Hop til indhold
MickeyM

Forbud mod køb af sex i DK?

Recommended Posts

Vores nordiske brødre/søstre har gjort det: Det er forbudt at købe sex i Norge og Sverige.

Kommer Danmark med i denne klub i nær fremtid? Hvad tænker I? Er vi på vej imod et forbud i DK også? Og i så fald, hvornår? Er det inden for 2-3år, er det om 10år?

Og hvis I tænker: Ja, forbuddet kommer til DK også - så: Hvorfor? Hvad er det der driver et forbudsønske fremad? Hvad og hvor er medvinden?

Et kommende forbud... Det er vel en reel..hmm..trussel? Eller hvad tænker I?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
MickeyM skrev, for 21 minutter siden:

Vores nordiske brødre/søstre har gjort det: Det er forbudt at købe sex i Norge og Sverige.

Kommer Danmark med i denne klub i nær fremtid? Hvad tænker I? Er vi på vej imod et forbud i DK også? Og i så fald, hvornår? Er det inden for 2-3år, er det om 10år?

Og hvis I tænker: Ja, forbuddet kommer til DK også - så: Hvorfor? Hvad er det der driver et forbudsønske fremad? Hvad og hvor er medvinden?

Et kommende forbud... Det er vel en reel..hmm..trussel? Eller hvad tænker I?

Jeg tænker at der er fokus på de negative sider i branchen fra nogen sider. Der har været et samråd om det, hvis man har en oprigtig interesse kan man bruge lidt tid på at høre hvor politikerne har deres fokus, deres argumenter, hvad de går op i osv. det svinger fra parti til parti. Samrådet drejede sig godt nok om en lukning af den tværministerielle arbejdsgruppe om prostitution, men fortæller alligevel en del om partiernes fokus, holdninger osv https://www.ft.dk/udvalg/udvalgene/LIU/kalender/45952/samraad.htm

 Der er vist nok ikke flertal i Folketinget for et forbud mod prostitution, men ingen kan spå om fremtiden.

Jeg håber, at man får gjort nogen ved de piger og grupper af piger der har det sværest, bl.a. piger der er ofre for traffic samt gadepiger. Får man fat om de grupper af piger og  problemerne der, forsvinder nogle af argumenterne som jeg hører i den offentlige debat om at forbyde prostitution. 

Socialdemokraterne har fået en del opmærksomhed på massagebranchen med negative briller, det fremgår også af linket.  Og de har fokus på at ville hjælpe piger ud af branchen, de ser noget negativt på branchen. 

En interessant artikel er også her 

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11799198/strid-om-prostitution-havner-paa-rundbordsmoede-hos-minister/
 

Citat

Social- og indenrigsminister Astrid Krag (S) skal onsdag mødes med relevante aktører til et rundbordsmøde om hjælp til prostituerede.

Debatten om prostitution har den seneste tid været glohed, siden at regeringen nedlagde en arbejdsgruppe, der siden januar har set på, hvordan prostitueredes vilkår kan forbedres.

Ifølge ministeren er der ikke udsigt til at genoptage arbejdsgruppen. I stedet vil hun bruge mødet til at blive klogere på problemer og løsninger på området.

- Når vi kigger på velfærdssamfund, så er der grupper af mennesker, vi ikke hjælper godt nok, og som falder gennem alle huller i systemet, og den gruppe er de prostituerede.

- De rettigheder de prostituerede har på papiret, har de ikke i virkeligheden, siger Astrid Krag.

Den nu nedlagte arbejdsgruppe havde blandt andet til opgave at klarlægge muligheder for at sikre prostitueredes ret til arbejdsløshedsdagpenge og sygedagpenge.

Men ministeren vil i stedet have fokus på at hjælpe prostituerede ud af branchen med såkaldte exitpakker.

- Exitpakkerne skal hjælpe folk i prostitution med at komme på fode i livet uden for prostitution, men også hjælpe folk i prostitution til bedre adgang til misbrugsbehandling og retten til at se en læge, siger Astrid Krag.

 

Til onsdagens rundbordssamtale vil Danske Regioner, Kvinderådet og Gadejuristen blandt andre være til stede. Også en repræsentant for de prostituerede - Sofie Brandvarm fra organisationen Sexbranchen Danmark - vil deltage. Hun ærgrer sig over mødets setup.

- Jeg har svært ved at se, at mødet skal føre til noget godt for sexarbejdere, fordi agendaen er at få sexarbejdere ud af branchen.

- Jeg har stort netværk i branchen, og jeg kender meget få sexarbejdere, der ønsker at forlade branchen. På den måde kommer vi til at blive talt over hovedet. De (regeringen, red.) vil redde os, men hvad er det de vil redde os fra? Det er jo et selvvalg, siger Sofie Brandvarm.

Ifølge juristen Maja Løvbjerg Hansen, som deltager for Gadejuristen, der yder retshjælp til udsatte borgere, er det bekymrende, at Sexarbejdernes Interesseorganisation (SIO) ikke deltager.

- Vi kan godt forstå, at en ny minister gerne vil sætte sit præg, men vi stiller os virkelig undrende over for, at sexarbejderne selv ikke er inddraget via SIO, der har organiseret sexarbejdere i snart 15 år.

- Generelt er det Gadejuristens holdning, at når man skal tale om en gruppe mennesker, skal man også tale med dem. Samtidig skal vi også have de videnstunge organisationer som Amnesty, seksualpolitisk forum og Sex & Samfund på banen, siger Maja Løvbjerg Hansen.

Regeringen indgik for nylig en aftale om exitpakker på 55 millioner kroner til prostituerede.

 Det som regeringen tydeligvis har fokus på er exitprogrammer osv. Ikke fokus på forbud. 

Nu kan jeg se at Sofie Brandvarm har deltaget også i mødet. Hun er også her på forummet. Om hun vil skrive noget yderligere fra mødet kan man jo kun håbe på. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været meget debat om lovgivningen på området. 

Både for at stramme og følge svenskerens og nordmændenes eksempel..  Men andre politikere vil hellere følge tyskernes eksempel og legalisere det yderligere. 

 

For nogle år siden var parolen at vi skulle følge svenskerne. Jeg mener det var de røde partier (enhedslisten, SF og Socialdemokratiet)  der ville ulovligøre det.

De er dog kommet på andre tanker og vil nu bibeholde den danske model, hvor prostitution er lovligt, mens alfonseri er ulovligt. Mette Frederiksen er generelt set modstander af prostitution. 

Jeg tror man i kommende regeringer vil gå mere imod den tyske model hvor alt er lovligt men til gengæld kontrolleret af staten..  Dvs bordeller er lovlige, men der er strenge regler og der skal betales skat.

I en lang horisont fremad vil der dog sandsynligvis intet ske lovgivningsmæssigt i DK på området... 

..og fred være med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Officeguy skrev, for 6 minutter siden:

Der har været meget debat om lovgivningen på området. 

Både for at stramme og følge svenskerens og nordmændenes eksempel..  Men andre politikere vil hellere følge tyskernes eksempel og legalisere det yderligere. 

 

For nogle år siden var parolen at vi skulle følge svenskerne. Jeg mener det var de røde partier (enhedslisten, SF og Socialdemokratiet)  der ville ulovligøre det.

De er dog kommet på andre tanker og vil nu bibeholde den danske model, hvor prostitution er lovligt, mens alfonseri er ulovligt. Mette Frederiksen er generelt set modstander af prostitution. 

Jeg tror man i kommende regeringer vil gå mere imod den tyske model hvor alt er lovligt men til gengæld kontrolleret af staten..  Dvs bordeller er lovlige, men der er strenge regler og der skal betales skat.

I en lang horisont fremad vil der dog sandsynligvis intet ske lovgivningsmæssigt i DK på området... 

..og fred være med det.

Jeg tror ikke på, at der vil ske lovmæssige ændringer … så vi fortsætter bare ´tilstanden´ …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Officeguy skrev, for 14 minutter siden:

Der har været meget debat om lovgivningen på området. 

Både for at stramme og følge svenskerens og nordmændenes eksempel..  Men andre politikere vil hellere følge tyskernes eksempel og legalisere det yderligere. 

 

For nogle år siden var parolen at vi skulle følge svenskerne. Jeg mener det var de røde partier (enhedslisten, SF og Socialdemokratiet)  der ville ulovligøre det.

