Hop til indhold

Recommended Posts

stein skrev, for 11 timer siden:

Hvor gammel mon hun er? Trådstarter antyder at hun nok er lidt ældre end de 30, og jeg synes også billederne antyder det samme?

Mit bedste gæt er 35-40 år, men er ikke sikker. Syntes de thaipiger er svære at gætte alder på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 17 minutter siden:

Syntes de thaipiger er svære at gætte alder på

Fuldstændig enig. Men fit og fast?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tukta idag. Kan bekræfte det meste af hvad tidl. gæster har oplevet. Dog fik jeg ikke slikket røv. Havde egentlig glædet mig lidt til at prøve men hun var slet ikke i nærheden. Og jeg havde ellers omhyggeligt vasket og spulet mig både hjemmefra og på stedet. Det gjorde heller ikke så meget.

Da jeg skulle i bad stod Anna i stram sort kjole og lavede mad. Det duftede dejligt og hun smilede sødt. Der var jeg lige ved at fortryde mit valg.

Som på så mange andre thaibordeller er massagen blot noget rodet, ustruktureret oliegnideri på ryggen. Behageligt nok men ikke noget der rykker. Det fik hun så det meste af den første 1/2 time til at går med. Måtte selv tage initiativ, vendte mig,flagstangen var rejst så hun fattede en fin hentydning. Dejlig pirring med de struttende brystvorter, derefter rigtig god fransk, lidt sex og til  sidst mega. Alt i alt en sexpræstation et godt stykke over middel.

Næste gang (og det er der stor risiko for) vil jeg starte på sex næsten med det samme, og så afslutte med lidt massage måske. 

Som anden skribent i tråden nævnte er hun måske ikke direkte køn, men har en dejlig slank lille krop med et par flot siddende naturlige bryster, en køn og lækker trimmet fisse. Ingen ar eller strækmærker. Dertil en lille stram røv og er ganske berøringsvenlig. Og så en smiley som karakter. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 13 timer siden:

Mit bedste gæt er 35-40 år, men er ikke sikker. Syntes de thaipiger er svære at gætte alder på

Enig, også mit gæt, nok ret tæt på de 40

Redigeret af Donethat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Tukta i går. Kan bekræfte det, som mange andre her har fået. Ja, der findes kønnere thaipiger, men hun er ikke grim, og man får altså rigtigt meget for 1.200 hos hende. Dejligt stram lille mis i øvrigt :) - og brysterne er ægte hjemmelavede. Det er GFE, som jeg synes man altid får på dette sted. Synes de har en god evne til at finde piger, der giver god valuta for pengene. Ville gerne møde Bee igen, men Tukta er altså sød, smilende og flirtende og leverer en absolut godkendt præstation :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget sandsynligt, men figureren bærer det flot

Donethat skrev, for 9 timer siden:

Enig, også mit gæt, nok ret tæt på de 40

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Tukta i sidste uge, første besøg efter at DK har været lukket ned. 

Tukta gav en sublim behandling, tror måske også hun har savnet at have sex. Jeg havde bestemt mig til at starte med sex og så massage bagefter, men da vi var færdige med sex, var der gået 45 min. Og jeg skulle skynde mig på arbejde, så sprang massagen over. Det kunne hun ikke forstå når der nu var tid tilbage. Men jeg var mere end tilfreds med det jeg havde fået for pengene. 

Jeg glæder mig til man er færdig med afspritning af hænder, og når man igen må kysse med pigerne. Det er en lidt mere intim oplevelse når man også kysser. 

Men igen skuffede hun mig ikke, så glad for at jeg turde starte med besøg igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidl besøgt Tukta, så jeg vidste hvad jeg gik ind til. 

Kan kun bifalde andres beretninger omkring massage (stadig) ikke er spidskompetence. 

Betalingen sker før massagen går i gang. 

Sød smilende pige med let til grin, dejlige stive brystvorter og en dejlig glat mis. 
 

Et godt valg til andet en massage delen

Del dette indlæg


Link til indlæg

55 min. det må være min rekord.

havde bestemt mig til at jeg ville starte med massage idag, inden alt det sjove, men da jeg havde fået tøjet af, så lagde jeg mig alligevel på ryggen, så vi kom i gang med det sjove med det samme. Så kunne jeg altid få lidt massage til sidst hvis der var tid til det, og det var der så ikke.

vi kyssede, slikkede, guffede, knaldede, slikkede, guffede, knaldede osv. osv. og da jeg afsluttede med en finger i min røv og kom i hendes mund, var der gået 55 min.Hold da op en omgang.

hun grinede også og sagde “one time for you, and two times for me, thank you” Kunne ikke sige andet end, det var så lidt. Efter hun havde aftørret mig, så fik jeg lidt mere blow, for som hun sagde, der er jo lidt tid endnu :-)

jeg er helt færdig nu og skal vist hen og have mig en morfar, det er sgu hårdt for en gammel mand. 
 

der er absolut fordele ved at besøge den samme pige igen og igen, hun ved hvad du kan lide og jeg syntes faktisk det bliver bedre og bedre.

hun er her heldigvis lang tid endnu, så der kommer mange flere besøg fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Mint snart mange gange. Efter mit første besøg hos Tukta og efterfølgende hos Mint, valgte jeg at fortsætte hos Mint. Det udslagsgivende var at Mint var glat og Tukta var med dusk. Begge var charmerende og gode til sex. 
 

