Sweetmand 346 Skrevet 23. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 20.5.2020 at 17:30: "Tabte" dette nye sæt som jeg lige har hentet i pakkeshoppen - altid dejligt med gaver De skåle ville jeg virkelig gerne se være fyldt HELT ud. Men ville også gerne ha æren af at efterfølgende afmontere den og give de enorme store bryster en grundig behandling.;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. Maj, 2020 ,, Nåhh anyways Nu fik de bugseret skibet op på land, men der er da en hel del arbejde nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. Maj, 2020 (edited) Er helt vild med speciale træer Rødtjørnen står rigtig flot ligenu Redigeret 25. Maj, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. Maj, 2020 (edited) Nemtøs skrev, den 22.5.2020 at 14:57: Mig bekendt vil det være imod retningslinjerne herinde at ligge et billede op herinde af min bh med fyld Forstår, det var mere en konstatering end en egentlig opfordring,,, yeahh right Selvfølgelig skal du IKKE gå imod retningslinjerne Jeg går ret mange ture rundt om i naturen og oplever desværre aldrig bh eller trusser som lige ligger der på græsset,, ville sku være frækt nok Tør slet ikke tænke næste tanke Redigeret 25. Maj, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Forstår, det var mere en konstatering end en egentlig opfordring,,, yeahh right Selvfølgelig skal du IKKE gå imod retningslinjerne Du tvivler altså på mine brysters volume???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. Maj, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Du tvivler altså på mine brysters volume???? Nej slet ikke, den omvendte om de holdere nu også kunne holde dem indenbors, har jo set dem i trådene, men det har du jo allerede bekræftet Redigeret 25. Maj, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Maj, 2020 En lille lykkeridder, måske han bringer lykken videre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. Maj, 2020 Jeg er også ret vild med Lupiner ,,, og solnedgange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 29. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 10 timer siden: Jeg er også ret vild med Lupiner ,,, og solnedgange Jeg er også vildt med din rigtigt flotte billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 30. Maj, 2020 @Lauersen Hr. Duftede til dem her i dag, dværgsyrener wow en stærk duft, men får jo nærmest hovedpine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 30. Maj, 2020 På tur rundt omkring i dag Hvilken himmel, hvilken natur og havet et kapitel for sig, gir mig den indre ro hvilken flot solnedgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Maj, 2020 Smuk udsigt tidligere i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 30. Maj, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Smuk udsigt tidligere i dag Egå, så dig ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Maj, 2020 Thaimig skrev, for 5 timer siden: Egå, så dig ikk Nope det er ikke Egå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 31. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Smuk udsigt tidligere i dag Det sted er da ideelt til og lave lidt sjov og FRÆKKE ting..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Maj, 2020 Sweetmand skrev, for 2 minutter siden: Det sted er da ideelt til og lave lidt sjov og FRÆKKE ting..;-) Nej det er velbesøgt og der er altid en del mennesker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 31. Maj, 2020 Er der nogle morgen friske med et billede hvor de møder solopgangen, nok ved 5 'tiden Pinsesolen danse Nok nemmest at blive oppe, tage et par stifter og så lige skyde det billede inden det er godnat/morgen sovetryne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 31. Maj, 2020 Smuk solnedgang @Hunting for beaver. Jeg nåede ikke en gåtur i skumringstimen i dag desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 31. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 15 minutter siden: Smuk solnedgang @Hunting for beaver. Jeg nåede ikke en gåtur i skumringstimen i dag desværre. Så må du da bare lige tage revanche og gå lidt tidligere til bageren imorgen tidlig Knus og god pinse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. Juni, 2020 Ja ok indrømmet jeg nåede ikke at se den danse God pinse til jer alle smukke dejlige mennesker herinde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 1. Juni, 2020 Godmorgen og godt pinse til alle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Masser Solskin, fuglefløjt, omkring 18-20 grader og solen der brager fra en skyfri himmel og snart kogende asfalt. Fornemmmelser af sommer og varme blikke mod pigernes korte kjoler og stropper som løst sidder omkring deres skuldre mens deres sommerhår blafrer løst i vinden. Lysten stiger i takt med varmen. Dejligt at vi går mod flere solskinstimer og mod 25 grader også årets første sommerdag. Redigeret 1. Juni, 2020 af ppd 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 1. Juni, 2020 Live fra min aftengåtur der denne gang er gået til Karensminde i Sydhavnen. Kastanietræerne er stadig i blomst, og hylden er så småt på vej. Jeg sidder på bænken på nederste billede i skrivende stund. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. Juni, 2020 Ja der er fart over feltet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Fra morgenstunden, vidunderlige Danmark, smukt som kan kun være en barn eller kvinde Redigeret 2. Juni, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg