Hop til indhold

Recommended Posts

Hvilken lækkermås. Jeg har det store smil på endnu.

Lækker hud af en 36 årig. Hun er det sødeste søde. Dejlige naturlige bryster og god røv.

Fik hvad jeg kom efter. Tror vi begge nød det.

Gentagelse ja hvis pengene er til det. ( normal Fredericia pris )

I kan roligt besøge hende, det er en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lidt læsning her på siden fik jeg booket et besøg, og bestilte en time med Tukta.

Det hele var egentligt ok, men er dog sikker på at det ikke var Tukta der betjente mig. Hun lignede ikke hende med rødt undertøj overhovedet, og lige inden klimaks (BJ uden) begyndte hun at ville have flere penge for afslutningen,  hvilket var aftalt og betalt inden.

Irriterende oplevelse med pigen/kvinden var ellers sød og smilende.

Og ja selvfølgelig betalte jeg ekstra, var så tæt på at jeg bare accepterede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruger81 skrev, for 3 timer siden:

Efter lidt læsning her på siden fik jeg booket et besøg, og bestilte en time med Tukta.

Det hele var egentligt ok, men er dog sikker på at det ikke var Tukta der betjente mig. Hun lignede ikke hende med rødt undertøj overhovedet, og lige inden klimaks (BJ uden) begyndte hun at ville have flere penge for afslutningen,  hvilket var aftalt og betalt inden.

Irriterende oplevelse med pigen/kvinden var ellers sød og smilende.

Og ja selvfølgelig betalte jeg ekstra, var så tæt på at jeg bare accepterede.

Jeg er 99 % sikker på de 2 første billeder er af Anna og de sidste 3 er af Tukta. 

Jeg er aldrig blevet afkrævet flere penge under akten på den adr. hverken af Tukta eller den ene gang jeg besøgte Anna. 

Jeg var forbi Tukta tidligere på ugen i 90 min til en dejlig behandling, hvor hun dog var lidt ked af at jeg ikke kunne 2 gange. Der gik desværre for lang tid inden jeg kom første gang, da jeg havde travlt med at få hende til at komme, og så var der ikke pause nok til at jeg kunne igen. Men hun takkede dog min mund og tunge inden jeg gik :-)

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter veloverstået ferie, havde jeg klart brug for en solid omgang kvinde-gymnastik. Jeg besøgte derfor min favorit Tukta til en times hygge. 
 

Som altid blev jeg taget godt imod og oppe på briksen gik vi straks igang med orale lege. Det virkede som om Tukta var mere end almindelig tændt, for den drivvåde mis blev kørt godt rundt i mit ansigt mens jeg slubrede løs så godt jeg kunne. Fuck det var hyggeligt. 
 

Efter et stykke tid begyndte hun at slikke dilleren. Det gjorde hun meget drillende sådan op og ned af skaftet og en tunge langs med kraven. Jeg var ved at eksplodere efter at få hende til at tage kalorius helt ind i munden! Da hun så endelig gjorde det, måtte jeg fokusere vildt på noget andet for ikke at lave min aflevering for tidligt. 
 

Heldigvis holdt jeg og vi fik så en god gang sex efterfulgt af en større aflevering i munden. Som vanligt fortsatte Tukta sutteriet og jeg fik grineflip pga den følsomme pik også som vanligt. 
 

Så et super besøg igen. Hilste også lige på Anna, der bestemt ser dejlig ud. Brysterne lavede en yderst fristende kavalergang der næsten kunne få liv i min afdøde biskop. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter nogle besøg hos Tukta, som jeg i starten var ret glad for, har jeg bestemt for at det nu er sidste gang, at jeg har været der.

Det startede egentlig fint første gang, med en god blanding massage, som gik over til noget sjovere. De efterfølgende gange er blevet mere og mere sexfikseret, og da jeg senest var forbi, blev der endda skåret ned på tiden.

Om det er fordi at hun tror at det udelukkende er det som man kommer efter - eller om det er fordi at hun er blevet pengegrisk og/eller er ved at køre lidt træt i at massere i så mange måneder, som hun har, er svært at sige... Men det var ikke ligeså godt som i starten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, den 1.9.2020 at 18:13:

Efter nogle besøg hos Tukta, som jeg i starten var ret glad for, har jeg bestemt for at det nu er sidste gang, at jeg har været der.

