Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

:wub:

Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Godnat til alle og specielt til mine venner herinde

Alt er sagt med den smiley min ven, for dig gennem vand og ild, selve kold hav hvis det skal, eller?:wacko: Den sidste vil helst undgå, men for dig i selve december måned :D

Din trofaste ven dansemus 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære Dansemus

Jeg holder dig i hånden hele vejen ud i det dejlig kolde vand i dec:D

Tak for dig min ven. Rigtige venner er svære at finde, ikke at forglemme Hunter

Og min hjerteveninden @Lady C

Uden hende var mit liv ? Trist men ikke mindst unden intelligente udfordringer og modspil. Du er min støtte 

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 4.6.2020 at 12:30:

Ja. Jeg tror faktisk der møder et par stykke op..Nasty ikke? Dog meget diskret aht min kone

Misjo her og i andre indlæg får jeg en opfattelse af at din kone ikke ved hvad du laver. Hun måtte heller ikke vide noget om mærkerne på din numse efter besøg hos Lady C. Så åben er du ikke.  Det jeg ikke bryder mig om, er, at du ikke tager mere hensyn til hende. Hvis det du skriver er sandt på alle de næsten 40 sider vil både din kone og andre der kender hende eller dig nemt kunne genkende dig. Jeg tror at du selv godt ved ud fra dine egne indlæg, at det vil gøre din kone ked af det. 

Nu har du et stort behov for dagligt at erklære din kærlighed til Lady C. Kan du forklare hvorfor du ikke gør og har gjort det i PM ? Tror du nogen har noget værdi i at læse dine gentagelser om din kærlighed til hende mange gange om dagen med næsten samme ord ? Er det ikke bare dit behov du tænker på ? Tænk dog på at hvis dit forløb er sandt som du har beskrevet så kan din kone eller nogen af jeres venner  i værste fald ved lidt Google søgning om kræft ende her i denne debat og se det er dig du har endda lagt billede op af hvordan dit hus ser ud foran. Jeg forstår det ikke. Jeg forstår det slet ikke.

Jeg ved godt at du har fokus på dig selv meget, og at du hele tiden udsættes for alverdens ulykker, uge efter uge efter uge.  Det kan også godt være, at du er i en svær helbredsmæssig situation. Men når jeg læser dine indlæg, og din kærlighed til Lady c som din kone helst ikke må vide, tænker jeg blot, at du af hensyn til din kone måske ikke burde skrive så meget i deltajer om dig selv billeder af dit hus foran, fortælle præcis om et erhverv du blev valgt til og så din kærlighed til lady c.

Du er da klar over at din uforsigtighed og fokus på dig selv kan såre din kone så meget.

Smid da ikke din lægejournal op af samme grund. Ja, jeg har synes det har været utroligt at du over 40 sider bliver ramt hele tiden af nye sygdomme, ulykker og andet det intet har med kræft at gøre. Og at du har kunnet skrive herinde lige op til og lige efter operationer I hænder og alt muligt, og at alt altid gik dig imod. Flot at du i 1 1/2 år har været døden når, sagt nu var det slut og alligevel klaret det. 

Igen sidder jeg lidt med en følelse af at du bar brug for både opmærksomheden og kærligheden og du søger det. Det kan måske bedre fås på andre måder.

Ja du er provokeret af mig, men et af mine formål er at få provokeret dig til at prøve at forhindre din kone i at blive såret dybt. Ingen andre incl dig selv tænker rigtig på det. Hvis du skriver indlæg herinde må folk vel godt reagerer på de tanker de får af at læse dem. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 31 minutter siden:

Tja så lad være med at læs den. Men fri mig før jeres kommentarer.

Små sagt lægger jeg dele af min journal op på mandag. Læg det og hils ellers kæft. Tak.

Et  åbent forum  som  dette, med  en  tråd  som  er  offentlig  tilgængelig  kan  du  ikke  styre  hvem  og  hvad  der kommenteres. 

At  bede  folk  om  at  holde  kæft, kunne  du  godt  formulere  pænere.  Husk  at  holde  den  pæne  tone  også  selvom  at  der  er  folk  du  ikke  er  enige  med. 

Et  godt  råd  fra  mig,  lad  være med  at  ligge  helbredsmæssige  oplysninger  op  herinde. Du  skal  ikke  bevise  noget  overfor  nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skeptisk skrev, for 26 minutter siden:

Hvis du skriver indlæg herinde må folk vel godt reagerer på de tanker de får af at læse dem. 

