Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Gæst

Girllover: Jeg har en smule erfaring med dating.dk selvom jeg stadig er grøn...... jeg har også skrevet et par tips, selvom min beretning nok drukner i ord herinde.

Jeg er ikke ude i samme ærinde som Fickenstein, da jeg søger lidt mere permanente forbindelser, men mit indtryk er at hvis man er lidt ihærdig og vedholdende kan man sagtens få bid (selvfølgelig også afhængigt af hvor kræsen man er .... selv er jeg temmelig kræsen)...... men der er mange mænd derinde.... og man er nødt til at skille sig lidt ud - ellers får man aldrig ordlyd. Jeg har selv fået ca 6-8 dates op at stå, hvoraf de to indtil videre er blevet til noget (de andre er enten jeg eller pigen endt med at aflyse).

MVH Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Har selv prøvet dating.dk for at finde en kæreste, vil sige det er lettere at finde en kæreste i virkeligheden.

Har snakket med en venninde jeg har, hun tilmeldte sig dating.dk i sidste uge i løbet af lidt over et døgn, havde hun modtaget 240 henvendelser det er helt vildt.

Hvad er muligheden for at en pige lige skulle vælge dig ud af 240 henvedelser.

Hun er ganske alm pige af udsende samt alm i højde og vægt.

Dvs jeg skal være på i ca 2 år for at få samme antal henvendelser, jeg er også ganske alm.

Tror det er de færreste mænd der finder en kæreste via dating.dk

Pigerne derinde næsten uanset hvordan de ser ud, får mange henvedelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Jeg har nu være på scor.dk siden den 13/7 - OG det er muligt at komme i kontakt med det andet køn der. Har haft, og har endnu, en del længervarende korrespondance incl. udveksling af billeder, som ikke har ført til noget (endnu) - 2 som "havde gang i noget" - 2 "pænt nej tak", men allerede 2 dage efter jeg havde meldt mig til og fik første hit :D Min anden date har jeg faktisk i morgen, så må vi se hvad en fører til, men hvis det lykkedes, så kan det godt være i skal undvære mig på EG :D:mrgreen:

Så 2 hits på 12 dage på scor hvor det mildest talt vrimler med liderlige mænd - og jeg er hverken ung eller køn ...... eller sporty .......... - jeg tror kunsten består i at finde den "rigtige" målgruppe, gøre op med sig selv hvad det er man vil (der er noget for enhver derinde), og hvis man er 55 skal man nok ikke gå efter de flotteste 18-22 årige, de får nok 500 henvendelser om ugen :) Og sørg for at jeres profil er "noget særligt", uden at lyve, gør jer umage med at skrive, både indhold (læs kvindens profil grundigt) og stave korrekt :) - tro det eller lade være, men hvis i går efter en "almindelig" kvinde så er døren ind til dem nemlig et godt, omhyggeligt og velskrevet brev som viser man har læst - og forstået - deres profil. Hvis man udelukkende går efter sex med kvinder/par, ja så skal man naturligvis spille på de tangenter der hedder pik (måske stor, tyk etc.) fantasier om hvad man vil / kan gøre og hvor viril man er i sengen :D sende dem et pik billede eller lignende, men igen læs hvad de søger ........ tænk hvis du ender ved et par og kun skal pule manden i røven :o

Og nej - i får ikke beretninger a la fickenstein :)

Og nej - i får ikke en kopi af hvad jeg skriver :)

Men som sagt kan det lade sig gøre, selv for en "ugly" som mig - så bare klø på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hov Hov unge mand ( GL) du er ikke ved at melde dig ud af klubben vel?? Du er et behagelig selvskab, så ville da være ærgerlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men som sagt kan det lade sig gøre, selv for en "ugly" som mig - så bare klø på :D
Selvfølgelig kan det dét. Min erfaring siger, at det tager tre år. Som mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej LF

Måske - hvis det lykkedes med hende i morgen, og hun bare er det halve af hvad jeg har set/talt/skrevet med hende - så kunne jeg sgu godt gå hen og blive monogam - har lige

købet den dyreste hvidvin i mit liv - hun ville jo give rejemadder :D

Nå, men rolig - de aftaler jeg har holdes :D

Hej X

Nej, ikke 3 år - min beretning strækker sig over 12 dage - tro det eller lad være. Og jer er en mand - i hvert tilfælde var jeg det i lørdags ...... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er ret sikker på, at en af grundene til så " hurtig" succes er, du ikke mangler sex :) Pigerne bliver hurtig skræmt væk, hvis man er panisk/ sexhungrende.....

