Hop til indhold
Orgasmic

At købe en kæreste

Recommended Posts

Håber du finder en god IPO eller shorter de rigtige securities, da det nok er den eneste vej til din drøm. :)
Der er andre måder. Faktisk er jeg slet ikke så interesseret i aktiehandel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er andre måder. Faktisk er jeg slet ikke så interesseret i aktiehandel.

Det behøves jo heller ikke være en aktie. Men ellers er udvikling af apps en mulighed, så skal du bare finde dig en programmør, hvis ikke du selv har interesse for det. Også selvfølgelig en killer business plan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøves jo heller ikke være en aktie. Men ellers er udvikling af apps en mulighed, så skal du bare finde dig en programmør, hvis ikke du selv har interesse for det. Også selvfølgelig en killer business plan.

Det kræver så bare, at man har en god ide først. Derudover så vil jeg også holde mig til et af Warren Buffets råd, som er kun at investere i ting man forstår, og jeg ved intet om apps. Jeg ejer ikke engang en smartphone. Det jeg laver nu har jeg beskæftiget mig med i 7-8 år og det går godt :D

Mht. ideen om at lave en annonce på fx voksenlisten, så ser jeg det ikke som en mulighed, da dette ikke ser ud til at være lovligt ifølge rufferiparagraffen. Jeg har ikke lyst til, at det er en politimand jeg møder.

§ 228. Den, der

1) forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,

2) for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller

3) holder bordel,

straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Derfor har jeg søgt hjælp her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at oprette en annonce på annoncelight:

Økonomistuderende søger kvinde uden kønssygdomme mv., som skal leve med mig og opfylde alle mine seksuelle behov 1 - 2 gange om dagen, når jeg engang om nogle år er blevet millionær. Send venligst prisforlangende med fotos og angiv røv- og skedestørrelse til undertegnede hr. :mrgreen:

Husk lige at købe en større postkasse :D

Du er sjov, men hvis du havde muligheden for det, og også ville gøre det, hvordan ville du så finde nogle søde piger uden at overtræde rufferiparagraffen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

§ 228. Den, der

1) forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,

2) for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller

3) holder bordel,

straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Derfor har jeg søgt hjælp her.

Ser ud til at denne paragraf refererer til hvis du laver fortjeneste på pigen ved 'forlede' hende til en tredjemand, hvilket ikke er dig selv, så du burde være safe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at denne paragraf refererer til hvis du laver fortjeneste på pigen ved 'forlede' hende til en tredjemand, hvilket ikke er dig selv, så du burde være safe.

Det er nummer 1 jeg tænker på.

1) forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,

Hvis jeg laver sådan et opslag forleder jeg vil nogen til at søge fortjeneste ved at være "usædelig" med mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den drøm, som du skitserer i dit oplæg til strengen, ligner nok en drøm, som mange har haft på et eller andet tidspunkt, Orgasmic. :D

Men da du er studerende, vil jeg gætte på, at du er i den unge ende af skalaen - hvad er der i vejen med bare at få en sød kæreste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den drøm, som du skitserer i dit oplæg til strengen, ligner nok en drøm, som mange har haft på et eller andet tidspunkt, Orgasmic.

Jooee, det er nok ikke helt løgn..... men hvorfor dog kun EN kvinde?? :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den drøm, som du skitserer i dit oplæg til strengen, ligner nok en drøm, som mange har haft på et eller andet tidspunkt, Orgasmic. :D

Men da du er studerende, vil jeg gætte på, at du er i den unge ende af skalaen - hvad er der i vejen med bare at få en sød kæreste?

Det vil jeg da også meget gerne, men det er ikke så nemt, og at have en kæreste ville forhindre mig i at få opfyldt denne fantasi. På længere sigt vil jeg gerne finde en sød kvinde at stifte familie med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg da også meget gerne, men det er ikke så nemt, og at have en kæreste ville forhindre mig i at få opfyldt denne fantasi. På længere sigt vil jeg gerne finde en sød kvinde at stifte familie med.

Så længe du er ung er det nemmere at finde en sød kvinde at stifte familie med - når I så har fået et par børn, hus, bil og de mange millioner du drømmer om, kan du jo bare af og til besøge div. glædespiger eller holde en elskerinde, som mange andre gifte mænd, hvis koner er blevet overmægtige.

Start med millionerne, så går resten meget nemmere og glem alt om at finde en som er 100% sygdomsfri, medmindre du vil have en som er bundkedelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Start med millionerne, så går resten meget nemmere og glem alt om at finde en som er 100% sygdomsfri, medmindre du vil have en som er bundkedelig.
Jep, start med millionerne. Og jeg kan betro dig, at det er den første, der er den vanskeligste.

Du kan i min optik nemt finde en sygdomsfri pige. Det er derimod betydeligt vanskeligere at finde en pige, der er helt perfekt. De fleste må her gå på kompromis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, start med millionerne. Og jeg kan betro dig, at det er den første, der er den vanskeligste.

Du kan i min optik nemt finde en sygdomsfri pige. Det er derimod betydeligt vanskeligere at finde en pige, der er helt perfekt. De fleste må her gå på kompromis.

Ingen er perfekte. Hvis ikke hun er grim og hun har et sødt smil og dufter godt er jeg tilfreds :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi man ikke har råd til flere eller at en er nok.

ulempen ved flere koner er at der jo også er flere svigermødere :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har først opdaget denne tråd nu.

Jeg læser økonomi. Jeg er færdig om ca. 4 år men allerede til den tid har jeg en forventning om at være millionær. Hvordan vil jeg ikke komme nærmere ind på men det er 100 % lovligt.

Lol - er du ægte eller en troll??

Jeg håber ikke at du regner med at en økonomiuddannelsen i sig selv på magisk vis vil gøre dig til millionær. Den skader dog næppe. Men du kommer jo ud og skal konkurrere med de skrappe drenge, når du engang er færdig. Faktisk har mange af de skrappe drenge startet mens de studerede.

Hvis du starter i en bokseklub i morgen tror du så også, at du kan stille op mod Mike Tyson om 4-5 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har først opdaget denne tråd nu.

Lol - er du ægte eller en troll??

Jeg håber ikke at du regner med at en økonomiuddannelsen i sig selv på magisk vis vil gøre dig til millionær. Den skader dog næppe. Men du kommer jo ud og skal konkurrere med de skrappe drenge, når du engang er færdig. Faktisk har mange af de skrappe drenge startet mens de studerede.

Hvis du starter i en bokseklub i morgen tror du så også, at du kan stille op mod Mike Tyson om 4-5 år?

Det kunne jeg sikkert godt, og jeg ville nok tabe. Som nævnt tidligere har jeg beskæftiget mig med det, som jeg vil tjene pengene på i 7-8 år. Når jeg har tjent en god slat penge på det, vil jeg investere dem. At tjene penge på aktiehandel er i øvrigt ikke så svært, som mange gør det til. Man skal bare købe, når der der er tilbud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge koranen skal man for at have flere koner også behandle dem alle lige godt - og hvem kan det?

Ja, eller lige dårligt ! :twisted:

lige dårligt = lige godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var yngre og single, benyttede jeg mig meget af forskellige dating sites til at møde piger.

Jeg lagde ikke skjul på, at jeg, rent økonomisk, var ret fremgangsrig og det lokkede selvfølgelig en del piger.

Ofte skrev de til mig, andre gange tog jeg kontakt og vi gik på date, hvor jeg selvfølgelig bød på en middag og bio eller noget helt andet.

Det var sjældent jeg tog initativ til sex på første jeg på date. I stedet inviterede jeg på en kombineret date og shoppingtur, hvor vi måske spiste en frokost på en café eller jeg bød på en pizza.

Herefter sagde jeg, at hun frit kunne vælge hvilken butik hun ville shoppe i. Gucci, LV etc..

Ofte var pigerne lidt tilbageholdende i starten, men til sidst fattede de, at jeg mente det, og så blev der shoppet amok.

Jeg garanterer for, at der i den efterfølgende periode var meget sex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herefter sagde jeg, at hun frit kunne vælge hvilken butik hun ville shoppe i. Gucci, LV etc .... så blev der shoppet amok.

Jeg garanterer for, at der i den efterfølgende periode var meget sex :)

Det lyder umiddelbart som en ukontrolleret dyr måde at få sex på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herefter sagde jeg, at hun frit kunne vælge hvilken butik hun ville shoppe i. Gucci, LV etc..Ofte var pigerne lidt tilbageholdende i starten, men til sidst fattede de, at jeg mente det, og så blev der shoppet amok.Jeg garanterer for, at der i den efterfølgende periode var meget sex :)

Fint nok Brystlover...., men hvad var din strategi, såfremt en af pigerne havde shoppet for fx 10.000 kroner på dit kort og efterfølgende havde sagt pænt "goodbye honey!" UDEN at tilbyde sex?

For den slags piger findes der selvfølgelig også.... 8-)

Men det havde du måske blot afskrevet som en nødvendig "driftsomkostning"? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom der lige et par negativt ladede bemærkninger - men jeg synes så absolut, at Brystlover's måde at gøre det på er den fede måde. 8-)

Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde råd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...