Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ja/nej tråd

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Allan37 skrev, for 2 minutter siden:

@Nemtøs  kan du få sprøjteorgasme?.

Ja  - når  jeg  bliver  fingerkneppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Så starter jeg bare min egen klub. 

Ja, ja... Fred være med det. Det går over - du er jo god igen om en halv time...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.3.2020 at 17:26:

Tak  for  svaret  og  din  uddybning  - interessant  med  dine  lyster. 

Har  du  lyst til  at  stille  en  anden  bruger  et  spørgsmål?

Som lovet @Nemtøs så vil jeg nu stille et par spørgsmål til nogle, som jeg ved er aktive herinde. Og nogle spørgsmål som jeg ofte har haft i hovedet, specielt når jeg har læst ting fra deres hånd. Jeg vil forsøge, at stille spørgsmålene sådan, at de kan besvares med et klart ja eller nej. Men må da gerne uddybes, hvis altså der er lyst til det. 
 

@Rejsenetværk du har skrevet selv, at du ikke har haft noget forhold/ været gift og har ikke prøvet andet end købesex. Håber det er korrekt forstået. Har du aldrig haft lyst til et fast forhold? Og hvis svaret er ja, har du så stadig troen/ håbet på, at det vil ske en dag?

 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

@Rejsenetværk du har skrevet selv, at du ikke har haft noget forhold/ været gift og har ikke prøvet andet end købesex. Håber det er korrekt forstået. Har du aldrig haft lyst til et fast forhold? Og hvis svaret er ja, har du så stadig troen/ håbet på, at det vil ske en dag?

Det er korrekt forstået.

Nej jeg har egentlig aldrig haft lyst til et fast forhold, i denne terms egentlige betydning.

For lige som at jeg ikke kan score, fordi at jeg er håbløs til kvinder, det er ingen beklagelse, men blot en konstatering.

Der har jeg også den brist, at jeg aldrig har været, og derfor heller ikke tror på at jeg kan blive forelsket.

Jeg ved ganske enkelt ikke hvad det vil sige at være forelsket, ikke andet end at jeg har kunnet iagttage at mennesker, der efter eget udsagn er forelsket, for mig at se ofte har ageret såre irrationelt :huh:

Og da det grundlæggende ligger mig fjernt, at handle irrationelt, bortset fra alle de gange jeg har gjort det, i lyset af at jeg er et uperfekt menneske, som jeg har måttet kæmpe med, og har lært af, så kan jeg faktisk ikke se mig selv i spejlet, som et forelsket menneske.

Men der er kvinder som jeg har sat rigtig stor pris på, som gode venner og kolleger, og som jeg kunne have ønsket mig en nær, men uforpligtet relation til, hvor også sex indgår, men uden at jeg skal betale for sex.

Det har så aldrig været aktuelt, og jeg tror i en alder af snart 55 år, at det heller aldrig bliver aktuelt.

Jeg er også så uforskammet, at jeg kun vanskeligt kan forestille mig en nær relation, som inkluderer sex med en kvinde, ældre end max 40 - 45 år :oops:

Så kan man med nogen rimelighed mene, at så fortjener jeg ejheller muligheden.

Men jo for søren da, en skøn kvinde på 35 -40 ja tak, men nej det er ikke realistisk.

Som jeg flere gange har citeret en klog, dengang smuk ung glædespige først i tyverne for, i den bedste mening at have sagt eller skrevet til mig.

"Du er ødelagt af at have købt sex i 20 år"

Hun mente at min manglende evne til at følge egen alder op, i alders præference for kvinder, kommer sig af, at jeg når jeg nu skal betale for sex, der gør jeg det derfor med unge kvinder, først i tyverne, fordi at dem kan jeg alligevel ikke score uden at betale for det.

Det var sandt dengang, og det er sandt idag!

Den dag i dag drømmer jeg om en relation for penge, med en smuk og sød ung pige, med et gran af sympati, for menneskepenge, privat, uformelt, og udenom klinik, pd eller andet.

Og uden hverken omtale, eller anmeldelse heraf på EG!

En pige som kunne score kassen på sugardating, men som ikke gør det lige med mig, men som jeg beværter hjemme hos mig, en gang imellem :)

Det kan jeg så drømme sødt om, uden at det sker, og samtidig med at jeg har erklæret at mit sexliv på ubestemt tid, består i højre hånd.

Fordi jeg inden årsskiftet forventer at have brugt 50000 kr på nyt tøj, gourmet og kultur oplevelser sammen med en god ven, flere gode venner.

Det er 2 års budget  til FKK i Tyskland, og jeg har ikke fortrudt skiftet 1 sekund indtil nu.

Men jo, jeg har også brug for sex, men bruger bare ikke penge på det på ubestemt tid, bortset fra hvis rette mulighed opstår.

Måden man går på bordel i Danmark, er  relativt betragtet, ikke pengene værd for mig, og jeg bryder mig ikke om måden man går på bordel i Danmark.