Men det er kun en af grundene ;) naturligvis spiller det også ind, man lægger en stor gnist i det. Både i udfærdigelse af profil og sætte sig ind i hvem pigen er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes (over al forventning) - ses igen i morgen søndag ..........

Har også allerede aftalt næste fredag - med overnatning :mrgreen:

Og X - dette efter 14 dage på scor.dk 8-)

P.S. - jeg var vildt begejstret, dejlig kvinde, sød, velformulerende, smuk og de dejligste øje :D

(jeg er solgt ......... )

Klø på gutter - der er håb for alle hvis man virkelig vil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej X

Nej, ikke 3 år - min beretning strækker sig over 12 dage - tro det eller lad være. Og jer er en mand - i hvert tilfælde var jeg det i lørdags ...... :mrgreen:

Jamen, så må jeg jo konkludere, at jeg er 91,25 gange uglyer end du :lol::lol::lol::lol:

PS: Tillykke GL. Hva' har du, som jeg ikke havde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej X

Aner det ikke (charme måske) - kender dig jo ikke :lol:

Men jeg er selv ekstrem overrasket :roll: - og jeg håber godt nok ikke (for dig) at din

"ugly-faktor" stemmer - så vil jeg mene du skal være i familie med et eller andet imellem

Frankenstein og mumien ........ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej X

Aner det ikke (charme måske) - kender dig jo ikke :lol:

Men jeg er selv ekstrem overrasket :roll: - og jeg håber godt nok ikke (for dig) at din

"ugly-faktor" stemmer - så vil jeg mene du skal være i familie med et eller andet imellem

Frankenstein og mumien ........ :)

Ok, jeg tilstår: Jeg har kun en enkelt sæk over hovedet, når jeg bliver lukket ind på Vandtårnsvej :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar: held! 8-):mrgreen:

Ja, en faktor er timing (øverst i bunken, når modtager åbner sin indbakke) og så alle tilfældighederne, som ved ansættelse til et job med et hav af ansøgere (jeg har prøvet at løse +200 ansøgninger til et job og jeg kan afsløre at det er ret tilfældigt, hvem der kommer til samtale. Selvfølgelig kommer de håbløse ikke, men der er mange der ikke er håbløse, og så er det tilfældigt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, en faktor er timing (øverst i bunken, når modtager åbner sin indbakke) og så alle tilfældighederne, som ved ansættelse til et job med et hav af ansøgere (jeg har prøvet at løse +200 ansøgninger til et job og jeg kan afsløre at det er ret tilfældigt, hvem der kommer til samtale. Selvfølgelig kommer de håbløse ikke, men der er mange der ikke er håbløse, og så er det tilfældigt ...

Var ansøgningerne så dårlige at de gremstod som opgaver der skule løses :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ansøgningerne så dårlige at de gremstod som opgaver der skule løses :mrgreen:

Også du græmmes måske nu over Murphys lov?

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kom hjem søndag nat efter en uge i Italien med bolleveninde,iøvrigt en dame jeg har mødt gennem dating dk,19 timer bag rattet,det var hårdt at holde sig vågen til sidst,men det lykkes og vi kom sikkert hjem,hen på eftermiddagen da min bolleveninde er taget hjem og jeg har fået sovet og ordnet praktiske ting ,er jeg lige en tur inde på dating dk,jeg får rimeligt hurtigt kontakt med 2 damer,jeg chatter ikke ,men skriver kun mails med begge,da de er på fra mobil,hvor der ikke er chat funktion.

Jeg får tlf.numre fra begge damer næsten samtidig,den ene er 41 og den anden er 34,da hende på 41 ikke havde mulighed for at tage på date samme dag,da hun skulle hente børn,vælger jeg at bruge mine kræfter på den 34 årige,som også så ud til at være den kønneste.

Jeg får en date i stand i går aftes og besøger hende fra kl 1930 til kl 7 her til morges..

beretning følger...fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg tror ikke på "held" eller "timing" teorien - sæ'følig :lol:

Nej, det handler om at få læst profilerne, og ikke mindst hvad der står mellem linjerne - og hvad man går efter skal jo matche ............. er det rendyrket sex, ja så sender man pikbillede, men det gør man altså ikke til dem der søger noget andet, for ender det garanteret i "Slettet Post" bakken - så det kunne jo også være en forklaring på hvorfor netop ens egne breve biler læst/besvaret, fordi de virker/er seriøse i forhold til den profil man skriver til.

- og så handler det om at skrive så det passer til det man søger, og være ærlig - bevares der kommer sikkert afslag, men sådan er livet. Jeg har i de 2 uger jeg var på scor ikke en eneste gang oplevet ikke at få svar :!: - og nogen gang har jeg endda haft korrespondancer over flere dag med op til 40 "breve".

Når jeg skriver "var på scor" så er det fordi jeg har slette min profil fordi jeg faktisk har fundet den/det jeg søgte :D - og det ligner p.t. noget der kunne blive et længerevarende forhold :D

Men alle skal naturligvis gøre det på deres måde, og høste egne erfaringer - prøv og lær og scor :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er du kommet godt hjem :) .Tak for en skøn aften,nat og morgen.Jeg er godt brugt,på den gode måde.

Det er en sms jeg fik i formiddags fra den date,hvor jeg tilbragte natten til mandag.Fik somsagt kontakt med hende søndag eftermiddag hvor jeg var på dating dk,hun er en meget høj pige på 33 år,slank og med en lille b-skål,pænt ansigt med flot smil og masser af glimt i øjet.

Måden jeg får kontakt på ved,foregår ved ,at hun er inde og kigge på min profil,men uden at trykke på min interesseknap eller sende en mail til mig.Jeg skriver så en kort mail til hende,hvor jeg spørger om hun har tid til en date senere i dag.Vi skriver så sammen en halv times tid og jeg forslår så om vi skulle ringe sammen.Jeg har tit oplevet,at det er tlf. samtalen der er det afgørende for,om en date kommer op og stå eller ej.Får tit at vide ,at jeg har en dejlig stemme og jeg har heller ikke noget problem med at holde en samtale igang,vi taler sammen i ca. 20 min og aftaler, at jeg kommer over til hende,hun bor ca. 80 km fra mig af,adressen sendte hun på sms ,da jeg havde lagt på.

Jeg tager en flaske hvidvin fra aldi til 34,95 med til vores date,da hun havde fortalt ,at hun var mest til hvidvin,ankommer til hendes lille rækkehus ved 1930 tiden i går aftes,ringer på hoveddøren og hun åbner kort efter bryggersdøren og vi hilser på hinnanden,flot pige også flottere end på hendes billeder ,er min første tanke.Vi sætter os i hendes køkken overfor hinnanden og jeg får åbnet vinen og hun finder glas frem,vi sidder så og snakker en halv times tid der i hendes køkken,jeg skænker op i hendes glas et par gange-prøve du at drikke mig fuld,siger hun så grinende.

Vi sætter os så ind i hendes sofa i stuen og snakker videre,mens vi hører musik,hun spørger mig også ligeud om ,jeg kunne tænke at se hende igen eller det bare er noget engangs noget jeg var ude efter,for det var hun bestemt ikke.

Vi sidder så der og jeg begynder så stille og roligt at rykke tættere på og begynder også at nusse hende lidt,det måtte jeg godt for det elskede hun,kort tid efter begynder vi at kysse,hun retter lidt på min kysseteknik fordi hun syntes at jeg brugte tungen for hurtigt,jeg gør som hun siger-kysser hende meget blidt bare med læberne og fandt også hurtigt ud af ,at når jeg samtidig rørte hende på halsen og nakken med min ene hånd kunne jeg høre hvordan hun stønnede svagt.

Det bliver mere og mere hedt og da hun spørger om jeg vil ha mere at drikke ,svare jeg ja tak,og siger ,at så kan jeg jo ikke køre hjem-hun siger så at jeg godt må låne gæstesiden i hendes seng,hvis jeg kan holde fingerne for mig selv.

