Sebmus 3087 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Det var fejlen, nonne gang er fingre hurtige end hjernen Redigeret 2. Juni, 2020 af Sebmus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 6 timer siden: Det var fejlen, nonne gang er fingre hurtige end hjernen Kære "Sebmusen" nu render du ikke rundt i en tidselmark vel ???,, fordi så skal du regne med at booke en skøn kvinde som vil ligge med en pincet og hive ALLE piggene ud bagefter,,især dem fra skridtet og nedefter hi hi hi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 2. Juni, 2020 Toftegårds plads var for en del år tilbage et større knudepunkt for den Københavnske bustrafik. Det blev lagt om, og stedet er på det seneste gjort ret hyggeligt. I må leve med at min skygge ikke lige ville flytte sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 10 minutter siden: Toftegårds plads var for en del år tilbage et større knudepunkt for den Københavnske bustrafik. Det blev lagt om, og stedet er på det seneste gjort ret hyggeligt. I må leve med at min skygge ikke lige ville flytte sig. Har du nederdel på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Min skygge,, Michlenmanden er misundelig,, he he Redigeret 2. Juni, 2020 af Hunting for beaver Tak til Nemtøs for dagens grin 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 2. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Har du nederdel på? Jeg synes mere det ligner at jeg sidder på skuldrene af en der er iklædt en stor kjole. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 3 minutter siden: Jeg synes mere det ligner at jeg sidder på skuldrene af en der er iklædt en stor kjole. Ahhh den her Lauersen kan du sku ikke bortforklare ,, men bare rolig vi er dine venner og sladre IKKE videre til nogen andre som helst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 2. Juni, 2020 Sjovt, Nemtøs, jeg havde fuldstændig glemt, hvor lange ben du har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. Juni, 2020 Ja Nemtøs er en høj kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. Juni, 2020 Hvilken herlig dag og wow en flot sommeraften,,,især lige nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 3. Juni, 2020 Aftentur til Søndermarken, min skygge og mig. Det var dog lidt ufordrende at få et godt billede, da der var mange andre i parken. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 3. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Aftentur til Søndermarken, min skygge og mig. Det var dog lidt ufordrende at få et godt billede, da der var mange andre i parken. Synes klart at de billeder som dem i silhuet Lauersen i kjole og eller nederdel klæder ham bedre end dem her, har du nu taget waders og gummirøjsere på // hvad tænker i andre eller er det bare mig,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Juni, 2020 Sikke nogle skønne billeder I har delt. Tak til alle med og uden nederdele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 3. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 27 minutter siden: Sikke nogle skønne billeder I har delt. Tak til alle med og uden nederdele. Takker for de dejlige rosende ord kære Christina,,, du er mere end velkommen til at joine klubben med billeder fra alt muligt imellem himmel og jord, eller bare lidt ude fra naturen som den ser ud løbende ,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Juni, 2020 Jeg har jo mere lyst til at dele billeder af indhold fra min hemmelige skuffe, men jeg kan godt se det ikke vil passe ind i denne tråd. Så jeg må ud i naturen med nederdel på og tage billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 3. Juni, 2020 (edited) 4 kløvret` som for det meste poster herinde,,, bestående af : du kender jo nemtøs fra andre tråde, bla. sjov og spas behøver vist ingen nærmere introduktion, så er der Lauersen ja ham med dame tøjet ,, så er der Sebmusen eller DANSE MUSEN som er det sødeste og rareste menneske og undertegnede, den halvtossede , men engang imellem også andre profiler som lige kigger forbi med et par underholdende indslag eller billeder,,, igen velkommen til vores lille Verden i farver og billeder Redigeret 3. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 4. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden: Jeg har jo mere lyst til at dele billeder af indhold fra min hemmelige skuffe, men jeg kan godt se det ikke vil passe ind i denne tråd. Så jeg må ud i naturen med nederdel på og tage billeder. Kære Christina, tror en tråd med billeder fra din hemmelige skuffe vil blive en fantastiske succes venter i forventningens glæde Til alle jeg som har postet alle disse dejlige billeder. TAK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Juni, 2020 sn57 skrev, for 33 minutter siden: Kære Christina, tror en tråd med billeder fra din hemmelige skuffe vil blive en fantastiske succes venter i forventningens glæde Til alle jeg som har postet alle disse dejlige billeder. TAK @sn57 og @Christina ssbbw kunne I ikke starte en ny tråd med billeder, der viser legetøj. Tror det vil kunne inspirere mange og også sikre os mod fejlkøb. Jeg har ofte købt legetøj som ikke var anvendelig irl, men så spændende ud i beskrivelsen. Mit nyeste indkøb er en klar gag som blotter tænderne. Er spændt på om den er anvendelig og fræk som jeg forestiller mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. Juni, 2020 sn57 skrev, for 1 time siden: Kære Christina, tror en tråd med billeder fra din hemmelige skuffe vil blive en fantastiske succes venter i forventningens glæde Til alle jeg som har postet alle disse dejlige billeder. TAK Nemtøs skrev, 1 time siden: @sn57 og @Christina ssbbw kunne I ikke starte en ny tråd med billeder, der viser legetøj. Tror det vil kunne inspirere mange og også sikre os mod fejlkøb. Jeg har ofte købt legetøj som ikke var anvendelig irl, men så spændende ud i beskrivelsen. Mit nyeste indkøb er en klar gag som blotter tænderne. Er spændt på om den er anvendelig og fræk som jeg forestiller mig Jeg kan godt se om mit legetøj vil ud af skuffen til en fotosession senere. Men jeg tror ikke vi har samme slags legetøj @Nemtøs. Mit er noget uskyldigt i forhold til dit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden: Jeg kan godt se om mit legetøj vil ud af skuffen til en fotosession senere. Men jeg tror ikke vi har samme slags legetøj @Nemtøs. Mit er noget uskyldigt i forhold til dit. Glæder mig til tråden og du kan ikke overbevise mig om, at din skuffe er uskyldig. Redigeret 4. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. Juni, 2020 Måske noget synes at vejret er pt. trist men man kan altid ser skønheds i livet og naturen, og @Hunting for beaver tak for søde ord ,næste gang når jeg kommer på djævelens øen du skal får en flaske Amarone fra min vinkælder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 4. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 48 minutter siden: Måske noget synes at vejret er pt. trist men man kan altid ser skønheds i livet og naturen, Hvor er det henne Sebmus, er du på kanotur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 35 minutter siden: Hvor er det henne Sebmus, er du på kanotur? Hahahaha, nej bare inspirere smukke naturen i "Trekantområdet" har fri dag, men lidt regn skal ikke forhindre mig at nyde livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg