er dejligt når de enten tørrer kalorious af inden de giver blow med en vådserviet eller at man lige kan hoppe under bruseren. Man kan ikke altid vide og gøre for at man lugter og ikke dufter. Nogle mænd bliver fornærmet, nprcen gp tørrer deres pik af FORDI DE HAR JO LIGE VÆRET I BAD HJEMMEFRA . Jeg synes det er godt. 
 

At få rejsning afhænger også af, hvor man selv er i sit hovedet den pågældende dag, men det kræver også en helhjertet indsats af kvinden, at vise hun rent faktisk gider dig og din pik og gør et probert forsøg. Her i dette forum har jeg selv skrevet om en totalt uinspirerende omgang. 

bh.

Oldtimer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Hvis  du  havde  sat  et  par  smileyer  havde  jeg  måske  fanget  det  humoriske  i  dit  skriv.  

hmmm. Men det gør jeg ikke. Jeg siger heller ikke "just kidding" efter en joke, eller forklarer den. Så falder det hele ligesom til jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Han  har stort set brugt  tiden og  forsøgt. Havde  været anderledes  såfremt  han  var  stoppet  efter  5 minutter  og  sagt  dette  fungere  ikke,  så  kunne/skulle  du  have  lavet et  afslag  i  beløbet. 

For  et  stykke  tid  siden  havde  jeg  en  aftale  med  en  yngre  mand, vi  havde  aftalt  20 minutters  blowjob.  Vi  brugte  omkring  45 minutter,  han  mundkneppede  mig  hårdt,  og  jeg  suttede  det  bedste  jeg  har  lært.  Jeg  kunne ikke  få  ham  til  at  komme, første  gang  det  er  sket.  Han  nævnte  at  der  var  en  del  støj  som  forstyrrede  ham, han  var  tilfreds  uden  udløsning,  jeg  gav  ham ekstra  tid  i mange  forsøg  på  at  få  ham  til  at  komme 

 

Støj? Blev der brugt en lufthammer udenfor på gaden? Eller var det i hans eget hovede?

Han var sikkert bare totalt nervøs. Kan være det var hans første gang? knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
går ned på knæ skrev, Lige nu:

Støj? Blev der brugt en lufthammer udenfor på gaden? Eller var det i hans eget hovede?

Han var sikkert bare totalt nervøs. Kan være det var hans første gang? knus

Vi  havde  et  møde  i  naturen, og  der  var  bil-støj.  

Mit  indtryk  var,  at  han  havde  været  fræk  i naturen  før,  men  at  det  fortsat  var  meget  nyt  for  ham. 

Tror  vi  begge  var  en  smule  nervøse,  da  han  var  min  første  nye  kunde  i år, så  jeg var  også  "ude  af  træning".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

så  jeg var  også  "ude  af  træning".

Så må du jo “træne” noget mere :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 5 minutter siden:

Så må du jo “træne” noget mere :-) 

Han  kunne  ikke  mærke  at  jeg  var  en  smule  nervøs,  det  har jeg  altid  været  ved  første  gangs  møder. 

Jeg  ved  ikke  hvad  jeg  møder  og  omvendt.  Så  ser  det  kun  naturligt  at  have  lidt  ekstra  sommerfugle  i  maven op  til  et  møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Han  kunne  ikke  mærke  at  jeg  var  en  smule  nervøs,  det  har jeg  altid  været  ved  første  gangs  møder. 

Jeg  ved  ikke  hvad  jeg  møder  og  omvendt.  Så  ser  det  kun  naturligt  at  have  lidt  ekstra  sommerfugle  i  maven op  til  et  møde. 

Jeg har også altid somerfugle i maven når jeg besøger en GP, også selvom jeg har besøgt hende før. En god blanding af nervøsitet og forventningens glæde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, Lige nu:

Jeg har også altid somerfugle i maven når jeg besøger en GP, også selvom jeg har besøgt hende før. En god blanding af nervøsitet og forventningens glæde. 

Lige  netop, kan  jeg ikke mærke en reaktion  op  til  et  møde  hos  mig  selv,  så  er  det  ikke  det  rigtige  at  mødes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber i er klar til lidt grov mande humor.

Var det ikke Mick Øendal der sagde: der findes ikke impotente mænd, men kun klamme damer... 

Too much? 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Håber i er klar til lidt grov mande humor.

Var det ikke Mick Øendal der sagde: der findes ikke impotente mænd, men kun klamme damer... 

Too much? 

Der er også meget af det han laver der ikke er sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Vi  havde  et  møde  i  naturen, og  der  var  bil-støj.  

Mit  indtryk  var,  at  han  havde  været  fræk  i naturen  før,  men  at  det  fortsat  var  meget  nyt  for  ham. 

