Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712
 

Er det hård kompetent massage man er ude efter, så ved jeg ikke om hun kan levere, men heller ikke det jeg kom efter.

sød smilende pige, helt naturlig overalt, med bløde bryster og hår på missen, ikke trimmet. Om alderen passer, det tror jeg ikke, men en super behandling jeg fik. Fik en krammer og et kys, da jeg kom ind i rummet.

masser af pirring mens jeg ligger på maven og kys på kind, nakke, baller og selv på pikken. Rigtig dejlig afslapning med en nøgen pige, helt fra starten af.

da jeg blev vendt fik jeg et super blowjob, da hun gav boller, mellemkød og røven en ordentlig slikketur, hun fik mig endda til at trække mine ben op mod skuldrene, så hun bedre kunne komme til, flere gange igennem sexen, var hun lige ned og slikke røv. Knaldede i flere stillinger og 69 og hun bliver hurtigt våd, så ingen glidecreme ved hende. Sluttede af med blow hvor jeg langt om længe kom, havde lidt svært ved at afslutte idag, så det blev med hånd mens jeg kyssede hende og havde en hånd mellem hendes ben. Ellers er jeg sikker på at jeg godt måtte komme i hendes mund.

det er en af de bedste omgange sex jeg har haft i den senere tid, og om det er kemi, eller hun altid leverer sådan, det kan jeg jo ikke svare på. Men super lækker oplevelse. Mon ikke jeg kommer forbi igen, jo det tror jeg nok

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, for 56 minutter siden:

Lyder nu dejligt, hvad måtte du slippe for sådan en tur??

Uanset hvad pige der er der, har jeg altid givet kr.1.200.- for 60 min.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 16 timer siden:

Tukta 1-5-6-7

Det er kun 5-6-7 der er Tukta. Billede 1 er af Anna.

Dem som endnu ikke har prøvet Anna skal skynde sig. Hun rejser hjem 1/3 og forventer ikke at komme tilbage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det med det der sted? Det virker til at være den mest 100-procentige thaiklinik i dronningeriget Danmark. Har kun været der en gang til en uforglemmelig seance med Bee, men har stadig til gode at læse noget dårligt om dem der passer stedet i venten på Bee-dronningen.

Hvordan gør de det? Hvad er hemmeligheden?

Og kender nogen en billig helikopterrute fra Kbh?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Hvad er det med det der sted? Det virker til at være den mest 100-procentige thaiklinik i dronningeriget Danmark. Har kun været der en gang til en uforglemmelig seance med Bee, men har stadig til gode at læse noget dårligt om dem der passer stedet i venten på Bee-dronningen.

Hvordan gør de det? Hvad er hemmeligheden?

Og kender nogen en billig helikopterrute fra Kbh?

DSB Orange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Sugarmann skrev, den ‎07‎-‎02‎-‎2020 at 13:57:

Det er kun 5-6-7 der er Tukta. Billede 1 er af Anna.

Dem som endnu ikke har prøvet Anna skal skynde sig. Hun rejser hjem 1/3 og forventer ikke at komme tilbage

 

Der må jo være en grund til, hun ikke kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Hvad er det med det der sted? Det virker til at være den mest 100-procentige thaiklinik i dronningeriget Danmark. Har kun været der en gang til en uforglemmelig seance med Bee, men har stadig til gode at læse noget dårligt om dem der passer stedet i venten på Bee-dronningen.

Hvordan gør de det? Hvad er hemmeligheden?

Og kender nogen en billig helikopterrute fra Kbh?

Jeg ved ikke om det er et 100 % sted, men alle de forskellige piger jeg har besøgt, netop der, har alle givet en godkendt behandling til mig, og en hel del af dem, en rigtig god behandling, så jeg bliver ved med at besøge det sted.

 

Den flittige skrev, for 26 minutter siden:

Der må jo være en grund til, hun ikke kommer tilbage.

nu har hun jo også været her 6-8 måneder, så med alt det Danske pik hun må have fået, er der vel ikke noget at sige til, hvis hun ikke lige har tænkt på en genbesøg, inden hun overhovedet er rejst hjem endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Og kender nogen en billig helikopterrute fra Kbh?

Flixbus :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 timer siden:

men har stadig til gode at læse noget dårligt om dem der passer stedet

Jeg har nu haft lunkne oplevelser der, men de gode er i flertal. Mener også andre har skrevet om knap så positive oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt nikke genkendende til ovenstående beskrivelse … og jeg var åbenbart også heldig at have ret god kemi med Tukta ;)

Jeg skal gerne indrømme, at jeg var pænt horny og hudsulten, så da jeg så den skønne Tukta kunne jeg mærke, at det måtte blive massage bagefter. Tænder for vildt på sådan en dejlig lille thai med en sød dusk mellem benene. Efter lidt forsigtige startkys måtte jeg give helt los og kneppede den lækre Tukta op ad briksen og bagfra indtil jeg kom... Første gang. Og det som fulgte efter var pænt vildt, for mit vedkommende i hvert fald. Tukta tager kondomet af og begynder at sutte på min pik igen, og gudhjælpemig om det hele ikke er så sexet, at jeg kommer en gang til 5 minutter efter - i en pæn mundfuld tilsyneladende. Og hun holder ikke op med at sutte selv efter jeg er kommet. Fuck hvor sexet – og helt atypisk mig. Kommer så godt som aldrig 2 gange efter hinanden.

