Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ja/nej tråd

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Håber  I er friske  på  en  sjov  lille  en. 

Lad  os  begynde  en  spørgetråd  hvor  vi  sender  et  spørgsmål  videre  til  en  valgfri  bruger  når  vi  har  svaret  på  et  spørgsmål. 

Der  skal  kunne  svares  ja/nej eller  pas  på  spørgsmålet. 

Svarer  man  pas,  må  den  der  stillede  spørgsmål  vælger  en  ny  bruger  der  stilles  et  spørgsmål 

 

Jeg  starter  med  det  første  spørgsmål  herinde. 

@GIANT COCK  er  dit  nick  name  svarende  til det  du gemmer  i dine  bukser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Lauersen hvis du skulle deltage i en "nu må vi hore igen-bunkepuls påskefrokost", hvad ville du så medbringe som mad og som fræk ting? Og hvilken pige, der er medlem af forummet, ville du kaste dig over først? :D

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Mændene gider ikke lege med os @Nemtøs. De er nok for trætte. Jeg håber de er mere friske i morgen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

@Lauersen hvis du skulle deltage i en "nu må vi hore igen-bunkepuls påskefrokost", hvad ville du så medbringe som mad og som fræk ting? Og hvilken pige, der er medlem af forummet, ville du kaste dig over først? :D

Det kan jeg da ikke svare ja eller nej til (eller måske det sidste, hvilken pige: Ja!). Men skal man kombinere mad og fræk ting må det blive Habanero chili eller stærkere så jeg endelig kan få opfyldt min fantasi om at blive chili-tortureret. Skulle jeg vælge en pige frem for andre håber jeg da at mødes igen med Kamille fra Pure-Passion.

@Frækkert666 Fik du øje på noget spændende i Dybt blow og hård gagging - Århus tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lauersen skrev, Lige nu:

Det kan jeg da ikke svare ja eller nej til (eller måske det sidste, hvilken pige: Ja!). Men skal man kombinere mad og fræk ting må det blive Habanero chili eller stærkere så jeg endelig kan få opfyldt min fantasi om at blive chili-tortureret. Skulle jeg vælge en pige frem for andre håber jeg da at mødes igen med Kamille fra Pure-Passion.

@Frækkert666 Fik du øje på noget spændende i Dybt blow og hård gagging - Århus tråden?

Jeg kunne ikke nøjes med 1 spørgsmål, men den med der skulle kunne svares ja/nej, den havde jeg ikke lige noteret mig. Jeg er lidt træt på det her tidspunkt af døgnet. Tak for du legede med alligevel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 3 minutter siden:

@Nemtøs OG @Christina ssbbw, har i planer om et FÆLLES gang-bang med tiden????:razz:

Nej  det  har  vi ikke  - hun  vil  ikke  lade  mig  få  de  mænd som  jeg  har  brug  for. 

Hvis  jeg  kom  til  Djælveøen  kunne  jeg  dog  godt  tænke  mig  at  møde  @Christina ssbbw til  fx  en  frokostaftale.  Hun  lyder  som  en  skøn  og  ligetil  kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Nej  det  har  vi ikke  - hun  vil  ikke  lade  mig  få  de  mænd som  jeg  har  brug  for. 

Hvis  jeg  kom  til  Djælveøen  kunne  jeg  dog  godt  tænke  mig  at  møde  @Christina ssbbw til  fx  en  frokostaftale.  Hun  lyder  som  en  skøn  og  ligetil  kvinde. 

Du skulle jo svare JA, NEJ eller PAS..:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 4 minutter siden:

Du skulle jo svare JA, NEJ eller PAS..:D:D

Min  sætning  startede  også  med  nej  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Så  må  jeg  stille  et  nyt  spørgsmål 

@DygtigMaler har  du  benyttet dig  af  købesex  i  2020?

Ja ! ca 4-5000 kr hver måned, så rundt regnet 10.000 kr indtil videre, det er lige før jeg blir velhavende af Corona krisen .;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler

Nemtøs og Christiana, EG ville ikke være det samme uden jer 2, i er sku så frække, friske og lige til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DygtigMaler skrev, for 10 minutter siden:

Nemtøs og Christiana, EG ville ikke være det samme uden jer 2, i er sku så frække, friske og lige til.

@DygtigMaler tak 

Har  du  mon  ikke  lyst  til  at  stille  et  nyt  spørgsmål  til  en  bruger herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

@DygtigMaler tak 

Har  du  mon  ikke  lyst  til  at  stille  et  nyt  spørgsmål  til  en  bruger herinde?

Nemtøs, har du overvejet at komme til djævleøen til sommer evt, hvis ja, så ville du altid ku overnatte her kvit og frit, bor 10 min fra hovedbanegården.

blot en tanke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DygtigMaler skrev, for 15 minutter siden:

Nemtøs, har du overvejet at komme til djævleøen til sommer evt, hvis ja, så ville du altid ku overnatte her kvit og frit, bor 10 min fra hovedbanegården.

blot en tanke ...

Nej,  har  overvejet men  kommer  ikke  til  jeres  ø.

Det  er  pænt  af  dig  at  tilbyde  logi. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Nej,  har  overvejet men  kommer  ikke  til  jeres  ø.

Det  er  pænt  af  dig  at  tilbyde  logi. 

 

Hvad med kost?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BobbyBamBam skrev, for 18 minutter siden:

Hvad med kost?

Jeg  vil kunne  overleve  i  flere  måneder  på  mine  depoter  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Sweetmand skrev, for 4 timer siden:

@Nemtøs OG @Christina ssbbw, har i planer om et FÆLLES gang-bang med tiden????:razz:

Nej. Jeg ville ikke få så meget som en centimeter pik. @Nemtøs ville snuppe det hele, og knurre af mig hvis jeg gjorde andet end at kigge på. :lol: 

Men helt seriøst, så tror jeg ikke et gangbang er noget for mig. Det er vildt frækt at fantasere om, men jeg er jo til intim sex. Jeg ved ikke hvor intimt det er med flere mænd om mig? Hvis I en dag får overtalt Nemtøs til at holde et gangbang på Sjælland, så kommer jeg gerne, og serverer drikkelse og snacks, og kigger på. Men jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil deltage. 

Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Nej  det  har  vi ikke  - hun  vil  ikke  lade  mig  få  de  mænd som  jeg  har  brug  for. 

Hvis  jeg  kom  til  Djælveøen  kunne  jeg  dog  godt  tænke  mig  at  møde  @Christina ssbbw til  fx  en  frokostaftale.  Hun  lyder  som  en  skøn  og  ligetil  kvinde. 

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at møde dig @Nemtøs:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...