Hop til indhold

Recommended Posts

Omg - han chikanerer også mig. 
Først var jeg fake på trods af at han fik adressen og en tid. Så skulle jeg nakkes, han ville sende folk, han ville melde mig til div myndigheder. Og på det seneste får jeg bare lige et par ord om at jeg er en narkoso osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden:

Er det kun de piger der bruger mail til at lave aftaler igennem der bliver chikaneret af ham eller?

 

Ja jeg bliver på mail kun, tager ikke hemmeligt nummer, så ved ikke om han prøver der også. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskemalene skrev, for 25 minutter siden:

Ja jeg bliver på mail kun, tager ikke hemmeligt nummer, så ved ikke om han prøver der også. 
 

Så er det måske derfor jeg slipper.

Måske i burde overveje et taletidskort! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Så er det måske derfor jeg slipper.

Måske i burde overveje et taletidskort! 

Det kan ikke være rigtigt at en psykisk syg mand skal bestemme hvad vi bruger til at lave aftale igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Det kan ikke være rigtigt at en psykisk syg mand skal bestemme hvad vi bruger til at lave aftale igennem. 

Det har du ret i men hvis det er det der skal til er det da værd at overveje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Kan godt forstå dig jeg havde en anden profil engang hvor jeg havde skrevet min email. Også begyndte " grisen" at skrive alt muligt om min hudfarve og at jeg var klam og fed osv. Jeg blev så ked af det at jeg slettede alt.  På det tidspunkt.

Nu har jeg det sådan ignorere ham. Alt hvad han skriver siger bare mere om ham selv. Han er en trist mand:-)

Har ikke hørt mere fra ham efter jeg stoppede med at lægge mim email ind og bruger taletidskort:-)

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 5 timer siden:

Kan godt forstå dig jeg havde en anden profil engang hvor jeg havde skrevet min email. Også begyndte " grisen" at skrive alt muligt om min hudfarve og at jeg var klam og fed osv. Jeg blev så ked af det at jeg slettede alt.  På det tidspunkt.

Nu har jeg det sådan ignorere ham. Alt hvad han skriver siger bare mere om ham selv. Han er en trist mand:-)

Har ikke hørt mere fra ham efter jeg stoppede med at lægge mim email ind og bruger taletidskort:-)

Ja det er jo det eneste at gøre med sådan en sørgelig sjæl... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Danskemalene skrev, for 16 minutter siden:

Ja det er jo det eneste at gøre med sådan en sørgelig sjæl... 

Ja desværre med mindre man kan inorere ham selvfølig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, 1 time siden:

Ja desværre med mindre man kan inorere ham selvfølig:-)

Det er desværre lettere at slå vand på en gås end på ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Borende X skrev, Lige nu:

Det er desværre lettere at slå vand på en gås end på ham.

Ja desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
C50 skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor har politiet ikke bremset ham? Det virker ulogisk han bliver ved. Er han en røverhistorie?

Aner det ikke.

For mit vedkommende anmeldte jeg ham ikke.

Jeg tror desværre ikke der er ret mange der gør. Og tror også selv hvis han bliver meldt gør politiet ikke noget ved det..

Det er selvføgelig kun spekulation:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 12 minutter siden:

Aner det ikke.

For mit vedkommende anmeldte jeg ham ikke.

Jeg tror desværre ikke der er ret mange der gør. Og tror også selv hvis han bliver meldt gør politiet ikke noget ved det..

Det er selvføgelig kun spekulation:-)

Politiet har vistnok pligt til at tage sagen alvorligt. Især hvis man kommer med beviser. Det er der flere herinde, der hævder at have, men der sker alligevel aldrig noget, når det kommer til stykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 6 minutter siden:

Aner det ikke.

For mit vedkommende anmeldte jeg ham ikke.

Jeg tror desværre ikke der er ret mange der gør. Og tror også selv hvis han bliver meldt gør politiet ikke noget ved det..

Det er selvføgelig kun spekulation:-)

Jeg kan forstå, du har stiftet bekendtskab med ham. 

Politiet skal gøre noget hvis problemet er så massivt, han påvirker åbenbart mange piger. Kan han virkelig chikanere så voldsomt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu for h..... være med at skrive hvordan det påvirker jer! Det giver ham bare halvstiv pik og mod på at chikanere endnu mere.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Politiet har vistnok pligt til at tage sagen alvorligt. Især hvis man kommer med beviser. Det er der flere herinde, der hævder at have, men der sker alligevel aldrig noget, når det kommer til stykket.

https://www.tvsyd.dk/vejle/tyv-fanget-paa-kamera-men-hjaelp-fra-politiet-mangler

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...