Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 Håber I er friske på en sjov lille en. Lad os begynde en spørgetråd hvor vi sender et spørgsmål videre til en valgfri bruger når vi har svaret på et spørgsmål. Der skal kunne svares ja/nej eller pas på spørgsmålet. Svarer man pas, må den der stillede spørgsmål vælger en ny bruger der stilles et spørgsmål Jeg starter med det første spørgsmål herinde. @GIANT COCK er dit nick name svarende til det du gemmer i dine bukser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 For at sætte lidt gang i tråden beder jeg @fraodense, @Nye tider, samt @Christina ssbbw om at I hver stiller en anden bruger et spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) @Lauersen hvis du skulle deltage i en "nu må vi hore igen-bunkepuls påskefrokost", hvad ville du så medbringe som mad og som fræk ting? Og hvilken pige, der er medlem af forummet, ville du kaste dig over først? Redigeret 19. Marts, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Mændene gider ikke lege med os @Nemtøs. De er nok for trætte. Jeg håber de er mere friske i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden: @Lauersen hvis du skulle deltage i en "nu må vi hore igen-bunkepuls påskefrokost", hvad ville du så medbringe som mad og som fræk ting? Og hvilken pige, der er medlem af forummet, ville du kaste dig over først? Det kan jeg da ikke svare ja eller nej til (eller måske det sidste, hvilken pige: Ja!). Men skal man kombinere mad og fræk ting må det blive Habanero chili eller stærkere så jeg endelig kan få opfyldt min fantasi om at blive chili-tortureret. Skulle jeg vælge en pige frem for andre håber jeg da at mødes igen med Kamille fra Pure-Passion. @Frækkert666 Fik du øje på noget spændende i Dybt blow og hård gagging - Århus tråden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Lauersen skrev, Lige nu: Det kan jeg da ikke svare ja eller nej til (eller måske det sidste, hvilken pige: Ja!). Men skal man kombinere mad og fræk ting må det blive Habanero chili eller stærkere så jeg endelig kan få opfyldt min fantasi om at blive chili-tortureret. Skulle jeg vælge en pige frem for andre håber jeg da at mødes igen med Kamille fra Pure-Passion. @Frækkert666 Fik du øje på noget spændende i Dybt blow og hård gagging - Århus tråden? Jeg kunne ikke nøjes med 1 spørgsmål, men den med der skulle kunne svares ja/nej, den havde jeg ikke lige noteret mig. Jeg er lidt træt på det her tidspunkt af døgnet. Tak for du legede med alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 20. Marts, 2020 @Nemtøs OG @Christina ssbbw, har i planer om et FÆLLES gang-bang med tiden???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 3 minutter siden: @Nemtøs OG @Christina ssbbw, har i planer om et FÆLLES gang-bang med tiden???? Nej det har vi ikke - hun vil ikke lade mig få de mænd som jeg har brug for. Hvis jeg kom til Djælveøen kunne jeg dog godt tænke mig at møde @Christina ssbbw til fx en frokostaftale. Hun lyder som en skøn og ligetil kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 Så må jeg stille et nyt spørgsmål @DygtigMaler har du benyttet dig af købesex i 2020? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Nej det har vi ikke - hun vil ikke lade mig få de mænd som jeg har brug for. Hvis jeg kom til Djælveøen kunne jeg dog godt tænke mig at møde @Christina ssbbw til fx en frokostaftale. Hun lyder som en skøn og ligetil kvinde. Du skulle jo svare JA, NEJ eller PAS.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 4 minutter siden: Du skulle jo svare JA, NEJ eller PAS.. Min sætning startede også med nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 20. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 4 minutter siden: Du skulle jo svare JA, NEJ eller PAS.. Siger du ligefrem @Christina ssbbw er GRÅDIG???....siden hun ikke vil lade dig få de mænd du har brug for???..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Så må jeg stille et nyt spørgsmål @DygtigMaler har du benyttet dig af købesex i 2020? Ja ! ca 4-5000 kr hver måned, så rundt regnet 10.000 kr indtil videre, det er lige før jeg blir velhavende af Corona krisen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Min sætning startede også med nej Nåhhh ja, det overså jeg lige i farten.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 20. Marts, 2020 ups, måtte kun svare ja,nej,pas, sorry... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs og Christiana, EG ville ikke være det samme uden jer 2, i er sku så frække, friske og lige til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 10 minutter siden: Nemtøs og Christiana, EG ville ikke være det samme uden jer 2, i er sku så frække, friske og lige til. @DygtigMaler tak Har du mon ikke lyst til at stille et nyt spørgsmål til en bruger herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: @DygtigMaler tak Har du mon ikke lyst til at stille et nyt spørgsmål til en bruger herinde? Nemtøs, har du overvejet at komme til djævleøen til sommer evt, hvis ja, så ville du altid ku overnatte her kvit og frit, bor 10 min fra hovedbanegården. blot en tanke ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 15 minutter siden: Nemtøs, har du overvejet at komme til djævleøen til sommer evt, hvis ja, så ville du altid ku overnatte her kvit og frit, bor 10 min fra hovedbanegården. blot en tanke ... Nej, har overvejet men kommer ikke til jeres ø. Det er pænt af dig at tilbyde logi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 @Æ´Synderjyde tænder du på kvinder på din egen alder +/- 5 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BobbyBamBam 13 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Nej, har overvejet men kommer ikke til jeres ø. Det er pænt af dig at tilbyde logi. Hvad med kost? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 BobbyBamBam skrev, for 18 minutter siden: Hvad med kost? Jeg vil kunne overleve i flere måneder på mine depoter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 398 Skrevet 20. Marts, 2020 Jamen jeg vil også være med @Anna - fræk og sexet er det rigtig at du var lettere tændt, da du fik taget dine nye.. Meget frække og lækre... Billeder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 4 timer siden: @Nemtøs OG @Christina ssbbw, har i planer om et FÆLLES gang-bang med tiden???? Nej. Jeg ville ikke få så meget som en centimeter pik. @Nemtøs ville snuppe det hele, og knurre af mig hvis jeg gjorde andet end at kigge på. Men helt seriøst, så tror jeg ikke et gangbang er noget for mig. Det er vildt frækt at fantasere om, men jeg er jo til intim sex. Jeg ved ikke hvor intimt det er med flere mænd om mig? Hvis I en dag får overtalt Nemtøs til at holde et gangbang på Sjælland, så kommer jeg gerne, og serverer drikkelse og snacks, og kigger på. Men jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil deltage. Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Nej det har vi ikke - hun vil ikke lade mig få de mænd som jeg har brug for. Hvis jeg kom til Djælveøen kunne jeg dog godt tænke mig at møde @Christina ssbbw til fx en frokostaftale. Hun lyder som en skøn og ligetil kvinde. Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at møde dig @Nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg