Hop til indhold
Orgasmic

At købe en kæreste

Recommended Posts

kunne jeg godt tænke mig, at have en kvinde(uden herpes, cmv osv.) som lever hos mig og opfylder alle mine seksuelle behov.

Når du skriver "At købe en kæreste", så går jeg ud fra at du mener at betale en kvinde for at opføre sig som en kæreste. Man kan ikke købe en kæreste. Betaling af penge kan ikke gennemtvinge at en person begynder at elske en anden!

Men det går jeg ud fra, at du ved og at du reelt mener, at du vil betale en kvinde for udelukkende at levere "personlig service" til dig.

Derudover så er det er væsentligt, at kvinden selv har retten til at bestemme over sit eget liv - i modsat fald vil det jo være tvang. Dette betyder, at hun til en hver tid skal have muligheden for at "sige op".

Hun bør også være forsikringsmæssigt sikret i "ansættelsesperioden". Hvis hun på den ene eller anden måde kommer til skade fysisk/psysisk ved udførelsen af arbejdet, skal hun selvfølgelig have krav på erstatning. F.eks. kunne det jo være, at hun blev smittet (af dig) med en STD.

En anden ting der også er væsentligt at tage i betragtning er kvindens familie. Hvilke hensyn der eventuelt tages? Frihed i forbindelse med fødselsdage/sygdom/dødsfald/ect. i familen?

Umiddelbart vil jeg sige, at der er alt for mange besværligheder ved at "købe en kæreste".

Det vil være langt bedre at få sig en rigtig kæreste.

Eller du kan f.eks. gøre ligesom Charlie Sheen... :D:D

Din bekymring mht. sygdomme, vurderer jeg til at være illusorisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen joke. Fantasien som jeg har planer om at gøre til virkelighed er at leve i et kæmpe hus med alle de materielle goder man kan forestille sig og en eller flere kvinder som vil få en meget høj løn for at gøre mig glad. Jeg vil selvfølgelig også gerne gøre dem glade :D

Det minder lidt for meget om hvordan man har set rige gangstere opfører sig i film :D

Men skulle du nu vinde 87 mio kr i Onsdagslotto i aften, så har du da en mulighed :mrgreen:

Men når du bliver mange-mange-mange-millionær, så tror jeg ikke det bliver det så stort problem for dig at finde pige eller rigtig kæreste, som kan gøre dig glad og omvendt uden at hun behøver at være decideret "købt", hvis du ellers opfører dig pænt overfor hende. Men kan du ikke skrive igen, når du har millionerne og når du har din kæmpevilla. Så kan du jo og vi jo tage det derfra. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da dette vist dårligt kan betegnes som en debattråd, har jeg valgt at flytte den.

Måske skulle den have været under efterlysninger, men da den mere og mere bliver til ping pong på det humoristiske plan, valgte jeg hyggeforum'et.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Elske én eller to gange dagligt, er det ikke noget man bare gør i et almindeligt parforhold ?

Du er selv inde på tanken om thai kæreste. 80% til 90% af vest thai forholdene handler om penge fra den første gang de elsker, og indtil forholdet stopper. Så thai eller andre nationaliteter med hang til prostitution er vel en mulighed.

Jeg gik en gang i voksenklasse med en kvinde, som åbent og ærligt ikke gad det trevielle normale liv med en ganske almindelig mand i et forhold, som var begyndt med en forelskelse. Hun ville have mand med sportsvogn, som gav hende tøj, frisør, og parfumebudget, og mindst to ferier om året.

Hun havde store bryster, så mon ikke hun fik hvad hun gik efter. ;)

Så den med at tjene eller finge formuen først, er nok ikke en dårlig idé.

Orgasmic: Hvordan lever du i øvrigt nu? Er du på SU, truckfører ved Dansk Supermarked? Eller noget andet vildt spændende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at prøve et par FKK klubber el.lign. i Tyskland - her kan du uden at være millionær føle dig som sultan med harem - piger som villigt stiller sig til rådighed og opfylder de fleste af dine ønsker i en ½ - 1 time. Når du så har været igennem en 3 - 4 stykker og der står flere i kø for at få dig med ovenpå - kan det godt være du revurderer din opfattelse af sex og penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at prøve et par FKK klubber el.lign. i Tyskland - her kan du uden at være millionær føle dig som sultan med harem - piger som villigt stiller sig til rådighed og opfylder de fleste af dine ønsker i en ½ - 1 time. Når du så har været igennem en 3 - 4 stykker og der står flere i kø for at få dig med ovenpå - kan det godt være du revurderer din opfattelse af sex og penge.

