Hop til indhold
Orgasmic

At købe en kæreste

Recommended Posts

Når jeg en gang i fremtiden har tjent en masse millioner, kunne jeg godt tænke mig, at have en kvinde(uden herpes, cmv osv.) som lever hos mig og opfylder alle mine seksuelle behov. Der er sikkert mange, som har lignende fantasier, men hvordan får man dem opfyldt? og hvad ville en rimelig pris være for at have sex med en kvinde 1 eller 2 gange om dagen? Kan det mon lade sig gøre at finde en kvinde i branchen, som endnu ikke er smittet med nogle sygdomme, eller skal man måske søge andre steder? Hvordan ville i gribe det an?

Del dette indlæg


Link til indlæg

men hvordan får man dem opfyldt? ..... Hvordan ville i gribe det an?
Du kunne jo begynde med at tjene millionerne først.

Eller du kunne skyde genvej ved at investere i et par lottokuponer. Så kunne det være, at resten gik af sig selv :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg en gang i fremtiden har tjent en masse millioner, kunne jeg godt tænke mig, at have en kvinde(uden herpes, cmv osv.) som lever hos mig og opfylder alle mine seksuelle behov. Der er sikkert mange, som har lignende fantasier, men hvordan får man dem opfyldt? og hvad ville en rimelig pris være for at have sex med en kvinde 1 eller 2 gange om dagen? Kan det mon lade sig gøre at finde en kvinde i branchen, som endnu ikke er smittet med nogle sygdomme, eller skal man måske søge andre steder? Hvordan ville i gribe det an?

Hvis du har millionerne, står pigerne nok i kø, så hvorfor nøjes med en pige, jeg ville have et harem :D

Nogle piger ville sikkert tilbyde gratis sex mod du inviterer dem ud i byen og giver Gucci eller LV gaver indimellem.

Jeg ville gå efter alm. piger eller amatør piger i dit sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan sagtens lade sig gøre.

Du skal nok regne med det bliver væsentligt dyrere end at være gift på vanlig vis. Hvis du ønsker hende til rådighed hele dage, kan hun jo ikke have en sædvanligt job.

Kender en pige der på skift lever sammen med og hos mænd, indtil nyhedens interesse fordamper. Det tager alt fra 1/2 til 1 år. Hun får 20-30000 pr. md. i lommepenge plus bil og selvfølgelig logi, kost, ferie rejser osv.

Hun plejede at træffe sine mænd på massagebriksen, men har nu fundet andre veje, som jeg ikke helt kender.

Du kan jo også importere en direkte fra Thailand, evt.blot på 3md visa. Tro dog ikke det bliver billigere.

Hvorfor tror du iøvrigt at alle piger i branchen har diverse sygdomme? Tror du er mere udsat hvis du skorer en tilfældig kvinde i nattelivet, og napper et par ture i ringe med hende, uden dut. Størstedelen af befolkningen har herpes. De fleste smittes i barndommen. Den smitter kun når den er i udbrud.

Nå dit spørgsmål lyder nu også mest som en drengedrøm undfanget i et øjeblik hvor muligheden for afløb af lidderlighed ikke var mulig uden egen hjælp ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

gratis sex mod du inviterer dem ud i byen og giver Gucci eller LV gaver indimellem

Modsiger du ikke dig selv her? "There is no such thing as a free fuck!"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Størstedelen af befolkningen har herpes. De fleste smittes i barndommen. Den smitter kun når den er i udbrud.

Nix. herpes kan også smitte, når det ikke er i udbrud. Der er større smitterisiko ved udbrud, dog, fordi der er mere fri virus hele tiden. Foreløbige data peger på at herpesvirus er til stede 5 % af tiden, når det ikke er i udbrud - se fx netdoktor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg en gang i fremtiden har tjent en masse millioner, kunne jeg godt tænke mig, at have en kvinde(uden herpes, cmv osv.) som lever hos mig og opfylder alle mine seksuelle behov. Der er sikkert mange, som har lignende fantasier, men hvordan får man dem opfyldt? og hvad ville en rimelig pris være for at have sex med en kvinde 1 eller 2 gange om dagen? Kan det mon lade sig gøre at finde en kvinde i branchen, som endnu ikke er smittet med nogle sygdomme, eller skal man måske søge andre steder? Hvordan ville i gribe det an?

Find en pige, som gerne vil have børn - så er 1 - 2 gange om dagen ikke nok. Når I så har fået 2 - 3 børn og hun har fået en bred røv vil du være glad for at kunne nøjes med 1 - 2 gange om måneden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille

Et harem lyder godt. Jeg har længe haft en fantasi om at bo sammen med flere kvinder, gerne med forskellige hudfarver.