Så hellere håbe, at jeg trods alt på et eller andet tidspunkt kommer på klub igen, i Tyskland eller Østrig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 57 minutter siden:

Det er korrekt forstået.

Nej jeg har egentlig aldrig haft lyst til et fast forhold, i denne terms egentlige betydning.

For lige som at jeg ikke kan score, fordi at jeg er håbløs til kvinder, det er ingen beklagelse, men blot en konstatering.

Der har jeg også den brist, at jeg aldrig har været, og derfor heller ikke tror på at jeg kan blive forelsket.

Jeg ved ganske enkelt ikke hvad det vil sige at være forelsket, ikke andet end at jeg har kunnet iagttage at mennesker, der efter eget udsagn er forelsket, for mig at se ofte har ageret såre irrationelt :huh:

Og da det grundlæggende ligger mig fjernt, at handle irrationelt, bortset fra alle de gange jeg har gjort det, i lyset af at jeg er et uperfekt menneske, som jeg har måttet kæmpe med, og har lært af, så kan jeg faktisk ikke se mig selv i spejlet, som et forelsket menneske.

Men der er kvinder som jeg har sat rigtig stor pris på, som gode venner og kolleger, og som jeg kunne have ønsket mig en nær, men uforpligtet relation til, hvor også sex indgår, men uden at jeg skal betale for sex.

Det har så aldrig været aktuelt, og jeg tror i en alder af snart 55 år, at det heller aldrig bliver aktuelt.

Jeg er også så uforskammet, at jeg kun vanskeligt kan forestille mig en nær relation, som inkluderer sex med en kvinde, ældre end max 40 - 45 år :oops:

Så kan man med nogen rimelighed mene, at så fortjener jeg ejheller muligheden.

Men jo for søren da, en skøn kvinde på 35 -40 ja tak, men nej det er ikke realistisk.

Som jeg flere gange har citeret en klog, dengang smuk ung glædespige først i tyverne for, i den bedste mening at have sagt eller skrevet til mig.

"Du er ødelagt af at have købt sex i 20 år"

Hun mente at min manglende evne til at følge egen alder op, i alders præference for kvinder, kommer sig af, at jeg når jeg nu skal betale for sex, der gør jeg det derfor med unge kvinder, først i tyverne, fordi at dem kan jeg alligevel ikke score uden at betale for det.

Det var sandt dengang, og det er sandt idag!

Den dag i dag drømmer jeg om en relation for penge, med en smuk og sød ung pige, med et gran af sympati, for menneskepenge, privat, uformelt, og udenom klinik, pd eller andet.

Og uden hverken omtale, eller anmeldelse heraf på EG!

En pige som kunne score kassen på sugardating, men som ikke gør det lige med mig, men som jeg beværter hjemme hos mig, en gang imellem :)

Det kan jeg så drømme sødt om, uden at det sker, og samtidig med at jeg har erklæret at mit sexliv på ubestemt tid, består i højre hånd.

Fordi jeg inden årsskiftet forventer at have brugt 50000 kr på nyt tøj, gourmet og kultur oplevelser sammen med en god ven, flere gode venner.

Det er 2 års budget  til FKK i Tyskland, og jeg har ikke fortrudt skiftet 1 sekund indtil nu.

Men jo, jeg har også brug for sex, men bruger bare ikke penge på det på ubestemt tid, bortset fra hvis rette mulighed opstår.

Måden man går på bordel i Danmark, er  relativt betragtet, ikke pengene værd for mig, og jeg bryder mig ikke om måden man går på bordel i Danmark.

Så hellere håbe, at jeg trods alt på et eller andet tidspunkt kommer på klub igen, i Tyskland eller Østrig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak for svaret @Rejsenetværk

Må sige, jeg ville nødig have undværet selve fasen med forelskelsen. Og korrekt, i denne fase er man oftest irrationel, ja vel faktisk i en lettere grad af sindssyge. Men ellers må jeg sige, at jeg godt kunne undvære den daglige trummerum og de daglige anstrengelser, der ligger i at være fælles om mange ting. 
 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
fraodense skrev, for 41 minutter siden:

@Lady C er du fyldt 40? :roll:

Jeg tror du lægger op til smæk :), never ask a lady about age!!:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
fraodense skrev, for 1 time siden:

@Lady C er du fyldt 40? :roll:

Ja :)

Og BTW sex har aldrig været hedere, sjovere, mere opfindsomt og mere frækt end det er nu. :)

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Captain skrev, for 29 minutter siden:

@Nemtøs kan du slikkes til sprøjteorgasme ??

Nej  - det  er  endnu ikke  sket.  Først  for  nylig at  jeg  har  fået  orgasme  af  at  blive  slikket  uden  brug  af  hænder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror du lægger op til smæk :), never ask a lady about age!!:ph34r:

Har absolut ikke noget mod lidt smæk af @Lady C :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...