Hop til indhold
Guest Lady C

Så blev jeg for alvor en del af branchen

Recommended Posts

Guest Lady C

Jubiii - så skete det også for Mig ..

 

Modtog en mail fra borendex 2@gmailcom  for få minutter siden . Den lød

" Sut din egen røv, din klamme beskidte narkoluderso "

 Mit store omsorgsgen bliver aktiveret for jeg får en stærk fornemmelse af at der sidder et senhjerneskadet menneske et sted på en boinstitution og skriver og det kan jeg på en eller anden måde ikke lade være med at føle medlidenhed af.

Men nu hvor den lille berygtede mand har fået øje på mig - kan man så ikke sige at jeg for alvor er blevet en del af branchen ? - :D  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

narkoluderso

Jeg er dybt imponeret over hans evne til at sammenstille ord, så de faktisk danner et forståeligt og læseligt hele :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen

I received the same messages when I started as well.

 I think I surprised him, because I started texting back with naughty messages and then he stopped...

wonder why some people have to be rude to to us beautiful and naughty bitches...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 19 minutter siden:

Nu mangler du kun at modtage nogle dickpicks, så er pladen fuld :D:D

Ok den klarer jeg :rolleyes:

Tror thumps må være tilstrækkeligt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lady så stort velkommen her i denne farlige og til tider beskidte branche,;)

Dog føler jeg lidt med din stalker, gud vide om det er et råb om hjælp, måske du skulle invitere ham på et uformelt besøg og efter en tur i gabestokken kan han sikkert ha`svært ved at sidde ned de kommende dages tid du ved strapon eller en god hånd i 2 eren.

Og hvem ved måske kommer han ud som et helt nyt menneske på den anden side og ville takke dig fra hjertet,,,who knows

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Så nu kom der lige en besked mere i min indbakke. Så han sidder og følger med og nu vil han have os til at tro at han er en kvinde :) 

 "Kunne du ikke oplyse de andre latterlige narkotosser du skriver med i tråden at jeg ikke er en han og sender derfor ikke pik billeder til dig. Klamme møgso"

Del dette indlæg


Link til indlæg

få nu lavet den aftale, afventer og forventer en dejlig anmeldelse af dig senere på ugen,:D

Kunne det tænkes at BorendeX version2 i virkeligheden er the ghost of Agheta og altså en kvinde som både hader kvinder ,mænd og alle andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nej da. Agheta var da væseltlig mere velformuleret

@Lady C jeg tror du  skal skifte hånden i røven ud med en fod?. Så bliver der måske plads til hans hoved?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 29 minutter siden:

Så nu kom der lige en besked mere i min indbakke. Så han sidder og følger med og nu vil han have os til at tro at han er en kvinde :) 

 "Kunne du ikke oplyse de andre latterlige narkotosser du skriver med i tråden at jeg ikke er en han og sender derfor ikke pik billeder til dig. Klamme møgso"

Det skal du ikke være ked af, jeg sender gerne hvis du ligefrem trænger B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også godt vise dig et ansigts billede af BX2, taget mens idioten sidder og skriver sine spasser trusler :P

Svin-Gris-kan-rede-dit-syn-nt9ewr6bdoi6mxuguorp2fov6sm4qq1jdxeu5rvitc.jpg

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

" hold Danmark ren nak et ludersvin "  er bare et af de  mange budskaber jeg modtager lige nu. 

Det er en meget interessant "dialog" jeg har derinde i min indbakke.  Vedkommende skriver at han/hun har både en kvinde og en mandeprofil her på eroguide.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 16 minutter siden:

" hold Danmark ren nak et ludersvin "  er bare et af de  mange budskaber jeg modtager lige nu. 

Det er en meget interessant "dialog" jeg har derinde i min indbakke.  Vedkommende skriver at han/hun har både en kvinde og en mandeprofil her på eroguide.

 

Jeg bliver helt misundelig over alt den opmærksomhed B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver helt misundelig over alt den opmærksomhed B)

Smut ned i politisk forum, og skriv at du elsker muslimer, så skal du nok få mere opmærksomhed end du kan håndtere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Smut ned i politisk forum, og skriv at du elsker muslimer, så skal du nok få mere opmærksomhed end du kan håndtere. 

Ahahahahaha det skal prøves og hvis det ikke virker, så gør det modsatte sgu nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Queen skrev, for 15 timer siden:

I received the same messages when I started as well.

 I think I surprised him, because I started texting back with naughty messages and then he stopped...

wonder why some people have to be rude to to us beautiful and naughty bitches...

 

Alligevel sejt fundet på :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg tror faktisk det ER en kvinde. Jeg skrev til vedkommende igår og begyndte at kalde hende Agetha ( den " kendte" herinde fra). Vedkommende benægtede eller tilbageviste ikke på noget tidspunkt at h*n ikke var en kvinde. Jeg skrev så som noget af det sidste at jeg blev meget tændt af at blive kaldt grimme ting og om jeg ikke måtte sende nogle frække fotos af mig selv :ph34r:  ( og nej lad nu være med at gøre " kunsten" efter - det var et trick fra min side) 

Og til det skrev h*n, om jeg troede hun var lebber. 

Så jo - det kunne sagtens være vores "egen" Agetha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

På en måde savner jeg Agetha herinde, hun hade godt nok en anden tankegang til livet .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Evil twin skrev, for 4 timer siden:

På en måde savner jeg Agetha herinde, hun hade godt nok en anden tankegang til livet .

Jeps. Enig. Men var alligevel bekrymret over hendes tilgang her. Men men svært at gennemskue..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lady C,, noget nyt under solen som i det er nu snart sidst på ugen, og jeg afventer nu meget tålmodigt dit og H*N næste træk 

Har i mødtes, og var det en dejlig oplevelse begge veje forstås :) 

Ja sorry er ikke den tålmodige type er mere til fact's

Knus // H. 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evil twin skrev, for 20 timer siden:

På en måde savner jeg Agetha herinde, hun hade godt nok en anden tankegang til livet .

Lad mig sige det således: Jeg skrev til mod/admin og anbefalede udelukkelse, da hun åbenlyst er syg, og deltagelse her ikke ligefrem hjælper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 19.11.2019 at 19:39:

Jeg er dybt imponeret over hans evne til at sammenstille ord, så de faktisk danner et forståeligt og læseligt hele :D

 

Men det sproglige stilniveau lader meget tilbage at ønske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...