Hehe det kan vi li',

ja det er fattigsmandsløsningen til et harem :D

- fattigsmandsløsningen fordi jeg bliver altid fattig på væsker efter sådan en tur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

The most recent data for HSV-2 was published in March 2010, based on a National Health and Nutrition Examination Survey study performed between 2005 and 2008 by CDC. About 1 in 6 Americans (16.2%) aged 14 to 49 is infected with HSV-2. HSV-2 prevalence was nearly twice as high among women (20.9%) than men (11.5%), and was more than three times higher among blacks (39.2%) than whites (12.3%).[9]

http://en.wikipedia.org/wiki/Epidemiolo ... es_simplex

In the United States, it is estimated that 10% of the population has an active HPV infection

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_papillomavirus

HCMV is found throughout all geographic locations and socioeconomic groups, and infects between 50% and 80% of adults in the United States (40% worldwide[6]) as indicated by the presence of antibodies in much of the general population.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cytomegalovirus

Jeg er ikke den bedste til matematik men ud fra ovenstående vurderer jeg sandsynligheden for at en prostitueret har været sammen med inficerede mænd som ekstremt høj.

Nu ville jeg faktisk gerne se nogle tal, der var gældende for danske forhold og ikke fra et sted, der ligger omme på den anden side af jorden. For jeg formoder da, at det er her i Danmark, du opererer?

Ville det så ikke have været mere relevant med danske tal?

Heldigvis er det ikke alt fra USA, der uden videre kan overføres til danske forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe det kan vi li',

ja det er fattigsmandsløsningen til et harem :D

- fattigsmandsløsningen fordi jeg bliver altid fattig på væsker efter sådan en tur :D

Orgasmic vil sikkert hellere spare sammen til en million eller 2 først - når han så har sparet og spinket i årevis og skal til at nyde livet med masser af søde unge stramme fisser .................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du skriver "At købe en kæreste", så går jeg ud fra at du mener at betale en kvinde for at opføre sig som en kæreste. Man kan ikke købe en kæreste. Betaling af penge kan ikke gennemtvinge at en person begynder at elske en anden!

Men det går jeg ud fra, at du ved og at du reelt mener, at du vil betale en kvinde for udelukkende at levere "personlig service" til dig.

Derudover så er det er væsentligt, at kvinden selv har retten til at bestemme over sit eget liv - i modsat fald vil det jo være tvang. Dette betyder, at hun til en hver tid skal have muligheden for at "sige op".

Hun bør også være forsikringsmæssigt sikret i "ansættelsesperioden". Hvis hun på den ene eller anden måde kommer til skade fysisk/psysisk ved udførelsen af arbejdet, skal hun selvfølgelig have krav på erstatning. F.eks. kunne det jo være, at hun blev smittet (af dig) med en STD.

En anden ting der også er væsentligt at tage i betragtning er kvindens familie. Hvilke hensyn der eventuelt tages? Frihed i forbindelse med fødselsdage/sygdom/dødsfald/ect. i familen?

Umiddelbart vil jeg sige, at der er alt for mange besværligheder ved at "købe en kæreste".

Det vil være langt bedre at få sig en rigtig kæreste.

Eller du kan f.eks. gøre ligesom Charlie Sheen... :D:D

Din bekymring mht. sygdomme, vurderer jeg til at være illusorisk.

Jeg er enig i meget af det du skrev. Det skal selvfølgelig være muligt at tage til fødselsdagsfester og selvfølgelig skal hun have retten til at bestemme over sit eget liv. Jeg er ikke en kontrolfreak der vil kontrollere hver en lille detalje og jeg vil selvfølgelig gøre meget for at hun/de har det godt. Det ville sikkert være bedre at have en rigtig kæreste men også mere besværligt.