Det startede egentlig fint første gang, med en god blanding massage, som gik over til noget sjovere. De efterfølgende gange er blevet mere og mere sexfikseret, og da jeg senest var forbi, blev der endda skåret ned på tiden.

Om det er fordi at hun tror at det udelukkende er det som man kommer efter - eller om det er fordi at hun er blevet pengegrisk og/eller er ved at køre lidt træt i at massere i så mange måneder, som hun har, er svært at sige... Men det var ikke ligeså godt som i starten.

Jeg må jo erkende at jeg plejer at være irriteret over det modsatte end dig. 

Tit har jeg fået massage hvor der ingen pirring er, selvom man har købt fuld pakke, så syntes jeg det er en lidt lunken omgang, men må sige at jeg aldrig har brokket mig over for meget pirring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men så har jeg været der. Lad mig sige det med det samme: Der er intet fald i Tuktas præstationer. Igen i dag leverede hun en top sex oplevelse. 

Jeg har været hårdt ramt af arbejde på det seneste, så min pikspilnings-rutine er ude af sync. Derfor var jeg Max brunstig da jeg mødte op på matriklen og pistolen var ladt til bristepunktet. 
 

Ellers ikke så mange detaljer. Jeg har været der mange gange efterhånden. Gangen i dag var en af de bedste. Måske DEN bedste. 
 

God weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange hos Tuktas  , dejlig pige , med mega god pirring også analt som jeg syntes er dejligt , sex kan hun sku li til ug 3 gang ville jeg prøve med Anna bedere bryster og varm / tændt måske for hun havde set mig før , eller de snakker sammen B)

2 dejlige piger men også forskellige , 

sex delen holder jeg for mig selv , klager ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Dejligt at se på Tukta, når hun får en orgasme. Var lige forbi idag, og man er ikke i tvivl når det sker.

Nå men det var da godt du besøgte hende i dag. Jeg håber du fik givet hende noget fynsk diller. Jeg var der nemlig i går og nåede ikke længere end vildt lækker oral sex. 
 

Jeg er iøvrigt enig i din orgasme-observation. Hun er altså en dejlig elskerinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 42 minutter siden:

Nå men det var da godt du besøgte hende i dag. Jeg håber du fik givet hende noget fynsk diller. Jeg var der nemlig i går og nåede ikke længere end vildt lækker oral sex. 
 

Jeg er iøvrigt enig i din orgasme-observation. Hun er altså en dejlig elskerinde. 

Ja jeg nåede til at knalde hende, og er helt enig med dig om dejlig elskerinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var der fredag igen , tar altid det sikre når trangen er stor , ved Tukta Blir man aldrig skuffet , men jeg var ikke blevet færdig efter 1 time hun var 2 gange , så 30 min senere lå vi trætte og slappede sf sammen , med kys og kram , dejligt naturligt .

var også forbi i søndags , da kun 1 time havde lidt travlt , Tukta er sku en ener , sød smilene , fræk og kærlig . 
dyr men god weekend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi i tirsdags

Ærgrer mig over at jeg ikke er yngre, så jeg kan en gang mere lige efter første omgang. 

Når man har fyret kanonen af efter dejlig sex, så dejlig så jeg glemte at jeg ville aflevere i hendes mund, så tørrer hun lige pikken af, og går igang med et langstrakt blowjob. Desværre kræver jeg lidt pause inden jeg måske få gange kan en gang mere inden for en time. Så hun sluttede alt hvad hun kunne og alligevel blev det ved at være en gummi pik :-( men nydelsen var stadig stor

Men fuck hun giver en dejlig behandling, måske endda bedre og bedre jo flere gange jeg har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte dejlige Tukta i dag. Det er der i og for sig ikke noget usædvanligt i. Hun passer suverænt til mig og der er ikke mange skønshedsfejl at få øje på i den behandling og service hun giver. 
 

Jeg har været hårdt arbejdsramt på det seneste, så jeg har ikke fået så meget GP sex som jeg kunne ønske, men i dag var jeg bare nødt til at få et slaw fisse. 
 

Stor gensidig gensynsglæde. Masser af kys, kram og liderlige omfavnelser der går over i 69 og pølseslæde. Fuck jeg var ved at sprænge.

Derefter dejlig sex med hende på toppen. 
 

Til sidst skulle den fyres af i munden som jeg foretrækker, og jeg fik fyret en ordentlig ladning af mens hun sugede kraftigt og klemte hårdt med hånden på skaftet. Da jeg sluttelig griner mens hun suger på dilleren spørger hun mig overrasket hvorfor der ikke kom sperm. 
 

Øhhhh... måske jeg skød det hele ned i maven? Tukta forstod det ikke. Jeg ved ikke selv.... jeg mærkede en kraftig orgasme, men så ikke selv spermen. Her mens jeg skriver dette er mine nosser helt normalt farvede og altså ikke blevet blå sfa en indvendig afgang. 
 

Så jeg hælder altså til at hun fik et sundt protein-shot. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Tukta er sgu dejlig. Besøgte hende i dag - måske for 3. gang. Har også været hos Anna tidligere så det var svært at vælge.Men  det blev Tukta.  Og det fortrød jeg ikke. Hun ved præcis hvordan jeg vil have det og hun leverede 100 %. Det bliver ikke sidste gang. Måske jeg skulle give mig en tur i julegave. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jobbet gav en tur til Fredericia med et par overnatninger i sidste uge - og en søgning herinde gav en klar indikation på at Tukta skulle besøges den ene aften (så mange piger - og så lidt tid ...)
Jeg kan til fulde tilslutte mig hypet om Tukta. God massage, sød og smuk pige der kunne sætte en god stemning,  god fornemmelse af hvornår der skulle ske mere - og kanon god sex, nok mest fordi hun var så god til at fornemme hvor jeg var og hvad jeg havde lyst til. 
Den tredje aften måtte jeg lige forbi igen - blot for at være helt sikker :D 
Intet mindre end fantastisk. Hvor det nok var den mere intense GFE agtig oplevelse den første aften - så var hun noget mere slutty nu. Gas på alle tangenter og da jeg var tæt på at komme mens jeg nærmest råbollede hende - vendte hun sig om og hev gummiet af og lod mig komme vildt i munden halsen på hende. Hold da op.
En skam der er så langt til Fredericia - men sikkert godt nok for økonomien :) 
Fantastisk pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 7 minutter siden:

Nogen som har oplevet Tukta i strømpeholder og strømper, eller er det kun på billeder hun er iført dette ?

Jeg har lige været der idag og da havde hun strømpeholder og strømper på. :)

mums. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73
Citroen mand skrev, for 3 timer siden:

Nogen som har oplevet Tukta i strømpeholder og strømper, eller er det kun på billeder hun er iført dette ?

af god erfaring kan du få hende til hvad som helst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 timer siden:

Jeg har lige været der idag og da havde hun strømpeholder og strømper på. :)

mums. 

Ja det havde hun nemlig, og det var så lidt at jeg varmede hende op inden du skulle være der kl. 10.20 ;-)

havde bestilt 1 time og nåede slet ikke til massagen, efter 50 min. sex måtte jeg endelig overgive mig, og smuttede så i tøjet og mod arbejde. Tukta sluttede så af med at sige, at jeg skulle huske at jeg nu skyldte hende 10 min. til en anden gang, når jeg gik efter 50 min. Jeg var så brugt at jeg var bange for at falde i søvn hvis jeg havde lagt mig til massage. Det er sgu hårdt i min alder at knalde så længe.

men endnu en dejlig tur med Tukta.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan læse at flere af d'herre som har besøgt Tukta, har haft fornøjelsen af at komme i munden på hende.

Sluger hun, spytter ud i papir eller leger med spermen og lader det løbe ud af munden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Kan læse at flere af d'herre som har besøgt Tukta, har haft fornøjelsen af at komme i munden på hende.

Sluger hun, spytter ud i papir eller leger med spermen og lader det løbe ud af munden? 

Hun spytter ud i køkkenrulle. Med mindre hun kommer til at sluge, hvilket er sket. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige klar til Tukta igen. Kan mærke noget bedre vi kender hinanden noget bedre bliver det. De få grænser der er skal ikke afprøves og man er tryg ved hinanden.

Kørte den sædvanlige rutine og det var rigtig godt. Kom lidt hurtige end jeg plejer så der blev tid til massage. Hun har gode stærke hænder/fingre. Så nød det da lænden havde brug for at blive løsnet. 

Og ja hun tager hele ladningen i munden. Det er bare så frækt. Ved ik om hun spyttede ud. Da jeg var lidt smadret og slappede bare af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tukta i sidste uge.  
Hun virkede på mig som en meget proff pige med fast program. Hvis man ser bort fra dette var det et Ok besøg. Tror ikke at jeg oplevede noget som ikke er beskrevet i tråden.
 Stedet trænger til en kærlig hånd.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...