De er dog kommet på andre tanker og vil nu bibeholde den danske model, hvor prostitution er lovligt, mens alfonseri er ulovligt. Mette Frederiksen er generelt set modstander af prostitution. 

Jeg tror man i kommende regeringer vil gå mere imod den tyske model hvor alt er lovligt men til gengæld kontrolleret af staten..  Dvs bordeller er lovlige, men der er strenge regler og der skal betales skat.

I en lang horisont fremad vil der dog sandsynligvis intet ske lovgivningsmæssigt i DK på området... 

..og fred være med det.

Hvor  er  det  skønt  med  en  handlende  og  velformuleret  kvinde  som  @Sofie Brandvarm.  Stort respekt  til  hende. Hun  gør  en  forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikke på, at der vil ske lovmæssige ændringer … så vi fortsætter bare ´tilstanden´ …..

Ja... Vi fortsætter tilstanden... 

Det er et område som mange politikere har berøringsangst overfor. 

De mandlige politikere vil formentligt bare have lovlige tilstande, hvor GP'erne får flere rettigheder og alt legaliseres.

Hvis de stiller sig op og siger det taber de stemmer fra nogle kvindelige borgere, som mener at al prostitution er udnyttelse. 

...så hellere ikke berøre emnet, tænker de nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et par madammer i den socialdemokratiske regering, der er dybt forarget, og vil prostitution til livs ved at straffe kunderne, ligesom i Sverige.

Lige nu ligger sagen ikke øverst på listen, men bare vent: Det kommer, med mindre der bliver udskrevet valg i utide. Det er især social- og indenrigsminister

Astrid Krag der er bannerfører i korstoget mod "udnyttelsen af kvinden", støttet af kvindesagskvinderne i den øvrige venstrefløj..

Hun mangler forståelse for at kussen ikke er et helligt dyr, men et nyttigt arbejdsredskab.

Kunne hun dog bare lade kvinderne selv bestemmer om de vil sælge sex. Og så iøvrigt sætte ind mod alfonseriet.

Luderivirksomhed er så gammel som Adam og Eva, og vil altid eksistere uanset hvad "bedrevidende" mener.

Selv Jesus havde en skøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Officeguy skrev, for 32 minutter siden:

For nogle år siden var parolen at vi skulle følge svenskerne. Jeg mener det var de røde partier (enhedslisten, SF og Socialdemokratiet)  der ville ulovligøre det.

De er dog kommet på andre tanker og vil nu bibeholde den danske model, hvor prostitution er lovligt, mens alfonseri er ulovligt. Mette Frederiksen er generelt set modstander af prostitution. 

Jeg tror man i kommende regeringer vil gå mere imod den tyske model hvor alt er lovligt men til gengæld kontrolleret af staten..  Dvs bordeller er lovlige, men der er strenge regler og der skal betales skat.

I en lang horisont fremad vil der dog sandsynligvis intet ske lovgivningsmæssigt i DK på området... 

..og fred være med det.

Der har været diskuteret i en del tråde fornylig, men jeg nåede ikke at selv at bidrage - de voksede sig store ret hurtigt. 

Det er ikke min fornemmelse at den retning Danmark kommer til at tage er frem mod den tyske model.
Der er iøvrigt heller ikke noget som, mig bekendt, tyder på markante demografiske forskelle i mænds og kvinders holdning til sexkøb.  

Når man analyserer diskursen i kerneargumenter i først og fremmest SF's, og i mindre grad Enhedslisten og Socialdemokratiet, står det ret tydeligt frem, at det ikke er en styrkelse af prostitueredes (primært kvinders) rettigheder i en branche som er målet. Dette kan simpelthen ikke lade sig gøre, ud fra den grundlæggende diskursmæssige eller narrative "formel":

Mænd = negativ agens (handlende kraft). Kvinder = passivt offer. 

Denne formel går igen i stort set alle diskurser for prostitution, men også andre dysfunktionelle familiemæssige områder (vold, privatøkonomi, skilsmisse osv.).

Jeg læste en analyse af sugardating, skrevet af en forsker som politisk hører til omkring venstrefløjen. Sugarbabes er ledt til falske behov, som skabes når handlende mænd tilbyder dem hurtig økonomisk gevinst mod udveksling af sex. De er helt entydigt ofre for handlende mænd som "leder dem i fristelse". 

Samme formel går igen i opfattelsen af alle, på nær et meget lille mindretal af stærke kvindelige prostituerede. De er ofre!  Man kan ikke kæmpe for en styrkelse af en branche, som kategorisk er et dysfunktionelt resultat af ofre for den maskuline agens.

Derfor vil et parti som SF (og store dele af socialdemokratiet og Enhedslisten) aldrig kunne gå med til at regulere brancen og markedet. Det eneste værktøj er forbud. Og den eneste indfangning af den maskuline seksualitet i et positivt værdimønster er via velorganiserede parforhold med oplyste individer, eller ingen sex (sex er ikke en rettighed).

Det var sådan set hvad markante SFere som Pernille Vigsø Bagge og Astrid Kragh sagde nærmest direkte, for få år siden. 

Socialdemokratiet (Mette Frederiksen) gik til valg på ikke at ville indføre forbud mod sexkøb. Altså i denne valgperiode! Men det var ikke fordi hun pludselig er blevet tvivler (som hun prøvede at argumentere for), men for at få magten, inkl. stemmer fra tvivlere, så som mig selv. 

Derfor: Lige nu nedbryder man bestræbelserne på at få organiseret en branche, og støver de retoriske kugler mod en afgørende debat, som vil blive tematiseret, eksempelvis i næste valgkamp. Herefter kommer forbuddet. 

Jeg tror ikke det gør fra eller til, om debatten kommer til at handle om ubeskyttet sex, udlændinge vs. danske kvinder, trafficking, skatteregulering osv. Som kræver fokus på at styrke og regulere branchen og markedet. 
Det her handler om traditionel familiepolitik, som går tilbage til 70'ernes første bølger af feminisme og kvindefrigørelse. SF m.fl. er aldrig kommet længere, i narrativ forstand! 

Skal lige tilføje, at jeg identificerer mig selv som en del af venstrefløjen i dansk politik, sådan hen mod midten. Men på dette område føler jeg at fornuften, og hensynet til de virkelige tabere (trafficking, rufferi osv.) taler til døve ører. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte for et par år siden en 21-årig meget kvik studinefrækkert. Erklæret 4. bølgefeminist som stemte Ø.

Ville være skønt, hvis flere af dens slags kvinder kom til og kom til orde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 14 minutter siden:

Jeg besøgte for et par år siden en 21-årig meget kvik studinefrækkert. Erklæret 4. bølgefeminist som stemte Ø.

Ville være skønt, hvis flere af dens slags kvinder kom til og kom til orde.

Jeg tror der er mange virkelig kvikke ligesindede blandt de helt unge. Men hvordan de bliver modtaget når de kommer til orde, er stadig filtreret af den narrative formel. 

Eks. Emma Holten (jeg skal ikke kritisere hende, synes hun er for fed, og jeg har virkelig følt mig klogere adskillige gange efter at have hørt hende): Da hun kom til orde blev hun  nærmest skamrost af alle ældre generationer med oprindelse i feminismen, til en grad hvor hun selv begyndte sarkastisk at kalde det  "the Emma Holten show".  
Men hendes udgangspunkt var en seksuel krænkelse, fra en maskulin dysfunktionel ekskæreste. 

Omvendt med eks. Nikita Klæstrup, som kom til orde på en mere offensiv, handlende diskurs om egen seksualitet, ingen tvivl om hvordan hun fik råd til sine alle sine Louboutin sko, lækre rejser osv., rig of-off kæreste. Nu tror jeg ikke lige hun stemmer Ø, nok nærmere LA, men det er sådan set lige meget. De karaktermord, personlige angreb for hendes "misforståelser" og modarbejdelser af den "rigtige" feminisme, offentlige symbolske lussinger på byens torv - hun skulle da ikke tro hun var noget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror der er mange virkelig kvikke ligesindede blandt de helt unge. Men hvordan de bliver modtaget når de kommer til orde, er stadig filtreret af den narrative formel. 

