Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Det var fejlen, nonne gang er fingre hurtige end hjernen 

20200602_074205.jpg

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 6 timer siden:

Det var fejlen, nonne gang er fingre hurtige end hjernen 

20200602_074205.jpg

Kære "Sebmusen"  nu render du ikke rundt i en tidselmark vel ???,, fordi så skal du regne med at booke en skøn kvinde som vil ligge med en pincet og hive ALLE piggene ud bagefter,,især dem fra skridtet og nedefter hi hi hi 

;):rolleyes::D:P:ph34r::ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toftegårds plads var for en del år tilbage et større knudepunkt for den Københavnske bustrafik. Det blev lagt om, og stedet er på det seneste gjort ret hyggeligt. I må leve med at min skygge ikke lige ville flytte sig.

IMG_20200601_193736.thumb.jpg.6060b18e119805ff8040b03f0b783f17.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 10 minutter siden:

Toftegårds plads var for en del år tilbage et større knudepunkt for den Københavnske bustrafik. Det blev lagt om, og stedet er på det seneste gjort ret hyggeligt. I må leve med at min skygge ikke lige ville flytte sig.

IMG_20200601_193736.thumb.jpg.6060b18e119805ff8040b03f0b783f17.jpg

Har  du  nederdel  på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Har  du  nederdel  på?

Jeg synes mere det ligner at jeg sidder på skuldrene af en der er iklædt en stor kjole.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes mere det ligner at jeg sidder på skuldrene af en der er iklædt en stor kjole.

Ahhh den her Lauersen kan du sku ikke bortforklare ;),, men bare rolig vi er dine venner og sladre IKKE videre til nogen andre som helst :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aftentur til Søndermarken, min skygge og mig. Det var dog lidt ufordrende at få et godt billede, da der var mange andre i parken.

IMG_20200603_195739.thumb.jpg.b4bb54b4cad72bdff7d4b72f32ec5627.jpgIMG_20200603_201011.thumb.jpg.a71cf4cd3c8317ef75af8da7c5f290fc.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Aftentur til Søndermarken, min skygge og mig. Det var dog lidt ufordrende at få et godt billede, da der var mange andre i parken.

IMG_20200603_195739.thumb.jpg.b4bb54b4cad72bdff7d4b72f32ec5627.jpgIMG_20200603_201011.thumb.jpg.a71cf4cd3c8317ef75af8da7c5f290fc.jpg

Synes klart at de billeder som dem i silhuet Lauersen i kjole og eller nederdel klæder ham bedre end dem her, har du nu taget waders og gummirøjsere på // hvad tænker i andre eller er det bare mig,,;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Sikke nogle skønne billeder I har delt. Tak til alle med og uden nederdele. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 27 minutter siden:

Sikke nogle skønne billeder I har delt. Tak til alle med og uden nederdele. :lol:

Takker for de dejlige rosende ord kære Christina,,, du er mere end velkommen til at joine klubben med billeder fra alt muligt imellem himmel og jord, eller bare lidt ude fra naturen som den ser ud løbende ,,, :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har jo mere lyst til at dele billeder af indhold fra min hemmelige skuffe, men jeg kan godt se det ikke vil passe ind i denne tråd. Så jeg må ud i naturen med nederdel på og tage billeder. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 kløvret` som for det meste poster herinde,,, bestående af :

du kender jo nemtøs fra andre tråde, bla. sjov og spas behøver vist ingen nærmere introduktion, så er der Lauersen ja ham med dame tøjet :rolleyes:,, så er der Sebmusen eller DANSE MUSEN  :wub: som er det sødeste og rareste menneske og undertegnede, den halvtossede , men engang imellem også andre profiler som lige kigger forbi med et par underholdende indslag eller billeder,,,

igen velkommen til vores lille Verden i farver og billeder :)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden:

Jeg har jo mere lyst til at dele billeder af indhold fra min hemmelige skuffe, men jeg kan godt se det ikke vil passe ind i denne tråd. Så jeg må ud i naturen med nederdel på og tage billeder. :lol:

Kære Christina,

tror en tråd med billeder fra din hemmelige skuffe vil blive en fantastiske succes

venter i forventningens glæde

Til alle jeg som har postet alle disse dejlige billeder. TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sn57 skrev, for 33 minutter siden:

Kære Christina,

tror en tråd med billeder fra din hemmelige skuffe vil blive en fantastiske succes

venter i forventningens glæde

Til alle jeg som har postet alle disse dejlige billeder. TAK

@sn57 og  @Christina ssbbw kunne  I ikke  starte  en  ny  tråd  med  billeder, der  viser  legetøj.  Tror  det  vil  kunne  inspirere  mange  og  også  sikre  os  mod  fejlkøb.  Jeg  har  ofte købt  legetøj  som  ikke  var  anvendelig  irl,  men  så  spændende  ud  i beskrivelsen. 

Mit  nyeste  indkøb er  en  klar  gag  som  blotter  tænderne.  Er  spændt på  om  den  er  anvendelig  og  fræk  som  jeg  forestiller  mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
sn57 skrev, for 1 time siden:

Kære Christina,

tror en tråd med billeder fra din hemmelige skuffe vil blive en fantastiske succes

venter i forventningens glæde

Til alle jeg som har postet alle disse dejlige billeder. TAK

 

Nemtøs skrev, 1 time siden:

@sn57 og  @Christina ssbbw kunne  I ikke  starte  en  ny  tråd  med  billeder, der  viser  legetøj.  Tror  det  vil  kunne  inspirere  mange  og  også  sikre  os  mod  fejlkøb.  Jeg  har  ofte købt  legetøj  som  ikke  var  anvendelig  irl,  men  så  spændende  ud  i beskrivelsen. 

Mit  nyeste  indkøb er  en  klar  gag  som  blotter  tænderne.  Er  spændt på  om  den  er  anvendelig  og  fræk  som  jeg  forestiller  mig 

Jeg kan godt se om mit legetøj vil ud af skuffen til en fotosession senere. Men jeg tror ikke vi har samme slags legetøj @Nemtøs. Mit er noget uskyldigt i forhold til dit. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

 

Jeg kan godt se om mit legetøj vil ud af skuffen til en fotosession senere. Men jeg tror ikke vi har samme slags legetøj @Nemtøs. Mit er noget uskyldigt i forhold til dit. :lol:

Glæder  mig  til  tråden   og  du  kan  ikke  overbevise  mig  om,  at  din  skuffe  er  uskyldig. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske noget synes at vejret er pt. trist men man kan altid ser skønheds i livet og naturen, 20200604_090426.thumb.jpg.554223b0328a7631234d9032591e5032.jpgog @Hunting for beaver tak for søde ord ;) ,næste gang når jeg kommer på djævelens øen du skal får en flaske Amarone fra min vinkælder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 48 minutter siden:

Måske noget synes at vejret er pt. trist men man kan altid ser skønheds i livet og naturen,

Hvor er det henne Sebmus, er du på kanotur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 35 minutter siden:

Hvor er det henne Sebmus, er du på kanotur?

Hahahaha, nej bare inspirere smukke  naturen  i "Trekantområdet" har fri dag, men lidt regn skal ikke forhindre mig at nyde livet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...