Lauersen 9810 Skrevet 13. Maj, 2020 @Northdu slog mig lige på stregen. Tænkte lige det samme da jeg læste artiklen om Mie Skov (som er en lækker pige). Ville have lagt den i "Hvilken offentligt kendt person tænder dig" tråden, men kan godt se at den passer bedre ind her. https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dansk-stjerne-tager-internettet-med-storm/8118794 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 13. Maj, 2020 Sebmus skrev, for 3 timer siden: Tur(tour) de Denmark forsætter ved vestkysten Bare det ikke er tortur. Jeg er selv helt syg med en god gang Moulle-fritter. Husk nu at samle der hvor der er ordentligt vandgennemstrømning så du ikke får blå-grøn alger med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. Maj, 2020 Danmarks ældste bindingsværkshus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 15. Maj, 2020 Virkelig et flot billede og hvilket smukt syn, skyerne i kontrast til det blå himmel Jeg får helt lyst til at lave det billede som puslespil med måske 500 brikker, men igen så mange har jeg vel heller ikke lige at rykke rundt med Knus god weekend, og pas på jer selv og hinanden venner 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 15. Maj, 2020 Jeg er også vild med @Nemtøs's billede. Det ligner sådan en udsigt over havet som jeg nemt kan sidde og "vegetere" over en times tid hvor jeg bare stirrer på horisonten og tænker på absolut ingenting. Bagefter har jeg det som om jeg har sovet en hel nat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 18. Maj, 2020 Flot afslutning på et ellers trist weekendvejr. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 19. Maj, 2020 Fra min gåtur her til formiddag. En smuk blodbøg tæt på Frederiksberg rådhus. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2020 "Tabte" dette nye sæt som jeg lige har hentet i pakkeshoppen - altid dejligt med gaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 20. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: "Tabte" dette nye sæt som jeg lige har hentet i pakkeshoppen - altid dejligt med gaver Nu kører fantasien i hjernen primadonna i tabte nye sæt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) På min daglige gåtur stødte jeg lige på de 2 her,, Kunne jo sagtens være Nemtøs og Sebmusen Bemærk at hannen er træt efter 1. Runde og søger ro og lille pause hos hunnen, lægger simpelthen sin lille hoved på hendes skulder, og hvisker at han nok snart skal være klar til anden runde, Turtelduer Redigeret 20. Maj, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 20. Maj, 2020 Live billeder fra et sted på sydhavsøerne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 20. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden: Live billeder fra et sted på sydhavsøerne Imponerende, virkelig smukt billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 13 timer siden: Pragteksemplar af flos “PrimaDonna”. Grønne fingre, et skud vitamin og en mængde væde vil med garanti give en flot blomstring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 22. Maj, 2020 Fra morgenstunden stille over landet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Maj, 2020 Ved første øjekast bare ukrudt, når der kigges nærmere så er denne plante ganske unik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Maj, 2020 Smuk himmel fra i går og syrener i fulde flor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Ved første øjekast bare ukrudt, når der kigges nærmere så er denne plante ganske unik Ja og den forstår da og brede sig Løvetand eller Taraxacum officinale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Maj, 2020 (edited) Nemtøs skrev, den 20.5.2020 at 17:30: "Tabte" dette nye sæt som jeg lige har hentet i pakkeshoppen - altid dejligt med gaver I øvrigt så undrer det mig lidt at Nemtøs` store bryster kan passe ind i de der holdere, enten så er det synsbedrag eller også så er der indbygget stretch i dem,,,, No offence bare en lille tanke Et fedt sæt til en dejlig og flot kvinde Redigeret 22. Maj, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden: I øvrigt så undrer det mig lidt at Nemtøs` store bryster kan passe ind i de der holdere, enten så er det synsbedrag eller også så er der indbygget stretch i dem,,,, No offence bare en lille tanke Et fedt sæt til en dejlig og flot kvinde Det er en str. 85j, så der er plads til mine bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Det er en str. 85j, så der er plads til mine bryster. Ja bliver jo nok nød til at nøjes med at tage dig på ordet, selvom jeg nok ikke er den eneste som gerne lige ville få syn for sagen selv eller herunder "hyggesnak" Jeg tror dig selvfølgelig, men et lille billede ville nu heller ikke skade andet en blodtrykket hos andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 22. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 37 minutter siden: Det er en str. 85j, så der er plads til mine bryster Hellere en bh som holder mere end den lover end en bh som lover mere end den holder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden: Ja bliver jo nok nød til at nøjes med at tage dig på ordet, selvom jeg nok ikke er den eneste som gerne lige ville få syn for sagen selv eller herunder "hyggesnak" Jeg tror dig selvfølgelig, men et lille billede ville nu heller ikke skade andet en blodtrykket hos andre Mig bekendt vil det være imod retningslinjerne herinde at ligge et billede op herinde af min bh med fyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg