Hop til indhold
Orgasmic

At købe en kæreste

Recommended Posts

Så kom der lige et par negativt ladede bemærkninger - men jeg synes så absolut, at Brystlover's måde at gøre det på er den fede måde. 8-)
Næh, min bemærkning var egentlig ikke negativt ment.

Den var tænkt som en undren, eftersom det vel er de færreste, der – realistisk set – har råd til en sådan økonomisk ubekymret Pretty Woman-adfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok Brystlover...., men hvad var din strategi, såfremt en af pigerne havde shoppet for fx 10.000 kroner på dit kort og efterfølgende havde sagt pænt "goodbye honey!" UDEN at tilbyde sex?

For den slags piger findes der selvfølgelig også.... 8-)

Men det havde du måske blot afskrevet som en nødvendig "driftsomkostning"? :P

Det skete et par gange at en pige sagde til mig (efter at have handlet for X kr.), nu ville hun tage hjem og at hun takkede for alting og at hun ikke synes, vi skulle ses mere.

Jeg spurgte så undrende, jamen skulle vi ikke også til butik 'endnu dyrere' og butik 'super dyr'?

Det fik pigerne til at trække i land og det skulle vi selvfølgelig, syntes de.

Jeg sagde, at jeg ventede på at en større sum penge kom ind på min bankkonto (fx fra aktier eller investeringer), så vi kunne shoppe lidt ekstra og at det sikkert ville tage en lille måneds tid.

Imens sørgede jeg for at invitere hende hjem til mig på middag, filmhygge og vi havde glohed sex.

Okay, ikke alt sex var lige spændendene, men sådan er det jo altid :)

Edit: Efter en måneds tid, tog vi så ud og købte lidt ekstra ting til hende og sådan kunne jeg holde den kørende i lang tid, da der er mange fine mode- og smykkebutikker i landet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din åbenhjertighed, Brystlover :P

Jeg kan sagtens forestille mig, at den sex en sådan "Shop-amok-generøsitet" m. betalingskort ad libitum måtte kaste af sig, nok vil være mere lidenskabelig og hengiven, end hvis man betaler en tusse for ½ time henne på det lokale bordel... 8-):lol:

Og den dag jeg måtte få nærmest ubegrænsede ressourcer til rådighed, ville jeg nok også afprøve din metode ihvertfald et par gange... ;)

Jeg erindrer flg. ordsprog:

"Hvis du tilbyder en kvinde penge for sex, vil hun foragte dig.

Hvis du tilbyder hende smukke klæder for det samme, vil hun forgude dig"...(!)

Ikke alle ordsprog er nødvendigvis udtryk for den endelige sandhed, men måske der alligevel er lidt om det!? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par gange haft lejlighed til at gå og shoppe med sex'ede kvindelige rejseledsagere. Den ene gang var i en taxfree under en mellemlanding, hun var god til at shoppe og jeg nød i den grad at iagttage hele hendes adfærd, hun var virkelig dedikeret :P . Vi var begge så optaget at vi missede vores fly, overhørte vores udkald, var årsag til flyets forsinkelse da vores bagage skulle af flyet og det kostede nye billetter samt et helvede af forklaringer til vores respektive ægtefæller der ventede os i Kastrup, min ledsager blev senere skilt - jeg klarede skærene :roll:

Jeg nyder at se glæden i en dejlig kvindes øjne når hun får lov at tage noget nøje udvalgt højt ønsket og med hen til kassen når man har sagt "køb det, jeg giver" :)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også bekræfte, at have oplevet, at når man åbner op for pengekassen til shopping mv. bliver en date pludselig meget mere medgørlig.

Jeg har dog ikke den store interesse i at bruge tid på shopping mv., så jeg forfalder til hvad man kan få af oplevelser i den "professionelle" branche.

