Hop til indhold
peterhansenx

Aldersforskel - hvad er dine tanker ?

Recommended Posts

Guest Emmalie
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Dette med alder+ er et meget omdiskuteret spørgsmål. Heldigvis er det ikke relevant for mig, da jeg for længst er begyndt at regne i ÷alder. Det har mine sexformidlere dog ikke haft noget problem med :P

Alt andet ville jo nærmest være dobbeltmoralsk :D:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Da jeg startede med købesex havde jeg osse en “spejderdreng mentalitet” :-o  besøgte ikke unge piger .
Det har jeg for længst vænnet mig af med – jeg tar’  det som livet tilbyder :) i øvrigt er det ikke mit indtryk at pigerne går særligt op i alder, ellers skriver de det vel i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sidst i tresserne og tager dem alle. Er de unge, så skriver jeg min alder, og har de ikke problemer med den, så har jeg heller ikke, men de fleste er nu mellem 30 og 60, og det er også den aldersgruppe hvor der er flest danske piger her i Midt/Vestjylland. Nogen af de yngre piger har også givet udtryk for at de hellere vil mødes med ældre mænd end de helt unge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg ikke "gider" de helt unge trunter (kan ikke holde til det :) ) , men holder meget af kvinder som er 25+, men også gerne 40+ som man kan nyde længere tid med. 

Engang havde jeg ideen om at en kvinde skulle være født da jeg blev 20, men efterhånden ændres tallet lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var først i tyverne blev jeg lært op, af kvinder 40+. I dag hvor jeg nærmer mig de 60, er jeg mest til kvinder over 35 :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Jack_RAbbit skrev, for 24 minutter siden:

Din alder divideret med 2 plus 7... verificeret af google

Det er også den regel jeg selv går ud fra når jeg sorterer i henvendelser fra de helt unge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Jack_RAbbit skrev, for 1 time siden:

Din alder divideret med 2 plus 7... verificeret af google

Øv, med den regel røg favoritten på porten. :( Måske jeg også skal til at lyve om min alder så...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Kaspersen skrev, for 5 minutter siden:

Øv, med den regel røg favoritten på porten. :( Måske jeg også skal til at lyve om min alder så...:D

så lav din egen regel, din alder divideret med 3 plus 7 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet en meget bedre regel. Alder divideret med 3. Plus 1. Så er jeg godt dækket ind. Den må dog helst kun bruges for mænd på 60+ ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder liiige skindet på næsen med min favorit..... men også kun fordi hun har fødselsdag før mig :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, den 12.1.2020 at 15:37:

hej

jeg er efterhånden kommet lidt op i årene (midt 50),

og jeg har bemærket at pigerne i branchen hele tiden forbliver ca den samme alder (20-40)  :-)

dette giver stof til eftertanke angående aldersforskel

mit spørgsmål her er, hvorledes I har det med dette "problem"

hvis pigen ikke afviser en, skal man så bare kaste sig over den unge skønne Q uden nogen form for dårlig samvittighed

eller hva'  ??

tak for konstruktive tanker og input

 

Hvis du har indtryk af at hun ikke har noget problem med det, og hun virker normal og moden, så kan jeg heller ikke se problemet, heller ikke hvis du var 80.

Redigeret af Lake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldersforskel... Jo, det bør man måske tænke over...?
- Men for mig, er alderen mere vigtig - altså ikke kundens alder, men GP'ens alder... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, den 12.1.2020 at 18:25:

jeg er desvære blevet for gammel til en på 20 det kunne jo være min datter. så jeg går efter moderen 

Sandsynligheden for at det skulle være din datter, er vel ikke særlig stor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, den 12.1.2020 at 16:17:

Jeg er en af dem, der nyder en ældre herre frem for en ung tyr... Og det nævner jeg meget gerne når akten er slut- det er og bliver noget helt andet med en moden mand <3

Men du er jo også selv oppe i årene.....

Spørgsmålet går på ung kontra gammel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet problem med unge piger aka høj aldersforskel.

Jeg betaler for en ydelse og ekstra hvis det skal være rigtig frækt/forførende/ hårdt.

Money Talks! 

Godt være pigen bagefter tænker "Gammel Gris" men hey:

Livet skal leves mens vi har det og tiden går. En dag er vi alle gamle og trist at ligge i sygesengen og tænke på alle de muligheder man har haft for at nyde de unge studiepiger, når nu man har de økonomiske midler.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 21.1.2020 at 14:44:

Det er også den regel jeg selv går ud fra når jeg sorterer i henvendelser fra de helt unge. 

Kære Cherie. Det er jo en del år siden, du opgav din alder til 104, så du må mindst være 110 nu. Det betyder, at du så siger nej til mænd yngre end 62 år? :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

Kære Cherie. Det er jo en del år siden, du opgav din alder til 104, så du må mindst være 110 nu. Det betyder, at du så siger nej til mænd yngre end 62 år? :biggrin:

Tror skisme du blander to piger sammen :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
warmgun skrev, 1 time siden:

Kære Cherie. Det er jo en del år siden, du opgav din alder til 104, så du må mindst være 110 nu. Det betyder, at du så siger nej til mænd yngre end 62 år? :biggrin:

Cherie er en anden end Mig.:P

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 42 minutter siden:

Cherie er en anden end Mig.:P

  

Så beklager jeg meget fejltagelsen, men det var da oplagt med Lady C, at det skulle være en og samme person...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...