Ja, selvfølgelig må man det, og du har også gjort det i en klar og fornuftig tone, faktisk så klar, at jeg tror at vi alle nu har forstået dit budskab. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Skeptisk skrev, for 35 minutter siden:

Misjo her og i andre indlæg får jeg en opfattelse af at din kone ikke ved hvad du laver. Hun måtte heller ikke vide noget om mærkerne på din numse efter besøg hos Lady C. Så åben er du ikke.  Det jeg ikke bryder mig om, er, at du ikke tager mere hensyn til hende. Hvis det du skriver er sandt på alle de næsten 40 sider vil både din kone og andre der kender hende eller dig nemt kunne genkende dig. Jeg tror at du selv godt ved ud fra dine egne indlæg, at det vil gøre din kone ked af det. 

Nu har du et stort behov for dagligt at erklære din kærlighed til Lady C. Kan du forklare hvorfor du ikke gør og har gjort det i PM ? Tror du nogen har noget værdi i at læse dine gentagelser om din kærlighed til hende mange gange om dagen med næsten samme ord ? Er det ikke bare dit behov du tænker på ? Tænk dog på at hvis dit forløb er sandt som du har beskrevet så kan din kone eller nogen af jeres venner  i værste fald ved lidt Google søgning om kræft ende her i denne debat og se det er dig du har endda lagt billede op af hvordan dit hus ser ud foran. Jeg forstår det ikke. Jeg forstår det slet ikke.

Jeg ved godt at du har fokus på dig selv meget, og at du hele tiden udsættes for alverdens ulykker, uge efter uge efter uge.  Det kan også godt være, at du er i en svær helbredsmæssig situation. Men når jeg læser dine indlæg, og din kærlighed til Lady c som din kone helst ikke må vide, tænker jeg blot, at du af hensyn til din kone måske ikke burde skrive så meget i deltajer om dig selv billeder af dit hus foran, fortælle præcis om et erhverv du blev valgt til og så din kærlighed til lady c.

Du er da klar over at din uforsigtighed og fokus på dig selv kan såre din kone så meget.

Smid da ikke din lægejournal op af samme grund. Ja, jeg har synes det har været utroligt at du over 40 sider bliver ramt hele tiden af nye sygdomme, ulykker og andet det intet har med kræft at gøre. Og at du har kunnet skrive herinde lige op til og lige efter operationer I hænder og alt muligt, og at alt altid gik dig imod. Flot at du i 1 1/2 år har været døden når, sagt nu var det slut og alligevel klaret det. 

Igen sidder jeg lidt med en følelse af at du bar brug for både opmærksomheden og kærligheden og du søger det. Det kan måske bedre fås på andre måder.

Ja du er provokeret af mig, men et af mine formål er at få provokeret dig til at prøve at forhindre din kone i at blive såret dybt. Ingen andre incl dig selv tænker rigtig på det. Hvis du skriver indlæg herinde må folk vel godt reagerer på de tanker de får af at læse dem. 

Ok. Jeg tror ikke vi kommer videre her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Ok. Jeg tror ikke vi kommer videre her

Min kone. Mit problem. Hvilket det iøvrigt er. For vi er afklaret, ok?

Hun vil ikke vide noget. Og Jeg vil leve den tid der nu er tildelt mig.

Du vil ikke se min journal? Og alligevel tror du ikke på.mig? 

Hvem er du? Kender du.mig? Så giv dig dog tilkende i en om

Jeg elsker.min hustru, og jeg elsker @Lady C på et et helt andet plan.

Det kan du ikke forstå. Så fred være med det.

Jeg kender min hustru, gør du?

Tro.mig, vi har et fint liv, og skulle det blive afsløret? Så.klare vi også det.

Men igen.kender du mig? Så send en  pm

God nat til dig

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Et  åbent forum  som  dette, med  en  tråd  som  er  offentlig  tilgængelig  kan  du  ikke  styre  hvem  og  hvad  der kommenteres. 

At  bede  folk  om  at  holde  kæft, kunne  du  godt  formulere  pænere.  Husk  at  holde  den  pæne  tone  også  selvom  at  der  er  folk  du  ikke  er  enige  med. 

Et  godt  råd  fra  mig,  lad  være med  at  ligge  helbredsmæssige  oplysninger  op  herinde. Du  skal  ikke  bevise  noget  overfor  nogen. 

Kære @Nemtøs

Du har ret.jeg plejer heller ikke at bruge kræft udtryk. Men følte mig voldsomt provokeret.