Eks. Emma Holten (jeg skal ikke kritisere hende, synes hun er for fed, og jeg har virkelig følt mig klogere adskillige gange efter at have hørt hende): Da hun kom til orde blev hun  nærmest skamrost af alle ældre generationer med oprindelse i feminismen, til en grad hvor hun selv begyndte sarkastisk at kalde det  "the Emma Holten show".  
Men hendes udgangspunkt var en seksuel krænkelse, fra en maskulin dysfunktionel ekskæreste. 

Omvendt med eks. Nikita Klæstrup, som kom til orde på en mere offensiv, handlende diskurs om egen seksualitet, ingen tvivl om hvordan hun fik råd til sine alle sine Louboutin sko, lækre rejser osv., rig of-off kæreste. Nu tror jeg ikke lige hun stemmer Ø, nok nærmere LA, men det er sådan set lige meget. De karaktermord, personlige angreb for hendes "misforståelser" og modarbejdelser af den "rigtige" feminisme, offentlige symbolske lussinger på byens torv - hun skulle da ikke tro hun var noget!

Ha ha, jeg husker netop at studinen omtalte Klæstrup med en fnysende foragt. Hun var I hvert fald ikke 4.bølge feminist efter hendes mening. For de anlægger også en social vinkel. Og solidariserer sig med undertrykte grupper. Hvilket vist ikke var Nikitas kæphest.

Men ja, det bliver en kamp opad bakke med holdningsændringer til købesex i det ældre feministiske segment.

Jeg mener at man kan påstå, at de første reelt frigjorte kvinder i Vesten, var prostituerede. Altså luksusudgaven. Kurtisanerne. De var nemlig ikke afhængige af én mand.

Og i dag kan man spørge sig selv om hvem, der er mest uafhængige. Kvinden der gifter sig med en mand med Strandvejsvilla mm. eller kvinden, der vælger at have sex med mange forskellige mænd for penge?

Jeg hælder mest til den sidste gruppe. Heldigvis er næsten ingen danske kvinder tvunget til nogen af delene i dag for at leve et godt liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror ikke på, at der vil ske lovmæssige ændringer … så vi fortsætter bare ´tilstanden´ …..

.... eller rettere: ikke-tilstanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis prostitution bliver forbudt, bliver risikoen at nogle måske vil bruge  magtanvendelse for at opnå sex.

Spørgsmålet er, om det er dét Socialdemokratiet ønsker?

Sex er en del af ethvert menneske og sexbehovet er forskelligt fra personen til person.

Et forbud mod købesex vil desuden også ramme handicappede osv. som også har behov for ikke blot sex men også noget så menneskelig, som blot berøring af det modsatte køn.

Et forbud vil have uoverskuelige konsekvenser for det danske samfund og måske også for mandlige politikere, hvis libido når de har politisk magt, siger nogle, er større end gennemsnittet..:ph34r:

For at skabe større ligestilling, kunne man så lave lysthuse med mandlige prostituerede,  hvor kvinder/piger kunne udleve deres begær og lyster..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for alle de mange gode nuancerede indlæg og den gode tone i denne tråd. :) 

Officeguy skrev, for 8 timer siden:

Der har været meget debat om lovgivningen på området. 

Både for at stramme og følge svenskerens og nordmændenes eksempel..  Men andre politikere vil hellere følge tyskernes eksempel og legalisere det yderligere. 

 

For nogle år siden var parolen at vi skulle følge svenskerne. Jeg mener det var de røde partier (enhedslisten, SF og Socialdemokratiet)  der ville ulovligøre det.

De er dog kommet på andre tanker og vil nu bibeholde den danske model, hvor prostitution er lovligt, mens alfonseri er ulovligt. Mette Frederiksen er generelt set modstander af prostitution. 

Jeg tror man i kommende regeringer vil gå mere imod den tyske model hvor alt er lovligt men til gengæld kontrolleret af staten..  Dvs bordeller er lovlige, men der er strenge regler og der skal betales skat.

I en lang horisont fremad vil der dog sandsynligvis intet ske lovgivningsmæssigt i DK på området... 

..og fred være med det.

Pointen at om at man vil gå imod den tyske model kan bestemt ikke afvises. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Næ der kommer næppe et forbud, det er mest kvinderne fra de røde partier der har gået ind for et forbud som i vore nordiske nabolande. Der er også nogle af de mandlige politikere der er blandt sex køberne, jeg har da kendskab til en der har været samme sted som jeg og det skulle være mærkeligt om der ikke er flere der besøger GPer, så de stemmer nok ikke for et forbud, det ville også være dobbelt moralsk. Nogen politikere ser det mere som et socialt problem, og det er også fint nok at hjælpe dem der arbejder af nød ud af branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var tidligere  Socialdemokratiets officielle politik at købesex skulle forbydes, men efter en grundig undersøgelse droppede Helle Thornings regering idéen i 2012.  

Vores nuværende statsminister er stadig imod prostitution, men er i tvivl om et forbud mod købesex er den rigtige løsning, da et forbud vil føre mange andre ting med sig.

 

Mette Frederiksen har vel i lighed med Amnesty International forstået at prostitution ikke kan afskaffes.  Et forbud vil nok reducere omfanget, men den fortsatte prostitution vil foregå under overfladen med ret uheldige konsekvenser til følge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flax skrev, for 8 timer siden:

...  Der er også nogle af de mandlige politikere der er blandt sex køberne, jeg har da kendskab til en der har været samme sted som jeg og det skulle være mærkeligt om der ikke er flere der besøger GPer, så de stemmer nok ikke for et forbud .... 

Det tror jeg nu ikke, du skal føle dig for sikker på .... Tror du, de vil mistænkes for at være sexkunder? Så hellere leve med en smule dobbelmoral.

Problemet er, at emnets tabubelagte karakter gør det svært af få en ordentlig offentlig debat. Det er fuldstændig uproblematisk at være for et forbud, men er du imod, påkalder du dig straks mistanke om selv at være prostitutionskunde - i hvert fald hvis du er mand. Modstandersiden er med andre ord nærmest sat skakmat før debatten overhovedet er gået i gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor Alternativet står omkring købesex?

Nu hedder partiformanden Fock til efternavn, og den politiske ordfører hedder Gejl til efternavn. 

Duoen Fock og Gejl kan da umuligt gå ind for et forbud, vel? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 19 timer siden:

Og den eneste indfangning af den maskuline seksualitet i et positivt værdimønster er via velorganiserede parforhold med oplyste individer, eller ingen sex (sex er ikke en rettighed).

 

Jeg husker stadig når en af dem der deltog i forarbejdet til den svenske lov - en socialarbejdere af slagsens hvis jeg husker rigtigt - blev interviewet 10 år efter loven. Hun sagde omtrent:

"Det vigtigste med loven er det signal vi sender til unge mennesker: Sex er noget som foregår mellem to mennesker der elsker hinanden". Og klaphatten til journalist udfordrede ikke en gang udsagnet. 

Så narrativet er at på samme gang som man offergører alle der sælger sex, så vil man pakke ind sex i en moralpakke: "Par. Kærlighed. To og ikke flere".

Det er jo egentlig to trin tilbage for den feministiske kamp. I min optik. Hvorfor kan de ikke se det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 4 timer siden:

I Norge kunne Fremskridtspartiet stemme for et forbud, og alligevel gik det galt for et af partisoldaterne.

Udhængt på forsiden og smidt ud af politik! Selv om det hele naturligvis lige er en tand eller to mere alvorligt i Norge, hvor det er loven man bryder, illustrerer historien alligevel meget godt, hvad man risikerer, hvis man bliver sat i forbindelse med sexkøb.

Selvfølgelig især, hvis man er en offentlig person. Men også for os andre, der bare skal stå til regnskab over for familie, venner, kolleger og måske (o skræk) konen, kan det være alvorligt nok.

Og så holder man sin kæft og deltager ikke i debatten - apropos min pointe ovenover.

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo få den tanke, at hvis det blev forbudt, hvad skulle de mandlige jysk/fynske mf'er så få tiden til at gå med, når de efter en "laanngg og hård" dag på tinge, kommer hjem til det lille ydmyge værelse de har lejet i Kjøvenhavnstrup? (ironi kan forekomme) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Blueberry skrev, for 5 timer siden:

Stem for guds skyld ikke på S

Det kunne jeg heller ikke drømme om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...