I øvrigt sjovt, at piger der arbejder professionelt med at tage penge for sex, bliver der set ned på, men piger der "pludselig" bliver liderlige efter en shoppe-tur, og derved indirekte tager penge for det, bliver der ikke sagt noget negativt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næe... men det har du så gjort nu - indirekte. :D

Men herinde burde vi vel være så tolerante, at vi tolererer begge - da begge er sider af samme sag.

Eller: da kunden altid har ret, kommer det vel - som med alt andet i denne branche - an på, hvad man tænder på. Og hvis man(d) tænder på at se en smuk kvinde shoppe igennem og vil betale for denne "ydelse", er der vel heller ikke noget galt i det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange spændende og interessante indlæg. Jeg får måske blot lyst til, at fremhæve at man såmænd godt kan nyde feminint selskab, uden at omdrejningspunktet i ens initiativer tager afsæt i økonomi.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror nu der handles med sex i rigtig mange forhold og ægteskaber. De fleste kvinder i min omgangskreds har for længst lært at udsigten til et blæs eller lagen gymnastik kan fremskynde processen i en forhandling eks omkring ferieplaner. Indkøb af nye møbler eller renovering. :lol: Det er blot en af mange taktikker kvinder benytter for at opnå forskellige ting.

Ligesom mange mænd hurtigt lærer at de kan købe sig ud af mange situationer. Jeg havde engang nogle bekendte hvor manden hver gang det var hans tur til at skifte ble på ungerne stak konen 100 kr for at slippe... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er ret enig med blåjakken og uenig med Sisse.

Jeg ville personligt ikke leve i et forhold som det Sisse beskriver og har aldrig gjort det, jeg har heller aldrig hørt om at nogen i min omgangskreds har betalt partneren for at undgå at skifte ble fx. Faktisk kender jeg en del der er gift og har fælles økonomi og hvor man ikke køber hinanden med rejser mv., men hvor man elsker hinanden og derved lytter tilhinandens ønsker og behov og har en forståelse for disse.

Jeg synes der er meget lidt ægthed og kærlighed i et forhold som Sisse gengiver hvor det meste er en købmandsforretning. Det kan godt være at nogle forhold er sådan men jeg vil godt gøre opmærksom på at det langt fra er alle mænd eller kvinder der er sådan, og heller ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tråden startede med hvordan man køber en kæreste.

Sisse har helt ret i at sådan fungerer det mange steder. Om man kan lide det eller ej, er en anden sag. Penge er nu engang det middlet vi har opfundet for ikke hele tiden at skulle vurdere om 10 kg kartofler er lige så meget værd som maling af en dør. Et bytte middel altså.

I langt de fleste forhold er der et grand af det med penge, du får det, så skal jeg have det. Hvor mange mænd har ikke fået drømmebilen, mod at hun fik drømme terrassen osv.

Der er altså også rigtig mange forhold hvor det er det økonomiske kontra trygheden og prestigen der spiller ind. Hvordan får en af danmarks rigeste, ældste og tykkeste mænd f. eks. scoret en flot mørk kvinde. Hvordan scorer et par halvgamle, men rige entertainere små lækre sild, halvt så gamle som dem selv. Dette sker også i den anonyme middelklasse, hvor en kvinde gifter sig med en ok og uskadelig fyr, fordi han giver økonomisk tryghed, men han er ikke drømmeprinsen. Der er faktisk også kvinder der napper en ung lækkermås vha. penge og karisma. Mener hun var direktør i et forsikringsselskab.

Så, jo trådstarteren kan sagtens få sin drøm opfyldt. Der skal bare stables lidt guld først. I øvrigt var tråden nok ikke ment så seriøst. ;)

Selvfølgelig kan man fint have et forhold med en kæreste hvor man ikke bytter tjenester for penge, men det var bare ikke tråd starterens spørgsmål, eller ønske om indhold i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Vi kan jo kun tale ud fra egne erfaringer, holdninger og viden Århuselsker. Du kan jo ikke konkluderer hvordan forhold og ægteskaber er i dagens Danmark. Din påstand om at Sisse har ret kan jeg så sige at ud fra de forhold jeg har været i og ud fra min omgangskreds så er det ikke tilfældet helt men der kan sagtens være forhold hvor det er som Sisse beskriver. Mange i min omgangskreds har fælles økonomi og handler ikke som Sisse beskriver det hvilket jeg aldrig selv har gjort.

