Hop til indhold
peterhansenx

Aldersforskel - hvad er dine tanker ?

Recommended Posts

Arne Jensen skrev, den 3.2.2020 at 10:00:

Alder er jo bare nogle tal ;)

Siger mange når alderen begynder at trykke (jeg er selv snar en over-moden libertiner).

Men seriøst, så er det i min optik bare ikke så æstetisk når en meget ældre person (han/hun/hen)  har sex med en meget yngre ditto.

Personligt foretrækker jeg voksne MILFs i den forplantnings dygtige alder (35+)  og har bl.a fravalgt  ellers spændende unge GP'er som Emmalie og GILF's pga alder, helt uden at have kommunikeret med dem.

Jeg er ikke synderlig stolt af mig selv på det punkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alderen er ikke noget at gøre ved -så elsk hvad du kan.

Vil pigerne ikke have dig  så siger de det - husk de får penge for .

selv om man er ældre kan man jo holde sig  godt

god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 22 timer siden:

Siger mange når alderen begynder at trykke (jeg er selv snar en over-moden libertiner).

Men seriøst, så er det i min optik bare ikke så æstetisk når en meget ældre person (han/hun/hen)  har sex med en meget yngre ditto.

Personligt foretrækker jeg voksne MILFs i den forplantnings dygtige alder (35+)  og har bl.a fravalgt  ellers spændende unge GP'er som Emmalie og GILF's pga alder, helt uden at have kommunikeret med dem.

Jeg er ikke synderlig stolt af mig selv på det punkt.

 

Hvis man tænder på unge tøser, så må æstetikken komme i anden række, hvis man kan rejse kapitalen til at besøge sprødheden.
Din sidste bemærkning om at du ikke er stolt af ikke at have kommunikeret med Emmalie og andre forstår jeg ikke.
Hvis du alligevel ikke vil besøge dem, behøves vel ingen kommunikation at all?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 21 timer siden:

Alderen er ikke noget at gøre ved -så elsk hvad du kan.

Vil pigerne ikke have dig  så siger de det - husk de får penge for .

selv om man er ældre kan man jo holde sig  godt

god fornøjelse

Jeg er ikke enig med dig i sætningen:  'Husk de får penge for det', det er jo trods alt mennesker vi taler om.

Selvom der er penge imellem parterne, så har man som køber en moralsk forpligtigelse til at forsøge, at sikre at det går ordentligt til,  dvs. at alle kan se både sig selv og hinanden i øjnene bagefter. Jeg ville brække mig hvis en pige fortrød en aftale  pga min person/alder eller lign.

Penge er lig med magt og muligheder, det skal benyttes med omtanke, og da jeg er ikke sikker på at alle de meget unge GP'ere er hel afklarede om deres valg af job, vælger heller at sige fra.

Man har jo hørt om piger der har valgt at blive GP pga udsigten til det 'nemme hurtigt tjente penge' og derved risikerer at sakde dem selv.

Nu er jeg ikke nogen helgen, jeg har haft den udsøgte fornøjelse at møde en aldeles skøn 28-åig pige herinde (flere gange endda).

Men netop fordi, at det føltes lidt grænse-overskridende, er jeg begyndt at tænke meget mere over hvilke grænser, man leger med, og det påvirker hvem jeg på forhånd fravælger.

Der er helt sikkert skønne velfungerende Glædespiger i 20'erne herinde, der gerne ser stort på aldersforskellen, men risikoen ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 4 timer siden:

Hvis man tænder på unge tøser, så må æstetikken komme i anden række, hvis man kan rejse kapitalen til at besøge sprødheden.
Din sidste bemærkning om at du ikke er stolt af ikke at have kommunikeret med Emmalie og andre forstår jeg ikke.
Hvis du alligevel ikke vil besøge dem, behøves vel ingen kommunikation at all?

Jeg er ikke stolt af, at jeg bare på forhånd fravælger piger/kvinder pga. deres alder, det være sig hvad enten de er meget unge eller noget ældre end mig selv.

Det er i mon optik ret dobbelt moralsk at besøge en 20-30 år yngre pige, når jeg er så kynisk, at jeg aldrig ville overveje en kvinde der er blot 5 år ældre end undertegnede.

Ligeledes kan jeg slet ikke forholde mig til tanken om, at min 18-årige blonde niece skulle knalde med mænd, der kunne være hendes bedstefar.

Normalt er jeg en ret åben minded person, men lige det med alder har jeg problemer med (my own fault)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt flere piger omkring de 25 - jeg er selv - nåja, senior ... 

Og jeg har undret mig over, at det ikke virker det mindste akavet - snarere tværtimod.

Men måske er @Sukkersød Sirene inde på noget i sit indlæg tidligere?

Måske gør aldersforskellen ikke altid så meget, når det er varm, venskabelig, sikker hygge-sex. (Der er også mere åbenhed, ikke så mange 'minefelter' )
Hvis det handler om kæresteforhold, er det noget helt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tre piger, som jeg ser fast, er mellem 24 og 27 år yngre end jeg selv - og jeg har kendt dem i henholdsvis 15 og 16 år.

Enhver kan jo så regne ud, at de var pænt unge, da jeg mødte dem - jeg har set dem vokse og gro og blive modne, selvstændige kvinder  med børn (to af dem) og karrierer.

Kun en af dem er stadig i 'branchen'.

Ingen af dem har taget skade at at være sammen med mig ;) - og mentalt har jeg fungeret fint sammen med dem og gør det stadig. Jeg har mange interesser til fælles med dem - og de og de har gensidigt lært meget af hinanden.

Jeg har i hvert fald lært meget af dem - og jeg føler, at de har været med til at holde mig 'ung' og nogen lunde i trit med tiden.

Til gengæld kan jeg så nogle gange have svært ved helt at falde i tråd med nogle af mine jævnaldrende venner, der ikke som jeg har så massiv omgang med mennesker, der er så meget yngre end dem selv.. Man påvirkes jo gensidigt af hinanden - og når jeg er så meget sammen med disse yngre kvinder har det naturligvis indflydelse på den synsvinkel, som jeg nogle gange har på tingene.

Det er længe siden, jeg sidst har besøgt en 'ny' pige - det må være henved fem år siden eller der omkring - og ingen 'ny' pige er blevet hængende i mit system i lang tid. Men hvis jeg skulle starte med en helt ny pige i den helt unge alder i dag, kunne det da sagtens være, at jeg ikke ville kunne bonde med hende mentalt - og så ville det måske blive svært, da jeg holder lige så meget af at samtale med pigerne som af alt det andet, man kan foretage sig. ;)

Jeg har generelt det indtryk af, at pigerne er gode til at sige fra, hvis de synes, at manden er for gammel - dem, jeg kender, har i hvert fald fortalt nogle historier. Kun én gang er jeg selv blevet afvist af en pige på grund af alder. Det ligger nok en fem/seks/syv år tilbage i tiden - og jeg tog det pænt. :)

Men jeg tror, det handler meget om ens egen indstilling osse til alt andet end lige forholdet til pigerne. Hvis man generelt er åben for nyt og for, hvad der rører sig blandt de unge, er det nok nemmere end, hvis man er den lidt mere gammeldags type, som ikke er særlig åben for alt det nye, der sker ude i verden. I det sidste tilfælde vil man naturligvis have svært ved at connecte med en yngre model på det mentale plan og heller ikke være interesseret i det.

Ærbødigst, Spider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spider:

'Men jeg tror, det handler meget om ens egen indstilling osse til alt andet end lige forholdet til pigerne. Hvis man generelt er åben for nyt og for, hvad der rører sig blandt de unge, er det nok nemmere end, hvis man er den lidt mere gammeldags type, som ikke er særlig åben for alt det nye, der sker ude i verden. I det sidste tilfælde vil man naturligvis have svært ved at connecte med en yngre model på det mentale plan og heller ikke være interesseret i det.'

Interessant vinkel, men jeg har det lidt modsat:

I min fritid har jeg meget kontakt med unge mellem 15 og 25, og det er i den grad en berigende oplvelse.

Men måske netop derfor kommer det  for mit vedkommende for tæt på med en GP omkring 20-25 når jeg nu nærmer mig det skarpe hjørne efter de 50 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 7 timer siden:

Men måske netop derfor kommer det  for mit vedkommende for tæt på med en GP omkring 20-25 når jeg nu nærmer mig det skarpe hjørne efter de 50 ?

Det kan sagtens være, at det virker sådan - eller hvis man netop arbejdede med unge mennesker i den aldersgruppe. Så ville det nok virke lidt 'upassende'.

For mit vedkommende griner jeg ofte lidt i skægget (som jeg ikke har), når jeg er i selskab med venners børn eller yngre familiemedlemmer fra deres eller min egen familie, som er på alder med mine 'piger' - men min forbindelse med disse yngre kvinder giver mig også den fordel, at jeg pludselig kan snakke med om ting med andre yngre mennesker (også yngre kolleger), som jeg ellers ikke ville kunne, eller hvor mine jævnaldrende venner og familiemedlemmer må stå af.

Men jeg kan altid give den forklaring, at jeg har mange yngre kolleger, idet jeg arbejder på en stor arbejdsplads med mange kolleger i alle tænkelige aldre, hvor teams'ene er sammensat på tværs af alder.

Jeg er cirka ti år ældre end du - og mine 'piger er i midten og over midten af trediverne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen skrev, den 12.1.2020 at 16:08:

Så længe både bejler og den skønne kvinde er ok med det kan jeg ikke se noget problem. Personligt har jeg holdt mig til en aldersforskel på max. ca. 20 år. Efterhånden som jeg bliver ældre kan det jo måske skulle ændres - eller måske bare stoppe når jeg løber tør for skønne kvinder der vil. :)

Hvad gør du så den dag hvor damer på 60 år er det rene kuvøseguf :biggrin:

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror måske jeg sidder på den anden side af hegnet her. Jeg er en forholdsvis ung mand i midten af tyverne og min foretrukne GP er en voksen dame i forhold til mig.

Så længe en GP er pæn tror jeg hellere jeg vil have en mere erfaren og rolig lidt ældre dame som hviler i sig selv, end en ung pige der er smart i en fart hvor alting skal gå meget hurtigt.

Uden at kunne sige det med sikkerhed, tror jeg i en hvis grad at de yngre piger nok har det på samme måde med deres valg af mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, den 4.3.2020 at 00:06:

..giver mig også den fordel, at jeg pludselig kan snakke med om ting med andre yngre mennesker (også yngre kolleger), som jeg ellers ikke ville kunne, eller hvor mine jævnaldrende venner og familiemedlemmer må stå af

 

Det er også nemmere at huske på hvordan andre personer har andre omstændigheder. Os der besøger gp'ere sidder ofte lunt i svinget økonomisk set, men nogle af dem har mistet det sædvanlige job, fx i turistbranchen som er lukket ned i år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...