Tror  vi  begge  var  en  smule  nervøse,  da  han  var  min  første  nye  kunde  i år, så  jeg var  også  "ude  af  træning".

Hallo, han havde kun betalt for 20 min - normalt ville man på 20 min ikke kunne forvente at få mere end blowjob, fisse og hurtig væk - nu skal det så også foregå i naturen og vil han have fisseslik oveni hatten, burde han have betalt for en hel halv time, så der var tid til at gøre det ordentligt.

Før jeg tog mig sammen/fik råd til at bestille hele ½ timer, fik jeg som regel også altid dårlige oplevelser hos glædespigerne, da jeg godt kan lide langsom opvarmning, hvor man kæler lidt for hinanden og får tid til at slappe helt af, inden den alvorligere del at samværet + ikke mindst en lille efterfølgende hyggesnak, der gør at man ikke er så nervøs næste gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
går ned på knæ skrev, for 9 timer siden:

 

Angående rejsning. Jeg kan ikke altid få rejsning længere. Det får jeg kun når besøget tænder mig mentalt. I mit tilfælde hvis Gudinden dominerer mig mentalt og måske også fysisk i nogen grad, samt at hun påpeger, at hun er tilfreds og glad ved min lydighed og blidhed.

Ja grin i bare, vi er jo alle forskellige. Elsker at forkæle en Gudinde med gaver og vise hende, at hun er mig overlegen.

Grine, hvorfor det er sgu da fedt du ved hvordan du kan få rejsning, og har lyst til at dele info. TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden:

Hallo, han havde kun betalt for 20 min - normalt ville man på 20 min ikke kunne forvente at få mere end blowjob, fisse og hurtig væk - nu skal det så også foregå i naturen og vil han have fisseslik oveni hatten, burde han have betalt for en hel halv time, så der var tid til at gøre det ordentligt.

Før jeg tog mig sammen/fik råd til at bestille hele ½ timer, fik jeg som regel også altid dårlige oplevelser hos glædespigerne, da jeg godt kan lide langsom opvarmning, hvor man kæler lidt for hinanden og får tid til at slappe helt af, inden den alvorligere del at samværet + ikke mindst en lille efterfølgende hyggesnak, der gør at man ikke er så nervøs næste gang ;-)

Hallo  Hallo  - jeg  tilbyder  ikke  30 minutter.  Mit  blowjob  er  beregnet  til  20 minutter,  har  manden  lyst  til  at  kysse,  kæle  for  min krop,  give  mig  finger  + blowjob  kan  det  normalt  klares  i løbet  af  de 20 minutter.  Jeg  sætter  ikke  en  alarm,  så  går  der  30 minutter  er  det  helt  fint  med  mig. 

Jeg  gider  ikke  at  skulle  stoppe midt  i  det  hele  grundet  tiden  er  gået. 

Man  kan  ikke  bestille sex  med  mig mindre  end  1 time,  gider  ikke  pres  og  stress,  om  den  time  så  bliver  til  20 minutter  mere  koster  ikke ekstra. 

Jeg  er  ikke  tilhænger  af  sex  på skarp  tid,  ligesom  de  fleste  af  jer  kender. På  mig  virker  det  forkert  og  utiltalende,  men  fint  for  dem  der  kan  nå  at  kneppe  på  15 minutter, kort  pause  og  ny  mand  ind  af  døren.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Housewife skrev, for 15 timer siden:

Hej Alle

Jeg skal lige høre, Jeg havde en på besøg den anden dag som ikke kunne få rejsning tros mine bedste forsøg. 

Han skriver så til mig efter han er kørt, at mistede lysten da han kravler ned for at slikke mig da han mente min fsse ikke duftede godt. jeg er altid ny vasket inden der kommer besøg, og han var den først den dag. Dette svare jeg tilbage til ham og beklager selvfølgelig at han ikke gik her fra så glad som han kunne have gjort. Han var hos mig i godt 15 min ud af de 20 min han havde.

hvad er jeres tænker?

Hilsen Housewife

Mine tanker er at jeg har svært ved at sætte mig ind i hans tankegang. At han kan få sig selv til at bede om at få penge retur når han har brugt din tid forstår jeg ikke. Han har jo brugt din tid så at han ikke kan få den op at stå er jo ikke dit problem, men hans.  Og det er altså chancen i branchen at ikke alle besøg er lige vellykkede. Har man ikke råd til at miste de penge ( en nævnte 600 kr) så synes jeg man bør lade være med at gå til gp i det hele taget. 

Jeg synes det er fair nok at skrive en tilbagemelding med den anke han så havde, men at bede om at få penge retur er da direkte pinligt. 

Derudover tænker jeg at det jo kan være han bare finder på en undskyldning, læs løgn - for at få pengene retur. Måske dufter / smager du i virkeligheden ganske udmærket, men et eller andet skulle han jo finde på for at forklare hvorfor han ikke kunne præstere ( det er hvad jeg tænker) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han kan i hvert fald ikke være svensker. Her ovre klarer vi surströmming uden at kræve pengene i retur.

Men hvis du virkelig vil have klarhed så kontakte mig. Jeg er duftoman, lugtekspert og næsofil. Der findes ikke noget som dufter "godt". Duften taler til mig, den trænger sig ind i nervbanerne og fortæller mig hvem du er og hvordan du har det. Den snakker med mine celler og spørger min libido om hvis det måske er tid for lidt party. Duft er poesi, det er næsemusik det er livet bag om den digitale ikkevirkeligheden, det du ikke kan se eller høre eller klikke på eller give likes. Duft er livets tilstedeværelse.

Er du ren så er du ren. Noget andet kan man ikke begære. Hver sin duft og sin lykke.

Og hver duft, en ny erfaring. Penge i retur? Det er kun for tøsedrenge og fjolser. Ikke for svenskere.

Blev lige lidt sulten på surströmming. Any takers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Han kan i hvert fald ikke være svensker. Her ovre klarer vi surströmming uden at kræve pengene i retur.

Men hvis du virkelig vil have klarhed så kontakte mig. Jeg er duftoman, lugtekspert og næsofil. Der findes ikke noget som dufter "godt". Duften taler til mig, den trænger sig ind i nervbanerne og fortæller mig hvem du er og hvordan du har det. Den snakker med mine celler og spørger min libido om hvis det måske er tid for lidt party. Duft er poesi, det er næsemusik det er livet bag om den digitale ikkevirkeligheden, det du ikke kan se eller høre eller klikke på eller give likes. Duft er livets tilstedeværelse.

Er du ren så er du ren. Noget andet kan man ikke begære. Hver sin duft og sin lykke.

Og hver duft, en ny erfaring. Penge i retur? Det er kun for tøsedrenge og fjolser. Ikke for svenskere.

Blev lige lidt sulten på surströmming. Any takers?

Uhh Det er jo næsten poesi Banan:D og Jeps, jeg er klar på surströmming, hvis der er masser af snaps til:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg ser flere som mener at når tiden er brugt, skal man betale uanset. Jeg ved ikke hvor ofte man kan komme i en sådan situation i denne branche, men jeg har selv et job hvor jeg løser opgaver på konsulent basis, og fakturerer per time. Det hænder ind i mellem at der er et problem som jeg ikke kan løse, og i disse tilfælde tager jeg altså ikke betaling for de timer jeg har brugt, når jeg nu ikke kan levere en endelig løsning. Jeg accepterer dette som en tab som opstår naturligt ind imellem, uden at bekymre mig om det. Jeg ser dette som kundeservice, og anser det for det bedste kompromis jeg kan tilbyde i situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
amatør skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ser flere som mener at når tiden er brugt, skal man betale uanset. Jeg ved ikke hvor ofte man kan komme i en sådan situation i denne branche, men jeg har selv et job hvor jeg løser opgaver på konsulent basis, og fakturerer per time. Det hænder ind i mellem at der er et problem som jeg ikke kan løse, og i disse tilfælde tager jeg altså ikke betaling for de timer jeg har brugt, når jeg nu ikke kan levere en endelig løsning. Jeg accepterer dette som en tab som opstår naturligt ind imellem, uden at bekymre mig om det. Jeg ser dette som kundeservice, og anser det for det bedste kompromis jeg kan tilbyde i situationen.

Og hvis en pige reklamerer med orgasme eller rejsnings garanti, så vil jeg også være enig i, at hun bør returnere pengene hvis hun ikke leverer. Tingen er, at det du sælger er løsninger, det vi sælger er tid, ikke resultaterne af den tid. Det er to helt forskellige principper. Vi sælger nøgentid og seksuelle oplevelser, bevares, men vi sælger ikke orgasmer eller rejsninger. 

En psykolog sælger også tid. Hvis dit problem ikke er løst på en time, eller på 12x1 time får du heller ikke gratis timer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det der med, at det er tiden der koster kan give nogle “sjove” øjeblikke :-) 
 

Mig: Jeg kan ikke se, at du har priser på annoncen, hvad tager du for en cocktail med fransk og dansk? 

 

GP: 800,- 

 

Mig: Ok, hvad så med fransk som enkeltydelse? 

 

GP: Jamen, skat, prisen er jo den samme - 800,- Det er jo tiden du betaler for. 

 

Mig: Ok, jamen så vil jeg gerne booke en tid til en cocktail med fransk, dansk og græsk til 800,- Hvornår har du næste ledige tid? 
 

GP: Jamen skat, græsk koster 500 oveni prisen på de 800,- 

 

Mig: Nu bliver jeg forvirret. Du sagde jo det var tiden jeg skulle betale for. 
 