Men ingen af os kan udtale os på alle forhold og ægteskabers vegne.

Jeg forsøgte også i mit indlæg primært ikke at generalisere for meget af samme grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi kan jo kun tale ud fra egne erfaringer, holdninger og viden Århuselsker. Du kan jo ikke konkluderer hvordan forhold og ægteskaber er i dagens Danmark. Din påstand om at Sisse har ret kan jeg så sige at ud fra de forhold jeg har været i og ud fra min omgangskreds så er det ikke tilfældet helt men der kan sagtens være forhold hvor det er som Sisse beskriver. Mange i min omgangskreds har fælles økonomi og handler ikke som Sisse beskriver det hvilket jeg aldrig selv har gjort.

Men ingen af os kan udtale os på alle forhold og ægteskabers vegne.

Jeg forsøgte også i mit indlæg primært ikke at generalisere for meget af samme grund.

nu skriver jeg ingen steder at der handles kun med penge... men i rigtig mange forhold handles der med ydelser - ikke altid at sexuel karakter -- du klør mig på ryggen og jeg klør dig på ryggen princippet.

jeg havde engang en kæreste som under et skænderi sagde til mig - du får ret og jeg får fred....... (i dette tilfælde resulterede det i at jeg eksploderede fuldstændig) men hvor ofte oplever man ikke i et forhold at man går på kompromis - eller tilsidesætter egne behov for enten at tilfredsstille sin partner eller opnå noget - det behøver ikke være velovervejet eller med en træls bagtanke - det kan så ment også være udelukkende for at glæde sin partner...

mit eks med bleskift er meget konkret - og den var bestemt ikke gået i de fleste familier - primært fordi bleskift handler om meget mere end lortebleer og holder man sig ude af denne del af yngelpleje vælger man vigtig bonding fra med sine unger - men det er et eks på at vi igennem livet yder - køber - arbejder os til lette løsninger - om så det er på det ene eller det andet plan.

og ja vi er ved at bevæge os lidt væk fra emnet oprindelige karakter - men det er nu engang en tråd oprettet i hyggesnak - og hvor mennesker mødes og udveksling af meninger sker - flytter debatter sig - og ender sommetider i helt andre ting end de oprindeligt var tiltænkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg tror nu der handles med sex i rigtig mange forhold og ægteskaber. De fleste kvinder i min omgangskreds har for længst lært at udsigten til et blæs eller lagen gymnastik kan fremskynde processen i en forhandling eks omkring ferieplaner. Indkøb af nye møbler eller renovering.:

nu skriver jeg ingen steder at der handles kun med penge... men i rigtig mange forhold handles der med ydelser - ikke altid at sexuel karakter -- du klør mig på ryggen og jeg klør dig på ryggen princippet.

Dit første indlæg gik faktisk på, at der handles med sex og på den måde du beskrev det på, så måtte jeg altså tage afstand, for dels er det ikke noget jeg kan nikke genkendende til hverken hos mig selv eller i min omgangskreds, at hvis man får blowjob hos konen, kan manden give konen en rejse eller nye møbler f.eks. Ud fra mine erfaringer og omgangskreds er det heller ikke et typisk forhold der overhovedet, tværtom.

