Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Omg - han chikanerer også mig. 
Først var jeg fake på trods af at han fik adressen og en tid. Så skulle jeg nakkes, han ville sende folk, han ville melde mig til div myndigheder. Og på det seneste får jeg bare lige et par ord om at jeg er en narkoso osv. 

• Svar 69
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Utroligt han gider npr han ikke engang får løn for det. Han må være ensom.. og sikkert os uden arbejde... okay nu er jeg ikke utryg mere . Jeg undgår bare at åbne hans beskeder. Ude af øje ude af sind

• Lad nu for h..... være med at skrive hvordan det påvirker jer! Det giver ham bare halvstiv pik og mod på at chikanere endnu mere.

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Det er Bjarne ham der.  Han har svinet alle piger til. Han er en fjollet stakkel der håber at få det bedre ved at genere piger i branchen 

Postede billeder

Skrevet

Er det kun de piger der bruger mail til at lave aftaler igennem der bliver chikaneret af ham eller?

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden:

Er det kun de piger der bruger mail til at lave aftaler igennem der bliver chikaneret af ham eller?

Ja jeg bliver på mail kun, tager ikke hemmeligt nummer, så ved ikke om han prøver der også. 

Skrevet
Danskemalene skrev, for 25 minutter siden:

Ja jeg bliver på mail kun, tager ikke hemmeligt nummer, så ved ikke om han prøver der også. 

Så er det måske derfor jeg slipper.

Måske i burde overveje et taletidskort! 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Så er det måske derfor jeg slipper.

Måske i burde overveje et taletidskort! 

Det kan ikke være rigtigt at en psykisk syg mand skal bestemme hvad vi bruger til at lave aftale igennem. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Det kan ikke være rigtigt at en psykisk syg mand skal bestemme hvad vi bruger til at lave aftale igennem. 

Det har du ret i men hvis det er det der skal til er det da værd at overveje.

Skrevet
Danskemalene skrev, for 5 minutter siden:

Har taletidskort 

Men du bruger mail ik?

Skrevet

Kan godt forstå dig jeg havde en anden profil engang hvor jeg havde skrevet min email. Også begyndte " grisen" at skrive alt muligt om min hudfarve og at jeg var klam og fed osv. Jeg blev så ked af det at jeg slettede alt.  På det tidspunkt.

Nu har jeg det sådan ignorere ham. Alt hvad han skriver siger bare mere om ham selv. Han er en trist mand:-)

Har ikke hørt mere fra ham efter jeg stoppede med at lægge mim email ind og bruger taletidskort:-)

Redigeret af Indiske Devina

Skrevet
29babygirl29 skrev, for 5 timer siden:

Kan godt forstå dig jeg havde en anden profil engang hvor jeg havde skrevet min email. Også begyndte " grisen" at skrive alt muligt om min hudfarve og at jeg var klam og fed osv. Jeg blev så ked af det at jeg slettede alt.  På det tidspunkt.

Nu har jeg det sådan ignorere ham. Alt hvad han skriver siger bare mere om ham selv. Han er en trist mand:-)

Har ikke hørt mere fra ham efter jeg stoppede med at lægge mim email ind og bruger taletidskort:-)

Ja det er jo det eneste at gøre med sådan en sørgelig sjæl... 

Skrevet
Danskemalene skrev, for 16 minutter siden:

Ja det er jo det eneste at gøre med sådan en sørgelig sjæl... 

Ja desværre med mindre man kan inorere ham selvfølig:-)

Skrevet
29babygirl29 skrev, 1 time siden:

Ja desværre med mindre man kan inorere ham selvfølig:-)

Det er desværre lettere at slå vand på en gås end på ham.

Skrevet
Borende X skrev, Lige nu:

Det er desværre lettere at slå vand på en gås end på ham.

Ja desværre

Skrevet

Hvorfor har politiet ikke bremset ham? Det virker ulogisk han bliver ved. Er han en røverhistorie?

Skrevet
C50 skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor har politiet ikke bremset ham? Det virker ulogisk han bliver ved. Er han en røverhistorie?

Aner det ikke.

For mit vedkommende anmeldte jeg ham ikke.

Jeg tror desværre ikke der er ret mange der gør. Og tror også selv hvis han bliver meldt gør politiet ikke noget ved det..

Det er selvføgelig kun spekulation:-)

Skrevet
29babygirl29 skrev, for 12 minutter siden:

Aner det ikke.

Jeg tror desværre ikke der er ret mange der gør. Og tror også selv hvis han bliver meldt gør politiet ikke noget ved det..

Politiet har vistnok pligt til at tage sagen alvorligt. Især hvis man kommer med beviser. Det er der flere herinde, der hævder at have, men der sker alligevel aldrig noget, når det kommer til stykket.

Skrevet
29babygirl29 skrev, for 6 minutter siden:

Aner det ikke.

Jeg kan forstå, du har stiftet bekendtskab med ham. 

Politiet skal gøre noget hvis problemet er så massivt, han påvirker åbenbart mange piger. Kan han virkelig chikanere så voldsomt?

Skrevet

Lad nu for h..... være med at skrive hvordan det påvirker jer! Det giver ham bare halvstiv pik og mod på at chikanere endnu mere.

Redigeret af Bebop

Skrevet
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Politiet har vistnok pligt til at tage sagen alvorligt. Især hvis man kommer med beviser. Det er der flere herinde, der hævder at have, men der sker alligevel aldrig noget, når det kommer til stykket.

https://www.tvsyd.dk/vejle/tyv-fanget-paa-kamera-men-hjaelp-fra-politiet-mangler

Redigeret af Bebop

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.