Vi åbner så en af hendes flasker og fortsætter med at sidde og snak og kys og nusse-hun sætter sig så ved min højre side med begge hendes lange ben henover mine så vi har øjenkontakt når vi snakker,hun har nederdel på og bare ben ,mens vi sidder og snakker sidder jeg og nusser hendes ben og lår,mine fingre finder også meget tæt på hendes trusser-det er temmeligt pirrende det der siger hun,da vi så kysser videre beholder jeg hånden nede ved hendes trusser og lister et par fingre indenfor,finder revnen og gør mine fingre lidt våde hvorefter jeg kører en fingre rundt om klitten på hende,hun er ved at være godt tændt nu,og hun begynder også at trække lidt i min t-shirt.

Vi bliver så enige om at gå til ro,vi går begge ud på hendes badeværelse hvor hun børster tænder og jeg låner den også,vi står så overfor hinnanden og kysser lidt og hun trækker min t-shirt af-du har godt nok en lækker krop ,siger hun og rører ved min overkrop,som er godt brun efter en uge i Italien,vi går så ind i hende soveværelse,hun trækker gardinerne for og det er næsten helt mørkt,jrg tager alt tøjet af og går hen mod hende ,hvor hun er igang med at tage tøjet af-du er hel nøgen siger hun smågrinende.

Vi står så og holde lidt om hinnanden og hun tager også fat om min stive pik.vi lægger os så på sengen og kysser lidt hvorefter jeg lægger mig mellem hendes lår og begynder at slikke hende tæt på fissen,stille og roligt nærmere jeg mig clitten oslikker den godt og grundigt,jeg vil have et par fingre op nu siger hun så,fingreknepper hende mens jeg slikker på clitten,hun kommer kort tid efter,tager så hendes venstre ben og holder op hvorefter jeg trænger ind i hende,dejlig rimelig stram fisse,jeg knepper hende godt og længe i den stilling ,hvorefter jeg stiller mig langs sengen og tænder natlamper da det er lidt mørkt,jeg vil sku kunne se hvad der forgår.

Står så foran hende og hun sutter min pik godt,god dybde og kuglerne sutter hun også på,fortsætter så i doggy tager fat i hendes halvlange hår i nakken og holder hende fast mens jeg knepper hende hårdt-hun lever sig super med og snakker temmeligt frækt såsom-giv mig pik og du fylder mig bare helt ud.Så er det missionær igen,skifter lidt mellen den og fisseslik-jeg fand hurtigt ud af at,fik hun 2 fingre omkring g-punktet og slik på clitten kom hun hurtigt.Vi har været igang i temmelig lang tid ,og hun begynder også at sige,at hun snart ikke kan klare mere pik,mens jeg knepper hende spørger jeg om hun vil ha udløsningen i munden ,det ville hun gerne,stiller mig så langs siden på sengen,hvor hun så sutter løs og jeg hjælper til med hånden,hvorefter jeg sprøjter en fuld ladning i munden på hende-tungen frem siger jeg så til hende og hun rækker den ud ,fuld med min saft på,hvorefter hun sluger det hele.

Vi går så begge på badeværelset og tager et bad sammen ,da jeg er fuldstændig gennembadet af sved.

vi går så ind i sengen igen og ligger tæt og nusser ,hvorefter vi går til ro.Mandag morgen starter med at hun vil lige ud og have børstet tænder så vi kan kysse med friske ånde,jeg står bag hende og tager bare en klat tandpasta i munden.trækker så hendes morgenkåbe op og trænger ind i hende bagfra,knepper hende lidt der et par minnutter hvorefter vi fortsætter i sengen i missionær hvor jeg giver den gas og kommer efter vel 5 min.Dejligt med noget morgenfisse.

Skal se hende igen på fredag ,når hun igen er børnefri.Skal dog ikke være kæreste med hende på grund af små børn og afstanden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle, der har erfaringer med http://www.victoriamilan.dk/

der praler med at have 250.000 medlemmer?

Var medlem der et stykke tid - ren bøf - mange medlemmer fra Norge, Sverige, Finland mv. - tvivler på de har mere en 5 % kvindelige medlemmer (hvoraf de fleste er overvægtige) - ren pengemaskine for ejerne. Husk at indstille dit medlemskab til at ophøre automatisk - ellers bliver du bare trukket igen og igen - men det er en vanskelig og noget skjult knap du skal finde og trykke på langt nede i menuen - Fup, Humbug og bondefangeri.