Det siger sig selv, at jeg var temmelig afslappet bagefter, og den blide kæresteagtige massage jeg fik passede fint til mit humør. Masser af kys undervejs. Der er ingen tvivl om, at den kære Tukta er en thaikonkubine, der kan please selv den værste træmand til blød smør. Smilede hele vejen hjem.
Det burde være en menneskeret at få sådan en omgang en gang imellem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ja jeg synes godt nok hun ligger under gennemsnittet... massage kan  hun overhoved ikke finde ud af, og det virker nu heller ikke som om det er det hun regner med at gå i gang med, hun vil vist kun sexe… men bevares vi havde da en rigtig god kemi, men så er hun nu heller ikke bedre, så hun får nu ikke noget genbesøg af mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 4 timer siden:

Hmmm ja jeg synes godt nok hun ligger under gennemsnittet... massage kan  hun overhoved ikke finde ud af, og det virker nu heller ikke som om det er det hun regner med at gå i gang med, hun vil vist kun sexe… men bevares vi havde da en rigtig god kemi, men så er hun nu heller ikke bedre, så hun får nu ikke noget genbesøg af mig

Som jeg skrev i min anmeldelse som Trådstarter, så er det ikke massagen man skal komme til hende efter. Udseende er hun ikke den kønneste jeg har besøgt, men pæn naturlig pige. 

Min kemi var super god med hende, og derfor var sex også virkelig god. Ikke alle svinger godt sammen, det har jeg jo også selv prøvet ved andre piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Tukta eller Tulta eller hvad hun nu kalder sig. 
 

Jeg synes massagerummet lugtede lidt jordslået? Måske pga al den regn og manglende udluftning? Nå men det er ihvertfald første gang jeg har oplevet det. 
 

Generelt kan jeg bekræfte de øvrige anmelderes oplevelse.  Tukta er fræk fra starten, hvilket passede mig perfekt. 
 

Fik først en omgang “massage” mens jeg lå på ryggen. Det var dog mere masser af lækre kys på munden og resten af kroppen i øvrigt. Jf de tidligere anmeldelser var jeg klar over der ville være en chance/risiko for at blive slikket i toeren. Derfor havde jeg i det indledende bad været ekstra grundig med rengøring af røven. 
 

Og ja. Jeg blev slikket grundigt i røven. Det har jeg aldrig prøvet før og jeg havde lidt svært ved at slappe af, men til sidst følte jeg bestemt det var rart og jeg kunne måske også godt have tålt at få lidt finger.

Ellers fik jeg et fint vådt blow med super øjenkontakt. 69 var fin også. 
 

Gummi på og knep i et par stillinger. Jeg spurgte om jeg måtte komme i hendes mund og det måtte jeg, så gummi af og jeg satte mig på hug over hende mens hun guffede løs. 
 

Jeg havde mærkelig nok svært ved at få kanonen fyret af, så jeg lagde mig på ryggen og efter godt mundarbejde i den stilling afleverede jeg klatten. Det fede var nu at Tukta fortsatte rigtig dejlig længe med at sutte. Det elsker jeg altså bare. Pikken er superfølsom og jeg får åndenød og latterkrampe. 
 

Der er lige én ting mere jeg vil nævne. En ting jeg ikke selv fik udforsket nok: Tuktas bryster. Eller rettere brystvorter. De er nemlig dejlig stive. Det husker jeg til næste gang. :)

 

God weekend derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 21.2.2020 at 20:09:

Så fik jeg også besøgt Tukta eller Tulta eller hvad hun nu kalder sig. 
 

Jeg synes massagerummet lugtede lidt jordslået? Måske pga al den regn og manglende udluftning? Nå men det er ihvertfald første gang jeg har oplevet det. 
 

Generelt kan jeg bekræfte de øvrige anmelderes oplevelse.  Tukta er fræk fra starten, hvilket passede mig perfekt. 
 

Fik først en omgang “massage” mens jeg lå på ryggen. Det var dog mere masser af lækre kys på munden og resten af kroppen i øvrigt. Jf de tidligere anmeldelser var jeg klar over der ville være en chance/risiko for at blive slikket i toeren. Derfor havde jeg i det indledende bad været ekstra grundig med rengøring af røven. 
 

Og ja. Jeg blev slikket grundigt i røven. Det har jeg aldrig prøvet før og jeg havde lidt svært ved at slappe af, men til sidst følte jeg bestemt det var rart og jeg kunne måske også godt have tålt at få lidt finger.

Ellers fik jeg et fint vådt blow med super øjenkontakt. 69 var fin også. 
 

Gummi på og knep i et par stillinger. Jeg spurgte om jeg måtte komme i hendes mund og det måtte jeg, så gummi af og jeg satte mig på hug over hende mens hun guffede løs. 
 

Jeg havde mærkelig nok svært ved at få kanonen fyret af, så jeg lagde mig på ryggen og efter godt mundarbejde i den stilling afleverede jeg klatten. Det fede var nu at Tukta fortsatte rigtig dejlig længe med at sutte. Det elsker jeg altså bare. Pikken er superfølsom og jeg får åndenød og latterkrampe. 
 

Der er lige én ting mere jeg vil nævne. En ting jeg ikke selv fik udforsket nok: Tuktas bryster. Eller rettere brystvorter. De er nemlig dejlig stive. Det husker jeg til næste gang. :)

 

God weekend derude. 

hej, hvad måtte du af med for sådan en tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak - jeg synes ikke annoncen er fornyet. Er de smukke fugle allerede fløjet sydpå?

Og jeg der eller havde planlagt en tur til trekantsområdet i overmorgen med Tukta, evt Anna blandt topkandidaterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

Ak - jeg synes ikke annoncen er fornyet. Er de smukke fugle allerede fløjet sydpå?

Og jeg der eller havde planlagt en tur til trekantsområdet i overmorgen med Tukta, evt Anna blandt topkandidaterne.

Mon ikke de er der endnu, prøv at sende en sms, så får du svar :-)

jeg har selv regnet med at køre en tur forbi, senere på ugen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...