Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

,,, og dine brystvorter stive :D

Jeg tager også kun uredigeret billeder så min diller er på størrelse med en regnorm's :ph34r:

Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Vinden  har  gjort  min  numse  kold 

20200403_200618.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Vinden  har  gjort  min  numse  kold 

Kære Nemtøs, mon ikke at du meget snart vil møde en eller flere søde gentlemen som vil give dig varmen godt og grundigt tilbage i dine dejlige baller, du er jo ikke svipset og kan sagtens tage og tænde på en lille tur over knæet med dertil følgende røde baller :)

Hvem nævnte i øvrigt dine mega dejlige store bryster, de bliver nok heller ikke overset eller skånet,, :P

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

Kære Nemtøs, mon ikke at du meget snart vil møde en eller flere søde gentlemen som vil give dig varmen godt og grundigt tilbage i dine dejlige baller, du er jo ikke svipset og kan sagtens tage og tænde på en lille tur over knæet med dertil følgende røde baller :)

Jeg  er  sikker  på  at  den  næste  jeg  kommer  i nærheden  af,  vil  være  så  meget  gentleman  at  han  vil  give  mine  baller  en  dejlig varme  og  en  smule  farve.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  er  sikker  på  at  den  næste  jeg  kommer  i nærheden  af,  vil  være  så  meget  gentleman  at  han  vil  give  mine  baller  en  dejlig varme  og  en  smule  farve.  

Ja nogle kvinder er bare mere frække og kinky end andre, de mænd som får lov at opleve DIG @Nemtøs  på tætteste hold er jo bare født under en heldig stjerne,,,,kan det egentlig siges ret meget anderledes,,,NEJ

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

Ja nogle kvinder er bare mere frække og kinky end andre, de mænd som får lov at opleve DIG @Nemtøs  på tætteste hold er jo bare født under en heldig stjerne,,,,kan det egentlig siges ret meget anderledes,,,NEJ

Det  er  sødt  skrevet,  men  jo  meget  individuelt  hvad  vi  hver  især  har  af  lyster,  og  hvad  vi  tænder  på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Det  er  sødt  skrevet,  men  jo  meget  individuelt  hvad  vi  hver  især  har  af  lyster,  og  hvad  vi  tænder  på. 

Det er også korrekt, og hurra for diversiteten men der er temmelig sikkert andre som har det lige som dig, men enten ikke kan vil eller tør sætte ord på, derfor er du en ener <3

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 2 timer siden:

Billede

Skulle det ikke være billeder brugerne selv har taget? Det der er fra den blå skov i Belgien.

https://www.hallerbos.be/en/

Hunting for beaver skrev, for 21 minutter siden:

WOW,,, mega fedt billede, flot lysindfald med anemonerne i bunden  :)

Det er klokkeblomster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Skulle det ikke være billeder brugerne selv har taget? Det der er fra den blå skov i Belgien.

https://www.hallerbos.be/en/

Det er klokkeblomster.

Det er rigtigt, den skov er i Belgien, jeg  har været flere gange,  desværre har ikke min billeder, men synes alle skal se på den

God søndag til dejlige mennesker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mest i skumringstimen jeg våger mig ud på gåtur for tiden. Der er heller ikke vanvittigt meget natur og kigge på her i Storbyjunglen, men på vej over en jernbanebro på min tur i går var der et fantastisk syn af Venus som aftenstjerne over solnedgangen, og fuldmånen i den modsatte retning. Min telefon har dog ikke helt fanget det så godt som jeg oplevede det.

Venus over Valby

IMG_20200407_203913.thumb.jpg.b3c206dd6d2122fa8c125bbfa495448b.jpg

Fuldmånen i modsat retning

IMG_20200407_204024.thumb.jpg.b5514e4f942dfedc00554de3b027d492.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...