Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ja/nej tråd

Recommended Posts

Guest Misjo1
fraodense skrev, for 2 minutter siden:

Har absolut ikke noget mod lidt smæk af @Lady C :)

Ditto. Blot ikke lidt, men mange smæk:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fraodense skrev, for 6 minutter siden:

@Nemtøs har du et arbejde ved siden af jobbet som gp?

Ja  - det  har  jeg. 

Har  kun  været  gp  når  lyst  og  tid  har  været  tilstede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@fraodense når  du  betaler  for  sex/leg, er  det  udelukkende en domina du  opsøger?

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

@fraodense når  du  betaler  for  sex/leg, er  det  udelukkende en domina du  opsøger?

Nej, men må indrømme, at da jeg blev introduceret til bdsm for små to år siden har jeg fået nogle oplevelser som er helt uovertrufne. Den indlevelse og empati @Lady C har vist og givet mig har blæst mig bagover. Faktisk er jeg lidt af en novice på området og mine erfaringer er ikke mange - har dog også mødtes med @Miss Pixi, @Madame Illona og Madame Sandy som også har været berigende. Men @Lady C har helt klart givet mig uforglemmelige oplevelser som jeg ofte med stor glæde tænker tilbage på.
 

Men som svar på dit spørgsmål må være, at jeg også har erfaring med andre end dominaer. Er dog blevet klar over at kemi med det modsatte køn er alt afgørende for en god oplevelse. Er nok derfor blevet ret kræsen når jeg skal betale for en oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Allan37 skrev, for 9 minutter siden:

@Nemtøs er du nogensinde blevet opdaget når du har sexet offentlige steder?

Ja  en  enkelt  gang  hvor  det  ikke  faldt  i  god  jord af  2 kvinder  på gåtur i  skoven. 

Flere  gange  af  mænd  som  har  kigget  på  med  stor  fornøjelse 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
anon skrev, for 1 minut siden:

@Nemtøs

Vil du kunne få sprøjteorgasme med helt almindelig Pik i stedet for finger? 

Hvis jat, hvordan? 

Ja  - jeg  har oplevet  at  få  sprøjteorgasme  en  enkelt  gang  ved  at  blive  kneppet, det  er  sket  her  i  2020.

Tror  det  var  stemningen, blev  overrasket over  måden  at  blive  kneppet  på,  en  pik  over  gennemsnittet  som  virkelig  kan  kneppe og  kneppede  mig godt  igennem.  Kunne  mærke  orgasmen  bygge  sig  stille  og  roligt  op,  han  fortsatte  i  samme  tempo, kunne  ikke  holde  tilbage  og  overraskende  begynde  jeg  at  sprøjte.  Det  var  så  givende  og intens  en  følelse  for  mig. 

Håber  jeg  får  den  oplevelse  igen  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Ja  - jeg  har oplevet  at  få  sprøjteorgasme  en  enkelt  gang  ved  at  blive  kneppet, det  er  sket  her  i  2020.

Tror  det  var  stemningen, blev  overrasket over  måden  at  blive  kneppet  på,  en  pik  over  gennemsnittet  som  virkelig  kan  kneppe og  kneppede  mig godt  igennem.  Kunne  mærke  orgasmen  bygge  sig  stille  og  roligt  op,  han  fortsatte  i  samme  tempo, kunne  ikke  holde  tilbage  og  overraskende  begynde  jeg  at  sprøjte.  Det  var  så  givende  og intens  en  følelse  for  mig. 

Håber  jeg  får  den  oplevelse  igen  

Mon ikke bare er dig, der er ved at blive moden? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, Lige nu:

Mon ikke bare er dig, der er ved at blive moden? :P

Har  været  moden  i lang  tid,  men  det  er  ikke  nok.  Jeg  tvivler  på  at  alle  kvinder  er  i stand  til  at  få  sprøjteorgasme  når  de  bliver  kneppet. 

 

Er  det  da  din  erfaring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Har  været  moden  i lang  tid,  men  det  er  ikke  nok.  Jeg  tvivler  på  at  alle  kvinder  er  i stand  til  at  få  sprøjteorgasme  når  de  bliver  kneppet. 

 

Er  det  da  din  erfaring?

Min erfaring? Det er ikke normalt i denne sammenhæng. Måske privat? Det ved jeg ikke.

Jeg har oplevet en enkelt helt tilbage i 2012: Det var mit eneste besøg hos Miss H på Ørnevej, en moden kvinde, der helt klart nød, hvad hun lavede. Og hold da op, hvor hun kunne sprøjte. Jeg oplevede det fem gange på en halv time under høje lyde. Hun var fantastisk. Jeg har oplevelsesbeskrevet det både på Gimel og her..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Ja  - jeg  har oplevet  at  få  sprøjteorgasme  en  enkelt  gang  ved  at  blive  kneppet, det  er  sket  her  i  2020.

Tror  det  var  stemningen, blev  overrasket over  måden  at  blive  kneppet  på,  en  pik  over  gennemsnittet  som  virkelig  kan  kneppe og  kneppede  mig godt  igennem.  Kunne  mærke  orgasmen  bygge  sig  stille  og  roligt  op,  han  fortsatte  i  samme  tempo, kunne  ikke  holde  tilbage  og  overraskende  begynde  jeg  at  sprøjte.  Det  var  så  givende  og intens  en  følelse  for  mig. 