Så røg den aftale sgu, og mit telefonnummer gemt, som en useriøs taber i denne GP’s kontakter :-) 
 

:-) ja, der er så meget vi ikke forstår :-) 
 

God dag til jer! 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
The Dark Knight skrev, for 9 minutter siden:

Det der med, at det er tiden der koster kan give nogle “sjove” øjeblikke :-) 
 

Mig: Jeg kan ikke se, at du har priser på annoncen, hvad tager du for en cocktail med fransk og dansk? 

 

GP: 800,- 

 

Mig: Ok, hvad så med fransk som enkeltydelse? 

 

GP: Jamen, skat, prisen er jo den samme - 800,- Det er jo tiden du betaler for. 

 

Mig: Ok, jamen så vil jeg gerne booke en tid til en cocktail med fransk, dansk og græsk til 800,- Hvornår har du næste ledige tid? 
 

GP: Jamen skat, græsk koster 500 oveni prisen på de 800,- 

 

Mig: Nu bliver jeg forvirret. Du sagde jo det var tiden jeg skulle betale for. 
 

Så røg den aftale sgu, og mit telefonnummer gemt, som en useriøs taber i denne GP’s kontakter :-) 
 

:-) ja, der er så meget vi ikke forstår :-) 
 

God dag til jer! 
 

 

Men forhåbentlig fik du et lille grin ud af dit comeback. 

Men det er sjovt at du siger det, som jeg har skrevet tidligere i tråden tager jeg ekstra for græsk netop fordi jeg bruger tid på forberedelse, men en del af det er også fordi det er fysisk hårdt ved kroppen, og det har selvfølgelig intet at gøre med tid andet end, at det er begrænset hvor mange tider man fysisk kan tilbyde det til. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden:

Men forhåbentlig fik du et lille grin ud af dit comeback. 

Men det er sjovt at du siger det, som jeg har skrevet tidligere i tråden tager jeg ekstra for græsk netop fordi jeg bruger tid på forberedelse, men en del af det er også fordi det er fysisk hårdt ved kroppen, og det har selvfølgelig intet at gøre med tid andet end, at det er begrænset hvor mange tider man fysisk kan tilbyde det til. 

Jeg har bare en lidt syg humor en gang imellem og det var faktisk bare et konstrueret eksempel til lejligheden :-) 

Jeg er ikke ubegavet og ved da godt, at græsk koster ekstra, som et klart udgangspunkt. Men få har det faktisk med i prisen ved 30 minutter og opefter... 

Men jeg har nogle gange en fin dialog med GP’er om netop tid/kontra ydelsen. Jeg kan jo somme tider godt få lyst til noget meget hurtigt spontant, som F.eks. blot at spille pik for en GP, hvor hun blot kigger på. Jeg synes det kan være vildt frækt og pirrende og et sådant besøg tager maks 10 minutter fra jeg er ankommet og til jeg er ude af døren igen. 
 

Her kan nogle GP’er godt se fornuften i, at det giver mening, at det ikke skal koste det samme som en cocktail med dansk og fransk og andre bliver meget fornærmet, hvis jeg spørger og kommer med forslag til hvad jeg synes er rimeligt for sådan et ønske. 
 

I den situation har det kostet mig nogle stemplinger, som useriøs og som en som vil prutte om prisen og det er ikke velset. 
 

Jeg prutter ikke om prisen, jeg kommer blot med et forslag til en pris på noget, som ikke står på menukortet. Det har nogle forståelse for og andre har bestemt ikke. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@The Dark Knight

Det ville jeg ikke kalde useriøst - så længe det ikke er noget der allerede er angivet en pris for i annoncen. 

Personligt ville jeg nok bare give en pris og sige, at du måtte finde en anden hvis du følte, at den var for høj, men uden at vi ellers havde noget i klemme :) 

Det er nok også meget forskelligt afhængigt af om man har travlt eller ej. Hvis der er 100 henvendelser og jeg lige så gerne vil sutte pik i ti minutter som at se på mens du spiller pik, så er det jo igen mere tiden end indholdet det handler om. For mig altså. Sidder man på den anden side uden nogen aftaler og keder sig, så kan man måske godt sætte prisen mere efter indholdet af aftalen. 

Sådan er det så subjektivt. Nogle gange spørger folk efter ren massage hos mig, og brokker sig over den høje pris, men jeg synes, at det er mindst lige så sjovt at have sex som at give massage, som minimum vil jeg da gerne sutte og slikke lidt ind imellem så jeg også får en treat, og massage er hårdt for fingrene, når den skal give noget.

Jeg kan sagtens forstå at folk ikke vil give lige så meget for massage som for sex, men for mig som elsker sex og kun er på vagt et begrænset antal timer, handler prisen igen om tid, så der får man ikke megen rabat på at nægte mig lidt at guffe på. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...