Hop til indhold
peterhansenx

Aldersforskel - hvad er dine tanker ?

Recommended Posts

Aldersforskel er bare en del af dette game, jeg har været ved smukke unge GP sidst i tyverne, jævnaldrende GP og ældre end jeg selv, i dag er jeg 55.

De yngre nyder en erfaren tunge og en respektfuld "ung" :D mand og så skal mange af os også bruge mere tid til at komme, så minimum 1 time eller mere ved GP besøg, det er jo ikke værst for dagens indkomst;) skrevet med humor og blink i øjet.

Jeg kunne også kørt havde skrevet, at aldersforskel ingen betydning har for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I starten af min karriere på lejelagnerne gik jeg kun efter kvinder, der var ældre end min datter. Nu hvor hun nærmer sig de fyrre, har jeg revideret denne tilgang. Nu går jeg efter alle, der tiltaler mig på en eller anden måde.

Hvis kvinden ikke har begrænsninger ang. alder, så følger jeg lovgivningen og knalder dem med glæde 8og til forhåbentligt gensidig fornøjelse)

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 20 timer siden:

https://www.bt.dk/kendte/62-aarige-klaus-riskaer-scorer-26-aarig-skoenhed-vi-er-kaerester
 

https://www.bt.dk/politik/mogens-camres-38-aar-yngre-kone-flyttet-jeg-forlangte-nok-for-meget

 

Både Klaus Riskær og Mogens Camre har praktiseret forhold - ikke kun GP-besøg - med langt yngre kvinder, så hvad skulle der være galt i, at en ældre mand besøger en yngre GP, så længe hun har det fint med det.
 

Og så er der jo Bent Fabricius-Bjerre og hans 41 år yngre kone

https://www.seoghoer.dk/kendte/bent-fabricius-53-aarige-kone-forskellen-er-absurd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 4 timer siden:

I starten af min karriere på lejelagnerne gik jeg kun efter kvinder, der var ældre end min datter. Nu hvor hun nærmer sig de fyrre, har jeg revideret denne tilgang. Nu går jeg efter alle, der tiltaler mig på en eller anden måde.

Hvis kvinden ikke har begrænsninger ang. alder, så følger jeg lovgivningen og knalder dem med glæde 8og til forhåbentligt gensidig fornøjelse)

Venligst OT

Så om nogle år, er det måske piger på dit barnebarns alder? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 20 minutter siden:

Så om nogle år, er det måske piger på dit barnebarns alder? ;)

Om nogle år?? Mit ældste barnebarn er 25.:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvis pigen har det godt med det, etc und so weiter som de andre skriver.

Et ting har jeg dog bemærket her oppe i min høje alder, og det er at den mentale kontakten nogle gange kan være en landsby noget sted i Rusland, når aldersforskellen er stor.
Og jeg kan ikke længere have sex hvis jeg ikke noget sted kan mødes med kvinden også mentalt. Det er selvfølgelig ikke alderen alene der afgører den slags, men risikoen at vi bevæger os på helt forskellige planeter, vokser med aldersforskellen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Ja, hvis pigen har det godt med det, etc und so weiter som de andre skriver.

Et ting har jeg dog bemærket her oppe i min høje alder, og det er at den mentale kontakten nogle gange kan være en landsby noget sted i Rusland, når aldersforskellen er stor.
Og jeg kan ikke længere have sex hvis jeg ikke noget sted kan mødes med kvinden også mentalt. Det er selvfølgelig ikke alderen alene der afgører den slags, men risikoen at vi bevæger os på helt forskellige planeter, vokser med aldersforskellen.
 

Meget præcist udtrykt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Ja, hvis pigen har det godt med det, etc und so weiter som de andre skriver.

Et ting har jeg dog bemærket her oppe i min høje alder, og det er at den mentale kontakten nogle gange kan være en landsby noget sted i Rusland, når aldersforskellen er stor.
Og jeg kan ikke længere have sex hvis jeg ikke noget sted kan mødes med kvinden også mentalt. Det er selvfølgelig ikke alderen alene der afgører den slags, men risikoen at vi bevæger os på helt forskellige planeter, vokser med aldersforskellen.
 

Helt enig i den observation, de bedste oplevelser er som regel med kvinder (vs piger).

men det har nu også sin tiltrækning at kneppe en smuk ung pige (optifuck)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 3 minutter siden:

Hellere 3 piger på 24 end 1 på min egen alder.

Det har du nok ret i :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, den 12.1.2020 at 15:37:

hvis pigen ikke afviser en, skal man så bare kaste sig over den unge skønne Q uden nogen form for dårlig samvittighed

Det er jo altså sex for penge. Jeg synes din samvittighed skal være mere optaget af det end af aldersforskel. Derfor er det pigens alder, der er mere relevant at tænke over: Mon hun er moden nok til det? Herunder: Er hun moden nok til at afvise dig, hvis aldersforskellen er grænseoverskridende for hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 12 timer siden:

Hellere 3 piger på 24 end 1 på min egen alder.

