Hop til indhold

Recommended Posts

8000 skrev, for 1 time siden:

Besøgte Tukta i sidste uge.  
Hun virkede på mig som en meget proff pige med fast program. Hvis man ser bort fra dette var det et Ok besøg. Tror ikke at jeg oplevede noget som ikke er beskrevet i tråden.
 Stedet trænger til en kærlig hånd.  
8000

Enig, stedet trænger til renovering, også gerne en større brusekabine, så man kunne lokke pigerne med ind og vaske mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lige lyst til lidt  sjov med Tukta igen igen. Hun var virkelig i topform. Glad og imødekommende. Elsker hendes smil m.m 

At slikke hende blidt giver den forventede reaktion. Skønt at se hendes.  krop spænde op og komme. 

Hun slikker som en drøm og har god tålmodighed. Jeg kommer helt sikkert igen når kontoen siger ok.

På vej ud af døren drillede jeg On. Sagde at jeg havde set på eroguide at hun kyssede  vildt godt. Så foran hende fik jeg en rigtig slasket af Tukta. Hvorefter jeg opfordrede On til at gøre det bedre.

Så tog vi lige en tur også. Må sige det var uafgjort.

Det er to herlige piger fuldt med energi. Elsker at komme der. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 11.9.2021 at 19:56:

Så fik jeg lige lyst til lidt  sjov med Tukta igen igen. Hun var virkelig i topform. Glad og imødekommende. Elsker hendes smil m.m 

At slikke hende blidt giver den forventede reaktion. Skønt at se hendes.  krop spænde op og komme. 

Hun slikker som en drøm og har god tålmodighed. Jeg kommer helt sikkert igen når kontoen siger ok.

På vej ud af døren drillede jeg On. Sagde at jeg havde set på eroguide at hun kyssede  vildt godt. Så foran hende fik jeg en rigtig slasket af Tukta. Hvorefter jeg opfordrede On til at gøre det bedre.

Så tog vi lige en tur også. Må sige det var uafgjort.

Det er to herlige piger fuldt med energi. Elsker at komme der. 

 

 

ON kysser bedst, Tukta sexer bedst

BASTA ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 12 timer siden:

ON kysser bedst, Tukta sexer bedst

BASTA ;-)

 

Tak for oplysningen :-) 

Det ender jo med at jeg skal helt til Fredericia for at få en ordenlig gang dobbelt-thai. Der er jo helt dødt i Odense hos thaipigerne ved solcenteret.

Iøvrigt hvem er bedst sammen og hver for sig....On og Tukta eller May og soda? :)

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Tak for oplysningen :-) 

Det ender jo med at jeg skal helt til Fredericia for at få en ordenlig gang dobbelt-thai. Der er jo helt dødt i Odense hos thaipigerne ved solcenteret.

Iøvrigt hvem er bedst sammen og hver for sig....On og Tukta eller May og soda? :)

Nu oplever vi jo tingene forskelligt. 

Men May og Soda syntes jeg var bedst sammen, men Tukta er den bedste til sex delen af de 4 piger. Har dog haft dejlige besøg ved alle 4 piger alene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 20 timer siden:

Nu oplever vi jo tingene forskelligt. 

Men May og Soda syntes jeg var bedst sammen, men Tukta er den bedste til sex delen af de 4 piger. Har dog haft dejlige besøg ved alle 4 piger alene

Takker. Så må Tukta da vist være et besøg værd har jeg på fornemmelsen :-) 

Problemet er at May og Soda holder pause eller hvad de nu gør. Så den dobbelt-forestilling lader lidt vente på sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi forleden dag, dagen skulle komme hvor Tukta igen efter lang tid fik mig til at komme 2 gange på et besøg, det er ikke så tit det kan lade sig gøre med mine 50+ år. Havde bestilt 90 min så der var god tid til for en gang skyld også at have tid til massagen, som jeg ikke har nået de sidste gange hos hende.

starter godt med den sædvanlige lækre sex, som jeg for en gang skyld fik klaret på lidt under 30 min. Og så igang med massagen, så jeg lige kunne tage en slapper i 30 min. Inden vi skulle prøve igen. Da der er gået 45 min. Kommer der en sms på min tlf. (Havde glemt at sætte den på lydløs) de næste 10 min. tikkede det ind med sms så jeg til sidst rejste mig og kiggede efter. Det var så fra arbejde at jeg skulle komme på arbejde NU, som i nu, da der var sygdom. Øv øv, jeg måtte jo afbryde besøg og klæde mig på, så igen lykkedes det ikke med at komme 2 gange. Havde lagt penge til Tukta for 90 min. Som vi havde aftalt, men hun var hurtig til at give mig tilbage for de sidste 30 min. Som jeg så ikke ville kunne nå :-) for hendes måde at være på, fik hun lige kr.200.- i drikkepenge, da det jeg nåede sammen med hende var super, og hun havde jo sat næsen op efter at tjene på 90 min. Besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja @Mr1time det var jo synd for søde Tukta at hun ikke fik mere diller. Da jeg var hos hende sidste gang, havde jeg også en suveræn omgang sex. Da hun så sagde jeg var dagens sidste kunde og spurgte om jeg ikke havde tid til lidt mere måtte jeg desværre sige nej da jeg havde en aftale jeg ikke lige kunne sige nej til. :( 

Det ærgrer mig stadig. Nå men jeg håber jeg kan få tid til et besøg i morgen. Jeg trænger!

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 5 minutter siden:

Tja @Mr1time det var jo synd for søde Tukta at hun ikke fik mere diller. Da jeg var hos hende sidste gang, havde jeg også en suveræn omgang sex. Da hun så sagde jeg var dagens sidste kunde og spurgte om jeg ikke havde tid til lidt mere måtte jeg desværre sige nej da jeg havde en aftale jeg ikke lige kunne sige nej til. :( 

Det ærgrer mig stadig. Nå men jeg håber jeg kan få tid til et besøg i morgen. Jeg trænger!

Kunne også godt igen i morgen, har desværre ikke tid før måske næste uge. Så må jeg se om jeg kan nå et morgen knald ved Inessa i stedet for, så sparer jeg lige 2 x 40 min. kørsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tukta igen igen.

Fik bestilt en sen tid da jeg havde gæster. Det skulle vise sig at være rigtig godt.

Blev modtaget med hendes store smil. Og hurtigt skulle hun lige mærke efter om den var klar. Men No No . Gammel mand er ikke let at tænde. Smed tøjet og lagde mig op på briksen og ventede på Tukta blev klar. Hun var i et dejligt humør og gik lige til stålet. Dejligt blow og så var jeg klar. Fortsatte i en 69'er. Jeg elsker at slikke hendes mis. Kunne godt nok ik holde mig så kom i hendes mund. Derefter det sædvanlige aftørring og en god snak. Så spurgte hun om jeg ville massere hende. Selvfølgelig ville jeg det. Så hun fik en stor tur. 

Det blev en dejlig aften som det plejer med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her 1,5 år efter min første anmeldelse af Tukta, syntes jeg det er vildt, at hun stadig giver lige så intens og lækker behandling, som da jeg besøgte hende første gang. Var lige så imponeret ved tirsdagens besøg, som alle tidligere besøg, og rart at en pige bliver så lang tid i landet, så hun ikke er rejst så snart man bliver glad for at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...