Mht. frygten for kønssygdomme

"Ca. 80% af den voksne befolkning har antistoffer mod HSV. De fleste personer med antistoffer mod type 1 er smittet i løbet af de første fem leveår."

http://www.ssi.dk/Service/Sygdomsleksik ... ktion.aspx

Hvis tallet er korrekt hvilket man må formode at det er da kilden er statens seruminstitut så betyder det at bare mht. herpes så er ca. 80 af alle kvinder udelukket. Her er ikke taget hensyn til alle andre ting man kan være smittet med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic vil sikkert hellere spare sammen til en million eller 2 først - når han så har sparet og spinket i årevis og skal til at nyde livet med masser af søde unge stramme fisser .................
Hæ, hæ, det kan være, at vil han spare sammen til at kunne køre i limousine med bar til FKK-Gebiet i stedet for at bruge jernhestene fra Hermann Fisser Reisebüro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orgasmic vil sikkert hellere spare sammen til en million eller 2 først - når han så har sparet og spinket i årevis og skal til at nyde livet med masser af søde unge stramme fisser .................

Han siger han har en plan til millionerne så mon ikke de kommer om kort tid ?

Jeg møder ind imellem nogle rige gæster på FKK, de kommer i Ferrarier og Lamborghinier, Porscheer er et normalt syn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elske én eller to gange dagligt, er det ikke noget man bare gør i et almindeligt parforhold ?

Du er selv inde på tanken om thai kæreste. 80% til 90% af vest thai forholdene handler om penge fra den første gang de elsker, og indtil forholdet stopper. Så thai eller andre nationaliteter med hang til prostitution er vel en mulighed.

Jeg gik en gang i voksenklasse med en kvinde, som åbent og ærligt ikke gad det trevielle normale liv med en ganske almindelig mand i et forhold, som var begyndt med en forelskelse. Hun ville have mand med sportsvogn, som gav hende tøj, frisør, og parfumebudget, og mindst to ferier om året.

Hun havde store bryster, så mon ikke hun fik hvad hun gik efter. ;)

Så den med at tjene eller finge formuen først, er nok ikke en dårlig idé.

Orgasmic: Hvordan lever du i øvrigt nu? Er du på SU, truckfører ved Dansk Supermarked? Eller noget andet vildt spændende?

Jeg læser økonomi. Jeg er færdig om ca. 4 år men allerede til den tid har jeg en forventning om at være millionær. Hvordan vil jeg ikke komme nærmere ind på men det er 100 % lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber du finder en god IPO eller shorter de rigtige securities, da det nok er den eneste vej til din drøm. :)
Øhh, gider du oversætte til klarsprog? Jeg forstår ikke et kuk.

Hvilket i teorien kan være min egen fejl :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, gider du oversætte til klarsprog? Jeg forstår ikke et kuk.

Hvilket i teorien kan være min egen fejl :lol::lol:

Det kan du tro. En IPO står for 'Initial Public Offering', hvor man introducerer en virksomhed til aktiemarkedet, typisk er der store afkast at hente ved en IPO.

At gå 'short', eller at have en short position i et værdipapir, er når man tjener penge på eksempelvis en aktie falder i kurs/værdi. Måden det normalt fungerer på er at man låner en aktie fra en broker (mand som håndterer dine handler) og lover at levere denne tilbage engang i fremtiden. Herefter sælger du den med det samme, køber den tilbage når aktien har tabt værdi, og leverer den tilbage til din broker. Herved har du skabt profit. Dog er der stor risiko forbundet med denne strategi.

Før og under finanskrisen var der spekulanter som tjente seriøse penge på at gå short i obligationspakker kaldet CDO'er!

Håber dette hjalp en smule. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo tak, Youngster :)

Pyha, det er rart at læse, at det er fagsprog. Så føler jeg mig frikendt. Jeg troede, at det var mig, der enten var dum eller atter var offer for de håbløse angelsaxismer, der vinder stadig mere indpas blandt yngre generationer (ingen "offence" mod dig her :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du tro. En IPO står for 'Initial Public Offering', hvor man introducerer en virksomhed til aktiemarkedet, typisk er der store afkast at hente ved en IPO.

At gå 'short',

Før og under finanskrisen var der spekulanter som tjente seriøse penge på at gå short i obligationspakker kaldet CDO'er!