PS. Har mærkværdigvis netop modtaget en mail fra dem om at en dame, kaldet "smukke" på 90 kg havde været int. i min gamle profil - troede den forlængst var slettet, men finder så ud af at de tager kr. 300,- for at slette alle spor - har dog nøjedes med den gratis basissletning - de skal sateme ikke lokke flere penge ud af mig :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har masser af nyt at berette fra dating fronten,har kneppet en 42 årig analjomfru og en 37 årig analjomfru og en granny i midt tredserne med kæmpe 80j skål patter og så min date her til aften,en superlækker 37 årig slank pige,var hos hende i to timer og fik noget af det bedste og frækkeste sex jeg har fået...beretning følger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er lige kommet ind af døren efter en af mine bedste dates til dato,jeg har ikke billede på min profil i øjeblikket,jeg fortrækker at sende et billede .når jeg har fået kontakt.

Den pige som jeg besøgte her til aften,startede med at sende mig en mail,hvor der stod-hvordan ser han mon ud? når hun har skrevet til mig ,er det mit profilnavn og min tekst ,der har vakt hendes nysgerrighed.

Jeg ser hendes mail i eftermiddags ,da jeg kommer hjem fra arbejde og jeg kvitere med at sende et billede af mig selv og spørger om hun har tid til en hyggelig date.

Hun ser rimelig køn ud på hendes profilbillede,men man kan ikke se figuren,jeg kan dog se at hun er omkring 180 høj og vejer 52 kilo.

Hun svarer at ,jeg ser dejlig ud ,men at hun har børneweekend-spørger så hvornår hun putter dem,og hun svarer -efter disney..så kommer jeg der siger jeg så.

Vi skriver lidt frem og tilbage og hun kommer med små hentydninger til noget frækt,jeg spørger så om hun vil se noget lidt frækt og hun svarer ja tak.

Jeg sender så et pikbillede ,hvor jeg står foran spejlet med stor stiv pik,det er ikke noget jeg har gjort så meget i ,og jeg sender aldrig uopfordret-hun svarer -wow ,sikke en flot og fræk bandit og lidt senere-jeg er fristet.

Hun får så mit tlf nr og skriver så tilbage på sms,hvor jeg også får hendes adresse,og vi aftaler at mødes hos hende her til aften kl 2100.

Efter lidt besvær finder jeg hendes hus og ringer på,hun åbner i en tætsiddende lang kjole,jeg bliver virkelig overrasket da jeg ser hende,hun er superlækker,mega slank,den mindste lille røv jeg nogensinde har set og små a-skåle,supersmukt ansigt og langt hår samlet i en hestehale.

Vi småsnakker lidt og krammer hinnanden ,derefter går vi ind i hendes soveværelse,masser af kys,kjolen op og slikker hendes barberede fisse,jeg får selv tøjet af og hun sutter min pik uden gummi,da vi begynder at knalde montere jeg gummi,hun havde på forhånd sagt at hun ikke kneppede uden,så det var fair nok-af de 61 damer jeg har kneppet på dating er hun kun den anden der har insiteret på gummi.Jeg gennemknepper hende for at sige det mildt,missonær doggy-og hun nyder det,siger flere gange-hold kæft du er fræk og du fylder mig bare helt ud efter vel 45 min holder vi pauser og ligger og nusser og snakker,jeg nyder hvert sekundt,der er ikke hverdag jeg støder på sådan en lækker og fræk pige,efter pausen missionær ,doggy ,fra siden,ude på hendes badeværelse ,tager hende hårdt bagfra,slutter på hendes seng hvor jeg trækker gummi af og sprøjter ud over hendes ansigt.

efter ca 2 timer kører jeg hjem,efter en super dejlig og fræk date,det er en pige som har været skilt i knap et år og nu lever livet,hun fortalte mig om hvordan hun var blevet gennemkneppet af 3 mænd mødt på scor,men de havde dog ikke min udholdenhed sagde hun.

Somsagt en af de dejligeste piger jeg har mødt på dating,modelslank krop og næsten umættelig hvad pik angår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...