Håber  jeg  får  den  oplevelse  igen  

Perfekt! Han må være ret heldig. Men det er da en oplevelse alle bør prøve mindst en gang i livet. Både som giver og modtager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
anon skrev, for 3 timer siden:

Perfekt! Han må være ret heldig. Men det er da en oplevelse alle bør prøve mindst en gang i livet. Både som giver og modtager :)

Det  var  en  helt  unik  oplevelse  for  mig .

Ved  ikke  hvordan  han  oplevede  det  og  om  han  har  prøvet  det  før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Det  var  en  helt  unik  oplevelse  for  mig .

Ved  ikke  hvordan  han  oplevede  det  og  om  han  har  prøvet  det  før. 

Jeg har oplevet det ganske få gange, altså at pigen fik sprøjteorgasme ved samleje, og det er en absolut overvældende oplevelse!

Første gang var i sidste årtusinde med min dengang 18årige kæreste i min  (nu pensionerede) vandseng.

Vi råhyggede voldsomt i en doggy, da hun kom så voldsomt, at jeg blev våd helt op til hagen.

Faktisk blev vi begge meget overraskede, og min første tanke var om sengen var sprunget læk :-) men væsken duftede lidt salt og sødligt som jeg husker det.

Alt sengetøj måtte en tur i vaskemaskinen.

Senere har jeg prøvet det med en veninde, der gerne sprøjtede når hun blev slikket og/eller fingerkneppet, og altså en enkelt gang i en missionær.

Så det er vel et spørgsmål om stemningen og evnen til at slippe sig selv og give los?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 39 minutter siden:

g min første tanke var om sengen var sprunget læk :-

:D Det var altid min store frygt dengang jeg havde en. Men de var suseme dejlige at ligge i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evil twin skrev, den 29.3.2020 at 22:13:

@Domina Ginz er du blevet færdig med domicilet der hjemme?;)

Det er virkelig ved at være tæt på nu! Mureren sætter klinker op i næste uge, så kommer VVS'eren forbi og installere bad, wc og håndvast. Til sidst slutter vi af med elektrikeren der sætter de sidste spots og stikkontakter på og WUPTI et 100% ny renoveret domicil :P

Jeg lægger en fed video på hjemmesiden der viser det hele når det er klart :)

Miss Ginz

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady C  slaven ligger spændt fast på maven, men en pulleret under underlivet, således at slavefissen er hævet og frit tilgængelig.

Vil De pirre / varme slavefissen op med en spids støvlesnude og slutte af med at kneppe slavefissen med en starpon ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror aldrig at det bliver helt færdigt :D 

Nej, der er altid noget der kan fintunes i sådan et Domicil, og typiske finder man først ud af det hen af vejen ;)

Ide katalog

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nemtøs forudsat dine forudsætninger mht alder og kropsbygning er opfyldt/mødt og datoen og tiden afstemt med fyren.

har du så nogen sinde prøvet følgende scenarie, Fået besked på at møde op let udfordrende klædt og efter den første kontakt begivet dig hen sammen med ham til et afsides liggende sted, hvor du stiller dig til rådighed for ham i et forud aftalt tidsrum, og i dette tidsrum må du kun tage imod?

Det skal for en god ordens skyld nævnes at indholdet i legen vil være afstemt på forhånd, det pirrende vil være følelsen af magtesløshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Max Power skrev, for 21 minutter siden:

@Nemtøs forudsat dine forudsætninger mht alder og kropsbygning er opfyldt/mødt og datoen og tiden afstemt med fyren.

har du så nogen sinde prøvet følgende scenarie, Fået besked på at møde op let udfordrende klædt og efter den første kontakt begivet dig hen sammen med ham til et afsides liggende sted, hvor du stiller dig til rådighed for ham i et forud aftalt tidsrum, og i dette tidsrum må du kun tage imod?

Det skal for en god ordens skyld nævnes at indholdet i legen vil være afstemt på forhånd, det pirrende vil være følelsen af magtesløshed.

Ja  det  har  jeg ,  lige  netop  sådan  et  set-up  tænder  mig  voldsomt.  Jeg  giver  slip  på  mit  behov  for  kontrol  og  overblik.  Det  er  en meget intens oplevelse  for  mig. 

Redigeret af Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne streng døde lidt, prøver at starte den igen, så må vi se om den kan leve videre.

 

@Nemtøs, du er en af de mere aktive her på siden, og derfor rammer jeg dig med et spørgsmål. Når du i billede tråde giver billeder et “like” er det fordi du har lyst til hvad du ser, har prøvet, gerne vil prøve ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Dkm skrev, for 15 minutter siden:

 

@Nemtøs, du er en af de mere aktive her på siden, og derfor rammer jeg dig med et spørgsmål. Når du i billede tråde giver billeder et “like” er det fordi du har lyst til hvad du ser, har prøvet, gerne vil prøve ? 

Ja,  det  kan  være  alle  3 dele, eller  blot  fordi  jeg  synes  billedet  er  super  frækt  og  indgår  i  mine  (onani)- fantasier. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...