Håber dette hjalp en smule. :)

hvordan kan du få lov til at låne aktier, skal der ikke stilles garantier eller penge på bordet først, laver du et fejlsalg, står du med lort til halsen.

Skal vi ikke lave en IPO på Eroguide, aktierne kan ikke andet end stige med den tilstrømning af brugere :)

Hvordan kan man som enkelt mand komme ind i en virksomhed som laver IPO ? Du skal vel have en masse kapital til at købe aktier for... hvordan tjener du mio. på IPO uden at hive en masse penge op af lommen først, det kan jeg ikke se...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan kan du få lov til at låne aktier, skal der ikke stilles garantier eller penge på bordet først, laver du et fejlsalg, står du med lort til halsen.

Skal vi ikke lave en IPO på Eroguide, aktierne kan ikke andet end stige med den tilstrømning af brugere :)

Hvordan kan man som enkelt mand komme ind i en virksomhed som laver IPO ? Du skal vel have en masse kapital til at købe aktier for... hvordan tjener du mio. på IPO uden at hive en masse penge op af lommen først, det kan jeg ikke se...?

Jo der skal stilles sikkerhed, hvilket man kalder 'buying/selling on the margin'. Denne margin kan være en procentsats af din position. Eks. hvis jeg nu shorter Novo (og lad vær med at gøre det) for 20.000 kr. og min margin sikkerhed hedder 150%. Skal jeg altså stille 30.000 kr. til sikker. Disse er dog langt fra en 'sikkerhed', hvis aktien nu stiger sindssygt meget ved at de får et patent godkendt. Men måden du låner disse aktier er gennem en broker.

Men måden spekulanter shortede CDO'er var dog ikke ved denne metode så vidt jeg ved, men ved at købe CDS (credit default swaps) som er en form for forsikring hvis et lån fejler. Disse CDS var ikke prisfastsat korrekt, da selve CDO'en som man havde købt CDS'en imod, ikke var vurderet korrekt med hensyn til risiko, hvilket som sagt gjorde udslaget.

Måden du kommer ind i en IPO er enten gennem selv at have en del af driften i virksomheden, altså at være en del af entreprenør-teamet, få din broker til at kontakte den virksomhed du gerne vil købe aktier i, eller selv kontakte dem angående din forespøgelse. Men under alle omstændigheder bliver det svært. Hvis en IPO går godt kan en mindre investering mangedobles, men selvfølgelig har man brug for kapital.

Ved ikke om en IPO går lidt imod Admins Non-profit deal lige pt. Men det må Admin jo kommentere på. :D Jeg skal i hvert fald nok købe en enkelt aktie eller to. :mrgreen:

Ps. har rettet eksemplet med margin. Spekulanten taber selvfølgelig penge hvis aktien stiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg en gang i fremtiden har tjent en masse millioner, kunne jeg godt tænke mig, at have en kvinde(uden herpes, cmv osv.) som lever hos mig og opfylder alle mine seksuelle behov. Der er sikkert mange, som har lignende fantasier, men hvordan får man dem opfyldt? og hvad ville en rimelig pris være for at have sex med en kvinde 1 eller 2 gange om dagen? Kan det mon lade sig gøre at finde en kvinde i branchen, som endnu ikke er smittet med nogle sygdomme, eller skal man måske søge andre steder? Hvordan ville i gribe det an?

Hvad med at oprette en annonce på annoncelight:

Økonomistuderende søger kvinde uden kønssygdomme mv., som skal leve med mig og opfylde alle mine seksuelle behov 1 - 2 gange om dagen, når jeg engang om nogle år er blevet millionær. Send venligst prisforlangende med fotos og angiv røv- og skedestørrelse til undertegnede hr. :mrgreen:

Husk lige at købe en større postkasse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at oprette en annonce på annoncelight:

Økonomistuderende søger kvinde uden kønssygdomme mv., som skal leve med mig og opfylde alle mine seksuelle behov 1 - 2 gange om dagen, når jeg engang om nogle år er blevet millionær. Send venligst prisforlangende med fotos og angiv røv- og skedestørrelse til undertegnede hr. :mrgreen:

Husk lige at købe en større postkasse :D

Det bliver da næsten den mest sandfærdige annonce der er slået op så. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...