Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Kære venner

Køkkenet skrider frem. Altid ting der ikke stod i drejebogen. Men sådan er det

Er.mega træt, har ikke fordoms kræfter. Men det blive  godt

Og imorgen bilver den bedste dag:P

Godnat Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Og imorgen bilver den bedste dag:P

Ja, du har ret, det var også det jeg selv tænkte :) Nat, nat ven. I morgen bliver super! <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Har du superzoom på vikingernes haha

 Nærmest mikroskop :P

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 7 minutter siden:

Nærmest mikroskop :P

Jeg er ret god til photoshop, det kan fixes... 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
MickeyM skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ret god til photoshop, det kan fixes... 

Hov Hov. ALLE her på EG bruger kun 100% retvisende billeder uden photoshop :D:mrgreen:, se bare mit profilbillede:rolleyes:

Også god morgen til jer alle

<3Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Min hustru er gået i sort:wacko: jeg magter næsten ikke at kæmper hende op igen.er selv trist.

Fuck hvor er er det trist og hårdt st være optimist. Når man nok ikke har noget at have det i. Og står over for en operation.

Jag skal. Og vil men er træt....

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at du er inspiration for mange <3

I morgen bliver bedst dag :wub:

Sov godt min ven 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Min hustru er gået i sort:wacko: jeg magter næsten ikke at kæmper hende op igen.er selv trist.

Fuck hvor er er det trist og hårdt st være optimist. Når man nok ikke har noget at have det i. Og står over for en operation.

Jag skal. Og vil men er træt....

Misjo

Jeg ved godt, at jeg ikke rigtigt kender dig, men... 
Det er okay at mærke tristhed og smerte, de følelser har også ret og gør de gode øjeblikke sødere. Du er optimist; du kan slet ikke ignorere de gode ting, som du bliver givet ind imellem alt det hårde. Sikke en dejlig kvalitet. 

Sov godt Misjo, i morgen er en ny og bedre dag. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Jeg ved godt, at jeg ikke rigtigt kender dig, men... 
Det er okay at mærke tristhed og smerte, de følelser har også ret og gør de gode øjeblikke sødere. Du er optimist; du kan slet ikke ignorere de gode ting, som du bliver givet ind imellem alt det hårde. Sikke en dejlig kvalitet. 

Sov godt Misjo, i morgen er en ny og bedre dag. 

God morgen alle

Kære @Nannas Hjørne Tak for de opmuntrende ord:), og du har ret, jer er optimist, og realist, og formår at leve livet intenst her og nu, men det kan ikke undgås at jeg bliver trist fra tid til anden, og det kan jeg i reglen godt håndterer, men når det så falder sammen med at min kone så måske endda er endnu mere presset end mig, også går i sort på samme tid, så har jeg næsten ikke kræfterne til at samle hende op også, så prioriterer jeg, sætter mig selv til side mentalt, og prøver at få hende på benene. Prisen for det er, at jeg får sværere ved at trække mig selv op, hvis jeg ignorerer mine egne følelser for længe. Men jeg ved det lykkedes:) det tager bare lidt tid. og her komme i ind i billede mine kære EG venner<3

Da jeg startede denne tråd, besluttede jeg mig at være hudløst ærlig, det har jeg holdt. Og det har givet mig en fantastisk respons fra alle jer, jeg har fået så mange opmuntrende beskeder, små hilsner, gode sange og meget mere. Jeg har fået nye venskaber herindefra, personer jeg nu også ser IRL og jeg føler mig velsignet og værdsat, og mit største håb er, at nogen der følger med her, måske kan bruge noget at det jeg og i skriver til noget positivt.

Så tak for din hilsen, og du har helt ret, i morgen bliver den bedste dag.:wub:

Og tak for jer alle, i har virkelig beriget mit liv på alle planer.:wub:

Jeres for ever Misjo<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Kære @Misjo1 
Jeg kender godt den med at prioritere andre over sig selv... det har jeg ikke et godt svar på, for jeg gør det selv stadig. Men når det er muligt, er den bedste måde at kunne passe på andre, at sørge for at passe på sig selv. Jeg håber at din kære kone også kan samle dig op bagefter, så I kan støtte hinanden - ellers må du trække lidt på reserverne herinde. 

Se, dér var den ukuelige positivitet <3 Jeg er sikker på, at du har beriget liv herinde den anden vej rundt, selv her i periferien er det inspirerende at læse om dit liv, både op og nedturene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Kære @Misjo1 
Jeg kender godt den med at prioritere andre over sig selv... det har jeg ikke et godt svar på, for jeg gør det selv stadig. Men når det er muligt, er den bedste måde at kunne passe på andre, at sørge for at passe på sig selv. Jeg håber at din kære kone også kan samle dig op bagefter, så I kan støtte hinanden - ellers må du trække lidt på reserverne herinde. 

Se, dér var den ukuelige positivitet <3 Jeg er sikker på, at du har beriget liv herinde den anden vej rundt, selv her i periferien er det inspirerende at læse om dit liv, både op og nedturene. 

:wub: Tak!

Du må gerne heppe lidt på mig i aften, jeg stiller op til det lokale menighedsråd, jeg håber at kunne sparke lidt til kirken, som jeg mener godt kunne trænge til et løft, sådan uden at gå på kompromis med traditionerne, men med mere ny fortolket stof og aktiviteter der kunne tiltrække børnefamilier og unge.:D

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

:wub: Tak!

Du må gerne heppe lidt på mig i aften, jeg stiller op til det lokale menighedsråd, jeg håber at kunne sparke lidt til kirken, som jeg mener godt kunne trænge til et løft, sådan uden at gå på kompromis med traditionerne, men med mere ny fortolket stof og aktiviteter der kunne tiltrække børnefamilier og unge.:D

Misjo

En værdig sag, jeg hepper! 
 

... nu er der jo tilfældigvis en tradition for at promiskuøse piger sætter sig og salver mænds hoveder i olie... just saying ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

En værdig sag, jeg hepper! 
 

... nu er der jo tilfældigvis en tradition for at promiskuøse piger sætter sig og salver mænds hoveder i olie... just saying ;) 

Hehe, du er velkommen, nu var det ikke lige olie jeg havde i tankerne:rolleyes: andet kan vel også bruges..:P

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Hehe, du er velkommen, nu var det ikke lige olie jeg havde i tankerne:rolleyes: andet kan vel også bruges..:P

jeg tænker at savl er ca lige så effektivt, og så er der spørgsmålet om hvilket hoved der er tale om. Jeg mener ikke at Lukas evangeliet var super specifikt, så det kunne jo lige så vel være det nedre som det øvre hoved :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 27 minutter siden:

jeg tænker at savl er ca lige så effektivt, og så er der spørgsmålet om hvilket hoved der er tale om. Jeg mener ikke at Lukas evangeliet var super specifikt, så det kunne jo lige så vel være det nedre som det øvre hoved :P

Årrr, jeg tænkte nu på en sprøjteorgasme ud over det øverste hoved :D, og jo, Lukas evangeliet,(og de tre andre evangelier) er specifikke, omkring hvilket hoved:D og på hvem det sad hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Misjo1 skrev, for 7 minutter siden:

Årrr, jeg tænkte nu på en sprøjteorgasme ud over det øverste hoved :D, og jo, Lukas evangeliet,(og de tre andre evangelier) er specifikke, omkring hvilket hoved:D og på hvem det sad hehe

Så må vi hellere tage din version :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Nu må i to da ikke blive blasfemiske tsk tsk :P:D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Nu må i to da ikke blive blasfemiske tak tak :P:D

Det er vi skam ikke. Det er en dyb bibelsamtale omkring fortolkning:D

Din Misjo:wub:

Du får lige en om lidt senere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Ja for ellers bliver jeg jo jaloux. Og en jaloux Domina ønsker du ikke :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Lidt blasfemi kan man altid finde grund til, men jeg har læst Misjos beretninger og der skal vist intet mindre til end en vaske ægte engel med vinger og en harpe skabt til smæk, før du behøver finde jalousien frem :lol:

Den eneste måde jeg nogensinde ville turde træde ind der, ville være på knæ for dig :rolleyes:

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

:wub: får jeg så flere smæk :P så kunne jo jo øhhh nej jeg tror ikke at min bagdel vil det samme som mit hoved. Selv om det var prisværdigt godt

Elsker dig C nå nej det må jeg ikke skrive hehe

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Lidt blasfemi kan man altid finde grund til, men jeg har læst Misjos beretninger og der skal vist intet mindre til end en vaske ægte engel med vinger og en harpe skabt til smæk, før du behøver finde jalousien frem :lol:

Den eneste måde jeg nogensinde ville turde træde ind der, ville være på knæ for dig :rolleyes:

:wub:

Så kunne jeg vist ikke ønske mig større kompliment. Tak.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

Lidt blasfemi kan man altid finde grund til, men jeg har læst Misjos beretninger og der skal vist intet mindre til end en vaske ægte engel med vinger og en harpe skabt til smæk, før du behøver finde jalousien frem :lol:

Den eneste måde jeg nogensinde ville turde træde ind der, ville være på knæ for dig :rolleyes:

Du skal være velkommen

Min smukke frue. Elsker dig. wops Det må jeg ikke skrive men det gør ja altså

Din Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 17 minutter siden:

Lidt blasfemi kan man altid finde grund til, men jeg har læst Misjos beretninger og der skal vist intet mindre til end en vaske ægte engel med vinger og en harpe skabt til smæk, før du behøver finde jalousien frem :lol:

Den eneste måde jeg nogensinde ville turde træde ind der, ville være på knæ for dig :rolleyes:

Shøø  @Lady C elsker også piger. Hun skal nok være sød ved dig. Hun er suveræn kunne være hyggeligt at mødes

Misjo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...