Jeg vil dog lægge journal udskrift op. Så jeg kan lukke munden på tvivlerne

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil dog lægge journal udskrift op. Så jeg kan lukke munden på tvivlerne

Lad være med det, det beviser intet. Den kan jo ikke på nogen måde knyttes til dig, da du så ikke er anonym mere. 
Jeg er meget på linie med Skeptisk. De 3 jeg har kendt der har været igennem dels lange, dels korte kræftforløb har ikke på nogen måde orket det du gør, ej heller ville de bruge deres tid på EG. Desuden har jeg svært ved at tro du lægger et foto op af din kone ved et cafe bord, og at du samtidig vil være anonym. Der er alt for mange ting i din lange historie i denne tråd, som stritter i helt forkerte og modsigende retninger. 
Nu kan du sige at jeg jo blot kan lade være med at læse. Men nu er det sådan at hver eneste dag kommer der nyt i denne tråd, som vises i min nyhedsfeed, og så læser man de linier der vises. Sådan er vi mennesker, og derfor reagerer jeg her, i stedet for blot at ignorere. 

Denne tråd er faktisk årsagen til mit gentagne udtrykte ønske om at kunne ignorere en tråd, totalt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Lad være med det, det beviser intet. Den kan jo ikke på nogen måde knyttes til dig, da du så ikke er anonym mere. 
Jeg er meget på linie med Skeptisk. De 3 jeg har kendt der har været igennem dels lange, dels korte kræftforløb har ikke på nogen måde orket det du gør, ej heller ville de bruge deres tid på EG. Desuden har jeg svært ved at tro du lægger et foto op af din kone ved et cafe bord, og at du samtidig vil være anonym. Der er alt for mange ting i din lange historie i denne tråd, som stritter i helt forkerte og modsigende retninger. 
Nu kan du sige at jeg jo blot kan lade være med at læse. Men nu er det sådan at hver eneste dag kommer der nyt i denne tråd, som vises i min nyhedsfeed, og så læser man de linier der vises. Sådan er vi mennesker, og derfor reagerer jeg her, i stedet for blot at ignorere. 

Denne tråd er faktisk årsagen til mit gentagne udtrykte ønske om at kunne ignorere en tråd, totalt. 

Du kan da ignorer mig. Så er du fri for at læse noget du ikke tror på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Du kan da ignorer mig. Så er du fri for at læse noget du ikke tror på.

Det hjælper jo ikke, når så mange andre skriver. Det var nu heller ikke hovedbudskabet i mit indlæg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner

Til alle jer der følger med her. Og på den ene eller anden måde har glæde af at læse med. 

Jeg vil være her til det sidste.

Til alle jer der tvivler. Og ikke tror på min historie. Pls. Lad være.med at læse med

Hvis der er nogen der har konkrete spørgsmål. Ja så svare jeg så ærligt jeg kan

Og så vil jeg egentlig ikke kommentere mere på dem som ikke mener at.jeg er real og min historie er opspind.

Godnat alle

Jeres.misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Men er det virkelig så svært, at lade være med at læse en tråd?

Jeg ser dagligt, at der eksempelvis er nye posts i de billedtråde som findes i "Hyggesnak", og jeg har da, som udgangspunkt, den dybeste respekt for dem, der hygger sig med det, men personligt læser jeg dem ikke, og jeg synes på ingen måde, at det er svært, at lade være med at klikke på dem?

Nu bruger du ordet "nyhedsfeed" - så måske har du et setup, som er anderledes end mit, men hvis du blot går ind på eroguide.dk, så er det ret nemt, at lade være med at læse de tråde, som man ikke gider at læse. 

Jeg forstår ikke helt problemet? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Kære venner

Til alle jer der følger med her. Og på den ene eller anden måde har glæde af at læse med.

ville disse venner miste noget hvis kommunikationen foregik via PM?  da det jo er en mindre tæt knyttet gruppe som godt kan lide at ønske hinanden det bedste flere gange dagligt.

Jeg vil være her til det sidste.
Ingen håber andet.

Til alle jer der tvivler. Og ikke tror på min historie. Pls. Lad være.med at læse med
Jeg har aldrig tvivlet på at du er syg, men det er svært at ignorere noget som er konstant på toppen af aktive emner.

Hvis der er nogen der har konkrete spørgsmål. Ja så svare jeg så ærligt jeg kan

Og så vil jeg egentlig ikke kommentere mere på dem som ikke mener at.jeg er real og min historie er opspind.