@Århuselsker

Det er ikke bare en drøm. Eller dvs. det er det indtil videre, men jeg har en plan for hvordan jeg vil tjene pengene. Det svære bliver at finde smukke kvinder uden sygdomme, som vil bo sammen med mig og stå til rådighed et par gange om dagen. Grunden til jeg tror, at mange prostituerede har sygdomme, er at de har sex med mange mænd. Dette i sig selv øger sandsynligheden betragteligt, men mange af de mænd som de har sex med, har også sex med mange af deres kollegaer, som også har sex med mange mænd. Dette gør at jeg er overbevist om, at mindst 95 af dem der har været længe i branchen er blevet smittet med noget. Det hjælper at bruge kondom, men da kondomer ikke dækker alt huden, er der stadig en risiko for at blive smittet. Og det er altså ikke kun når der er tydelige symptomer, at man kan blive smittet med herpes, hpv og andre sygdomme. Hvis det var tilfældet, ville der ikke være så mange, som var blevet smittet, da de fleste er kloge nok til ikke at have sex med en, hvor der er tydelige symptomer på, at der er noget galt.

Jeg har overvejet at finde en sød thailandsk pige, men jeg foretrækker at kunne snakke med hende på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find en pige, som gerne vil have børn - så er 1 - 2 gange om dagen ikke nok. Når I så har fået 2 - 3 børn og hun har fået en bred røv vil du være glad for at kunne nøjes med 1 - 2 gange om måneden :D

Nej tak. Jeg forestrækker et harem af søde, dejlige kvinder med fantastiske bryster og nogle dejlige stramme fisser og røvhuller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg en gang i fremtiden har tjent en masse millioner, kunne jeg godt tænke mig, at have en kvinde(uden herpes, cmv osv.) som lever hos mig og opfylder alle mine seksuelle behov.

Øjjjjjjj det var da godt nok en fordom som ville noget.

Jeg har nu været sexuel aktiv i mere end 10 år. Både som yderst aktiv swinger og lidt af en billig tøjte der havde et stort gennemflow af diverse mænd til at tilfredsstille mine behov. Men har endnu ikke været smittet med noget som helst ud over en gang influenza samt skoldkopper i en alder af 24.

Som flere andre skriver. Så kan du jo starte med at tjene pengene. Også herefter skrue lidt på dit menneskesyn. Så kommer resten nok helt af sig selv.... ojjjj ja. Også hvis det skulle ske at du kan opfylde før nævnte så selv lige at lade dig teste for diverse sygdomme så du ikke risikere at smitte pigebarnet med alverdens ting og sager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da helt op Orgasmic......det bliver et vanskeligt projekt, med de fordomme du har .....

Jeg går ud fra, som en selvfølge, at du aldrig nogensinde har besøgt en prostitueret, og raget alverdens dårligdomme til dig....forhåbentlig har du heller aldrig haft hverken kærester, kone eller andre damebekendtskaber, som har kunnet smitte dig, for det er jo dem der smitter......men hvis du har, så håber jeg da virkelig du er testet hver gang, efter et møde, således du ikke selv spreder smitte......pu ha.....husk herpes smitter jo også ved kys....måske dyrker du sex i heldragt!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ville i gribe det an?

Find en godt moden (80-85) miliard kvinde (helst uden børn) og gift dig med hende ;)

Hun vil sikkert gerne give dig nogen lommepenge, så du har noget til når du skal finde hendes unge afløser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øjjjjjjj det var da godt nok en fordom som ville noget.

Jeg har nu været sexuel aktiv i mere end 10 år. Både som yderst aktiv swinger og lidt af en billig tøjte der havde et stort gennemflow af diverse mænd til at tilfredsstille mine behov. Men har endnu ikke været smittet med noget som helst ud over en gang influenza samt skoldkopper i en alder af 24.

Som flere andre skriver. Så kan du jo starte med at tjene pengene. Også herefter skrue lidt på dit menneskesyn. Så kommer resten nok helt af sig selv.... ojjjj ja. Også hvis det skulle ske at du kan opfylde før nævnte så selv lige at lade dig teste for diverse sygdomme så du ikke risikere at smitte pigebarnet med alverdens ting og sager.

