Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

@Northdu slog mig lige på stregen. Tænkte lige det samme da jeg læste artiklen om Mie Skov (som er en lækker pige). Ville have lagt den i "Hvilken offentligt kendt person tænder dig" tråden, men kan godt se at den passer bedre ind her.

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dansk-stjerne-tager-internettet-med-storm/8118794

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 3 timer siden:

Tur(tour) de Denmark forsætter ved vestkysten

Bare det ikke er tortur.

Jeg er selv helt syg med en god gang Moulle-fritter. Husk nu at samle der hvor der er ordentligt vandgennemstrømning så du ikke får blå-grøn alger med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig et flot billede og hvilket smukt syn, skyerne i kontrast til det blå himmel :)

Jeg får helt lyst til at lave det billede som puslespil med måske 500 brikker, men igen så mange har jeg vel heller ikke lige at rykke rundt med :D

Knus god weekend, og pas på jer selv og hinanden venner B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også vild med @Nemtøs's billede. Det ligner sådan en udsigt over havet som jeg nemt kan sidde og "vegetere" over en times tid hvor jeg bare stirrer på horisonten og tænker på absolut ingenting. Bagefter har jeg det som om jeg har sovet en hel nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra min gåtur her til formiddag. En smuk blodbøg tæt på Frederiksberg rådhus.

IMG_20200519_100008.thumb.jpg.edf204e066e55a36e084881e113bf1c2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

"Tabte" dette  nye  sæt  som  jeg  lige  har  hentet  i pakkeshoppen  - altid  dejligt  med  gaver 

20200520_172436.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

"Tabte" dette  nye  sæt  som  jeg  lige  har  hentet  i pakkeshoppen  - altid  dejligt  med  gaver 

20200520_172436.jpg

Nu kører fantasien i hjernen ;)primadonna i  tabte nye sæt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På min daglige gåtur stødte jeg lige på de 2 her,, :)

Kunne jo sagtens være Nemtøs og Sebmusen 

Bemærk at hannen er træt efter 1. Runde og søger ro og lille pause hos hunnen, lægger simpelthen sin lille hoved på hendes skulder, og hvisker at han nok snart skal være klar til anden runde, :rolleyes::D

Turtelduer 

 

IMG_20200520_140344_1.jpg

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Live billeder fra et sted på sydhavsøerne 

 

IMG_20200520_211304.jpg

IMG_20200520_211231.jpg

IMG_20200520_211635.jpg

Imponerende,  virkelig smukt billede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

20200520_172436.jpg

Pragteksemplar af flos “PrimaDonna”. Grønne fingre, et skud vitamin og en mængde væde vil med garanti give en flot blomstring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Ved  første  øjekast  bare  ukrudt, når  der  kigges nærmere  så  er  denne plante  ganske  unik 

20200521_213825.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Smuk  himmel  fra  i går  og  syrener  i fulde  flor 

20200521_213002.jpg

20200521_214427.jpg

20200521_214548.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Ved  første  øjekast  bare  ukrudt, når  der  kigges nærmere  så  er  denne plante  ganske  unik 

20200521_213825.jpg

Ja og den forstår da og brede sig 

Løvetand eller Taraxacum officinale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.5.2020 at 17:30:

"Tabte" dette  nye  sæt  som  jeg  lige  har  hentet  i pakkeshoppen  - altid  dejligt  med  gaver 

20200520_172436.jpg

I øvrigt så undrer det mig lidt at Nemtøs` store bryster kan passe ind i de der holdere, enten så er det synsbedrag eller også så er der indbygget stretch i dem,,;),, No offence bare en lille tanke 

Et fedt sæt til en dejlig og flot kvinde <3

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden:

I øvrigt så undrer det mig lidt at Nemtøs` store bryster kan passe ind i de der holdere, enten så er det synsbedrag eller også så er der indbygget stretch i dem,,;),, No offence bare en lille tanke 

Et fedt sæt til en dejlig og flot kvinde <3

Det  er  en  str. 85j,  så  der  er  plads  til  mine  bryster.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Det  er  en  str. 85j,  så  der  er  plads  til  mine  bryster.  

Ja bliver jo nok nød til at nøjes med at tage dig på ordet, selvom jeg nok ikke er den eneste som gerne lige ville få syn for sagen selv eller herunder "hyggesnak" 

Jeg tror dig selvfølgelig, men et lille billede ville nu heller ikke skade andet en blodtrykket hos andre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 37 minutter siden:

Det  er  en  str. 85j,  så  der  er  plads  til  mine  bryster

Hellere en bh som holder mere end den lover end en bh som lover mere end den holder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

Ja bliver jo nok nød til at nøjes med at tage dig på ordet, selvom jeg nok ikke er den eneste som gerne lige ville få syn for sagen selv eller herunder "hyggesnak" 

Jeg tror dig selvfølgelig, men et lille billede ville nu heller ikke skade andet en blodtrykket hos andre :D

Mig  bekendt  vil  det  være  imod  retningslinjerne  herinde  at  ligge  et  billede  op  herinde  af  min  bh  med  fyld 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...