At man hjælper hinanden i et forhold og deles om pligterne og er fælles om fornøjelserne, og man går på krompromis i relation til dette, er naturligvis en selvfølge i et forhold i min optik, så der er vi nok et stykke hen af vejen enige, hvis det er det du mener med at klø hinanden på ryggen. Men det er jo så også noget helt andet du er ude i der, noget andet end det du fortæller om hvordan en partner eller en kone sælger sex til manden for møbler eller rejser. I relation til dette, mht hvad Århuselsker siger om at hvis den ene får drømmebilen så skal den anden have terassen, men det har jo absolut intet at gøre med det jeg opponerede mod, nemlig at konen sælger manden sex for at få goder af forskellig art fra manden som Sisse skrev, altså konen prostituere sig ! Det er ligepræcis sådan et forhold, som jeg aldrig har haft, altså et forhold hvor jeg måtte give punge ud økonomisk overfor min partner for at så sex, og jeg tvivler som sagt på, at det er et typisk forhold ud fra det jeg ved i hvert fald. Hvis det var sådan at der fulgte økonomiske forventninger fra min partner når vi havde sex (til gensidig fornøjelse), så gad jeg ærlig talt ikke være i det forhold.

Det jeg opponerede imod videre var historien om bleskift. Den synes jeg er horribel på alle måder, hvilket vi så også er enige om, og hvis det også var et andet eksempel på noget du mente var typisk så måtte jeg vitterlig tage afstand vedr. dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig kan man fint have et forhold med en kæreste hvor man ikke bytter tjenester for penge, men det var bare ikke tråd starterens spørgsmål, eller ønske om indhold i tråden.

Min pointe er sådant set ikke helt uvæsentlig i den forstand, at man godt kunne få det indtryk, at del mænd åbentbart kun ser muliggørelse af sex via købeoplevelser på forskelligvis.

I en tid med rigtig mange singler i alle alder, forstår jeg så ikke, hvorfor at sex i kæreste forhold gøres til en handelsvare, når der findes fine alternativer som b-venner o.lign hvor sexen næppe er en handelsvare, og hvor der næppe er samme skævhed i den seksuelle lyst, som i den type forhold der omtales.

Købte seksuelle oplevelser er noget specielt, men hvis jeg var voldsom rig, ville jeg nu nok stadig kombinere alternativer lidt mere, end blot at satse på at "købe" en kvinde der skulle være disponibel når jeg ønskede det. På en måde klinger det ikke særligt godt. Nå, men det var måske et sidespor, men det gør forhåbentlig ikke debatten mindre interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret .... uenig med Sisse.

Jeg ville personligt ikke leve i et forhold som det Sisse beskriver og har aldrig gjort det ...

Måske ikke, men det er jo ikke sikkert, at du overhovedet har opdaget det :lol::lol::lol:. Kvinder kan være utrolig listige ;).

Jeg er faktisk enig med Sisse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det kommer nok også lidt an på hvor naiv og blåøjet man er, Borende X. ;)

Du har selv skrevet i en anden debat, at du er gift Borende X. Når du skal have sex hos din kone, forventer hun så rejser, møbler eller lign. som Sisse skriver ?

Det kan fint være, at det er tilfældet, men jeg spørger bare, om det er ud fra din egen erfaring at du er enig med at ens partner prostituerer sig overfor deres mand.

Jeg kan bare sige, at det har ikke været tilfældet hos mig eller nogen jeg kender. Og skulle det være tilfældet, så er jeg den der er skredet. Jeg mener godt jeg selv jeg kan se hvornår nogen tager røven på mig.

Jeg lader mig ikke sådan snøre rundt om en lillefinger mht økonomi, hverken når det gælder min partner eller en massagepige. ;) Der er sku ikke nogen der får adgang til min pengepung sådan uden videre :lol::lol::lol:

Derudover er der faktisk også en del i min omgangskreds der har fælles økonomi.

På det her forum hvor rigtig mange køber sig til sex, så kan man måske være forhippet på at se det som en handelsvare, men det behøver det altså slet ikke at være som Bluejacket flere gange så fornuftigt siger.

Der findes faktisk også folk der har sex, fordi de er tiltrukket af hinanden og elsker hinanden og kun af de 2 årsager, belive it or not.

