Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ja/nej tråd

Recommended Posts

Guest Misjo1
fraodense skrev, for 1 time siden:

@Misjo1 nej og har ingen ønsker om at prøve det - tror det ville være et kæmpe turnoff for mig.

@Misjo1 har du? Hvis ikke, har du ønske om det?

Nej, tror heller ikke det ville tænde mig, men har ingen berøringsangst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 22 timer siden:

 

@cobham : er du musiker ( med tanke på nogle af de " musikalske" anmeldelser du har lavet? 

Mange tak, men nej det er jeg ikke. Jeg spiller lidt, men helst når andre ikke hører på det. Begejstringen er større end talentet.

Dog er dit spørgsmål selvfølgelig smigrende, for jeg er, som du jo nok ved, voldsomt glad for musik. 

Som jeg vist kom til at skrive som undskyldning en gang i en (meget lang) anmeldelse på EG, der handlede om GP'ere og den musik de spillede, når man besøgte dem:

"Vigtigt er øllet, men allervigtigst er kvinderne og (horn-)musikken."

Dog - skulle jeg blive tvunget til at vælge selv mellem de sidste to, blev det jo nok alligevel alle jer dejlige kvinder. 

Counter Question:   

Ind imellem spekulerer jeg på, om du og alle andre GPere ikke bare røvkeder jer, når I er sammen med os.

Jeg mener: Samme mere eller mindre halvgamle småbefippede mænd, der kommer med flakkende blik og fummelfingret  betjening af såvel mobil- som dørtelefon?

Jeg ville lyve, hvis jeg fortalte, at et besøg hos en GPer ikke handlede om mine behov.

Men alt skal i øvrigt helst være "lige over."

Og allerbedst er det selvfølgelig, hvis det også er sjovt og hyggeligt undervejs for andre end mig. Så jeg prøver vitterligt for mit eget vedkommende  og det er jeg sikker på, at alle andre også gør.

Men måske er vi alle sammen ikke bedre stedt end mig med musikken: Begejstringen er større end talentet.

Så nu er spørgsmålet til dig: Hvor ringe står det til? Sådan i bred almindelighed.

Er vi belevne, galante og interessante? Eller er vi bare røvkedelige det meste af tiden?

Din 

Cob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
fraodense skrev, for 1 time siden:

@Misjo1 har jeg ret i følgende udsagn: smuk, smukkere, @Lady C ? ^_^

JA :wub:<3:wub: og der mangler et ord mere i den danske grammatik til beskrivelse der rammer:wub: 

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

JA :wub:<3:wub: og der mangler et ord mere i den danske grammatik til beskrivelse der rammer:wub: 

Med al respekt må du mene synonymordbog og ikke grammatik? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Med al respekt må du mene synonymordbog og ikke grammatik? ;)

Ja, du har ret;)

@Borende X Har du været skolelærer?:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, du har ret;)

@Borende X Har du været skolelærer?:rolleyes:

Næ, det har jeg ikke, men jeg er meget sprogbevidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Næ, det har jeg ikke, men jeg er meget sprogbevidst.

Og jeg er ordblind, der er ikke noget seriøst der forlader min hånd uden grundig korrektur, men her er jeg ikke så kritisk :D:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 2 minutter siden:

@Borende X har dit nickname nogen relation til den tidligere udbryderkonge med samme øgenavn eller har du samme profession? ;):D 

Ja, billedet ligner mig fuldstændigt, hvilket mine kurtisaner igennem tiden kan bekræfte. Nærmeste forbindelse er nok, at Julius Framlev var frugthandler, mens jeg nøjes med at rende rundt og forsøge at befrugte.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
cobham skrev, for 20 timer siden:

Mange tak, men nej det er jeg ikke. Jeg spiller lidt, men helst når andre ikke hører på det. Begejstringen er større end talentet.

Dog er dit spørgsmål selvfølgelig smigrende, for jeg er, som du jo nok ved, voldsomt glad for musik. 

Som jeg vist kom til at skrive som undskyldning en gang i en (meget lang) anmeldelse på EG, der handlede om GP'ere og den musik de spillede, når man besøgte dem:

"Vigtigt er øllet, men allervigtigst er kvinderne og (horn-)musikken."

Dog - skulle jeg blive tvunget til at vælge selv mellem de sidste to, blev det jo nok alligevel alle jer dejlige kvinder. 

Counter Question:   

Ind imellem spekulerer jeg på, om du og alle andre GPere ikke bare røvkeder jer, når I er sammen med os.