Enten har du været ekstremt heldig, eller også har du noget uden at vide det. Ved mange typer af HPV er der ikke synlige symptomer, og mange har også cytomegalovirus uden at vide det. Ifølge apotekets hjemmeside har mange også herpes på kønsdelene uden at vide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det svære bliver at finde smukke kvinder uden sygdomme, som vil bo sammen med mig
Altså, hvorfra har du den i min optik forskruede tanke fra, at (glædes)kvinder generelt er befængt med sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da helt op Orgasmic......det bliver et vanskeligt projekt, med de fordomme du har .....

Jeg går ud fra, som en selvfølge, at du aldrig nogensinde har besøgt en prostitueret, og raget alverdens dårligdomme til dig....forhåbentlig har du heller aldrig haft hverken kærester, kone eller andre damebekendtskaber, som har kunnet smitte dig, for det er jo dem der smitter......men hvis du har, så håber jeg da virkelig du er testet hver gang, efter et møde, således du ikke selv spreder smitte......pu ha.....husk herpes smitter jo også ved kys....måske dyrker du sex i heldragt!!!!!

Jeg har haft nogle damebekendtskaber, men bortset fra cmv som jeg er lidt usikker på, ved jeg at jeg ikke er blevet smittet med noget. Hvilke fordomme mener du at jeg har?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvorfra har du den i min optik forskruede tanke fra, at kvinder generelt er befængt med sygdomme. Det er svært at læse dit indlæg på anden måde.

Der er intet forskruet ved det. Prøv selv at læse statistikkerne. der er så mange som er smittet med et eller andet at jeg som udgangspunkt regner med at folk er smittet hvis ikke jeg har set et bevis for det modsatte. Og med folk mener jeg ganske almindelige mennesker. Ved prostituerede er der selvfølgelig endnu større sandsynlighed for at de er smittet med noget. Men når jeg skrev at det bliver svært at finde en kvinde var det mere det praktiske i at finde en som er villig til at flytte og bo hos mig jeg tænkte på. Hvordan gør man det? Man kan nok ikke bare lave et opslag et sted uden at bryde en eller anden lov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet forskruet ved det. Prøv selv at læse statistikkerne. der er så mange som er smittet med et eller andet at jeg som udgangspunkt regner med at folk er smittet hvis ikke jeg har set et bevis for det modsatte. Og med folk mener jeg ganske almindelige mennesker. Ved prostituerede er der selvfølgelig endnu større sandsynlighed for at de er smittet med noget. Men når jeg skrev at det bliver svært at finde en kvinde var det mere det praktiske i at finde en som er villig til at flytte og bo hos mig jeg tænkte på. Hvordan gør man det? Man kan nok ikke bare lave et opslag et sted uden at bryde en eller anden lov.
Jo, jeg vil hævde, at det er en forskruet tankegang. Muligvis er det i højere grad tilfældet med de udenlandske gadepiger, men pigerne på klinikker er meget bevidste om at lade sig undersøge med jævne mellemrum.

Men jeg vil da gerne se nogle tal, der underbygger din påstand, så du "som udgangspunkt regner med at folk er smittet".

Jeg må sige, at du har mig en underlig tilgang til tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke tro andet, end at du har lavet denne tråd, for at skabe lidt rav i den......det kan i mine øjne ikke på nogen måde være seriøst ment, det du skriver.....skulle det imod min opfattelse, være det.....så kæmper du jo med nogle helt og aldeles voldsomme problemer.....det er hverken de prostituerede eller andre alm. piger med et aktivt sexliv, der har et problem.....det er jo dig....du er jo bange for at leve!!!!......men igen, jeg tror du joker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved med sikkerhed jeg ikke er smittet fordi en af de få der ved jeg laver det jeg laver er min læge og derfor tropper jeg troligt op på marselisborg klinikken ca hver anden mdr. Hpv er jeg testet for og vaccineret for fordi jeg stort set ikke har en eneste kvinde på min familieside som ikke enten er død eller opereret for kræft i livmoderen. Derfor screnes jeg også for dette hver 6 mdr og overvejer pt helt at få fjernet livmoderen for helt at komme ud af den forhøjet genetiske risiko.

Jeg tror at hvis du skal gøre dig nogen forhåbninger med at finde en kvinde som er inforstået med både at ville eksperimenter og har et åbent nok sind til at ville lege i den dur du vil så bliver du nød til at holde lidt øjnene åbne overfor kvinder som naturligt har en libido som ligger over gennemsnittet ved mindre du ønsker en købekone som samtykker for at sikre sig en trykkere tilværelse - hvorefter det mere i min optik lugter lidt af menneske handel.