Hvis der er 2 eller 3 piger, kan de jo lege lidt med hinanden, indtil du får kræfterne igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har de samme kvaler og er ikke engang fyldt 50 endnu.

Har skrevet lidt om det tidligere og jeg kan mærke tiden snart kommer til en ung model.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fuldstændig naturligt at en mand på 50 er sammen med en pige på 25 - ingen mystik der. Og i branchen her kan man jo netop gøre det uden dikkedarer og samvittighedskvaler.

Det er også lige så naturligt at den samme mand en anden gang vil være sammen med en MILF pga. dennes større erfaring, lyst eller noget helt tredie.

Vælg og vrag du blot med god samvittighed - så længe du er sød overfor pigerne, og det fornemmer jeg bestemt at du er.

Jeg kunne sige noget mere om det med alderen - men der starter jeg måske en tråd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 23 timer siden:

Ja, hvis pigen har det godt med det, etc und so weiter som de andre skriver.

Et ting har jeg dog bemærket her oppe i min høje alder, og det er at den mentale kontakten nogle gange kan være en landsby noget sted i Rusland, når aldersforskellen er stor.
Og jeg kan ikke længere have sex hvis jeg ikke noget sted kan mødes med kvinden også mentalt. Det er selvfølgelig ikke alderen alene der afgører den slags, men risikoen at vi bevæger os på helt forskellige planeter, vokser med aldersforskellen.
 

DET er jeg helt, helt enig i .....!

Men på nær at der har været en enkelt undtagelse eller 2 - så kan jeg sagtens have fremragende mentalt samvær med de piger i 20’erne som jeg ser - og det har jeg også.

De smuttere der har været har mest været pga. at pigerne ikke befandt sig vel i branchen og derfor stoppede igen.

Nu synes jeg jo personligt at det er lidt som at drikke af ungdommens kilde, det med de unge skønne :-) DET vil jeg bestemt ikke undvære.

En MILF i 40’erne kan så ofte noget andet.

Forandring, og afveksling er nøgleordene her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Hvis der er 2 eller 3 piger, kan de jo lege lidt med hinanden, indtil du får kræfterne igen ;)

3 piger er det optimale. 2 Leger med hinanden, den tredje henter øl og steger bacon :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den ‎15‎-‎01‎-‎2020 at 10:29:

Ja hun (Angela Di Pasquo) er sq også ret lækker :wub:

Ligeså er Stefani (Walper) :wub:

Har fundet begge piger på fb

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, den 12.1.2020 at 15:37:

hej

jeg er efterhånden kommet lidt op i årene (midt 50),

og jeg har bemærket at pigerne i branchen hele tiden forbliver ca den samme alder (20-40)  :-)

dette giver stof til eftertanke angående aldersforskel

mit spørgsmål her er, hvorledes I har det med dette "problem"

hvis pigen ikke afviser en, skal man så bare kaste sig over den unge skønne Q uden nogen form for dårlig samvittighed

eller hva'  ??

tak for konstruktive tanker og input

 

Ja i den grad - Tag for dig af retterne, spis dig mæt og glad :-) 

Pigerne skal nok selv sige fra, hvis du i deres øjne er for gammel eller de ikke vil have dine penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 13.1.2020 at 22:54:

Hellere 3 piger på 24 end 1 på min egen alder.

Hellere 3 piger end 1. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
peterhansenx skrev, den 12.1.2020 at 15:37:

hej

jeg er efterhånden kommet lidt op i årene (midt 50),

og jeg har bemærket at pigerne i branchen hele tiden forbliver ca den samme alder (20-40)  :-)

dette giver stof til eftertanke angående aldersforskel

mit spørgsmål her er, hvorledes I har det med dette "problem"

hvis pigen ikke afviser en, skal man så bare kaste sig over den unge skønne Q uden nogen form for dårlig samvittighed

eller hva'  ??

tak for konstruktive tanker og input

 

Ja. Det skal du :) 

midt 50’erne er desuden sjældent et problem for os piger :P det er lige før der er flere kvinder der nægter de helt unge (18-25+) 

hvis pigen ikke ønsker at være sammen med dig grundet din alder, må du have tillid til at det er noget hun vil give udtryk for, i og med det er hende der tilbyder en service. Hvis hun ikke giver udtryk for at du er for gammel, så go’ ahead and enjoy. Hvis hun gør, så er det jo hvad det er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 34 minutter siden:

Ja. Det skal du :) 

midt 50’erne er desuden sjældent et problem for os piger :P det er lige før der er flere kvinder der nægter de helt unge (18-25+) 

hvis pigen ikke ønsker at være sammen med dig grundet din alder, må du have tillid til at det er noget hun vil give udtryk for, i og med det er hende der tilbyder en service. Hvis hun ikke giver udtryk for at du er for gammel, så go’ ahead and enjoy. Hvis hun gør, så er det jo hvad det er :) 

Dette med alder+ er et meget omdiskuteret spørgsmål. Heldigvis er det ikke relevant for mig, da jeg for længst er begyndt at regne i ÷alder. Det har mine sexformidlere dog ikke haft noget problem med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...