Jeg mener: Samme mere eller mindre halvgamle småbefippede mænd, der kommer med flakkende blik og fummelfingret  betjening af såvel mobil- som dørtelefon?

Jeg ville lyve, hvis jeg fortalte, at et besøg hos en GPer ikke handlede om mine behov.

Men alt skal i øvrigt helst være "lige over."

Og allerbedst er det selvfølgelig, hvis det også er sjovt og hyggeligt undervejs for andre end mig. Så jeg prøver vitterligt for mit eget vedkommende  og det er jeg sikker på, at alle andre også gør.

Men måske er vi alle sammen ikke bedre stedt end mig med musikken: Begejstringen er større end talentet.

Så nu er spørgsmålet til dig: Hvor ringe står det til? Sådan i bred almindelighed.

Er vi belevne, galante og interessante? Eller er vi bare røvkedelige det meste af tiden?

Din 

Cob

Jeg kan godt garantere dig en ting og det er at for mit vedkommende er det ALDRIG kedeligt at have en seance med en mand (ikke alle er slaver, selvom de overlader kontrollen til mig, så bruger ikke denne betegnelse) 

Det/de kan være en udfordring, men kedeligt. Nej det er det ikke. Alle som i alle - der har haft en seance med mig vil kunne svare ja til det. :)Måske fordi jeg er Domina og mest af alt bruger min hjerne og kreativitet under en seance keder jeg mig ikke. Så længe ens hjerne bliver stimuleret kan man ikke kede sig, vil jeg mene. 

Dernæst er jeg af den opfattelse at de mænd der finder vejen ind til dominansens verden og vej til mig - er modige, undersøgende, selvudviklende og nysgerrige på dem selv og deres seksualitet. Tænk at springe ud på dybt vand og overlade deres krop ( og sjæl) til en vildtfremmed kvinde som jeg jo er første gang de ser mig. Tænk at overlade al kontrol og lade mig tage den fulde styring i noget så sårbart som ens seksualitet og nøgne krop.det har jeg kæmpe respekt for <3 De mænd har erkendt og opdaget at sex er så meget mere og andet og meget mere alsidigt end pikihul eller pikimund og skift af stillinger. Det ville tilgengæld kede mig usigeligt. Næh de mennesker der finder vej væk fra det samme trivielle knald gentaget med forskellige og så ind til den verden jeg repræsenterer, de mennesker kan ikke være kedelige, det siger næsten sig selv. <3 

Så til dit spørgsmål om jeg synes mine gæster er kedelige., kan jeg svare et stort og rungende NEJ  :)<3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

Hold da helt op et flot skriv,,,

im speachless :)

Kære @Lady C  du er en ener ved du egentlig godt dette 

Ja <3 men det er alle mennesker faktisk. Det er bare ikke alle der selv ved det. Men alle er unikke på hver deres måde  <3 nøgleordet for at få det unikke frem og lade det blomstre i fuldt flor er 

Mod. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Ja <3 men det er alle mennesker faktisk. Det er bare ikke alle der selv ved det. Men alle er unikke på hver deres måde  <3

Og hvis du ikke ved det før du møder @Lady C så bud du det efter :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 20 minutter siden:

Og hvis du ikke ved det før du møder @Lady C så bud du det efter :wub:

Ja du har temmelig sikkert ret, tager dig på ordet :)

@Lady C er der nogle brugere herinde fra,, selvfølgelig valgfrit M/K, og gerne flere som du bare ville elske at få under dine kyndige hænder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Hunting for beaver skrev, for 30 minutter siden:

Ja du har temmelig sikkert ret, tager dig på ordet :)

@Lady C er der nogle brugere herinde fra,, selvfølgelig valgfrit M/K, og gerne flere som du bare ville elske at få under dine kyndige hænder

 

Ja. 

Men jeg siger ikke hvem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 58 minutter siden:

Ja. 

Men jeg siger ikke hvem :P

ok cool nok med en vis diskretion, er det over eller under 20, eller mere "bare" en lille håndfuld ;)   tænker at det nok er half half med kønnene målt på antal individer :),,, eller er det bare mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Det er nok ikke mig lige nu, besøgte en pige i fredags.. Det var tænkt som et sidste knald, inden jeg tjekker ud som.kunde pr. 1/4.

Nu fortæller hun mig så, at alle piger på stedet har feber og muskelsmerter...

Ja man ved det jo - russisk roulette, man venter 6 uger og et skud... 

Nå det er forhåbentlig bare en alm influenza.. men jeg har jo ikke været hjemme siden fredag og havde egentligt planlagt at komme hjem til fruen i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...