Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Min kære ven @Hunting for beaver måske er det noget til dig, du elsker lupiner, jeg er faktisk ked af at jeg kan ikke se det, eller  måske skal jeg snart på besøg min datter og på vej til Kbh kører lille omvej 

https://www.tv2east.dk/lolland/1000-biler-om-dagen-paa-lille-vej-lupiner-er-blevet-et-kaempe-hit

Del dette indlæg


Link til indlæg

på vejen hjem fra arb. stødte jeg lige "helt tilfældigt" ind i din gode ven som altid står så flot og rank, er ret sikker på at vi er flere som gør hvis vi stod foran Nemtøs og det endda UDEN brug af nogle af de der blå piller , vil mene at vores errektion ville komme ganske naturligt, ellers må hun lige blotte det ene bryst, eller balle,:wub:

her er den din nye "ven" :D:rolleyes::ph34r:

 

 

 

IMG_20200608_195306.jpg

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Egenavl?

Ser  meget  indbydende  ud 

Jo min egen avl , har plantet for min datters skyld :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke noget som en nyslået græsplæne, duften, udseende dog med et par små glemte græsarealer, men pyt med det :)

Bill. 2 Det store overblik fra et af byens højeste punkter ;)

Bill 3 :  kastanietræerne overgår nu fra blomstring til frugt og senere de egentlige  kastanier som modnes til efteråret 

IMG_20200609_190542.jpg

IMG_20200609_213044.jpg

IMG_20200609_184106.jpg

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 12 minutter siden:

Skøn aftentur med flot solnedgang - giver ro og plads til bundfældelse af det seneste.

03B3D7D4-8CBE-44EE-A9E7-3E7A98C213AB.thumb.jpeg.96c74452022233db872cf34663f8d059.jpeg
 

6DC9A88B-8E8E-4248-9FD0-44396F69A79C.thumb.jpeg.f82277b3a81d3d187819be1bca61bf35.jpeg

Smukke  billeder  - er  det  en  gås  der  skjuler sin  vraltende gang  på  det  øverste  billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

 

Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Smukke  billeder  - er  det  en  gås  der  skjuler sin  vraltende gang  på  det  øverste  billede?

En gås ? Sådant et dyr, som efter forlydende kan være ganske farlig, har jeg ALDRIG mødt på min vej. Tror nærmere, at det er silhuetten af en smuk svane, som skimtes. Søen i øvrigt hjemsted for en andeflok, som veltilpasse trisser rundt i vraltende andegang.

Redigeret af MornFed

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag på vej hjem kørte forbi planteskole og var forelsket med første blikke på den skønhed 

Kan ikke lad være, så købte jeg en

Nu kan min ven @Hunting for beaver kommer med en byd hved hedder den skønhed,  planter er din favorit område, selvfølgelig efter kvinder og vin;)20200610_091701.thumb.jpg.217c7516c0a3b0f03af98274c0c1bb10.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 41 minutter siden:

I dag på vej hjem kørte forbi planteskole og var forelsket med første blikke på den skønhed 

Kan ikke lad være, så købte jeg en

Nu kan min ven @Hunting for beaver kommer med en byd hved hedder den skønhed,  planter er din favorit område, selvfølgelig efter kvinder og vin;)20200610_091701.thumb.jpg.217c7516c0a3b0f03af98274c0c1bb10.jpg

Ved første øjekast ligner det en alm. spansk marguerit, men nej ,,,,,

 

Botanisk navn : Pericallis sikkert sorten "webbii",,, det danske navn er majblomst som jeg ikke selv lige kan relatere til

Oprindelse :  Grand Canaria, og trives allerbedst under solen eller varmere himmelstrøg, ligesom flere andre dyr planter og mennesker :)

den er mega flot i mørke blå !!!

model foto :  https://www.google.dk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F02%2F47%2Fe50247e8920112c5f877e988c4745801.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.pt%2Fpin%2F503488433330263314%2F&tbnid=0QWStYcDvmN70M&vet=10CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg..i&docid=JdNkDAoe45OpUM&w=1000&h=750&itg=1&q=pericallis webbii blå farve&ved=0CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg

Redigeret af Hunting for beaver
tilføjet billede, for SEBMUSEN`s skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 24 minutter siden:

Ved første øjekast ligner det en alm. spansk marguerit, men nej ,,,,,

 

Botanisk navn : Pericallis sikkert sorten "webbii",,, det danske navn er majblomst som jeg ikke selv lige kan relatere til

Oprindelse :  Grand Canaria, og trives allerbedst under solen eller varmere himmelstrøg, ligesom flere andre dyr planter og mennesker :)

den er mega flot i mørke blå !!!

model foto :  https://www.google.dk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F02%2F47%2Fe50247e8920112c5f877e988c4745801.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.pt%2Fpin%2F503488433330263314%2F&tbnid=0QWStYcDvmN70M&vet=10CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg..i&docid=JdNkDAoe45OpUM&w=1000&h=750&itg=1&q=pericallis webbii blå farve&ved=0CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg

Hahahaha,  du er fantastisk , du får dobbelt 10-tales pointe fra mig, jeg vidste du kan klare opgaven :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh 

Når jeg kommer på besøg til dig, så kommer jeg med @Nemtøs, buket blomster og flaske Amarone, og du kan  inviteret os til god mad og til dessert du giver chokolade :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Sebmus skrev, for 9 minutter siden:

Nåh 

Når jeg kommer på besøg til dig, så kommer jeg med @Nemtøs, buket blomster og flaske Amarone, og du kan  inviteret os til god mad og til dessert du giver chokolade :D

Hvis du får hevet @Nemtøs over på denne side af broen, så vil jeg også på besøg hos @Hunting for beaver. Jeg vil møde hende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg vil også gerne møde jer andre, men det er hende der trækker... Det lød forkert. :huh: I ved hvad jeg mener. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil også gerne møde jer andre, men det er hende der trækker... Det lød forkert. :huh: I ved hvad jeg mener. :lol:

Bare  du  ikke  snupper  min  flise  og  mine  handyr 

Del dette indlæg


Link til indlæg

når jeg prøver at lægge et billede ind kommer der denne meddelelse:

handlingen kunne ikke fuldføres pga manglende hukommelse

hvad sørensen betyder det?

hvad gør jeg forkert?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Bare  du  ikke  snupper  min  flise  og  mine  handyr 

Du skal få lov at udnytte @Sebmus og @Hunting for beaver seksuelt på en gang helt for dig selv. Bare jeg får lov at kigge på og tage billeder til denne tråd. :mrgreen:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
aaisha skrev, for 5 minutter siden:

når jeg prøver at lægge et billede ind kommer der denne meddelelse:

handlingen kunne ikke fuldføres pga manglende hukommelse

hvad sørensen betyder det?

hvad gør jeg forkert?

 

Trykker du på "klik her for at vælge filer"? Og så vælger filer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Trykker du på "klik her for at vælge filer"? Og så vælger filer? 

ja netop

så går jeg i mappen på tlf for at finde billede, tjekker det af og trykker Udfør, og når siden her så vises igen kommer der pop-up med beskeden

tænkte at måske billedet var for stort og tungt, så har taget screenshot for at mindske, men samme resultat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...