Det er heller ikke et spørgsmål om hvem der har ret i min optik. Det er et spørgsmål om at få nuancerne med, ikke at udtale sig generelt og slet ikke på mine vegne.

Jeg har hele tiden skrevet, at hvad Sisse skriver sagtens kan foregå i visse forhold, det skal bare ikke fremgå som om det er generelt at konerne og partnerne i dagens Danmark prostituere sig selv overfor deres mand, for jeg kan i hvert fald fortælle at det ikke gælder for dem jeg kender privat eller mig selv.

Verden er ikke helt så sort/hvid, Borende X. Det er ikke en kamp om hvem der har ret for mig, det er en kamp om at få hele emnet belyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer nok også lidt an på hvor naiv og blåøjet man er, Borende X. ;)

Du har selv skrevet i en anden debat, at du er gift Borende X. Når du skal have sex hos din kone, forventer hun så rejser, møbler eller lign. som Sisse skriver ?

Nej da Aros, hos os er det skam omvendt :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden startede med hvordan man køber en kæreste.

Sisse har helt ret i at sådan fungerer det mange steder. Om man kan lide det eller ej, er en anden sag. Penge er nu engang det middlet vi har opfundet for ikke hele tiden at skulle vurdere om 10 kg kartofler er lige så meget værd som maling af en dør. Et bytte middel altså.

I langt de fleste forhold er der et grand af det med penge, du får det, så skal jeg have det. Hvor mange mænd har ikke fået drømmebilen, mod at hun fik drømme terrassen osv.

Der er altså også rigtig mange forhold hvor det er det økonomiske kontra trygheden og prestigen der spiller ind. Hvordan får en af danmarks rigeste, ældste og tykkeste mænd f. eks. scoret en flot mørk kvinde. Hvordan scorer et par halvgamle, men rige entertainere små lækre sild, halvt så gamle som dem selv. Dette sker også i den anonyme middelklasse, hvor en kvinde gifter sig med en ok og uskadelig fyr, fordi han giver økonomisk tryghed, men han er ikke drømmeprinsen. Der er faktisk også kvinder der napper en ung lækkermås vha. penge og karisma. Mener hun var direktør i et forsikringsselskab.

Så, jo trådstarteren kan sagtens få sin drøm opfyldt. Der skal bare stables lidt guld først. I øvrigt var tråden nok ikke ment så seriøst. ;)

Selvfølgelig kan man fint have et forhold med en kæreste hvor man ikke bytter tjenester for penge, men det var bare ikke tråd starterens spørgsmål, eller ønske om indhold i tråden.

Den er ment 100 % seriøst. Planen er at have ca. 3 kvinder til at bo i samme hus. En hvid, en asiat og en sort. Jeg vil også have ansat en kok da jeg ikke gider at spilde en masse tid på at lave mad hver dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Den er ment 100 % seriøst. Planen er at have ca. 3 kvinder til at bo i samme hus. En hvid, en asiat og en sort. Jeg vil også have ansat en kok da jeg ikke gider at spilde en masse tid på at lave mad hver dag.

Kan pigerne ikke lave mad til dig ? De er vel ikke alle tre optaget fra morgen til aften med at servicere dig med sex ? 8-) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kan pigerne ikke lave mad til dig ? De er vel ikke alle tre optaget fra morgen til aften med at servicere dig med sex ?
Måske ikke i begyndelsen, men det kunne jo være, at pigerne efterhånden fik kig på hinanden :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Måske ikke i begyndelsen, men det kunne jo være, at pigerne efterhånden fik kig på hinanden :lol::lol::lol:

:lol::oops: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Måske ikke i begyndelsen, men det kunne jo være, at pigerne efterhånden fik kig på hinanden :lol::lol::lol:
Så længe at jeg selv kan være med gør det ikke noget. Faktisk ville jeg foretrække biseksuelle kvinder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...