Nå men nu var tiden så kommet til et genbesøg hos Tukta. I henhold til ovenstående beretninger var dusken jo forsvundet. 
 

Jeg fik så også lige 60 min forrygende sex ud af det. Tukta er super charmerende, holder god øjenkontakt og er virkelig god til at sutte banditten varieret. 
 

Så det var 69, rideture i forskellige stillinger (virkelig godt) og afslutning via Tuktas forrygende sutteteknik. Hun stoppede i øvrigt ikke lige med at sutte efter afleveringen. .....

 

man fristes til at sige: Neeeej hun venter!! Det er genialt det der!!!

Så altså hun holdt på og guffede løs så jeg nærmest fik latterkrampe. Selv efter jeg havde sat mig op blev mit slappe lem guffet og igen efter badet. 
 

Ej altså. Pigerne på stedet pt er virkelig dygtige. Klar anbefaling. Aner ikke selv hvem jeg vil besøge næste gang.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende anmeldelse, det er fristende.

Kan se at  de tilbyder 2 piger sammen. Nogle erfaringer med den kombination?

Har stadig trekanten på min bucket-list, do helst med noget der ligner “ægte” Girl-Girl action som en del af nydelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrDanes skrev, for 22 minutter siden:

Spændende anmeldelse, det er fristende.

Kan se at  de tilbyder 2 piger sammen. Nogle erfaringer med den kombination?

Har stadig trekanten på min bucket-list, do helst med noget der ligner “ægte” Girl-Girl action som en del af nydelsen. 

jeg har selv tænkt på en trekant med disse 2 dejlige piger.
Der er en tråd her. Ingen Girl/Girl action

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her til aften er jeg stadig svækket i benene. Det skyldes så lige 60 minutters selskab med Tukta i formiddags. 
 

Det var altså ikke bare godt. Det var virkelig godt. Supercharmerende pige der simpelthen sugede dilleren fuldstændig tom. Dæleme dejligt når hun kysser den velkommen og på gensyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi igen idag, har ikke skrevet anmeldelser af de sidst par besøg, da det ca. plejer at gå ud på det samme hver gang.

denne gang startede jeg dog massage, det er et stykke tid siden jeg har fået det, da vi de sidste gange er gået direkte til sex delen.

massage med masser af pirring og endte med at jeg lå på alle 4 med røven i vejret, så hun slikkede boller, mellemkød og røv i lang lang tid, samtidig med at pikken fik lidt handjob. Det var faktisk rigtigt lækkert, første gang jeg har ligget der Og strittet med røven i vejret.

jeg nåede slet ikke at kneppe hende idag, selvom vi var igang med sex i 35 min. så var det udelukkende oral hele vejen igennem med afslutning i mund.

ærgrer jeg mig så over at jeg ikke nåede at kneppe hende, nej overhovedet ikke, det var et super besøg, og lækkert at mærke At besøg bliver bedre og bedre jo flere gange man besøger samme pige.

nå men nu går der jo nok desværre en god uges tid, inden jeg har mulighed for genbesøg, øv øv, vil i stedet glæde mig over fri i dette dejlige vejr som skal nydes i haven med en kold pillerpaller (øl for dem som ikke kender udtrykket ;-) ) SÅ SKÅL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik noget ondt af Tukta da jeg læste Mr1times anmeldelse ovenfor. Hun må jo have været ked af ikke at have fået noget fynsk diller. Som en prins på en hvid hest, ryddede jeg derfor kalenderen for at kunne give Tukta en god omgang. :)

Vi lagde fra land med oral i lange baner. Suveræn 69 der efterlod mit ansigt driv-vådt mums. Jeg kender udmærket det dilemma mr1time præsenterer ovenfor. Skal man fortætte oral-sexen når vi nu hygger så godt, eller skal der gummi på så kneppe-musklerne også får lidt gymnastik?

Nu var min mission jo givet på forhånd, så på med frakken og så en omgang sex. 
 

Afslutning som jeg plejer og igen nød jeg den lange efterbehandling Tukta giver den afsjælede biskop. Det er himmelsk. 
 

Husk at vær god ved hende. Det kommer godt igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 15 minutter siden:

Jeg fik noget ondt af Tukta da jeg læste Mr1times anmeldelse ovenfor. Hun må jo have været ked af ikke at have fået noget fynsk diller. Som en prins på en hvid hest, ryddede jeg derfor kalenderen for at kunne give Tukta en god omgang. :)

Vi lagde fra land med oral i lange baner. Suveræn 69 der efterlod mit ansigt driv-vådt mums. Jeg kender udmærket det dilemma mr1time præsenterer ovenfor. Skal man fortætte oral-sexen når vi nu hygger så godt, eller skal der gummi på så kneppe-musklerne også får lidt gymnastik?

Nu var min mission jo givet på forhånd, så på med frakken og så en omgang sex. 
 

Afslutning som jeg plejer og igen nød jeg den lange efterbehandling Tukta giver den afsjælede biskop. Det er himmelsk. 
 

Husk at vær god ved hende. Det kommer godt igen. 

Nu har jeg også fik medfølelse med Tukta, men jeg har også ondt i skulderen og trænge til massage og lidt ekstra, så @NoobGPexplorer igen din "skyld" jeg skal til Fredericia ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 13 minutter siden:

Nu har jeg også fik medfølelse med Tukta, men jeg har også ondt i skulderen og trænge til massage og lidt ekstra, så @NoobGPexplorer igen din "skyld" jeg skal til Fredericia ;)

God tur. Ja hun gør det altså godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man nu, i disse corona plagede ferie tider, synes man trænger til et historisk-kulturelt indslag, vil jeg anbefale en tur til Fredericia. 
 

Først går man en tur på voldende og snuser det historiske vingesus fra danskernes blændede sejr forårsaget af general Ryes fantastiske manøvre. Derefter går man ned fra volden og besøger en af de dejlige thaipiger. 
 

Siden jeg skrev her sidst, har jeg besøgt Tukta flere gange. Senest for et par dage siden og hun er stadig forrygende. Der er fuld valuta for pengene og anbefales hermed (igen). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tukta, et så absolut godkendt besøg, lidt pinligt og skal helt sikkert gentages :-)

Stemmer lige i koret af de positive anmeldelser. 

Efter fire måneders mere eller mindre højrehånds Corona cølibat, var dagen nu kommet til lidt hudkontakt. Godt ansporet af en godt øm krop efter sportslig aktivitet i går, skreg både krop og lille manden på en god omgang massage. Da der stadig ikke er meget gang i datingsitene og mine normale ”neflix and chill” kontakter alle holder ferie med ungerne, kastede jeg mig over AL og EG.

Faldt over Tukta i Fredericia, der er i tilpas afstand fra min hjemstavn og har fået gode anmeldelser her på sitet. Skrev og der blev hurtigt svaret og vi fik aftalt en tid. Mig afsted og til den aftalte tid stod jeg foran døren, der blev åbnet af en yndig lille kvinde. Blev budt ind, vi afklarede ønsker, en time og jeg tog et hurtigt bad.

Tilbage i rummet kom Tukta til og smed tøjet. Wow en sød lille krop, med de dejligste små spidse bryster med store stive brystvorter. Lige som jeg kan lide det.

Tukta gik i gang med massagen og det synes jeg faktisk godt hun kan. Hun kom hele vejen rundt og fik fat i problemområderne. Det var rigtigt dejligt og lige hvad jeg havde brug for. Undervejs blev der nusset, kildret, kysset og det var super lækkert, hver gang hun lod de stive brystvorter strejfe kroppen :-)

Mht. styrken vil jeg nok betegne den som middel, så dem af jer der er til den helt hårde massage, skal måske bare hoppe over og videre til det næste ;-)

Efter vendingen nussede hun videre på forsiden og mine brystvorter fik en ordentlig kysse/slikketur, det gjorde hendes i øvrigt også (fuck hvor bliver jeg altså liderlig af det :-) )

Derefter tog hun turen sydpå, kyssende hele vejen og dukkede op igen, med mine boller i munden. De fik sammen med lille manden en ordentlig omgang af både læber, tunge og sug. Fantastisk dejligt syn, udover at det føltes himmelsk!

Her kommer vi så til det pinlige, for denne lækre behandling var mere end jeg kunne håndtere og jeg kom i lårfede stråler. Ahh måske lidt overdrevet, men tror ærligt talt ikke, at Peter North kunne have gjort det bedre ;-)

Tukta fortsatte bare med at sutte, fantastisk. Efter et stykke tid stoppede hun, kiggede lidt på resultatet og mente med et kækt smil, at jeg nok burde komme og blive tømt lidt oftere. Så tørrede hun op og begyndte at sutte igen, dejlig tøs :-)

Stoppede hende og sagde at jeg nok hellere måtte komme i bad, nu der kun var ti minutter tilbage og det kunne jeg nok ikke nå så meget i. Rejste mig fra briksen og fik et kæmpe kram, hvorefter hun gik på knæ og gav nogle minutters ekstra sut, for lige at være sikker på, at der nu også var helt tømt :-) 

Det var sgu lidt pinligt, at komme før jeg fik slikket fisse, eller kneppet hende, men hold da op, det der blowjob har hun bare styr på og optisk er det for mig altså også bare fedt, at mærke en drillende tunge, mens et kønt ansigt kigger mig lige i øjnene.

Ud i bad, tøj på, afbrudt af lidt nussen, kys og kram og ud af døren med et løfte om at komme tilbage om 14 dage.

Dejlig oplevelse og den skal helt sikkert gentages, næste gang dog krydret med lidt fisse.

Redigeret af BJL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...