Godnat alle

Jeres.misjo

Bortset fra at du bliver en kende ophidset når denne tråd indeholder andet end de sædvanlige lykønskninger, så har du faktisk helt undgået at svare på mine spørgsmål, jeg tilføjer dem lige igen for en sikkerheds skyld ;-)

Kunne det ikke have den samme effekt på dig/jer hvis i ønskede hinanden de bedste tider nogensinde i private beskeder?
Eller er det at være i det offentlige Forum der giver et kick?

Nu sammenligner jeg for et kort øjeblik EG med en lille landsby, hvor der en dag er en af indbyggerne (dig) som går ned på torvet og bekendtgør din frygtelige situation, en stor del af de resterende indbyggere (os) stimler sammen i forfærdelse og begræder din situation.

Tiden går og du tropper troligt op på torvet, nogle gange 2 gange dagligt for at fortælle om din situation, og din drømmefanger, dine forskellige hus projekter, dine bade ture osv osv osv. Og en fast skare er blevet grebet af stemningen og stemmer i.

Kan du virkelig ikke forstå dem som tænker “ helt ærligt, kan i ikke tage den over PM” og så skrive i selve tråden når der virkelig er noget nyt at berette?

For en god ordens skyld, jeg håber ikke at din tid er slut snart, men godnat tråden er godt nok ved at minde om billede trådene, konstant opdaterede uden noget reelt indhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Men lad os få nogen fact på plads.

Min domina er ikke prostitueret. Ved prostitution sælger du sex og din krop.

Jeg  er  meget  uenig med  dig og  dine  facts.  

Der  sælges  seksuelle lege/erotiske  lege/dominans  med  mulighed  for  afslutning.  Det  er og  bliver prostitution når  der  betales  for  en  ydelse/sexsuel  oplevelse.  Om  du  betaler  eller  ikke  hos  din  frue  aner  jeg  intet  om.  Men  en  annonce  på  AL  hvor  der  tilbydes  erotisk  leg  med  mulighed  for  afslutning  mod  betaling  - hvad  vil  du  kalde  det  hvis  det  ikke  er  prostitution? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 50 minutter siden:

Om  du  betaler  eller  ikke  hos  din  frue  aner  jeg  intet  om. 

Og det er vel pointen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 4 timer siden:

Bortset fra at du bliver en kende ophidset når denne tråd indeholder andet end de sædvanlige lykønskninger, så har du faktisk helt undgået at svare på mine spørgsmål, jeg tilføjer dem lige igen for en sikkerheds skyld ;-)

Kunne det ikke have den samme effekt på dig/jer hvis i ønskede hinanden de bedste tider nogensinde i private beskeder?
Eller er det at være i det offentlige Forum der giver et kick?

Nu sammenligner jeg for et kort øjeblik EG med en lille landsby, hvor der en dag er en af indbyggerne (dig) som går ned på torvet og bekendtgør din frygtelige situation, en stor del af de resterende indbyggere (os) stimler sammen i forfærdelse og begræder din situation.

Tiden går og du tropper troligt op på torvet, nogle gange 2 gange dagligt for at fortælle om din situation, og din drømmefanger, dine forskellige hus projekter, dine bade ture osv osv osv. Og en fast skare er blevet grebet af stemningen og stemmer i.

Kan du virkelig ikke forstå dem som tænker “ helt ærligt, kan i ikke tage den over PM” og så skrive i selve tråden når der virkelig er noget nyt at berette?

For en god ordens skyld, jeg håber ikke at din tid er slut snart, men godnat tråden er godt nok ved at minde om billede trådene, konstant opdaterede uden noget reelt indhold.

Må sige jeg er dybt uenig.   

Der er en kæmpe forskel på som nu hvor man skriver i et forum, hvor mange følger med kontra hvis de skulle sidde og skrive private beskeder.  Det ville så have betydet at Misjo skulle sidde og skrive den samme remse til 10-15 personer om hvordan hans dag var gået.  Og så vente på svar fra forskellige og bruge uendelig lang tid på det.

Som det er nu her på forummet, så er det meget lettere.  En del kan kommunikere med hinanden, og behøver ikke gentage de samme spørgsmål, da de jo kan se hvis andre har spurgt om noget de ville, og så ligger der et svar som alle kan se. 

Derudover kan den store gruppe (som jeg tilhører) som aldrig eller meget sjældent skriver i denne tråd, også følge med.   Havde den her tråd ikke været åben, så havde jeg feks ikke kunnet få svar hvordan det går Misjo pt.  Og er jeg da meget interesseret i, og glad for jeg kan følge med i.   Uden jeg nødvendigvis skal skrive privat til ham og belemre ham med et masse spørgsmål, som 20 andre allerede har spurgt ham om.

Jeg forstår ærligt talt ikke at hvis nogle ikke bryder sig om tråden , at de bare ikke lader være med at trykke sig ind på den.  Hvor svært kan det værre ? Er det virkeligt så stor en gene at tråden står der blandt massevis af andre tråde, som man frivilligt bestemmer om man vil trykke sig ind på ? 

Og ikke møntet personligt på dig Max Power eller jer andre der forholder sig kritisk til Misjo sygdom eller berettelse til denne tråd.  Men syntes ærligt talt det er langt under bælte stedet at skabe en diskusion herinde i den her tråd.    At en mand der i den grad ligger ned og bevist om han aldrig kommer helt op igen, skal sidde og høre på det her og blive i dårligt humør og bruge energi og tid på det, er simpelthen langt over grænsen for hvad man kan tillade sig.

I dette her tilfælde mener jeg seriøst at har man ikke noget godt at sige, så burde man sgu holde mund. 

Og lad os så få det politiske forum tilbage hvor bølgerne kan gå højt, men hvor det altså ikke er personligt som det i den grad er i denne tråd.  Der skulle det være tilladt at skrive alt ! efter min mening, uden nogle Admin blander sig.  Men i denne tråd syntes jeg faneme det er over grænsen som det nu har udviklet sig.

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 42 minutter siden:

Der er en kæmpe forskel på som nu hvor man skriver i et forum, hvor mange følger med kontra hvis de skulle sidde og skrive private beskeder.  Det ville så have betydet at Misjo skulle sidde og skrive den samme remse til 10-15 personer om hvordan hans dag var gået.  Og så vente på svar fra forskellige og bruge uendelig lang tid på det. sig.

Man kan altså godt oprette en PB som indeholder flere modtagere.

Mit "problem" med denne tråd er at den er meget personlig og er forbeholdt en lille flok som har behov for at sige godmorgen og godaften. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Man kan altså godt oprette en PB som indeholder flere modtagere.

Mit "problem" med denne tråd er at den er meget personlig og er forbeholdt en lille flok som har behov for at sige godmorgen og godaften. 

Men kan sagtens følge dig AalborgLook.   Men stadig ikke se at det skulle være en gene at den ligger der blandt en masse andre tråde.  Man bestemmer jo selv om man vil trykke på den og åbne op og læse med.

Der ligger også massevis af tråde som jeg syntes er ligegyldige eller hvor jeg ingen interesse har.  Men dem hopper jeg jo bare over, så ikke se problem seriøst.

Vedrørende denne tråd ja så er den meget ensformig med gentagelser af godmorgen osv.  Men hvis det giver værdi for nogle, og ikke mindst til Misjo så ikke se at det vedkommer mig eller andre at syntes den kedelig og derfor ikke skulle have lov at eksistere.    

Jeg hopper let og galant over de indlæg, og læser de ting i tråden som har interesse for mig.  Og sådan burde det være for alle i alle tråde.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 2 minutter siden:

Jeg hopper let og galant over de indlæg, og læser de ting i tråden som har interesse for mig.  Og sådan burde det være for alle i alle tråde.

Godt vi har dig til at fortælle os hvordan vi skal gebærde os på dette forum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

Godt vi har dig til at fortælle os hvordan vi skal gebærde os på dette forum. 

Og så vil du bokse ?   Fordi jeg (syntes jeg selv) argumenterede pænt for hvorfor jeg ikke kunne se det skulle være et problem med denne tråd.

Jeg kunne også fortælle dig du er en latterlig nar, der ikke fatter meget.   Og hvis du syntes jeg ikke gebærder mig pænt på dette forum, så jo læse hvad jeg skrev i indlæg ovenover.  At jeg fandt det latterligt at nogle tog det personligt hvis bølgerne gik højt når der feks diskuteres politik.  Da vi alle er anonyme, og ingen der burde føle sig ramt.  

Men lige i den her tråd syntes jeg sgu ikke det er særligt sympatisk at sparke på en dødsyg mand der ligger ned, og  har blottet sig totalt.  

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også GOOOOODMORGEN her fra :D

Håber hele Danmark kan høre 

Ønsker dejligt weekend til dig og alle de andre søde mennesker <3

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...