Du kan jo i første omgang søge efter en ganske almindelig dejlig kæreste som vil elske at have fri og naturlig sex med dig dagligt. Som ikke gør det for pengene men simpelthen fordi hun ikke kan lade være. Hvis denne kemi ikke er til stede så tror jeg dit projekt hen af vejen kommer til at være lidt halvkvalm da det er de færreste mennesker der kan tilsidesætte sine egne behov igennem længere tid uden dette enten vil skade dem eller skinne igennem. Men husk at sygdomme langt fra er noget som høre de prostitueredes verden til.

Held og lykke med projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt følge Orgasmic's tankegang derhen at hvor kunne det være pragtfuldt at bolle løs uden kondom, men er også helt på linje med Sisse omkring at den går begge veje.

For selvfølgelig skal jeg også selv kunne testes sygdomsfri, hvilket jeg også er, men vil selv kun turde kaste mig ud i kondomfri sex i et forhold, hvor vi som mindste mål går med livrem og seler til anden side, hvis vi levede i et åbent forhold, vi begge er testede forskriftmæssigt.

Det kan jeg ikke opnå, og uanset hvor mange penge jeg måtte have, tør jeg simpelthen ikke andet end at dyrke købesex fra fransk til mig til, til vaginal og anal afslutning med kondom.

For mig er det desværre en præstations hæmmende tilgang, men jeg er så autoritets tro at jeg ret generelt retter mig efter sagkundskabers anbefalinger, dels af hensyn til modparten, vi er jo to ( eller flere) om at passe på hinanden, dels fordi jeg hjemsøges af alverdens plager til vished er genvundet, skulle det forekomme at jeg ikke gør det :(

Fornuft er ikke altid sjovt, men det er trygt :?:)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg vil hævde, at det er en forskruet tankegang. Muligvis er det i højere grad tilfældet med de udenlandske gadepiger, men pigerne på klinikker er meget bevidste om at lade sig undersøge med jævne mellemrum.

Men jeg vil da gerne se nogle tal, der underbygger din påstand, så du "som udgangspunkt regner med at folk er smittet".

Jeg må sige, at du har mig en underlig tilgang til tingene.

The most recent data for HSV-2 was published in March 2010, based on a National Health and Nutrition Examination Survey study performed between 2005 and 2008 by CDC. About 1 in 6 Americans (16.2%) aged 14 to 49 is infected with HSV-2. HSV-2 prevalence was nearly twice as high among women (20.9%) than men (11.5%), and was more than three times higher among blacks (39.2%) than whites (12.3%).[9]

http://en.wikipedia.org/wiki/Epidemiolo ... es_simplex

In the United States, it is estimated that 10% of the population has an active HPV infection

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_papillomavirus

HCMV is found throughout all geographic locations and socioeconomic groups, and infects between 50% and 80% of adults in the United States (40% worldwide[6]) as indicated by the presence of antibodies in much of the general population.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cytomegalovirus

Jeg er ikke den bedste til matematik men ud fra ovenstående vurderer jeg sandsynligheden for at en prostitueret har været sammen med inficerede mænd som ekstremt høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg kan ikke tro andet, end at du har lavet denne tråd, for at skabe lidt rav i den......det kan i mine øjne ikke på nogen måde være seriøst ment, det du skriver.....skulle det imod min opfattelse, være det.....så kæmper du jo med nogle helt og aldeles voldsomme problemer.....det er hverken de prostituerede eller andre alm. piger med et aktivt sexliv, der har et problem.....det er jo dig....du er jo bange for at leve!!!!......men igen, jeg tror du joker.
Ingen joke. Fantasien som jeg har planer om at gøre til virkelighed er at leve i et kæmpe hus med alle de materielle goder man kan forestille sig og en eller flere kvinder som vil få en meget høj løn for at gøre mig glad. Jeg vil selvfølgelig også gerne gøre dem glade :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Var lige ved at brygge et indlæg om manglende relevans fra US til DK forhold vedr. statistik. Manglende bagrund for undersøgelserne osv. da jeg læste dette.

Ingen joke. Fantasien som jeg har planer om at gøre til virkelighed er at leve i et kæmpe hus med alle de materielle goder man kan forestille sig og en eller flere kvinder som vil få en meget høj løn for at gøre mig glad. Jeg vil selvfølgelig også gerne gøre de

OK, manden laver sjov, vil gerne have en diskusion. Det fik du så, og så er den vel ikke længere - meget unge mand!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Haha. Alt for sjov tråd! :lol: Kan være du kan blive den nye diktator i et afrikansk land. Så kan du have dig en hel hær af kvinder som Gaddafi. :D

Ja, og mænds tanker om lyster og egen ydeevne er ofte stærkt optimistiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...