Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er begyndt at modtage virkelig ubehagelige beskeder uden grund . Forstår ikke hvorfor mit fritidsjob skal ødelægges.. har kun haft dejlige søde gæster på besøg hjemme hos mig som har været glad for oplevelsen .. og nu ved jeg ikke om det er en som har stået herhjemme .. kan man melde den slags ? For det har virkelig ramt mig :'(

Micki

Screenshot_20191230-100513_Outlook.jpg

Screenshot_20191230-100529_Outlook.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Bjarne ham der. 

Han har svinet alle piger til. Han er en fjollet stakkel der håber at få det bedre ved at genere piger i branchen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er Lord Voldemort der ikke har noget liv. Han tror han skal bestemme over os andre. Du skal ikke tage dig af ham og alt det pis han skriver. Han skriver det samme til os alle. Og nu hvor du har skrevet om ham herinde, så vil han intensivere sine mails, for nu ved han det rammer dig. Han holder nøje øje med forummet, men er heldigvis ikke velkommen herinde. Og ja, nu vil jeg få en mail om at han er medlem og at hans venner (de opdigtede, ingen gider ham i virkeligheden) også er medlem. Det skriver han også hver gang der er en tråd om ham. :roll:

Når du kører p/d, så sørg for ikke at give din adresse ud i første omgang. For han vil prøve at få den, så han kan anmelde dig til dit boligselskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist en del der får beskeder fra "charmetrolden". Det bør for en god ordens skyld nævnes at han har hugget navnet fra en anden bruger herinde der intet har med ham at gøre. En anden gammel tråd her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/113437-så-blev-jeg-for-alvor-en-del-af-branchen/#comments

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Og så er der vel ingen grund til at spilde mere spalteplads på den klaphat. Ignore, ignore, ignore.:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Micki skrev, for 21 minutter siden:

kan man melde den slags

Ja, meld ham til politiet for stalking, personforfølgelse mm. - jo, flere anmeldelser politiet får - jo større chance er der for at de endelig får sig taget sammen til at sætte idioten i forvaring sammen med Peter Madsen, Peter Lundin, m.fl.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min adresse vil han heldigvis ikke kunne få fat i :)  og det er en ejer lejlighed så kan kan ikke melde mig til nogen selvskaber .

jeg ber først folk om at køre til min vej og så ringe .. så i stedet for at give hus nr så snakker jeg dem ned til hvor jeg bor så jeg kan se dem og de får heller ikke etage de bliver bare trykket ind i opgangen når de står nedenfor døren... 

Redigeret af Micki
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Loser skrev, for 4 minutter siden:

Og så er der vel ingen grund til at spilde mere spalteplads på den klaphat. Ignore, ignore, ignore.:ph34r:

Så længe der er piger der ikke ved han findes, så er vi nødt til at informere og advare mod ham. Ellers vil der sidde nogle kvinder rundt omkring i landet og være kede af det, fordi de ikke er klar over at han gør det mod mange af os i branchen, og at manden må have et psykisk problem siden han bliver ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Put et filter på hans tlf.nummer, det høre ingen steder hjemme, lad være med at svare og tænk ikke mere over det, jeg håber at du også får nogle søde beskeder, jeg har godt nok ikke besøgt dig endnu, men det kommer.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Fede klamme snotklat"

Det er jo direkte tåkrummende.

Micki skrev, for 7 minutter siden:

Er der flere som hat anmeldt ham ? Kan politiet finde ham via email ?

En anmeldelse vil ikke gøre noget; for han chikanere blot via mail - det kan de desværre ikke bruge ressourcer på at opstøve ham for at sige "Fy-fy, stop så" :/

Redigeret af Argent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har da lov til at spørge ! Du kan bare læse andre debatter hvis du er træt af denne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Så længe der er piger der ikke ved han findes, så er vi nødt til at informere og advare mod ham. Ellers vil der sidde nogle kvinder rundt omkring i landet og være kede af det, fordi de ikke er klar over at han gør det mod mange af os i branchen, og at manden må have et psykisk problem siden han bliver ved. 

Ja, da I åbenbart ikke formår at tale sammen i et lukket forum, så er det jo sådan. Men mega ærgeligt at der derved bare bliver hældt mere brænde på tåben. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Micki skrev, for 1 minut siden:

Jeg har da lov til at spørge ! Du kan bare læse andre debatter hvis du er træt af denne. 

Klart, det var altså ikke et udfald mod dig. Vi er sku alle trætte af ham, og det går jo desværre ikke væk ved at det bringes op i dette forum igen igen igen og så igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Utroligt han gider npr han ikke engang får løn for det. Han må være ensom.. og sikkert os uden arbejde... okay nu er jeg ikke utryg mere . Jeg undgår bare at åbne hans beskeder. Ude af øje ude af sind..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilføj ham i dit spam filter, så ser du aldrig hans perfide bemærkninger, og ja jeg kan godt tracke ham, men det er ikke helt lovligt, og hvad vil man bruge det til ? Hvis ikke man vil anmelde det. Sende et tæske hold ? Den er jeg ikke med på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Loser skrev, for 5 minutter siden:

Ja, da I åbenbart ikke formår at tale sammen i et lukket forum, så er det jo sådan. Men mega ærgeligt at der derved bare bliver hældt mere brænde på tåben. 

Selv hvis vi havde haft et lukket forum, så havde det ikke været alle gp'er der havde været medlem. Derfor er vi stadig nødt til at bruge tid på at advare mod ham herinde, og det lader admin os heldigvis gøre. Den sørgelige skabning er ligeglad med om vi skriver om ham eller lader være, om vi besvarer hans mails eller lader være. Han har en brist i sin hjerne, så han bliver ved. Han forstår ikke at det aldrig vil ændre noget. Vi bliver ved at nyde de skønne lidelige mænd der besøger os, mens han sidder og kopierer sine mails som de færreste gider læse. Hos mig ryger de direkte i spam mappen, og der får de lov at ligge indtil de 30 dage er gået, hvor de automatisk bliver slettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er rigtig led, så kan du sende ham en virus på hans mail, han vil helt sikkert åbne filen, så kan den smadre hans computer eller tlf, men pas på du ikke selv åbner den, så er det selvmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Hos mig ryger de direkte i spam mappen, og der får de lov at ligge indtil de 30 dage er gået, hvor de automatisk bliver slettet. 

Præcis. Ignore, ignore, ignore. Og det er så min holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 6 minutter siden:

Tilføj ham i dit spam filter, så ser du aldrig hans perfide bemærkninger, og ja jeg kan godt tracke ham, men det er ikke helt lovligt, og hvad vil man bruge det til ? Hvis ikke man vil anmelde det. Sende et tæske hold ? Den er jeg ikke med på.

Nej nej ville gå til politiet og sige jeg selv har fundet ud af hvem det er og gerne vil melde for chikane 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...